Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Nightwish
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Pe avg 04, 2006 3:01 pm
Kraj: Ljubljana - Bežigrad

NABAVA ŠPORTNEGA FILTRA Za Fiat Punto mk1...75km

Napisal/-a Nightwish Po avg 21, 2006 10:44 am

Pozdravljeni!!

Vem da je veliko takih tem o športnih filtrih vendar pa mene vseeno zanima nakiaj. Vsi pravite da je potrebno dovesti hladen zrak do filtra......no jaz imam namen kupit cel Air Intake narejen za fiat punto 1.2

Takle zgleda: http://www.knfilters.com/search/product ... =57-0107-1
cena cca 24k SIT

Kaj pravite vi o tem?....kakšen nasvet, kritika

Hvala za pomoč

Lp, Grega
drive it hard
 
Uporabniški avatar
xsAMOR
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Sr feb 09, 2005 1:05 pm
Kraj: Hrušica

Napisal/-a xsAMOR Po avg 21, 2006 11:16 am

Ja priporocljivo je poskrbeti za dovod hladnega zraka filtru, se posebej mu prija ob vrocih dneh, da motor ni se bolj zamorjen kot je.

Tale K&N kit je v redu, samo vprasanje je ce pase na tvoj tip motorja?
Mislim da je to prava oblika zracnega filtra za tvoj avto:
Slika
 
Uporabniški avatar
Slicker
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4594
Pridružen: Pe jul 23, 2004 12:38 am
Kraj: okolica Trebnjega

Napisal/-a Slicker Po avg 21, 2006 12:34 pm

jz bi tut montirou filter na golfa. pa sm kupu airstream filters pa ne paše gor. tut če ga direkt na čev montiram, kje je tista škatla od filtra gor ne da glasu od sebe. pol bi rabu tista ta okroglega?
 
Nightwish
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Pe avg 04, 2006 3:01 pm
Kraj: Ljubljana - Bežigrad

filter

Napisal/-a Nightwish Po avg 21, 2006 11:49 pm

ta filter ki je zgoraj omenjen je narejen prav za moj motor in za moj avto....tko da mislim da more pasat ;)

me pa zelo mika :d......poraba je pa verjetno ista......razen to je da ga pol tiščiš :D:D
a olje v mašini je treba kaj večkrat menjat zaradi filtra???
drive it hard
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Re: filter

Napisal/-a Mad To avg 22, 2006 12:05 am

Nightwish je napisal/-a:ta filter ki je zgoraj omenjen je narejen prav za moj motor in za moj avto....tko da mislim da more pasat ;)

me pa zelo mika :d......poraba je pa verjetno ista......razen to je da ga pol tiščiš :D:D
a olje v mašini je treba kaj večkrat menjat zaradi filtra???
...kaj dosti razen zvoka ne boš pridobil mogoče bo občutek na visokih obratih zaradi njegovega zvoka ... nobene stvari ne boš rabil menjavati pogosteje kot prej razen mogoče senzorja pretoka zraka in prati ga boš moral vsaj vsake 40000 km če ne ti ne bo vlekel dovolj zraka - na olje z katerim je prepojen se rad lepi prah ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass To avg 22, 2006 12:35 am

Filter se ne pere, ampak se ga čisti s čistilom namenjenim za to in se ga potem našprica še z oljem za to.

Vem, ker imam tak komplet za čiščenje od K&N, nisem ga pa nikoli uporabil, ker sem avto zamenjal, tako da če kdo rabi se priporočam.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
Marko_mx-3
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 530
Pridružen: To jul 22, 2003 8:48 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a Marko_mx-3 To avg 22, 2006 5:31 am

Filter se ravno pere, ker v tistem kompleto ko ga imaš ti imaš čistilo z katerim našpricaš filter in pustiš stati cca 10 min potem se ga pa z vodo spere. Pol ga je treba še na sobni temp. posušit (najbolje da čez noč), nato pa se ga pošprica z oljem v spreju (rdeče barve da se vidi kje je dobro kje pa je še treba naoljit)
 
Nightwish
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Pe avg 04, 2006 3:01 pm
Kraj: Ljubljana - Bežigrad

filter

Napisal/-a Nightwish To avg 22, 2006 8:11 am

hvala vsem za odgovore !!!

mislim da bom kupil tole zadevo samo da se izkopljem iz finančne krize :D....bom pa prilepil slikce pod to temo

LP
drive it hard
 
Uporabniški avatar
ahiM
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 799
Pridružen: Po avg 16, 2004 4:51 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a ahiM To avg 22, 2006 6:54 pm

Za 24k raje daj spucat injektorje pa sveče zameni oz. naredi en mali servisek, boš več koristi naredu. Sem imel tak kit in ti iz prve roke povem, da ni vreden niti 5 jurjev.
Če pa že moraš met športnejši zvok, si kupi en soliden zadnji lonec. Vem npr. za CSC-jevega za 75-ko, kot nov, s certifikatom za 15 jurjev).

Šp. filter je pogosto totalno brezveze gor, razen tega da se avto pol "dere", česar posledica je non-stop noga na gasu - ker si pol največji car (pod havbo pa še zmer mlinček), ergo večja poraba.
Pa garantirano ti topel zrak not vleče, ker je nameščen tako, da zajema zrak iz motornega prostora in ne tako, kot je speljan originalni zajem zraka. Torej je performans kvečjemu slabši. Pa naredit dober CAI ni tako lahko, kot eni mislijo, da pač samo neke cevi navesiš okol in okol.
Da ne rečem, da ga je pametno vpisat v homokarton, ker boš zaradi glasnosti veliko bolj vpadljiv za policaje.
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad To avg 22, 2006 7:15 pm

ahiM je napisal/-a:Za 24k raje daj spucat injektorje pa sveče zameni oz. naredi en mali servisek, boš več koristi naredu. Sem imel tak kit in ti iz prve roke povem, da ni vreden niti 5 jurjev.
Če pa že moraš met športnejši zvok, si kupi en soliden zadnji lonec. Vem npr. za CSC-jevega za 75-ko, kot nov, s certifikatom za 15 jurjev).

Šp. filter je pogosto totalno brezveze gor, razen tega da se avto pol "dere", česar posledica je non-stop noga na gasu - ker si pol največji car (pod havbo pa še zmer mlinček), ergo večja poraba.
Pa garantirano ti topel zrak not vleče, ker je nameščen tako, da zajema zrak iz motornega prostora in ne tako, kot je speljan originalni zajem zraka. Torej je performans kvečjemu slabši. Pa naredit dober CAI ni tako lahko, kot eni mislijo, da pač samo neke cevi navesiš okol in okol.
Da ne rečem, da ga je pametno vpisat v homokarton, ker boš zaradi glasnosti veliko bolj vpadljiv za policaje.
... T a m i j e n o v a ... homologacijo za športni filter ? ... kaj tudi tangice je pol potrebno homologirati ? :P :P :P nisem še slišal resnično nisem še slišal ... pa svečke tudi pa nalepko od Dunlopa tudi ? pa ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Nightwish
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Pe avg 04, 2006 3:01 pm
Kraj: Ljubljana - Bežigrad

filtr

Napisal/-a Nightwish To avg 22, 2006 9:14 pm

ma jst ubistvu mislim oboje dat gor enkrat....zadn lonc in filtr.....sam nevem kaj bi dal :s (ferma pa to).....z veseljem bi dau devitota pa mal cvikam zarad policajev :s

kar se pa tiče injektorjev in tega, nevem kdo bi to naredu in čemu to služi.......mali servis sm pa drugače že imel :d:d

LP, Grega

še kakšen nasvet, mnenje??...vsi so dobrodošli
drive it hard
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Re: filtr

Napisal/-a Mad To avg 22, 2006 10:59 pm

Nightwish je napisal/-a:ma jst ubistvu mislim oboje dat gor enkrat....zadn lonc in filtr.....sam nevem kaj bi dal :s (ferma pa to).....z veseljem bi dau devitota pa mal cvikam zarad policajev :s

kar se pa tiče injektorjev in tega, nevem kdo bi to naredu in čemu to služi.......mali servis sm pa drugače že imel :d:d

LP, Grega

še kakšen nasvet, mnenje??...vsi so dobrodošli
...Poznal sem enega Goricjana ki je imel Punto kot ti in iz serijskih 75 je uspel spraviti ven kakih 90 konjev ... Odmična Gred povečan pritisk goriva izpuh Supersprint elektronika športni filter ... tudi bate dobiš ki imajo višji vrh za povečat kompresijo a vseeno je bolje v Italiji kje zvohat en totalka GT in pobrat vse z njega pa dat na svojega stroški znajo biti manjši in samo z čipom filtrom in par malenkosti lahko dosežeš 157 konjev ... pri drugih posegih boš dosti več porabil ... čipanja so okrog 300 eur odmične med 275 če predelaš obstoječo in 400 za tiste nove z drugačnimi koti odpiranja izpuh je okrog 700 eur bati tudi tam okoli ... če odpreš motor je strošek ... pa še pridobil boš največ tja do 110 115 konjev pilo bo ker boš imel konje pri 7000 obratih in šlo bo kar bo . Če poznaš italijanski jezik je po Italijanskih forumih dosti podatkov a predvsem moraš sam poznat motor in delovanje če ne boš porabil doosti efekt pa bo povprečen... Turbo ;)
Zadnjič spremenil Mad, dne Sr avg 23, 2006 11:44 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Nightwish
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Pe avg 04, 2006 3:01 pm
Kraj: Ljubljana - Bežigrad

filter

Napisal/-a Nightwish Sr avg 23, 2006 11:09 pm

Mad....najlepša hvala ......mi je dalo misliti

LP

PS: A KDO HODI PO ODPADIH V ITALIJI???????
drive it hard
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Sr avg 23, 2006 11:19 pm

http://forum.alfa-klub.com/

Uporabi iskanje, šele potem vprašaj :)
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: iron in 11 gostov