mazda-mx3 je napisal/-a:johnyr: seveda so potrebni veliki posegi v samo mašino, poskusi dat kr tako turbino na yugota ali pa na unota. Uni, ki tako montira turbino na avto ve, da ne bo dosti zdržala. Ne bi se dosti vozu, pa tudi odziv motorja bi bil skrajno nepredvidljiv. Poleg vsega pa moraš dodati, naštimati oz zamenjati en kup stvari, da stvar sploh dela več kot dva dni.
johnyr je napisal/-a:mazda-mx3 je napisal/-a:johnyr: seveda so potrebni veliki posegi v samo mašino, poskusi dat kr tako turbino na yugota ali pa na unota. Uni, ki tako montira turbino na avto ve, da ne bo dosti zdržala. Ne bi se dosti vozu, pa tudi odziv motorja bi bil skrajno nepredvidljiv. Poleg vsega pa moraš dodati, naštimati oz zamenjati en kup stvari, da stvar sploh dela več kot dva dni.
tud jst nism mislu da sam turbo gor prpopaš pa je. Mislu sm da mu ni treba zamenjat cele mašine za instalacijo turbo polnilnika.
lisko1 je napisal/-a:Hmmmm pol bi se na mojem motrju dalo dobit rećmo okol 15 konjev poleg?Zdej jih imam 46 bi pa jih rad mel okol 60.Turbino pa bi vzel od charade dizla(1.0TD al kaj je že) dobim pa jo za 10 jurjo.Oki splača se nekak čeprav bi pol mogu še ostalo predelat (auspuh pa sesalni kolektor) ampak to ni tak blem bolj vprašanje če bi motor zdržu?
mazda-mx3 je napisal/-a:totimato: si pomislil na sposobnosti delov podvozja in zavornega sistema? Tudi tam boš moral kaj narediti.
mazda-mx3 je napisal/-a:Pol pa odmična gred, ki bolj odmika ventile, popoff in popin ventili, ki skrbijo za pravilno delovanje turbine (kdaj se fila zrak v turbino in kje je zgornja meja kompresije, ki jo turbina lahko ustvari) in na koncu seveda izpušni sistem ter eprom al eeprom na elektroniki.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov