Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Zodd
Novinec
 
Prispevkov: 449
Pridružen: To okt 17, 2006 9:38 pm

Športni fedri - dodatno krajšanje

Napisal/-a Zodd So dec 23, 2006 1:48 pm

Trenutno imam Vzmeti apex na swift GTi, mehanika ki mi jih je vgradil sem prasal ce se jih da se kaj "porezati" homologacijo imam narejeno, ce bi jih ze za kak cm ali 2 dodatno porezal rekel je da se da, zanima me potem:

-policija naprimer avto bi namesto 4cm sedel dol ka pa vem ene 7, ce je kaksna nevarnost ko me ustavi in mu pokazem homologacijo da se splazi pod avto in pogleda ce so bili rezani ? ce se to jasno sploh da videt :P

-tehnicni pregled, ali bo majstr tam takoj vidu da so za kak cm ali 2 rezani lol
-ali lahko na tehnicnem sploh vidi ce so se mal porezani.

-v homologaciji pise samo: vrsta vzmeti in da je vozilo znizano, ne pise pa tudi za koliko :)

-hvala
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell So dec 23, 2006 1:55 pm

a si kdaj pomislil raje kot na homologacijo - na svojo varnost ???? :o
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
pinny
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2595
Pridružen: Sr feb 11, 2004 2:40 pm
Kraj: Šoštanj

Napisal/-a pinny So dec 23, 2006 2:00 pm

z takimi rečmi se pa js nebi špilau da bi fedre krajšau
zakaj nisi pa prej mrbit dau kakiga jurja več dau za kake bolše fedre ki bi ble tud krajše in s tem avto nižji
 
Uporabniški avatar
zazi
Novinec
 
Prispevkov: 301
Pridružen: Če sep 15, 2005 2:52 pm
Kraj: inda bushezezz

Napisal/-a zazi So dec 23, 2006 2:02 pm

ne jih dodatno rezat ker uničš celo karaktaristiko fedra ker je preračunan na tako število navojov k jih ma, če jih boš porezu bosta 1 do 2 navoja šla sigurn stran... na tehničnem če se model zapič v zadevo jo bo najdu, drgač ni takih komplikacij, samo jst osebno tega nikol ne bi delu, ker je varnost vedno pred estetiko
Tigra ... by Opelklinika
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad So dec 23, 2006 3:54 pm

... Pri vsakem serviserju amortizerjev - Amortizer s.p. , Vuga Jenko ... ti bodo na željo premaknili krožniček na amortizerju kjer sedi vzmet nižje tako boš pridobil tisto kar želiš ... lahko si daš narediti navoj in ga prestavljati poljubno kot ti trenutno rabi - vendar vedeti moraš, da z tem ko mu skrajšaš hod ne pridobiš na legi temveč mu skrajšaš življensko dobo, ker ga preobremeniš na določenem delu in obstaja nevarnost da ga bo čez luknje zabilo do konca ... na tehničnemu pa ti kljub homologaciji lahko izmeri spodnji rob luči in ne boš naredil tehničnega, ker je predpisan (minimalna višina spodnjega roba luči od tal) ... Pri legi ni toliko pomembna višina kot sam amortizer - če je le ta pretrd in prekratek ti kvečjemu poslabša lego - pred časom je kolega kljub nasprotovanju serviserja dal stršat amortizer za 40 % in ga krajšat za 20 mm pa je ugotovil kasneje, da je avto nevozen . L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
SAVINJCAN
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3780
Pridružen: To avg 30, 2005 8:09 pm

Napisal/-a SAVINJCAN So dec 23, 2006 4:02 pm

fedre spredaj lahko krajšaš minimalno za en navoj, ker manj ne gre, ker potem ni v ležišču, zadaj pa itak nevem kako bi jih ker imajo zaključeno oziroma zravnano vijačnico oz navoj.
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a seat So dec 23, 2006 4:31 pm

Ne vem zakaj potemtakem sploh kupujete fedre,ki premalo znižajo avto za take stvari so gewinde ne pa rezanje fedrov,ker se jim poruši ravnovesje in celotna preračunana trdnost.
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
 
Zodd
Novinec
 
Prispevkov: 449
Pridružen: To okt 17, 2006 9:38 pm

Napisal/-a Zodd So dec 23, 2006 4:48 pm

zakaj mislis ;) ker navadni so 20 jurjev uni pa 250 ;)

bom kontaktiral servis amortizerjev in se pozanimal kako naprej s tem
pac men noben avto ni lep ce ni konkretno znizan, ce mi bodo majstri povedal da ni varno oz se ne da bom pac nasparal in kupil orenk robo :)
 
Uporabniški avatar
SAVINJCAN
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3780
Pridružen: To avg 30, 2005 8:09 pm

Napisal/-a SAVINJCAN So dec 23, 2006 5:18 pm

rukni ven fedre pa amortizerje skup zašvasi pa bo avto čist v podnu, sam ene 3 čuke boš dal za elektrode, saj ti bo vsak mojster reku, da je to čist kul.
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell So dec 23, 2006 5:24 pm

Zodd je napisal/-a:zakaj mislis ;) ker navadni so 20 jurjev uni pa 250 ;)

bom kontaktiral servis amortizerjev in se pozanimal kako naprej s tem
pac men noben avto ni lep ce ni konkretno znizan, ce mi bodo majstri povedal da ni varno oz se ne da bom pac nasparal in kupil orenk robo :)

Ni vredu !
In gewinde se začne že od 100k naprej.....
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass So dec 23, 2006 5:48 pm

Apexi bodo samo še prej počili. Avto ni igra, fant. Ne ogrožaš samo sebe, ampak tudi vse nas, druge voznike.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
eclipse_R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2889
Pridružen: Ne feb 27, 2005 12:46 am

Napisal/-a eclipse_R So dec 23, 2006 8:13 pm

jah, odvisno za katere avte se vam začnejo gewinde od 100k naprej.. za kake polote, golfe ipd., ki jih je na cesti polno pa je tudi povpraševanja veliko..

lp
Slika
 
Zodd
Novinec
 
Prispevkov: 449
Pridružen: To okt 17, 2006 9:38 pm

Napisal/-a Zodd So dec 23, 2006 8:15 pm

WhiteCell je napisal/-a:
Zodd je napisal/-a:zakaj mislis ;) ker navadni so 20 jurjev uni pa 250 ;)

bom kontaktiral servis amortizerjev in se pozanimal kako naprej s tem
pac men noben avto ni lep ce ni konkretno znizan, ce mi bodo majstri povedal da ni varno oz se ne da bom pac nasparal in kupil orenk robo :)

Ni vredu !
In gewinde se začne že od 100k naprej.....


ok to me je zanimal :) potem res bolje da se ne igram nic hmm 100 jurjev pa tud ni taka rec da bi kakorkoli reskiral varnost, bom se pozanimal koliko pride vse za moj avto, pac nism vedu da se totalno spremeni karakteristika fedra in varnost, avto imam sicer za normalno voznjo in sem pac clovek ki : NIŽJE je LEPSE ;) meni osebno 5 cm "plastike" okoli da bi bil kao nizji izgleda smesno :) pa se swift neznizan orenk izgleda kot traktor ^^
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Ne dec 24, 2006 1:19 am

bass je napisal/-a:Apexi bodo samo še prej počili. Avto ni igra, fant. Ne ogrožaš samo sebe, ampak tudi vse nas, druge voznike.


kar tak pa tudi ne pocijo. Sem mel kar dosti casa porezane serijske nato pa se apex se ni nic zgodlo :D
Sicr pa varnost na prvem mestu. Je prav da ce nekaj nardis naredis prav al pa raje nic
 
roki125
Novinec
 
Prispevkov: 311
Pridružen: To dec 05, 2006 12:39 am

Napisal/-a roki125 Ne dec 24, 2006 1:40 am

frend ma zadne eibache porezane pa dela že 2 leti use tko k more ;)
 
p|X|
Novinec
 
Prispevkov: 445
Pridružen: Ne maj 15, 2005 4:31 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a p|X| Ne dec 24, 2006 9:18 am

WhiteCell je napisal/-a:a si kdaj pomislil raje kot na homologacijo - na svojo varnost ???? :o


in varnost drugih soudeležencev v prometu....
 
Uporabniški avatar
Neyo-Neyo
Uporabnik
 
Prispevkov: 1064
Pridružen: Sr jan 05, 2005 10:38 pm

Napisal/-a Neyo-Neyo Ne dec 24, 2006 9:22 am

roki125 je napisal/-a:frend ma zadne eibache porezane pa dela že 2 leti use tko k more ;)

jaz mam tud zadnje porezane H&R pa dela tko k treba ;)
....
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Ne dec 24, 2006 9:44 am

Neyo-Neyo je napisal/-a:
roki125 je napisal/-a:frend ma zadne eibache porezane pa dela že 2 leti use tko k more ;)

jaz mam tud zadnje porezane H&R pa dela tko k treba ;)


Tud js mam porezane H&R in dela ko šus že ene 3 leta.
Slika
 
Uporabniški avatar
denčo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 83
Pridružen: Če maj 25, 2006 6:57 pm

Napisal/-a denčo Ne dec 24, 2006 9:57 am

dejte mi prosm povedat kje ste jih porezal predvsem neyo-neyo in tank keri mamo iste fedre, zanima me tudi cena...lp denis
Zadnjič spremenil denčo, dne Ne dec 24, 2006 12:03 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Vsak avto, svojo pesem poje
 
Zodd
Novinec
 
Prispevkov: 449
Pridružen: To okt 17, 2006 9:38 pm

Napisal/-a Zodd Ne dec 24, 2006 11:32 am

imate kaksne tezave na tehnicnem ?
al je modelu tam vazno samo da mu pokazes homologacijo kolk je u podnu pa ga boli falus ?
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov