

lepo pozdravljeni in že vnaprej hvala za odg.
by Tomaž
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
... na vsakem avtu smo se igrali z optiko in pridobivali stvari ki jih uporabljajo dirkalne ekipe za popravit kako pomanjkljivost originalnega podvozja ... na tem forumu je kar nekaj o tem napisal pred kratkim uporabnik alanq4 ko je predeloval svoje vozilo poglej poste pod : Drift 33.ka GTA 1.7 16v ...( no v glavnem je vse v postavitvi kolesa ven noter spodaj zgoraj naprej nazaj ) - če ti ne dovoli vpetje premakniti kolesa ven pač podložiš roke, da gredo bolj navzven ali samo pesto odvisno od izvedbe podvozja mi smo na avtomobilih podlagali spodnje dva vijaka( zadaj ) da smo dobili nagib lahko tudi prevrtaš notranji blatnik kjer je vpet amortizer in ga zamakneš navznoter za željen nagib - da se ti ne podira ta nastavitev pač privariš spodaj še en pleh ali samo podložke da ti držijo amortizer ... da bi dobili na steku koles pa premikate vilico naprej z podlaganjem vijaka , da ti potem pobira gumo prav jo malo odpreš spredaj - 2mm pri zadnjih kolesih narediš obratno zapreš zadaj če je seveda to prvi pogon ... pri zadnjem pogonu delaš obratno, ker so tam sile čisto drugje ... to ti omogoča da - ko je avto v pogonu v ovinku pod obremenitvijo da se kolesa zravnajo in dobiš idealen stek koles ... povečati se da tudi medkolesno razdaljo ... vsak cm, ki ga pridobiš dodatno umiri avto in ga naredi bolj voznega - seveda če si naredil prav in levo in desno stran izenačil ... kakšna umetnost pa je to - saj vsak mehanik to ve samo ne da se mu - se jebat zate, ker ni rad odgovoren zate in ker se mu ni treba jebat če z servisom dosti manj dela in dosti več tržiCreed555 je napisal/-a:Mam iste probleme, za nasvet spraseval ze na alfa forumu, vendar... Bil tudi pri Zegi prav zaradi tega problema in se ne da nic naredit. Tok ku se da nastavit z optiko (se zapre, da so gume / \), naklonov pa se ne da spreminjat.
LP Gorazd
... optika je nastavitev preme - steka zaostajanja in nagiba kolesa . ... z tem avto nastaviš, da gre skozi ovinek z čimmanjšim uporom. - centriranje koles, pa je uravnoteženje kolesa, ker so mase na različnih koncih gume zaradi oblike /sestave različno težke pač z svinčeno utežjo na primerna mesta gumo umiriš - ji zmanjšaš opletanje ... Oba pojma skupaj dajeta dobro vodljivost vozilu ... L.p. MaxMaco87 je napisal/-a:da nebom nove teme odpiralme zanima samo kaka razlika je med optiko ? pa centriranjem koles ?
ops:
ops:
... Pri kratkih avtih kot je tvoj če pretiravaš v ovinkih pride do prekrmarjenja preko prvih koles zaradi neznanja in pretiravanja - z tem pobiraš gume brez potrebe preko mere kar pa prema - čeprav pravilno nastavljena ne more rešiti ... stil vožnje je tudi dostikrat vzrok, da se neenakomerno obrablja profil ...Lahko z avtom sploh nič ni narobe... L.p. MadTOMAZ 145 je napisal/-a:no in kje nej dobim kakega norca ki ma čas se s tem ubadat da mi mal pokaže al pa vse to naredi da bo konc s tem pojedanjem.![]()
pa še to NASTY. ti tvoji pacienti ki nimajo problemou z radiranjem gum nočejo priznat in si zakrivajo oči pred realnostjo. alfa je pač alfa.
lehko je odvisno od letnika do letnika pojma nimam sm pač pek kar se tega tiče. :P
Če ti jih še vedno je neenakomerno pol pa odpri stek kolesa spredaj za dva mm in ti jih bo jedlo bolj enakomerno čez cel profil tako boš imel pobrane enakomerno držala ti bo dosti bolje in menjaval jih boš prej kot na 20000 km - bodo pobrane pa bolj enakomerno :P :P :P pa naj ti stek odpre kak star mojster ki ima še tiste prazgodovinske stroje ker on ve kaj dela ne pa ti novi vulkanizerji, ki imajo stroje za centriranje ki z njim lahko nastaviš vse v nulo ne vedo pa kaj to pomeniCreed555 je napisal/-a:Ma kolr sem se jst premucu z optiko...ne vem...pa mi se noben ni ustimu da nebi pobiralo gum od znot. Vsakega vulkanizerja ki sem poklical, ali pa na servisu, usi so rekli da je optika narobe nastavljena in naj pripeljem avto, da bodo oni to uredil. Tko sem bil pri 3 razlicnih vulkanizerjih na nastavljanju optike in ugante...gume se zmeri pobira od znot. Avto je drgac nizan z eibach fedri na bilstein amortizerji...use narjeno ku more bit, ampak obraba gum je na notranji strani obcutno prevelika. Z gumami pa nrdim okol 20k km. Jst sem se ze sprjaznu da pac ne bom usakih 10 mescu menju gume
No razn ce kje dobim camber kit za alfo
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov