Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
povh
Novinec
 
Prispevkov: 193
Pridružen: To jan 31, 2006 12:34 am
Kraj: med ovinki

'Mehke' športne vzmeti Polo '95

Napisal/-a povh Po nov 13, 2006 11:00 am

Pred pol leta sem znižal polota za 35mm z vzmetmi apex, vendar so vzmeti zelo pretrde za naše ceste. Mehanik mi je pri montaži rekel, da ne to gor dajat, kr bo pretrdo, da naj raje kupim eibach progresivne vzmeti.
Zdaj bom te vzmeti dal dol, ker mi uničujejo ležaje, roke, zglobe...vendar originalnih pa ne bi dal nazaj, ker preveč dobr zgleda avto.Zamenjal pa bom tudi amortizerje.

Zanima me katere športne vzmeti (-35mm) mi vi priporočate, da bi bila vožnja čim udobnejša. Polo je letnik 95, 1.3 bencinar. Nameravam ga imet še ene 5let.

Hvala.LP
 
Uporabniški avatar
sport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 652
Pridružen: Sr nov 05, 2003 11:54 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sport Po nov 13, 2006 11:05 am

H&R
Vozi hitro in reskiraj
 
Uporabniški avatar
povh
Novinec
 
Prispevkov: 193
Pridružen: To jan 31, 2006 12:34 am
Kraj: med ovinki

Napisal/-a povh Po nov 13, 2006 6:11 pm

A mogoče kdo ve, kakšna je razlika v ceni med H&R in eibach.
Eibach vzmeti -30mm za polota stanejo okrog 60.000sit.
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Re: 'Mehke' športne vzmeti Polo '95

Napisal/-a Mad Po nov 13, 2006 6:33 pm

povh je napisal/-a:Pred pol leta sem znižal polota za 35mm z vzmetmi apex, vendar so vzmeti zelo pretrde za naše ceste. Mehanik mi je pri montaži rekel, da ne to gor dajat, kr bo pretrdo, da naj raje kupim eibach progresivne vzmeti.
Zdaj bom te vzmeti dal dol, ker mi uničujejo ležaje, roke, zglobe...vendar originalnih pa ne bi dal nazaj, ker preveč dobr zgleda avto.Zamenjal pa bom tudi amortizerje.

Zanima me katere športne vzmeti (-35mm) mi vi priporočate, da bi bila vožnja čim udobnejša. Polo je letnik 95, 1.3 bencinar. Nameravam ga imet še ene 5let.

Hvala.LP
... Obstaja še ena možnost - da daš gor svoje originalne pa ti skledico na amortizerju Turnšek spusti nižje - imel boš nizek mehek avto samo pol ti bo karoserija nihala in boš moral na spojler pazit pri dvigu na ležeče policaje in spustu iz ležečih policajev ali pri vhodih v strme garažne hiše ;) ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
povh
Novinec
 
Prispevkov: 193
Pridružen: To jan 31, 2006 12:34 am
Kraj: med ovinki

Napisal/-a povh Po nov 13, 2006 6:40 pm

Pa se to da homologirat?
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Po nov 13, 2006 6:47 pm

Jaz sem za Golfa IV dal za eibache 45k pred dvema letoma.
Slika
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Po nov 13, 2006 6:48 pm

povh je napisal/-a:Pa se to da homologirat?
... ne rabiš ... pa tudi tako kot je sedaj ne bo nizek kake dva cm manj bo znižan ... razen če nočeš pri polni obremenitvi - 5 ljudi oz. prtljaga ... drsati z kolesi po notranjem blatniku ;) L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty Pe nov 17, 2006 7:18 pm

povh; ene par vprašanj.

Katere športne vzmeti pa ne skrajšujejo življensko dobo ležajem, rokam, amortizerjem, končnikom, ...? Ali tvoj mehanik prodaja Eibachove vzmeti?

Če se ti zdijo Apexi pretrdi, potem ni rešitve za tebe. Dvigni avto na original, pa je.
 
Uporabniški avatar
povh
Novinec
 
Prispevkov: 193
Pridružen: To jan 31, 2006 12:34 am
Kraj: med ovinki

Napisal/-a povh Pe jan 26, 2007 8:42 am

Evo!
Apexi so šli v pokoj, na delo pa so včeraj prišli eibachi. Amortizerje pa sem dal skrajšat in obnovit na navadno trdoto pri amortizer d.o.o.
Moram rečt, da je razlika ogromna. Čez tiste jame, k je prej najbul usekal, zdaj sploh ne veš, da so tam. Čez kakšne daljše neravnine sicer čutiš malo, da ni original, sam se pa pelje super. Po makedamu lepše požira jame kot golf3 z navadnimi fedri. Čez ovinke se pa precej manj nagiba kot original. Je pa polo za eno pikico višji kot je bil z apexi.

Kar se pa tiče obrabe vitalnih delov podvozja. Mojster v amortizerju mi je na apexih pokazal, da se prvi navoji stisnejo čist skup, ostaneta pa sam še dva ali trije, tako da se čez jame voziš v bistvu po unih udarnih gumah, zato ti takoj uniči zglobe, amortizerje, končnike...Torej: (se opravičujem ker sem trdil obratno)-Apexi so premehki, ne pretrdi.
 
Uporabniški avatar
dj_em
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2622
Pridružen: Če jul 11, 2002 12:27 pm
Kraj: Zemlja --> Evropa --> pr mami doma :D

Napisal/-a dj_em Pe jan 26, 2007 9:29 am

kakršne koli modifikacije ala nižanje itd.. uničujejo druge dele... tosi morte zapomnt
 
Uporabniški avatar
dskrab
Novinec
 
Prispevkov: 421
Pridružen: Sr maj 04, 2005 10:05 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a dskrab Pe jan 26, 2007 9:43 am

Pozdravljen !

G. povh imam eno vprašanje zate. koliko si pa potem znižal avto, če ti je moral potem tudi skrajšati amortizerje ? Ker baje do -35mm ni potrebno krajšati amortizerjev.

LP,
Dejan
Sej nimaš kej! Tko je pa nč drugač!

It`s not just JDM. It`s a LIFESTYLE !
 
Uporabniški avatar
povh
Novinec
 
Prispevkov: 193
Pridružen: To jan 31, 2006 12:34 am
Kraj: med ovinki

Napisal/-a povh Pe jan 26, 2007 10:01 am

Apexe sem mev -30 do 40mm, original amortizerje, eibache mam pa -30mm (na škatli piše do -40mm), amortizerje pa skrajšane za cca 3cm.
Ni jih treba skrajšat, sam moji so bli že bolj bogi, pa če sem jih že dal obnovit, sem jih še skrajšal. Če bi jih skrajšal že takrat, ko sem dal apexe gor, se najbrž nebi tako hitro uničl.
 
Uporabniški avatar
dskrab
Novinec
 
Prispevkov: 421
Pridružen: Sr maj 04, 2005 10:05 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a dskrab Pe jan 26, 2007 10:13 am

Aha fajn. Hvala za odgovor. No važno, da si zadovoljen in da se sedaj pelješ kot po tračnicah :)
Sej nimaš kej! Tko je pa nč drugač!

It`s not just JDM. It`s a LIFESTYLE !
 
Uporabniški avatar
povh
Novinec
 
Prispevkov: 193
Pridružen: To jan 31, 2006 12:34 am
Kraj: med ovinki

Napisal/-a povh Po jan 29, 2007 4:53 pm

Spet se je pojavil problem!
Danes sem naredil optiko, ter okrog 150km. Od začetka se je avto res super peljal, proti koncu pa sem opazil, da je se je zadnji konec začel odbijati, kot prej z apexi.
Avto je postal nemiren pri visoki hitrosti na avtocesti.
Spredaj lepo požira neravnine, zadaj pa se odbija. Pomoje bi moral dat malo stršat amortizerje, ne pa da sem dal na normalno trdoto. Zato, ko se je olje v njih ogrelo, so postali premehki in avto je začel skakat po udarnih gumah. Naj mi prosim kdo pove, če se motim, in ali bi mi to amortizer zrihtal pod garancijo?
Ali je možno, da je kaj drugega? Je možno da se mora podvozje malo ulavfat, ker je vse novo?
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Po jan 29, 2007 10:12 pm

Zadnji konec se ne bi smel odbijati.

Mislim, da bi se z amortizerjem (če misliš tega iz Dola pri Ljubljani) dalo dogovoriti, da ti zadnje amortizerje zamenja - če ti jih je on menjal oz. je vgradil svoje. Vsaj pri meni ni bilo težav in so mi šli rade volje na roke in zamenjali zadnje amortizerje, čeprav sem kasneje ugotovil, da je bil razlog za čudno obnašanje avtomobila v gumah.
Slika
 
Uporabniški avatar
Paris
Uporabnik
 
Prispevkov: 1057
Pridružen: To okt 17, 2006 7:35 pm
Kraj: Somewhere over the rainbow

Napisal/-a Paris Po jan 29, 2007 10:29 pm

sport je napisal/-a:H&R

Priporočam tudi jazst, ker jih posedujem. :bow :vrum
Slika
 
Uporabniški avatar
povh
Novinec
 
Prispevkov: 193
Pridružen: To jan 31, 2006 12:34 am
Kraj: med ovinki

Napisal/-a povh To jan 30, 2007 7:51 am

Paris je napisal/-a:
sport je napisal/-a:H&R

Priporočam tudi jazst, ker jih posedujem. :bow :vrum


Hvala za predlog, sam ne mislm kupvat vseh različnih vzmeti, da bom videl katere mi ustrezajo - je predrago. Jaz bi sam rad, da se pelje tako lepo kot se je prvih 20km z eibachi. Sicer pa naj nebi bilo neke hude razlike med h&r ter eibah, ne?
No, danes sem preizkusil kako je, ko je avto stal čez noč zunaj, in se zadnji konec odbija isto kot včeraj. Torej ne drži, da se olje segreje in amortizer postane premehak.
Zgleda, da bo treba nazaj ljubljano. Upam, da se bom zmenu kej pametnega.
 
Uporabniški avatar
Paris
Uporabnik
 
Prispevkov: 1057
Pridružen: To okt 17, 2006 7:35 pm
Kraj: Somewhere over the rainbow

Napisal/-a Paris To jan 30, 2007 8:52 am

Najbolj..... ;)
Slika
 
Uporabniški avatar
povh
Novinec
 
Prispevkov: 193
Pridružen: To jan 31, 2006 12:34 am
Kraj: med ovinki

Napisal/-a povh To feb 06, 2007 3:19 pm

Evo, včeraj sem bil pri amortizerju. Ugotovil so, da so vgradil prevelike udarne gume. Prvih 20km so bile vzmeti še čist nove, nato pa so se malo posedle, tako da je avto stal praktično na udarnih gumah. Amortizer je imel zato čisto malo hoda. Avto se je odbijal kot žoga, nagibal pa se ni skoraj nič. Gume so skrajšali, zdaj se avto pelje zelo podobno kot z original vzmetmi, le da se manj nagiba v ovinkih.

Če bi še enkrat popravljal podvozje, bi dal amortizerje malo stršati, drugače pa je zdaj vredu. Verjetno bi se tudi z apexi lepo peljalo, če bi dal prilagodit amortizerje.

Avto je zdaj zadaj na isti višini, kot pri apexih, spredaj pa je malo višji. Upam da se bo spredaj še kaj posedel, da ne bo visel nazaj, drugače pa sem zdaj zadovoljen. :vrum
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost