Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Nyno
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Po dec 25, 2006 5:15 pm

Y-pipe izpuh?

Napisal/-a Nyno Po dec 25, 2006 5:22 pm

Zanima me. če kdo ve kje dobiti oziroma kako narediti y-pipe izpuh kot so ga včasih imeli na pontiac gto-ah. Mislim to da normaln izpuh ko pa stisneš na gump ti pa loputa odpre pred katalizatorjo drugo cev (drugi del y-pipa) in zapre originalen izpuh tako da je avto močnejši in glasnejši? Če ve kdo kje to dobiti/kupiti ali pa ima kakšne načrte kako narediti in kakšne materialne uporabiti ker so tam visoke temperature in kako preklapljati med tem, če lahko prosim pove LP ;)
 
Uporabniški avatar
MANDZO
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 753
Pridružen: Po mar 20, 2006 12:08 pm

Re: Y-pipe izpuh?

Napisal/-a MANDZO Po dec 25, 2006 6:32 pm

Nyno je napisal/-a:Zanima me. če kdo ve kje dobiti oziroma kako narediti y-pipe izpuh kot so ga včasih imeli na pontiac gto-ah. Mislim to da normaln izpuh ko pa stisneš na gump ti pa loputa odpre pred katalizatorjo drugo cev (drugi del y-pipa) in zapre originalen izpuh tako da je avto močnejši in glasnejši? Če ve kdo kje to dobiti/kupiti ali pa ima kakšne načrte kako narediti in kakšne materialne uporabiti ker so tam visoke temperature in kako preklapljati med tem, če lahko prosim pove LP ;)

napiše se GUMB :twisted:
 
Uporabniški avatar
mloncar
Uporabnik
 
Prispevkov: 976
Pridružen: Sr maj 12, 2004 11:47 am
Kraj: Celje
 
nitro1
Uporabnik
 
Prispevkov: 875
Pridružen: To avg 10, 2004 5:00 pm

Re: Y-pipe izpuh?

Napisal/-a nitro1 Po dec 25, 2006 9:17 pm

Nyno je napisal/-a:Zanima me. če kdo ve kje dobiti oziroma kako narediti y-pipe izpuh kot so ga včasih imeli na pontiac gto-ah. Mislim to da normaln izpuh ko pa stisneš na gump ti pa loputa odpre pred katalizatorjo drugo cev (drugi del y-pipa) in zapre originalen izpuh tako da je avto močnejši in glasnejši? Če ve kdo kje to dobiti/kupiti ali pa ima kakšne načrte kako narediti in kakšne materialne uporabiti ker so tam visoke temperature in kako preklapljati med tem, če lahko prosim pove LP ;)


A si tole okoli te lopute danes na Discoveryju gledal,zdej si pa čist not padu :EE
 
Nyno
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Po dec 25, 2006 5:15 pm

Napisal/-a Nyno To dec 26, 2006 4:24 pm

korošči rečemo gump lol :P slovnične napake pri nas ne smete upoštevat ;) yop, na discovery sm gledo gto-a pa se mi je tk dobro zdelo da hočm to na mojmo avtjo :P
 
Nyno
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Po dec 25, 2006 5:15 pm

Napisal/-a Nyno To dec 26, 2006 4:30 pm

A to je primerno samo za turbo ali kompresor motorje ali za atmosferske tudi?
 
Maxx
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 597
Pridružen: Po jan 10, 2005 9:04 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a Maxx To dec 26, 2006 5:05 pm

Za vse sej vazn da ropota,kot eni pravjo važn da si glasn :D
 
Uporabniški avatar
stealth
Novinec
 
Prispevkov: 405
Pridružen: Če feb 10, 2005 8:02 pm

Napisal/-a stealth To dec 26, 2006 5:18 pm

To zadevo z loputami majo 3000gt pa stealthi ze kar serijsko...kar se glasnosti tice je enaka, oz. ni opazit kake drasticne razlike. Da bi pridobu nevemkolk na moci pa tud ne ( vsaj na teh Mickah pa Dodgih ne ). Verjetno da ze dobis kakega konja, sam pr 300+ PS se ti tak minimalen prirastek sploh ne pozna.
Dodge Stealth Twinturbo AWD
 
Uporabniški avatar
Italian Stallion
Novinec
 
Prispevkov: 184
Pridružen: Sr avg 16, 2006 10:14 am

Napisal/-a Italian Stallion To dec 26, 2006 7:25 pm

Mislim, da je bistvo to, da boli, sam da ropota pa če še pokne pr visokih obratah je pa še tolk bolš :P jaz bi že imel to, bolš kot pa 100k za remus pol ti pa še vseeno ne boli vredo dokler ne odstraniš kat-a pa še kak muffler :P a ma kdo kake info kk je če kaj iz USA naročaš (varno, dobavni rok???) pa kk bi kaj to na 4 valjih šrajalo, verjetno kakšnega drastičnega narastna moči ne bi bilo al pa tud pri obratih :P pri malih kubikih se za vse borimo :P
Cuore Sportivo
 
Uporabniški avatar
Italian Stallion
Novinec
 
Prispevkov: 184
Pridružen: Sr avg 16, 2006 10:14 am

Napisal/-a Italian Stallion To dec 26, 2006 11:06 pm

A ma kdo kakšno idejo kam to stvarco vstavit? Pred kat-a? Kam za boljši zvok, kam za boljši performance?
Cuore Sportivo
 
Uporabniški avatar
fičfirič
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Ne dec 18, 2005 10:07 pm

Napisal/-a fičfirič To dec 26, 2006 11:42 pm

ja to pa res ni težk narest....sam pred dušilcem,al pa katalizatorjem (zdej če maš katalizator dosti spredaj bi mogoče ga rad dal šele po katalizatorju nekje bl zadaj ne?da ti nebi ropotalo tam že kje pod motorjem).narediš še en izpust pa eno loputo k jo maš enostavno na zajlo,pa jo napeleš nekam recimo zraven ročne, da čim manj kompliciraš.
čeprav se mi bedasto zdi da ti avto gre avto pol manj kot ropota.....to je bl za tiste k bi radi bli friki.....
 
Uporabniški avatar
Italian Stallion
Novinec
 
Prispevkov: 184
Pridružen: Sr avg 16, 2006 10:14 am

Napisal/-a Italian Stallion Sr dec 27, 2006 3:09 pm

Saj izvor in poanta tuning-a je v tem, da si ne moreš kupiti nov avto, ki ima original športno oprema zato si pa svojga konjička predelaš, žal pa včasih ni denarja za več kot pa počasne avtje :( js bi tud najrarje mel kaj pod 1300kg pa cez 300km al pa še hujš sam ne gre
Cuore Sportivo
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Sr dec 27, 2006 6:32 pm

Italian Stallion je napisal/-a:A ma kdo kakšno idejo kam to stvarco vstavit? Pred kat-a? Kam za boljši zvok, kam za boljši performance?
... katalizator bi bil za avto najboljši na koncu izpuha namesto zadnjega lonca - seveda bi moral pred tehničnim terat pol ure z avtom, da bi bil toliko vroč, da bi prav delal ... lahko daš kovinskega športnega pri nas to menjajo na servisih katalizatorjev, kadar je skurjen ker ga pač rabiš . Te lopute na navadnih atmosfercih ne bi prišle v poštev razen če želiš povečanje - hrupa ... ker vsak izpuh mora dajati tak kontrapritisk v cilinder, da ti ne zbeži pol bencina v izpuh v času, ko se bat že premika proti gornji mrtvi točki in je sesalni in izpušni ventil še malo odprt ... Turbinarjem to dela turbina ona potiska oziroma zadržuje pline v cilindru . naprej pa - bolj je prosto lepše grabi, ker je manj odporov ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
Italian Stallion
Novinec
 
Prispevkov: 184
Pridružen: Sr avg 16, 2006 10:14 am

Napisal/-a Italian Stallion Če dec 28, 2006 9:52 am

Torej če bi hotel da boli pa da se ohrani vsaj zadosti pritiska da ne bo problemov bi takšno stvarco moral namestiti bolj proti zadnjemu lonco, da ko se odpre še boli in pritisk na bat ostane?
Cuore Sportivo
 
roki125
Novinec
 
Prispevkov: 311
Pridružen: To dec 05, 2006 12:39 am

Napisal/-a roki125 Če dec 28, 2006 12:02 pm

Mad je napisal/-a:
Italian Stallion je napisal/-a:A ma kdo kakšno idejo kam to stvarco vstavit? Pred kat-a? Kam za boljši zvok, kam za boljši performance?
... katalizator bi bil za avto najboljši na koncu izpuha namesto zadnjega lonca - seveda bi moral pred tehničnim terat pol ure z avtom, da bi bil toliko vroč, da bi prav delal ... lahko daš kovinskega športnega pri nas to menjajo na servisih katalizatorjev, kadar je skurjen ker ga pač rabiš . Te lopute na navadnih atmosfercih ne bi prišle v poštev razen če želiš povečanje - hrupa ... ker vsak izpuh mora dajati tak kontrapritisk v cilinder, da ti ne zbeži pol bencina v izpuh v času, ko se bat že premika proti gornji mrtvi točki in je sesalni in izpušni ventil še malo odprt ... Turbinarjem to dela turbina ona potiska oziroma zadržuje pline v cilindru . naprej pa - bolj je prosto lepše grabi, ker je manj odporov ... L.p. Mad


sam če daš rečmo zadn lonc čist dol gre avto občutno bol! pa tud dere se občutno bol :lol:
 
nitro1
Uporabnik
 
Prispevkov: 875
Pridružen: To avg 10, 2004 5:00 pm

Napisal/-a nitro1 Če dec 28, 2006 12:15 pm

Jest sm ga dal na Bmw-ju dol pa ni nič bolje šel,še slabše,ropotal je pa kot prasec,tko da sem vse skupaj nazaj gor dal :!:
Tko da to ne drži da gre bolje :!: :!:
 
roki125
Novinec
 
Prispevkov: 311
Pridružen: To dec 05, 2006 12:39 am

Napisal/-a roki125 Če dec 28, 2006 2:09 pm

no ja bmw...

na hondi 1.6 vti SE pozna da gre bol! vem ker smo probal in SE pozna v pospeševanju! :)
 
Uporabniški avatar
Italian Stallion
Novinec
 
Prispevkov: 184
Pridružen: Sr avg 16, 2006 10:14 am

Napisal/-a Italian Stallion Če dec 28, 2006 2:39 pm

Pri obratah verjetno, ko je več plinov ?
Cuore Sportivo
 
Uporabniški avatar
ShineR
Novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: To okt 11, 2005 6:28 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a ShineR Pe dec 29, 2006 11:46 am

sploh ne vem kaj se še tok sekirate zarad teh katalizatorjev pa to.. kukr da se kata ne da dat gor 1 dan pred tehničnim ali pa da ga narediš preko vez. kat itaq samo omejuje moč avtomobila tko da sploh ne vem zakaj razmišljate v tej smeri kako tunat avto pa pustit kat gor hehe..
powered by Nissan Silvia S14 & bmw E30
http://www.avtomobilizem.com/modules/ca ... r_id=10221
-the pursuit of performance-
Slika
 
Uporabniški avatar
drsokodj
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Sr nov 30, 2005 9:56 pm

Napisal/-a drsokodj To jan 02, 2007 2:21 pm

take lopute imajo ferarriji ! ....mi je frend reku, ki jih popravlja ....zaropota.... :D
Slika
Slika
Slika
Slika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 23 gostov