Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
pagicic
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Pe jun 13, 2003 7:24 pm
Kraj: lj

PREDELAVA GLAVE

Napisal/-a pagicic Pe jun 13, 2003 7:28 pm

Ej folk,
a mogoce kdo ve, kje v Sloveniji znajo in se ukvarjajo s predelavo glave?
Turbinski motor! :idea:
 
herby
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 30
Pridružen: Sr feb 26, 2003 9:40 pm
Kraj: kor.

Napisal/-a herby Pe jun 13, 2003 7:47 pm

kaj misliš predeati povej bol podrobno
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell Pe jun 13, 2003 7:50 pm

uh..turbo motorje ni pametno nizat.. edino kanale polirat oz. vecat.,.
.ker turbac nesme met visoke kompresije !
V8 POWER
 
bobetko
Novinec
 
Prispevkov: 443
Pridružen: So sep 14, 2002 6:11 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bobetko Pe jun 13, 2003 7:51 pm

A si slišu za Urbančiča v Tomačevem on se ukvarja z predelavami avtomobilov za dirke in ti bo sigurno znal pomagat 8)
 
Punto_GT
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 520
Pridružen: Če mar 27, 2003 7:05 pm

Napisal/-a Punto_GT Pe jun 13, 2003 8:28 pm

TechnoBoy je napisal/-a:uh..turbo motorje ni pametno nizat.. edino kanale polirat oz. vecat.,.
.ker turbac nesme met visoke kompresije !



Ma po moje je on misliu ojačit glavo, da mu ne bo kaj popustilo.
 
pagicic
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Pe jun 13, 2003 7:24 pm
Kraj: lj

Napisal/-a pagicic So jun 14, 2003 11:44 am

Ja, sej jst bi v bistvu rad zmanjsal kompresijo, da bi lohk vec tlaka prslo v motor.
Konkretno kaksn naslov al pa tel. bi rabu. Jasno da se tud ventili povecajo...
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell So jun 14, 2003 3:35 pm

zmanjsas lahko kompresijo samo s piljenjem batov... z nizanjem glave povecas kompresijo
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
Tuningcar
Novinec
 
Prispevkov: 418
Pridružen: Če feb 27, 2003 6:18 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a Tuningcar So jun 14, 2003 3:51 pm

Se eno dihtengo ,ce hoces manjso kompresijo:) Dvignes glavo , manjsa kompresija:)

LP,Sandi
Slika
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell So jun 14, 2003 4:00 pm

pomojem bi blo premehko vsde skupaj glede nato da je turbo ....
bi pa slo ena samo..trsa debelejsa dihtnga
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Ne jun 15, 2003 8:02 am

pagicic je napisal/-a:Ja, sej jst bi v bistvu rad zmanjsal kompresijo, da bi lohk vec tlaka prslo v motor.
Konkretno kaksn naslov al pa tel. bi rabu. Jasno da se tud ventili povecajo...


Kateri motor?

Kako to misliš >prišlo v motor< ? S spreminjanjem kompresije se polnenje cilindrov skoraj ne spreminja.
 
Uporabniški avatar
keylone
Novinec
 
Prispevkov: 491
Pridružen: Če jan 09, 2003 5:45 pm
Kraj: primorska

Napisal/-a keylone Ne jun 15, 2003 8:06 am

kaj dosti nebos dosegu ce bos kanale vecal le poraba bo vecja pa uprasanje ce se da kaj dosti vecat kanale.odvisno kaj bi rad predelal na glavi.u avstriji je ena firma ki ti komplet obnovi glavo pa vse zelje ce mas poceno popravijo.jz sm vidu u eni reviji kakko predelavajo za hrosce pa porscheje
0-100km/h-2dni vw 1200
 
GVX
Novinec
 
Prispevkov: 114
Pridružen: Pe apr 18, 2003 8:30 pm

Napisal/-a GVX Ne jun 15, 2003 10:19 am

Pri turbomotorjih je predelava glave tista pika na i pri zelo velikih povečanjih moči!Največkrat se dvigne pritisk turbine in s tem poveča moč (za kake 30%).Naslednji korak je menjava turbine z večjo, manjava sesalnega kolektorja.Predelava glave pri turbašu pa je tista skrajna poteza, bolj primerna za dirke!Zrak ti gre v motor pod pritiskom in za večji pretok je enostavnejše dvigniti pritisk, kot pa z večanjem kanalov omogočiti lažjo pot zraka(je tudi mnogo ceneje)!
L.P. gvx
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov