Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Italian Stallion
Novinec
 
Prispevkov: 184
Pridružen: Sr avg 16, 2006 10:14 am

Pomoč pri karterju

Napisal/-a Italian Stallion Ne avg 20, 2006 4:45 pm

Zanima me, če se lahko karter kako poglobi ali pa preoblikuje, da bi v vsakem pogoju kazal isto raven olja v motorju?
Cuore Sportivo
 
Uporabniški avatar
fifty
Novinec
 
Prispevkov: 104
Pridružen: To avg 01, 2006 10:11 pm

Napisal/-a fifty Ne avg 20, 2006 5:56 pm

Po mojem to ni možno, če bi pa že bilo bi pa morav itak met več olja v motorju.A te to full moti
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a seat Ne avg 20, 2006 7:34 pm

Pazi!!
Pri motorjih je vse zasnovano z namenom in spreminjanje česarkoli je zelo delikatna zadeva.
Zj nevem kaj si mislil z "poglobitvijo" karterja,ker karter je najnižji del na motorju in nevem zakaj bi ga še poglabljal,ker pol bo še več možnosti,da kje nasedeš in ga prebiješ.
Zj nevem kje imajo določeni avtomobili senzor za olje ampak,če bi zarad predelave karterja moral imeti v avtomobilu več olja to ni dobro za sam motor,ker se stvar preveč segreva pa tudi upor in pritisk je bistveno večji v samem motorju.
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
 
Uporabniški avatar
Italian Stallion
Novinec
 
Prispevkov: 184
Pridružen: Sr avg 16, 2006 10:14 am

Napisal/-a Italian Stallion Sr avg 23, 2006 7:18 pm

Žal nočem "dry sump", mislil sem kot prvo, da bi pritisk olja povečal, kot drugič pa, da ne bi pri vsakem malem klancu šibka pokazala drugačno stanje olja (sem že imel avte, ko to ni bilo tako). Vem, da je to delikatna zadeva, ki se je sam ne bom lotil, vendar zanima me vseeno in vsak nasvet je dragocen ter dobrodošel.
Cuore Sportivo
 
Uporabniški avatar
_YUGO-GVX_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1583
Pridružen: Po mar 21, 2005 3:20 pm
Kraj: Črnomelj

Napisal/-a _YUGO-GVX_ Sr avg 23, 2006 7:22 pm

olje se itak meri na ravnem, nima veze kolk globok maš karter....
litr bencina, litr olja ;)
 
Uporabniški avatar
Italian Stallion
Novinec
 
Prispevkov: 184
Pridružen: Sr avg 16, 2006 10:14 am

Napisal/-a Italian Stallion Sr avg 23, 2006 7:25 pm

Oh, a je tako težko zastopit, da žal pri bajti ni ravnega prostora, da bi lahko izmeril olje, kot zagrižen ga pa hočem non-stop kontrolirat, ker imam s tem tudi slabe izkušnje. Prosim brez takšnih odgovor! (to za karter je bilo samo teoretično vprašanje, nisem rekel, da se bo kaj delalo)
Cuore Sportivo
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Sr avg 23, 2006 7:40 pm

Italian Stallion je napisal/-a:Oh, a je tako težko zastopit, da žal pri bajti ni ravnega prostora, da bi lahko izmeril olje, kot zagrižen ga pa hočem non-stop kontrolirat, ker imam s tem tudi slabe izkušnje. Prosim brez takšnih odgovor! (to za karter je bilo samo teoretično vprašanje, nisem rekel, da se bo kaj delalo)


... potem pa si umeri nivo pred bajto (nabrusi novo zarezo na šipki), če avto vedno na istem parkiraš :D...
... kdor ne dirka, naj se vozi...
 
Uporabniški avatar
Italian Stallion
Novinec
 
Prispevkov: 184
Pridružen: Sr avg 16, 2006 10:14 am

Napisal/-a Italian Stallion Sr avg 23, 2006 7:56 pm

Pa ž! Če ne pač ne!
Cuore Sportivo
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 15 gostov