CarInvent je napisal/-a:jest mam takihle kot so tle v avkciji prikazani ene 10 komadov, ker smo jih seveda sprobavali. kaj naredi? par konjev in dima skoz avspuh res, ampak motor tudi nepravilno deluje v različnih pogojih okolja, ker tale stvar se namontira med signal senzorja temperature goriva, ta potem daje napačen podatek o pravi temperaturi in s tem se poveča količini vbrizganega goriva.
je pa nekje bilo prav lepo slikovno prikazano kaj je v notranjosti te čudežne škatlice en uporček
bom poskusil najti slike ... če ne pa eno odpremo
LP
CarInvent je napisal/-a:to ti lahko jaz povem iz izkušenj, zakaj je tudi pri nas podobno glede cen pri starih avtih. Sicerje dela s starimi avti dejansko še več kot pri novih, ker so zastarele tehnologije programiranja in posledično ponavadi vzamejo več (fizičnega) dela in časa, poleg tega pa imajo taki avti za sabo že veliko kilometrov in je več možnosti, da se po tuningu izrazijo napake, ki sicer (še) ne prihajajo do izraza brez tuninga (slab LMM, zamašen zračni / naftni filter, razne preperele vakuumske cevke, razpoke na ceveh intercoolerja ipd), a po drugi strani je vrednost starih avtov majhna in zato težko lastniku takega avta normalno računaš. Tu gremo pač s ceno maksimalno na roko strankam z omenjenimi starejšimi avti, dejansko pa je fizičnega dela ponavadi več...
xxl je napisal/-a:CarInvent je napisal/-a:to ti lahko jaz povem iz izkušenj, zakaj je tudi pri nas podobno glede cen pri starih avtih. Sicerje dela s starimi avti dejansko še več kot pri novih, ker so zastarele tehnologije programiranja in posledično ponavadi vzamejo več (fizičnega) dela in časa, poleg tega pa imajo taki avti za sabo že veliko kilometrov in je več možnosti, da se po tuningu izrazijo napake, ki sicer (še) ne prihajajo do izraza brez tuninga (slab LMM, zamašen zračni / naftni filter, razne preperele vakuumske cevke, razpoke na ceveh intercoolerja ipd), a po drugi strani je vrednost starih avtov majhna in zato težko lastniku takega avta normalno računaš. Tu gremo pač s ceno maksimalno na roko strankam z omenjenimi starejšimi avti, dejansko pa je fizičnega dela ponavadi več...
-tudi če je več dela,je eno in drugo lep nateg glede stroškov in cene posega v elelktroniko
-res je da je zaželeno da se na te stvari spoznaš,in vi se zagotovo spoznate,ampak kljub nabavni ceni opreme in programov za čipanje (program in čitalec lahko dobiš na črno za par sto evrov,ampak recimo da to ni pametno),mastno zaračunavate,dejansko pa po nekaj čipanih avtov imaš povrnjene stroške
-tudi če bi računali 100 evrov,bi imeli dobiček,kajti razen nekaj deset minut tipkanja,nimate nobenega drugega stroška,niti materijalnega
-tukaj zdaj ne mešajte vlaganja v delavnico,aparature za dyno,ker brez tega se tudi da delat,oziroma večina serviserjev je že imela delavnice in je v čipanju še najdla tržno nišo z minimalnim vlaganjem
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 36 gostov