Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Dizel tuning + plin

Napisal/-a kopron So okt 07, 2006 9:43 pm

Ali je kdo v SLO že kaj delal, videl, slišal, o : Propan/Butan tuningu na dizlaših . Namreč gre za takojšen porast moči z navorom do 40 % ob mehkejšem + tišjem delovanju . Sicer, pa je problem v regulaciji/dozaciji plina glede na pretok nafte , boost itd ... Mislim predvsem na stare dizle , ker imam sam VW 1,9 GTD z 115 HP+NM , kar ni nič . Ker se mi ne da več poglabljati v motor, je to prava rešitev za podobno . Zaželjene pa so naprave brez elektronike/računalnikov . Zgolj mehansko . Željena enostavna izdelava regulatorja pretoka plina . Čeprav poslej noben štedilnik ne bo več varen pred menoj, so zaželjene kakršnekoli info .
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Pe okt 13, 2006 9:18 pm

...Hy Boštjan ... rabil bi stari - venturi sistem a glede na to, da je Turbinaš pa čeprav Diesel osebno raje ne bi probal ... a če že razmišljaš v tej smeri po moje bi tudi enostavno sam lahko izdelal malenkost boljši sistem . Po moje bi najlažje krmilil tako da bi si montiral dva senzorja na vztrajnik - za položaj motorne gredi, da ti krmili samo odpiranje in čas odpiranja ... elektromagnetni ventil en komad direktno v sesalni kolektor takoalitako plin ne bi smel filat preveč ker ti bi podrl razmerja goriva - zraka ... doziranje bo lahko - povežeš emulatorjevo membrano direkt na loputo (podtlak) da pri pospeševanju odpira malo več npr normalno 0.5 pri pospeševanju lahko trenutno povečaš do 0.7 bar(ko grabi turbina je to podatek za mojega bencinca ti boš rabil verjetno večji tlak...) in drugo je enostavno ... Pokliči Robija on ima kar nekaj znanja o tem in pozna stare in nove plinske sisteme, ker je montiral oboje ... 041/379-365 ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Pe okt 13, 2006 9:39 pm

Hvala. Ej, iz kje pa je tale Robi ? Ker jaz bi rabil kar cel komplet stare regulacije/napeljave plina . Še oni sistem karburatorja + elektromagnetni ventil . To pa bi potem že predelal , da bi delovalo za moje potrebe . Danes sem že ogledoval neki šporget da bi ga napadel , ko mi je Alex povedal zanj . Vendar se mi zdi, da bom spet preveč zakompliciral zadevo, zato rajši uporabim že izdelano, in potem nadgrajujem . Zato bi rajši še malo počakal, in potem samo gor zmetal , pa gasa . Lp Boštjan .
Zadnjič spremenil kopron, dne So okt 14, 2006 8:47 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Pe okt 13, 2006 10:39 pm

...Po odpadih poglej za stare lade in stoenke ... tam se včasih kaj najde ... če ne pridi v Koper bomo skočili čez ... Roby je tu dohmačhin ... L.p. Mad p.s - si izmeril bat ? bom priletel enkrat med tednom ponj, ker bom premontiral gred naslednji teden verjetno bo kupil motor moj znanec ... Ciao
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron So okt 14, 2006 8:47 am

Ja, bat je izmerjen. Trdota = 116 HB . Reference dobiš v PS . Najbolje, da res priletim dol, takoj, ko se pozdravim .
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron To okt 17, 2006 9:14 am

Nooo, in končno, danes zjutraj sem prvič testiral obnašanje z Butan+Izobutan . Sem vzel kar mali brener, in probaval, le , da ga nisem prižgal . Nastavil sem ga kar pred sesalno cev pred filter . In ko sem dodal plin ročno, so vrtljaji visoko porastli, vendar pa motor ni hotel utihniti. Vendar so po parih sekundah višjega delovanja spet padli vrtljaji . Nevem zakaj je do tega nihanja prišlo, ampak verjetno sem ga pre-doziral . No, popoldne pa bom sprobaval z TA-VELIKO bombo + gorilcem . No, če bo ravno potres v SLO, potem boste vedeli , od kod izhaja explozija ... ;) :jao: :roll: :idea: :lol:
 
leoCar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1569
Pridružen: Pe apr 14, 2006 10:13 am
Kraj: prekmurje

Napisal/-a leoCar To okt 17, 2006 11:00 am

Ej da si ne boste kaj naredili :har
Samo tole pa nebi bila slaba zamisel, vozit disla še ceneje :roll:
BMW E46
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron To okt 17, 2006 11:16 am

Hm, ;: Saj ne vem, če je ceneje, važno da je HITREJE ... :lol: 8) ( in nevarneje tudi ) :?
 
leoCar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1569
Pridružen: Pe apr 14, 2006 10:13 am
Kraj: prekmurje

Napisal/-a leoCar To okt 17, 2006 11:24 am

Ali se lahko plin vžge od visoke temperature ali pa samo od odprteka ognja, iskre...
Kako se pa instalira plinska naprava? Se dajo v sesalni kanal še dodatne šobe ali pa samo ena , kot napr. za nitro :?: :?: :?:
BMW E46
 
Uporabniški avatar
g.Kromfelna
Novinec
 
Prispevkov: 420
Pridružen: Pe jun 02, 2006 12:24 am

Napisal/-a g.Kromfelna To okt 17, 2006 11:58 am

Tukaj se govori o plinu zraven dizla zaradi povečanja moči in ne o vožnji dizlašev na plin.
 
Uporabniški avatar
Sierrator
Novinec
 
Prispevkov: 467
Pridružen: To avg 20, 2002 11:03 am
Kraj: Vipava

Napisal/-a Sierrator To okt 17, 2006 1:55 pm

kopron: samo pazi, da ne bo BUUUM!
Victrix causa diis placuit sed victa Catoni.
 
Uporabniški avatar
croma_man
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4288
Pridružen: So nov 02, 2002 10:42 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a croma_man To okt 17, 2006 2:01 pm

Slika
the brand with the three stripes :)
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad To okt 17, 2006 2:21 pm

croma_man je napisal/-a:Slika
:P :P :P plin ni nevaren ... nevaren je Boštjan ;)
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron To nov 28, 2006 10:47 pm

No, evo, po dolgem času, par dni nazaj sem stestiral svoj "tractor pulling " z fulll-dose mode . ( moral sem zbrati moda :lol: za polni plin ) . In rezultat ? Porazeeen !!! Polnenje mi je naraslo na 1,4 bara ( iz prej 1,25 b ), malenkost mirnejši tek ( ne tišji ) , in malenkost večja odzivnost , brez dodatnega navora :( . Torej, še zdaleč ni to tisto, kar pišejo amerikanci + angleži :? o nekih 40 % ++ :shock: Bedaaa, . Sicer pa te dni menjam sklopko, ki bo deležna dodatnih izboljšav . Šele potem grem naprej . A mogoče kdo ve kaj od onega Hrvata, ki se vozi na Kerozin + 2-taktol z traktorjem :idea: ( dizlom, tdi )? Menda z dizlom dosega 13 sekund :shock: :o ! Nekaj je, za dizla ;) ... Lp, B by K .
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad To nov 28, 2006 11:07 pm

kopron je napisal/-a:No, evo, po dolgem času, par dni nazaj sem stestiral svoj "tractor pulling " z fulll-dose mode . ( moral sem zbrati moda :lol: za polni plin ) . In rezultat ? Porazeeen !!! Polnenje mi je naraslo na 1,4 bara ( iz prej 1,25 b ), malenkost mirnejši tek ( ne tišji ) , in malenkost večja odzivnost , brez dodatnega navora :( . Torej, še zdaleč ni to tisto, kar pišejo amerikanci + angleži :? o nekih 40 % ++ :shock: Bedaaa, . Sicer pa te dni menjam sklopko, ki bo deležna dodatnih izboljšav . Šele potem grem naprej . A mogoče kdo ve kaj od onega Hrvata, ki se vozi na Kerozin + 2-taktol z traktorjem :idea: ( dizlom, tdi )? Menda z dizlom dosega 13 sekund :shock: :o ! Nekaj je, za dizla ;) ... Lp, B by K .
... po moje gre slabše na kerozin ker je dizel bolj gost dvoaktol pa ne vem zakaj bi mešal not mogoče samo dodaja kerozin ali svetilni petrolej po domače ... po fabrikah se vozi dosti viličarjev predelanih na plin ... poglej kakšen je tisti plin ker lahko da Butan ni bil prava izbira in obstaja še nekaj drugega ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
drsokodj
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Sr nov 30, 2005 9:56 pm

Napisal/-a drsokodj Če nov 30, 2006 2:26 pm

dobre zamisli ;) ....@croma_man ....ti maš pa vedno en jok3 :D ....

l.p.
Slika
Slika
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Po dec 11, 2006 1:32 pm

Mad, joj, kolk sem bil pijan še potem , včeraj . Sicer pa hvala za lep dan, včerajšnji . Problem je bil le, ker potem nisem več vedel, kaj je kaj in , kaj delam . Drugače bi še ostal ... drugič bo bolje . No, danes bomo merili Konje, na moji raketi pri Senici Branetu z 1,4 bara brez plina. Sicer sva bila zmenjena za zjutraj, potem je rekel v 12.00 , potem pa za ob 15.00 . Sedaj pa čakam. Upam , da se mi ne izmika, da mu ne bom morda valjarjev polomil :lol: ... Menda ima precej dela , ... jaz pa tudi :oops: Lep dan, še naprej ... :roll: Boštjan + Kopron team
 
Uporabniški avatar
ShineR
Novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: To okt 11, 2005 6:28 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a ShineR Po dec 11, 2006 2:57 pm

pokliči kej po meritvi, me zanima kaj bo novega :)
powered by Nissan Silvia S14 & bmw E30
http://www.avtomobilizem.com/modules/ca ... r_id=10221
-the pursuit of performance-
Slika
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Po dec 11, 2006 3:09 pm

novi valarji, k bojo teli polomleni :)
Slika
 
Uporabniški avatar
ShineR
Novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: To okt 11, 2005 6:28 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a ShineR Po dec 11, 2006 3:26 pm

ma ne bodo, trenutni baje držijo do cca.500hp na os, valda bo to dost :lol: prejšnji so pa res zdržali max. cca. 230hp :P
powered by Nissan Silvia S14 & bmw E30
http://www.avtomobilizem.com/modules/ca ... r_id=10221
-the pursuit of performance-
Slika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost