Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
MAN
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: Če jun 26, 2003 9:37 am

Chip tuning BMW 320d

Napisal/-a MAN Če jun 26, 2003 9:42 am

Halo. Ali kdo ve kaj več o chipu za BMW 320d? Zanimajo me plusi in minusi.
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Če jun 26, 2003 12:52 pm

Uporabi iskanje! Smo ze veliko predebatirali o tem!
Uglavnem pri dizlih oz turbodizlih se najbolj splaca ker se najvec pridobi!
Ostalo pa poisci!
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell Če jun 26, 2003 2:00 pm

v Naklem..si imel možnost kupiti ceneje.. zdej tuki nebom govoril kera firma je bila.. lahko pa pod zasebno ! so mel pa tunig BOXe..... mislm nataknes gor ... mas vec KM.. das dol.. je standard..
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
kobreti
Uporabnik
 
Prispevkov: 1166
Pridružen: Če feb 06, 2003 3:33 pm
Kraj: MB

Napisal/-a kobreti Če jun 26, 2003 4:36 pm

Vprašaj raje na bmwslo.com forumu ,ti bojo znali dosti povedat!!! :wink:
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Če jun 26, 2003 7:15 pm

Sej je načeloma za vse turbače isto.

Prednosti:

-ugodna cena za tak prirastek moči
-precej varna predelava
-več moči in navora kar pomeni lepšo in lahko hitrejšo vožnjo

Slabe strani:

-turbini se dvigne tlak tko da je bolj obremenjena (ni krize)
-večja poraba ko avto teraš

Če mene vprašaš se tistih 100k splača dat za predelavo vsekakor. Za 100k neboš nikrej drugje dobil 20, 30 konjev moči gor. Negativni vplivi pa so zanemarljivi.
 
Uporabniški avatar
Duke
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: Če jan 30, 2003 5:48 pm

BMW 320d tuning

Napisal/-a Duke Pe jun 27, 2003 8:20 am

MAN!

Skoči na http://www.lindempa.si/ku_home.htm, kjer boš zvedel osnove chip tuninga. Ta način, ki ga ima Kueberl, ne posega v delovanje turbine, kar je velika prednost. V bistvu gre samo za izkoriščanje serijskih toleranc pri visokotlačni črpalki. BMW 320d res super dela s tem chipom. Montaža je stvar nekaj minut. Lahko pa se še sam poigraš z nastavitvijo chipa s premikanjem jumperja in izbereš zate idealno razmerje med močjo in porabo.

Duke
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Pe jun 27, 2003 9:14 am

kje pa piše da ta chip ne posega v turbino ? Ker sama optimizacija vbrizga brez drugih predelav nima velikega učinka. Drugače majo pa tudi turbine še precej rezerve in tisto o izkoriščanju celega potenciala motorja pomoje velja tudi za turbino.
Tudi v ceniku ni nobenga NA motorja, tko da sem prepričan da tlak dvignejo.
 
Uporabniški avatar
Duke
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: Če jan 30, 2003 5:48 pm

Napisal/-a Duke Pe jun 27, 2003 11:24 am

iKst!

Glej, ta zadeva ne spreminja tlaka v turbini. Stvar namreč deluje tudi pri SDI motorju, ki nima turbine in je prirastek navora (tudi moči) procentualno zelo podoben tistemu pri turbo motorjih. Se pa strinjam s tabo, da je tudi pri turbini še rezerva. Po drugi strani je tudi res, da povišan polnilni tlak pri turbini ne vpliva ravno blagodejno na motor. Večina chip-tunerjev povišuje tlak na turbini, ker je to najenostavnejši način za doseganje večje moči. Jaz bi se vseeno, če bi imel to možnost, odločil za povečanje moči brez povišanja tlaka v turbu.

Pozdrav
Duke
 
MAN
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: Če jun 26, 2003 9:37 am

Napisal/-a MAN So jun 28, 2003 3:39 am

Hvala vam za odgovore. Mislim, da bom chip kar vgradil. Hvala in veselje v vožnji.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov