Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Vince
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 544
Pridružen: Sr okt 09, 2002 9:48 pm

Fiat uno...kako preuredit vzmetenje...HELP!!!

Napisal/-a Vince So jul 05, 2003 5:55 am

Stvar je takšna da sem v glavnem čist zelen kar se tiče raznih modifikacij na avtomobilu (sem pač avtoakustični frik) zato bi potreboval nekaj UPORABNIH nasvetov iz vaše strani na področju vzmetenja avtomobila.

Imam Unota l.95 in ta že glasno kliče po zamenjavi amortizerjev (beri mehak je ko katrca pa gunca se k norc).
Rad pa bi ob zamenjavi kupil vsaj športne vzmeti da bo avo malo trši in nižji. Na voljo mam kakih 50k sit in zdej ne vem kaj točno naj naredim...
A se mi splača obnovit zdajšnje amortizerje in kupit samo Apexove fedre (za kaj drugega ni denarja pa ga tud nikol ne bo)?
Turnšek hoče take vsote denarja, da bi moral odštet okol 80k sit za vseskup (beri ko ga je*e :evil: :roll: )...
Kam naj se obrnem, kje naj začnem, kolko bi vseskupi koštalo???

Hvala za pomoč!

LP

Vince / Team AudioX
Največji osebni dosežek
*********Državni prvak L klase v letu 2003********
Najvišji teamski uradni rezultat
*********165.2dB*********

Zaston se še mačka ne gon!
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero So jul 05, 2003 7:34 am

Če imaš prve amortizerje je skrajni čas da jih menjaš.

za 50 k SIT kaj več od dobrih amortizerjev ne boš dobil.

Koliko časa misliš še imet Unota?

Moj nasvet je da si kupiš solidne Monroe ali kakšne druge podobnega ranga in zamenjaš vse 4. Vožnja bo dosti bolj varna.

K ceni materiala prištej še ceno premontaže in ceno optike.

Če te pa zanimajo še vzmeti pa probaj narediti ve naenkrat ker drugače ponovno plačaš premontažo in optiko.
 
Uporabniški avatar
Vince
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 544
Pridružen: Sr okt 09, 2002 9:48 pm

Napisal/-a Vince So jul 05, 2003 9:35 am

Za Unota se drugač dobi nove (ne športne seveda) vzmeti in amortizerje za 35k sit z montažo vred...Apexi bi me prišli 26k sit...

LP

Vince
Največji osebni dosežek
*********Državni prvak L klase v letu 2003********
Najvišji teamski uradni rezultat
*********165.2dB*********

Zaston se še mačka ne gon!
 
Uporabniški avatar
Vince
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 544
Pridružen: Sr okt 09, 2002 9:48 pm

Napisal/-a Vince So jul 05, 2003 9:42 am

Kaj pa da bi od Uno turbince dobil amortizerje?
Ena od opcij je ta da pač kupim kake amortizerje za Unota (v dobrem stanju) prek oglasnika, pa Apexe zdraven nabavim.
A obnavljat se ne splača amortizerjev?

LP

Vince
Največji osebni dosežek
*********Državni prvak L klase v letu 2003********
Najvišji teamski uradni rezultat
*********165.2dB*********

Zaston se še mačka ne gon!
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell So jul 05, 2003 10:13 am

no jest ti tko povem...
ti si turnška spraševal za vse novo !
dej prašej koliko pride kompletna OBNOVA in nižanje.. za mojega pride 47k sit...
npr subaru legacy pa 70k sit
zato dvomim da za tvojega pride 80k sit ker je v enakem rangu kot moj !
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
Vince
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 544
Pridružen: Sr okt 09, 2002 9:48 pm

Napisal/-a Vince So jul 05, 2003 10:23 am

Ja sej prištej k tem 50k sit še Apexe (vzmeti) pa smo tam...

LP

Vince
Največji osebni dosežek
*********Državni prvak L klase v letu 2003********
Najvišji teamski uradni rezultat
*********165.2dB*********

Zaston se še mačka ne gon!
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell So jul 05, 2003 10:25 am

no vzmeti u lajfu niso 50k + tega ti turnšek tvoje zniža in strša zraven v tej ceni (50k) + tega je delo steto in homologacija !
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell So jul 05, 2003 10:26 am

in verjemi da je zelo kvalitetno .. .da je pri nas dobil homologacijo ... pa še mislm da ma ISO 9001 al kaj je že ta tahud :)
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
Vince
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 544
Pridružen: Sr okt 09, 2002 9:48 pm

Napisal/-a Vince So jul 05, 2003 10:29 am

Čaki čaki...pa on men lahko obnovi vzmetenje če je to že precej utrujeno??? Ma že 98.000 km čez...a se da to tolk obnovit al kaj??? Če so fedri enkrat mehki so pač mehki in druzga kot zamenjava ti po moje ne preostane!

LP

Vince
Največji osebni dosežek
*********Državni prvak L klase v letu 2003********
Najvišji teamski uradni rezultat
*********165.2dB*********

Zaston se še mačka ne gon!
 
Uporabniški avatar
Vince
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 544
Pridružen: Sr okt 09, 2002 9:48 pm

Napisal/-a Vince So jul 05, 2003 10:32 am

TechnoBoy je napisal/-a:no vzmeti u lajfu niso 50k


Jaz sem prej mislu povedat to da k tem 50k sit za njegovo delo in obnovitev amortizerjev prišteješ še 26-28k sit za Apexe...

LP

Vince
Največji osebni dosežek
*********Državni prvak L klase v letu 2003********
Najvišji teamski uradni rezultat
*********165.2dB*********

Zaston se še mačka ne gon!
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell So jul 05, 2003 10:36 am

lej nekako takole zgleda...
on podre.. fedre odreze in novo sedlo nardi in da ponovno kalit material ( najbolj je kaljenje pomembno saj povrne trdnost oz. še treše naredi pač po želji)
amortizerje.. pa podre..zamenja batnice ( z manjšimi luknicami ) in da gostejše olje)
+ tega je še garancija na delo in montažo..
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
Vince
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 544
Pridružen: Sr okt 09, 2002 9:48 pm

Napisal/-a Vince So jul 05, 2003 10:38 am

TechnoBoy je napisal/-a:lej nekako takole zgleda...
on podre.. fedre odreze in novo sedlo nardi in da ponovno kalit material ( najbolj je kaljenje pomembno saj povrne trdnost oz. še treše naredi pač po želji)
amortizerje.. pa podre..zamenja batnice ( z manjšimi luknicami ) in da gostejše olje)
+ tega je še garancija na delo in montažo..


Ej take odgovore rabim...hvala!

BTW...vsakak čast za tegale tvojega Yugota...A maš to Blue vision žarnice v lučeh da tak hudo svetjo?

LP

Vince
Največji osebni dosežek
*********Državni prvak L klase v letu 2003********
Najvišji teamski uradni rezultat
*********165.2dB*********

Zaston se še mačka ne gon!
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell So jul 05, 2003 10:43 am

verjeu ali ne ( če gledaš sliko v podpisu) so to moje pozicijske... bele LEDice :P
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
Vince
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 544
Pridružen: Sr okt 09, 2002 9:48 pm

Napisal/-a Vince So jul 05, 2003 10:45 am

Sam kolk pa priporočaš da zadevo dam spustit?
A ga naj spredaj bolj spustim kot zadaj?

LP

Vince
Največji osebni dosežek
*********Državni prvak L klase v letu 2003********
Najvišji teamski uradni rezultat
*********165.2dB*********

Zaston se še mačka ne gon!
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell So jul 05, 2003 10:53 am

prvega nebom komentiral... ker men nikol ni dovolj.. jest mam svojega ( proti originalu ) 15cm ! (samo yugo je original res terecn!)

men je najbolj vsec da je vodoraven se prav enako spredaj enako zadaj..
jest bi v tvojem primeru...5 dal dol... potem pa pragove ipd. ker ga dodatno znižajo !
V8 POWER
 
bobetko
Novinec
 
Prispevkov: 443
Pridružen: So sep 14, 2002 6:11 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bobetko So jul 05, 2003 10:55 am

Vince jest sm najprej kupu fedre Apex pa ti povem da nism bil zadovoljen, pol sm avto pelu k Turnšku in mi je naredu tko kt je že Tehnoboy napisu zgori zamenju olje, skrajšu batnice ,................ in dobil sem še homologacijo in stvar še danes dela v nulo.Glede nižanja je pa stvar vsakega posameznika eni hočejo več drugi manj men ga je znižu tolk da sem še dobil papirje drgač je pa stručko na tem področju 8)
 
Uporabniški avatar
Vince
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 544
Pridružen: Sr okt 09, 2002 9:48 pm

Napisal/-a Vince So jul 05, 2003 11:40 am

No super! Potem pa kar v ponedeljek pokličem Turnška pa se z njim zmenim kako pa kaj...glede tega za kolk ga bom spustil bom pa najbrž še kar nekaj živcev zgubil :?

A ma kdo telefonsko od njega...no sej mislim da jo mam tud jaz še nekje v imeniku sam ne vem ziher...če jo kdo ma ga bi prosu če kar sem napiše.

LP

Vince
Največji osebni dosežek
*********Državni prvak L klase v letu 2003********
Najvišji teamski uradni rezultat
*********165.2dB*********

Zaston se še mačka ne gon!
 
Uporabniški avatar
Vince
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 544
Pridružen: Sr okt 09, 2002 9:48 pm

Napisal/-a Vince So jul 05, 2003 12:00 pm

Mah jaz bom Turnšku reku kar "all the way down" :lol:

LP

Vince
Največji osebni dosežek
*********Državni prvak L klase v letu 2003********
Najvišji teamski uradni rezultat
*********165.2dB*********

Zaston se še mačka ne gon!
 
bobetko
Novinec
 
Prispevkov: 443
Pridružen: So sep 14, 2002 6:11 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bobetko So jul 05, 2003 4:38 pm

tuki maš telefonsko
01/5647782
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell So jul 05, 2003 4:54 pm

V8 POWER
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost