Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Pro2Type
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 535
Pridružen: Sr okt 29, 2003 4:25 pm
Kraj: Povsod me je dost!

Fedri H&R

Napisal/-a Pro2Type Ne nov 26, 2006 8:05 am

Evo trenutno sem pred nakupom fedrov za mojga cliota 1.5 dci 82km, letnik 2003, pa me zanima kakšna bi bila najboljša izbira. Vem da so Eibach najhujši pa oh in sploh, apex pa tko kao mal bl tko tko. HEHE.

V A3M majo akcijo da je free montaža pa pa free homologacija za APEX pa H&R, pa kukr sm bral so H&R kr vredi fedri, znižajo avto za 4.5 cm, sam zanima me ali so navadni ali progresivni, ker progresivnih nočem met, ker hočem da je avto skoz trd ne sam v ovinkih.

Dejte mi mal priporočat keri fedri avto dost znižajo(brez da se preveč posedejo) in da so dokaj trdi, da se drži na cesti :P

HVALA ZA ODGOVORE!


LP Pro2Type 8)
 
Uporabniški avatar
povh
Novinec
 
Prispevkov: 193
Pridružen: To jan 31, 2006 12:34 am
Kraj: med ovinki

Napisal/-a povh Ne nov 26, 2006 9:46 am

Če bi rad ornk trdo vzem apex. Mam na polotu pa bom v kratkem vrgu dol, ker je prevelika obraba ležajev, zglobov... in moje hrbtenice.
 
Uporabniški avatar
sharp
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: Sr apr 07, 2004 2:41 pm

Napisal/-a sharp Ne nov 26, 2006 10:15 am

Mal offtopic,kolk grejo pa lahko najširše gume na ax-a?
 
Uporabniški avatar
rover416
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1740
Pridružen: Če okt 13, 2005 7:39 am
Kraj: žužemberk

Napisal/-a rover416 Ne nov 26, 2006 10:16 am

povh je napisal/-a:Če bi rad ornk trdo vzem apex. Mam na polotu pa bom v kratkem vrgu dol, ker je prevelika obraba ležajev, zglobov... in moje hrbtenice.

da pades dol.apex trt aha jutr ponoc :D
 
Uporabniški avatar
povh
Novinec
 
Prispevkov: 193
Pridružen: To jan 31, 2006 12:34 am
Kraj: med ovinki

Napisal/-a povh Ne nov 26, 2006 11:46 am

pa dons podnev tud.
Prit probat, če ne verjameš.
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Ne nov 26, 2006 11:50 am

Ne razumem kako so lahko fedri sami po seb trdi. Js mam HR fedre modificirane, amortizerje trde k dila, pa še bi dal stršat... Zgleda da so okusi različni. Ne morš pa govort da je Apex fedr trd ful... Trši je kot navadn, to sigurn...
Slika
 
Uporabniški avatar
Dejan_S2
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: Ne sep 03, 2006 10:33 pm
Kraj: Okolica MB

Napisal/-a Dejan_S2 Ne nov 26, 2006 12:25 pm

Pugi je napisal/-a:Ne razumem kako so lahko fedri sami po seb trdi. Js mam HR fedre modificirane, amortizerje trde k dila, pa še bi dal stršat... Zgleda da so okusi različni. Ne morš pa govort da je Apex fedr trd ful... Trši je kot navadn, to sigurn...


Ti si tak posebni primer! :P
Audi 5-pot power
By SKN Slovenija
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Ne nov 26, 2006 2:39 pm

Ti si pa povsem vsakdanji :P

No sj sva že na msnju z Pro2Typam rešila. Prevzemam odgovornost če ti HR nau ušeč :D
Slika
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty Ne nov 26, 2006 5:40 pm

Kot sem že pred časom vprašal, pa še enkrat.

"Glas ulice " pravi:
nemški H&R naj ne bi bil najbolj zadovoljen s prodajo njihovih izdelkov na SLO trgu, potem, ko so v letošnjem letu zameljali njihovega zastopnika v SLO.

Ali se nam zaradi tega zopet obeta zamenjava uradnega uvoznik? Ali so zaradi tega nižje cene?
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Ne nov 26, 2006 10:30 pm

Fedr k fedr, če hočš da bo trdo treba amortizerje uštimat... Z fedrei ne boš na legi kej naredu, lahk je še slabš (guncanje-plavanje čez neravnine) če so amortizerji tolk "prešvoh"..
 
Uporabniški avatar
Rain
Novinec
 
Prispevkov: 389
Pridružen: Pe nov 29, 2002 11:00 pm
Kraj: Tržič

Napisal/-a Rain Ne nov 26, 2006 11:07 pm

da mal hijackam temo:

zanima me kje bi najcnej dobu h&r fedre

ker sm gledal v technoracingu ze, pa se nism odlocu, ker je pisalo na skatli da so za 1.6 in pa vts, vts je pa ze serijsko nizja za ene 3 cente.... tko da mi je to cudn da so fedri menda kr isti... :?

mozno da sm narobe slisal, ampak mislm da nisem.
Slika
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Po nov 27, 2006 3:00 pm

Recva da H&R nižajo za 4cm: torej obični 1.6 bo nižji za 4cm naprom stock, ker pa ima VTS že 3cm nižje bo dejanski vizualni efekt z H&R-i le kkšn cm nižje... Po domače: pr serijskem 1.6 si na nuli pr serijskem VTS pa že na -3cm :lol: :lol:
Fedri so pa itak isti, lahko bi redimo na 1.6 dal tut orginal od VTS-a...
 
BOZO CAR
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 54
Pridružen: Ne jun 04, 2006 10:31 am

Napisal/-a BOZO CAR Po nov 27, 2006 3:31 pm

js osebno sm z H&R ful zadovoljen imam novega cliota,nižji je za 45mm
pa še vsejeno je obdržal udobje in lega na cesti je zakon :lol: mel sm pa
na saxoju apex pa sm bil ful razočaran,ker je bil avto ful pretrdi pa kr neki je pokal na
ležečih :x to je to H&R ;)
 
za
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 96
Pridružen: Sr nov 15, 2006 6:20 pm

Napisal/-a za To nov 28, 2006 7:22 pm

BOZO CAR:
ti si me prepričal( tvoj opis) bom kar te vzmeti dal na megana grandtour :)
 
Uporabniški avatar
ThugBoy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 534
Pridružen: To feb 24, 2004 10:18 pm
Kraj: Morje

Napisal/-a ThugBoy To nov 28, 2006 7:30 pm

in kolko so zaj kaj cene ko majo kao full popustov?
Even When They Kill Me They Can't Never Take A Game From Young G
 
Uporabniški avatar
Rain
Novinec
 
Prispevkov: 389
Pridružen: Pe nov 29, 2002 11:00 pm
Kraj: Tržič

Napisal/-a Rain Sr nov 29, 2006 2:59 pm

se to me zanima: je priporocljivo nizat samo spredi ? ker navkljub temu, da je avto vodoravno na cesto, se zmeraj zgleda, kot da je zadaj nizji (guma je mal pod blatnikom)
Slika
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Sr nov 29, 2006 3:58 pm

Drgač je ja... Dost avtov nazaj visi in prov nč narobe ne zgleda če ga spredi znižaš zadej pa ne. Kar se lege tiče ni problemov, itak se more voznik navadt na avto, ne avto na voznika.
Slika
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Sr nov 29, 2006 4:21 pm

Pugi je napisal/-a:Drgač je ja... Dost avtov nazaj visi in prov nč narobe ne zgleda če ga spredi znižaš zadej pa ne. Kar se lege tiče ni problemov, itak se more voznik navadt na avto, ne avto na voznika.
... pri sprednjem pogonu je nos vedno malo višji ker če ne bo rit zaplavala v ovinku ... tudi ko ga nižaš je tako če pa hočeš driftat tudi ko ne želiš pol ga daj samo spredaj malo dol ;) imel sem par avtov z torzijo spredaj in sem lahko poljubno nastavljal in sem testiral obnašanje vozila ... če je nižje spredaj res lepše zavije v ovinek samo ker ne neha zavijat ko pelješ hitreje ni zanimivo :P :P :P zadaj ko spustiš prav je nižje in drži bolje ne gledat ameriških filmov ker njihovi avti so na listnatih vzmeteh trdih kot tiste od lokomotive ;) L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
killah bee
Smrtonosni čebelj
 
Prispevkov: 4321
Pridružen: Pe jan 16, 2004 2:47 pm
Kraj: RS

Napisal/-a killah bee Sr nov 29, 2006 4:30 pm

Mad je napisal/-a:
Pugi je napisal/-a:Drgač je ja... Dost avtov nazaj visi in prov nč narobe ne zgleda če ga spredi znižaš zadej pa ne. Kar se lege tiče ni problemov, itak se more voznik navadt na avto, ne avto na voznika.
... pri sprednjem pogonu je nos vedno malo višji ker če ne bo rit zaplavala v ovinku ... tudi ko ga nižaš je tako če pa hočeš driftat tudi ko ne želiš pol ga daj samo spredaj malo dol ;) imel sem par avtov z torzijo spredaj in sem lahko poljubno nastavljal in sem testiral obnašanje vozila ... če je nižje spredaj res lepše zavije v ovinek samo ker ne neha zavijat ko pelješ hitreje ni zanimivo :P :P :P zadaj ko spustiš prav je nižje in drži bolje ne gledat ameriških filmov ker njihovi avti so na listnatih vzmeteh trdih kot tiste od lokomotive ;) L.p. Mad


Res je ja. Če je zadaj avto previsok odnaša zadek. Zato je priporočljivo oz. nujno nižat oba konca. ;)
Slika
 
Uporabniški avatar
SAVINJCAN
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3780
Pridružen: To avg 30, 2005 8:09 pm

Napisal/-a SAVINJCAN Sr nov 29, 2006 5:06 pm

pri men je pa tako, da imam spredaj 4,5 cm zadaj pa 3 cm in mi sprednji konec odnaša ne zadnji. saj vem, da bo spet kdo napisal, da nakladam, ..... sam tako je :P zadnje gume kot nove.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 19 gostov