Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
mili
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 63
Pridružen: Ne apr 06, 2003 10:58 am
Kraj: postojna

Lastniki 206-ic

Napisal/-a mili Sr jul 09, 2003 7:30 pm

Pred približni 1 mesecem sem spustu mojo 206 z Fk-ji pri PRO-CAR-ju. Na vozilu so gume 195/50-15. Spredaj za cca 3cm zadaj pa 6cm (pomotoma in bomo v torek dvignili nazaj za 3 cm). Pri tem pa sta se pojavila dva problemčka:
- zadaj mi drsa v blatnike, kljub zagotoviloma Panizzija (Panizzi ne mislim nič slabega)da ne drajsa nikoli. Mam potem napačen ET?
- pri obračanju volana na mestu nekaj poka v amortizerjih ali tam kje blizu. Na volanu ne čutim nič. Sprva je počilo le enkrat, zdaj bolj pogosto. Se je mogoče feder slabu ulegu v ležišče pa zdaj preskakuje.
Če je mel kdo takšne težave naj mi pomaga oz. kakšni so pravilni ET-ji za 206 (spredaj in zadaj). Ajde booh, pa hvala za odgovore (če jih bo kej).
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell Sr jul 09, 2003 7:38 pm

huh...zadaj pojti malo ROB zavaljat k Fazerju...

ja a poka ko motaš...ali ko namotaš in ko spelješ ?
V8 POWER
 
mili
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 63
Pridružen: Ne apr 06, 2003 10:58 am
Kraj: postojna

Napisal/-a mili Sr jul 09, 2003 10:59 pm

Poka ko namotam na mestu, nato pa še pri speljevanju ko se volan odmotavam. Pri vožnji za enkrat še ne poka.
 
Neno
Novinec
 
Prispevkov: 131
Pridružen: To dec 31, 2002 1:31 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a Neno Če jul 10, 2003 12:31 pm

mili je napisal/-a:Poka ko namotam na mestu, nato pa še pri speljevanju ko se volan odmotavam. Pri vožnji za enkrat še ne poka.


Ja moji kolegici je tut pokalo ko je speljevala (za obracanje volana na mestu ne vem ce je ali ni) No in so ji prvo mnjalli neko gumico,ki bi naj bila hin pa ni bilo to pol so se zamenjali eno stvar pa tut ni bilo to na koncu so ugotovili da je amortizer!! Zdaj pa je dala odspredaj dva nova pa je dobro! (ma pa tut spuscen avto!!
 
Robi_M
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po feb 03, 2003 10:04 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a Robi_M Če jul 10, 2003 1:20 pm

lahko imaš slabo gumo na vrhu amortizerja in ko motaš in zaviješ se cel amortizer malo premakne in povzroča ta ropot,to sm mu jzt pr cliotu,al pa vzmet ni v ležišču tako kot more bit
 
Uporabniški avatar
Panizzi
Novinec
 
Prispevkov: 204
Pridružen: Po mar 31, 2003 1:25 pm

Napisal/-a Panizzi Pe jul 11, 2003 10:34 pm

Dobro vem kako se XS pelje na 4cm FK in na standard gumah 195/50/15... sam pri tej punci je vse OK - nič ne poka...

Čeprav tud za 6cm zadaj spuščen ne bi smel šarat...sam kot jaz vem sem govoril za 4cm...

Ampak sploh prvič slišim da obstaja FK 3cm fedr...ker model pa maš? Men so tam že dal FK 4cm fedre gor, pa ker sem mel XTja se ni dobro posedlo in so mi jih dol pobral...
Bog ved če so ti taprave fedre točno za tvoj model sploh gor dal...

ET je 25 oz 28....original je 28...aftermarket za 206ko so pa vse skoraj 25...

Meni so na primer ko sem mojega spustil zajebal - en federček v polosovini je ven padel in sem mel probleme...sam to ni to v tvojem primeru - hočem povedat, da pri montaži se hiro kaj zacikla...

Zakaj pa ne greš nazaj? To ti morjo spedenat zastonj...men so tud....
 
Uporabniški avatar
D.J.
Uporabnik
 
Prispevkov: 1166
Pridružen: So nov 09, 2002 10:21 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a D.J. Pe jul 11, 2003 10:46 pm

A si centriru gume?
Izognite se nerazumnim kaznim za prehitro vožnjo - www.radardetektor.si
 
mili
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 63
Pridružen: Ne apr 06, 2003 10:58 am
Kraj: postojna

Napisal/-a mili So jul 12, 2003 5:39 pm

Po TUV-u mam tip fedru FKS 191 VA in so za moj tip avta (NFZ).
Nazaj bom šel itak, sej sva se s PRO-CAR-jem že menla.

Glede Et-ja, morem met več ali manj kut 25 oz. 28, ker se mi zdi da mam uzadi ET18, spredi pa mam še distančnike, za ET pa bom pogledu.

Gume nism centriru.

Panizzi, en frend ma tud XS in iste gume kut jst. Pa mu, ku na rahlo zavira, trese avto. Je kej narobe z bubni ali je mogoče vzrok ker nima tistga plastičnega distančnika (ma karkoli že je) na feltni, da lepše sede? Zgleda da bo treba it du modela, ku mu jih je produ. Mislim da bo "pela fizika".
 
puntoshark
 

Re: Lastniki 206-ic

Napisal/-a puntoshark Ne jul 13, 2003 3:18 am

js mam na sveže spuščeno 206 z lowtec fedri za 5,5 cm... avto se je dejansko posedu samo 4,5 cm spredaj... odzadaj pa je torzija spuščena za 1 stopnjo... gor imam tud 17 col alu platišča... ne šoba nikjer...205/40/17
 
Uporabniški avatar
Panizzi
Novinec
 
Prispevkov: 204
Pridružen: Po mar 31, 2003 1:25 pm

Napisal/-a Panizzi Po jul 14, 2003 5:27 pm

mili je napisal/-a:Po TUV-u mam tip fedru FKS 191 VA in so za moj tip avta (NFZ).
Nazaj bom šel itak, sej sva se s PRO-CAR-jem že menla.

Glede Et-ja, morem met več ali manj kut 25 oz. 28, ker se mi zdi da mam uzadi ET18, spredi pa mam še distančnike, za ET pa bom pogledu.

Gume nism centriru.

Panizzi, en frend ma tud XS in iste gume kut jst. Pa mu, ku na rahlo zavira, trese avto. Je kej narobe z bubni ali je mogoče vzrok ker nima tistga plastičnega distančnika (ma karkoli že je) na feltni, da lepše sede? Zgleda da bo treba it du modela, ku mu jih je produ. Mislim da bo "pela fizika".


Mah sranje je to, če ni ta prav ET - ti mal bl vn guma pride in šara...najbolj je met tud brez distančnikov...1 cm tuki je čist zadost da maš probleme...ma naj ti pogledajo - sej najbrž nisi prvi s takim problemom...

Na 206kah sicer pravjo, da po menjavi fedrov ni nujno delat optike, ampak če je z ostalim materialom vse ok...se morda splača...lahko da so tud gume pri tem kolegu problem...čaki...česa nima? plasitičnega distančnika? Misliš da sredinjska luknja felge je večja in samo šraufi držijo pravilno felgo? Če je to - nej to čim prej si zrihta... to sploh ni good met tko...

Sej veš...za lepoto je treba trpet :lol: :lol: :lol:
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov