Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
vwmiki
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 97
Pridružen: To okt 26, 2004 3:43 pm
Kraj: Maribor

Golf IV z vzmetmi Eibach, katere armortizerje priporočate

Napisal/-a vwmiki Če avg 10, 2006 1:08 pm

Pozdravljeni!

V vozilu VW Golf IV imam vgrajene vzmeti: Eibach pro kit (spuščen cca. 30mm) in armortizerje Monroe reflex. Avto ima vgrajen tudi sprednji stabilizator nad motorjem.
Zanima me kako ta kombinacija paše skupaj (eibach+monroe reflex). Moti me prevsem to, da pri vožnji čez tračnice in manjše luknje avto prav nabija, pri valoviti cesti pa avto začne pri večjih hitrostih poskakovat oz niha gor in dol, če so dolge vbokline in izbokline v asvaltu, v ovinke pa se dobro drži. Če jih več sedi v avtu se zadaj kar susti, kar je tud problem pri mojem avtu, saj je standardno prad 6cm od tal.
V podjetju A3M so mi svetovali da ta kombinacija ne gre skupaj in mi priporočajo armortizerje H&R.
Moj interes je, da se avto čimnj manj nagiba, dobro leži na cesti in je udoben za vožnjo.
Razmišljal sem tudi o menjavi armortizerjev,

Prosim za vaše predloge

HVALA LEPA
 
Uporabniški avatar
ANJCI
TÜV ekspertinja
 
Prispevkov: 1376
Pridružen: So jun 18, 2005 5:45 pm

Napisal/-a ANJCI Če avg 10, 2006 1:21 pm

To da ti A3M svetuje njihove vzmeti H&R je normalna trgovska poteza.
Ker imaš vzmeti Eibach je najbolje , da se obrneš na Turenška on ti bo najbolje svetoval ...
;)
http://www.amortizer-sp.si
 
Uporabniški avatar
vwmiki
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 97
Pridružen: To okt 26, 2004 3:43 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a vwmiki Če avg 10, 2006 1:43 pm

Sem klical tja pa mi nič pametnega niso povedali, zgleda človen ni imel časa. Želim pa vaše predloge in nasvete, saj vsak trgovec bi rad prodal svoj izdelek, ki pa ni nujno, da ustreza, tako da prosim za vaše predloge.

LP
 
Uporabniški avatar
Sierrator
Novinec
 
Prispevkov: 467
Pridružen: To avg 20, 2002 11:03 am
Kraj: Vipava

Napisal/-a Sierrator Če avg 10, 2006 2:58 pm

Jaz bi prej Monroe amortizerje zamenjal za kakšne boljše, ker Eibach vzmeti so super. Sem jih imel/imam na dveh avtih in ni nič narobe z njimi.
Victrix causa diis placuit sed victa Catoni.
 
Uporabniški avatar
pinjas
Novinec
 
Prispevkov: 411
Pridružen: Ne feb 06, 2005 11:11 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a pinjas Če avg 10, 2006 4:33 pm

Brez zamere sam dane sti internet omogoča pregled produktov vseh večjih proizvajalcev. Jaz ti bi svetoval KONI, rumene. Koni pa j ezačel letos delati tudi Kite, ki vsebujjeo tako amortizerje kot vzmeti za malo denarja 500-600 euro na kit seveda vse homologirano.

Če si pa želiš extremih reči pote mse pa obrni na KW suspensions, ki ponuja 3 variante za tvoj avto

Lp TCR
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty Če avg 10, 2006 5:31 pm

Vedno je priporočljivo, da se vgradi vzmeti in amortizerje istega proizvajalca.
So razvijani , oziroma razviti v "kompletu". Usklajeni.
 
Uporabniški avatar
Clio_16V
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: Pe jul 02, 2004 4:45 pm
Kraj: No Adress

Napisal/-a Clio_16V Po avg 14, 2006 8:35 pm

Sam imam na cliotu KW gewinde nastavljive po visini in trdoti, pa mi ni zal denarja za njih niti malo. Sem bil pa pred nakupom KW-ja v dilemi ali vzeti vzmeti eibach in pri turnsku nekaj ukrenit z original amortizerji ali gewinde...ampak po dolgem pregledu pageov na netu in klicarjenja okrog itd pa so padle gewinde.
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR To avg 15, 2006 3:07 pm

Po napisanem so amortizerji že zanič al so pa enostavno pol k. vredni... Najcnej varjanta bo tršat zadevo...
drgač pa: Bilstein amortizerji in Eibcah je že serijski upgrade za VAG grupo... :twisted:
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty To avg 15, 2006 4:04 pm

Defenitivno ni najcenejša varianta tršanje amortizerjev. Mogoče sedaj, da se zadeva vsaj delno reši.
Pred nižanjem, je dobro, če prečekirate možnosti, ki so na SLO trgu.

Pred kratkim sem malo pregledoval cene, pa bom napisal eno izmed možnosti (primer Golf IV):
eibach vzmeti + tršanje = ? .
Garancija na tršanje (če se ne motim) 1 leto. Pa kar nekaj pripomb sem že slišal na stršane amortizerje (pretrdi amortizerji).

Supersport24 kompletno podvozje (4 vzmeti + 4 amortizerji) = 66.240,00 SIT.
Garancija (če sem prav zapomnil) 3 leta. Originalno podvozje "ostane" nedotaknjeno.

PS
Eibach sodeluje s Billsteinom.
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR To avg 15, 2006 9:37 pm

28.000 daš pr Vugi pa ti v nulo nardi.... Če kupuješ amortizerje v rangu 100.000 ti je isti k... oz ne bodo bolši...

Uno podvozje za 66kosov je pol k. vredno...žal..
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty Sr avg 16, 2006 5:24 am

CupraR;
pred leti sem dal tršati 2 kompleta amortizerjev, ker sem mislil, da bom kaj prišparal.
Oba sta mi prej, kot v pol leta spustila. Enkrat sem se moral peljati nazaj v NG, enkrat pa do Turnška. Koliko stane pot sam veš + ponovno optika.

Kolikor vem, so lastniki (pa jih ni malo) takih podvozij (od Supersporta24) popolnoma zadovolnji z njimi. Jih imajo že kar kakšno leto vgrajene.

PS
Drago ni vedno tudi dobro. Žal. Tudi Eibach ima napake. Žal. Pokajo - BMW E36 M3, AR GTV,..Videl na lastne oči. Žal. Od začetka prodaje vzmeti za Punto 188, Clio B.., so bili avtomobili zadaj nižji, kot spredaj. Videl na lastne oči. Žal.
 
Uporabniški avatar
Sierrator
Novinec
 
Prispevkov: 467
Pridružen: To avg 20, 2002 11:03 am
Kraj: Vipava

Napisal/-a Sierrator Sr avg 16, 2006 10:21 am

Na dveh avtih sem imel tršane amortizerje pri Turnšku. K sreči. Enkrat samkrat en mali problemček. K sreči. Popravil brez kaj vprašati ali dodatno računati. K sreči. Sicer delali BP. K sreči. Ravno tako sem imel Eibach. K sreči. Nobenih problemov. K sreči. Nič pokalo. K sreči. Videl na lastne oči. K sreči.
Victrix causa diis placuit sed victa Catoni.
 
Uporabniški avatar
zazi
Novinec
 
Prispevkov: 301
Pridružen: Če sep 15, 2005 2:52 pm
Kraj: inda bushezezz

Napisal/-a zazi Sr avg 16, 2006 12:02 pm

kaj je pa narobe z monroe reflex ( http://www.monroe.com/products/mp_categ ... e%20Reflex) ? Jst sem z njimi zelo zadovoljen, zanima me predvsem kakšno kombinacijo bi lahko imel z njimi se pravi katere vzmeti brez, da bi avto nižal al pa da bi ga znižal za zlo mal, 30mm je kr velik, sam kokr jst vem vzmeti za nižat za manj kot 30mm je bolj problem dobit? prosim za nasvet :)
Tigra ... by Opelklinika
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty Sr avg 16, 2006 12:13 pm

Si imel pa res SREČO, da si jo tokrat omenil.

Ko so mi spustili tisti, ki so jih delali pri Turnšku in sem zadevo reklamiral, od začetka niso priznali, da so to delali pri njih,.... Po nekaj časa so pa le rekli, da je to njihovo delo. To je bilo leta 1996, F. Brava.
Zadnjič spremenil Nasty, dne Sr avg 16, 2006 12:24 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
 
Uporabniški avatar
SAVINJCAN
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3780
Pridružen: To avg 30, 2005 8:09 pm

Napisal/-a SAVINJCAN Sr avg 16, 2006 12:13 pm

hm, jaz imam v cliotu vzmeti eibach sportline pa mi je rekel turnšek, da mi jih stršajo za 36 tisoč, zdaj pa nevem ali se mi splača ali ne? bo kaj veliko boljša lega na ceste?

potem pa se še vprašam koliko bo avto nižji, če jih dam straši? rekel pa mi je tudi da se lahko spredaj pri amortizerjih zamenjajo ene šalčke. koliko bo potem še nižji avto?

drugače sem zelo zadovoljen z eibach vzmetmi, res pa da je avto kr fajn trd in bolje, da ne grem čez kakšen uničen asfalt z normalno hitrostjo, o makedamu pa raje ne govorim, največja hitrost 25km/h
 
Uporabniški avatar
rover416
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1740
Pridružen: Če okt 13, 2005 7:39 am
Kraj: žužemberk

Napisal/-a rover416 Sr avg 16, 2006 1:28 pm

mel kolega kombinacijo KAYABA armortizerje pa H&R fedre pa je bil avto kr mehak drzu se je pa k satan
 
Uporabniški avatar
Sierrator
Novinec
 
Prispevkov: 467
Pridružen: To avg 20, 2002 11:03 am
Kraj: Vipava

Napisal/-a Sierrator Sr avg 16, 2006 3:16 pm

Nasty je napisal/-a:Si imel pa res SREČO, da si jo tokrat omenil.

Ko so mi spustili tisti, ki so jih delali pri Turnšku in sem zadevo reklamiral, od začetka niso priznali, da so to delali pri njih,.... Po nekaj časa so pa le rekli, da je to njihovo delo. To je bilo leta 1996, F. Brava.

Pri meni je bilo to leta 1997.
Enostavno sem poklical, povedal, da lev amortizer rahlo pušča in čez dva dni sem že bil pri njih. Popravili so hitro in stvar je držala še ko sem avto prodal leta 2003. Se pravi šest let in 154.000 km.
Sreča tu ne igra nobene vloge. Mogoče pa nisi imel pravega pristopa. ;)
Victrix causa diis placuit sed victa Catoni.
 
Uporabniški avatar
Sierrator
Novinec
 
Prispevkov: 467
Pridružen: To avg 20, 2002 11:03 am
Kraj: Vipava

Napisal/-a Sierrator Sr avg 16, 2006 3:25 pm

SAVINJCAN je napisal/-a:hm, jaz imam v cliotu vzmeti eibach sportline pa mi je rekel turnšek, da mi jih stršajo za 36 tisoč, zdaj pa nevem ali se mi splača ali ne? bo kaj veliko boljša lega na ceste?

Si siguren, da ti je hotel stršati fedre in ne amortizerjev?

SAVINJCAN je napisal/-a:potem pa se še vprašam koliko bo avto nižji, če jih dam straši? rekel pa mi je tudi da se lahko spredaj pri amortizerjih zamenjajo ene šalčke. koliko bo potem še nižji avto?

Samo zaradi tršanja amortiterjev (ali vzmeti) avto ne bo nič nižji.
Verjetno ti je hotel šalčke odvariti in privariti malo višje na steblu amortizerja. Avto bi bil s tem toliko nižji, kolikor višje bi bile po novem šalčke.

SAVINJCAN je napisal/-a:drugače sem zelo zadovoljen z eibach vzmetmi, res pa da je avto kr fajn trd in bolje, da ne grem čez kakšen uničen asfalt z normalno hitrostjo, o makedamu pa raje ne govorim, največja hitrost 25km/h
Victrix causa diis placuit sed victa Catoni.
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty Če avg 17, 2006 7:58 am

Ne vem kakšen pristop bi moral imeti.
Njprej sem jih poklical po telefonu. Potem se zapeljal do njih. Prišel.Povedal kakšen problem imam. In to je bilo to. Potem se je pa začelo, da tega sigurno niso delali pri njih, itd.. To je bilo to.

Povedal sem samo svoje mnenje. Glede na to, kaj vse sem imel možnost preizkusiti, bom, ko bom nižal avto nabavil v najslabšem primeru kompletno podvozje, v najboljšem pa "gewinde".
Samo vzmeti pa ne mislim več menjati. Se avto spredaj preveč "gunca" s samimi fedri. Sploh 5 ali 6 valjniki in diesli. Sem sam imel znižane 5 in 6 valjnike samo z vzmetmi. Nikoli več.Vsaj jaz ne.
 
Uporabniški avatar
Sierrator
Novinec
 
Prispevkov: 467
Pridružen: To avg 20, 2002 11:03 am
Kraj: Vipava

Napisal/-a Sierrator Če avg 17, 2006 11:15 am

V mislih sem imel: da nisi bil ti slučajno PREGLASEN? :g: To zna škoditi.
Če si pa bil korekten, potem si pa res imel smolo. Saj pravim, sem imel že nekaj opravkov pri nji in nikoli nobenih problemov.

Se pa strinjam s tabo, da je nastavljivo podvozje najboljša izbira, samo je $$$, oziroma €€€. :(

Ampak, se da narediti tudi, če menjaš samo vzmeti in ti amortizerje ustrezno stršajo. Je pa mogoče malo težje ujeti pravo razmerje.
Victrix causa diis placuit sed victa Catoni.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: iron in 15 gostov