Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
belkaena
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 586
Pridružen: So nov 11, 2006 7:49 pm

Potrebujem podatke o testih in predelavah podvozja.

Napisal/-a belkaena Sr apr 04, 2007 2:12 pm

Lep pozdrav.

Zbiram materjal za raziskovalno nalogo(predelave podvozja) in ker to ni moje področje se mi ne sanja, kje bi dobil material v slovenščini. Mogoče kakšne seminarske naloge ali pa tekst, kjer je vse lepo razloženo

Predelave podvozja in njegovih elementov( zavore, optika, difuzorji, amortizerji, strut bar, sway bar, traction bar, pnevmatike, ...)

Recimo kake zavore obstajajo, razlike med njimi, cene, proizvajalci, homologacija v soveniji, primerjava med serijsko vgrajenimi in športnimi, na nekem vozilu. Tako nekako za vsak element posebaj.

Vsega skupaj naj bi bilo kakih 7 strani. Zelo bi mi koristil tudi kakšen test med zavorami, pnevmatikami,..za prilogo.

Lepo vas prosim, ker se že mudi jaz pa res nevem kje izbrskati material.

Hvala.
 
schaky
Novinec
 
Prispevkov: 147
Pridružen: To mar 20, 2007 4:33 pm

Napisal/-a schaky Sr apr 04, 2007 5:37 pm

za take stvari je pomojem nejbolše da greš v kaki tuning klub, al pa predelovalcu vozil ki se ukvarja s čim takim pa vprašaš.
 
belkaena
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 586
Pridružen: So nov 11, 2006 7:49 pm

Napisal/-a belkaena Sr apr 04, 2007 6:30 pm

Mi lahko kakšnega priporočiš. Če je kdo blizu Ljubljane? Jaz nobenega ne poznam.

Hvala.
 
Uporabniški avatar
SamoK
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 792
Pridružen: Po feb 05, 2007 6:36 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a SamoK Sr apr 04, 2007 7:18 pm

 
Engineprofi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Sr apr 04, 2007 9:07 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Engineprofi Če apr 05, 2007 2:30 pm

Glede zavor ti svetujem, da najdeš primerjave med AP in Brembo, ker jih uporabljajo tudi v F1. Testov pnevmatik imaš ogromno, glede stabilizatorjev, amortizerjev in drugih podobnih komponent je pa čisto odvisno od podlage. Ojačitve pripomorejo k temu, da lahko podvozje prenese večje sile in je bolj siguren občutek pri vožnji v ovinke, seveda to tudi zelo izboljša. "Traction bar" se ponavadi uporablja pri raznih terencih in off-roadih, ker je toga prema s tem pritrjena na podvozje. To je splošno napisano. Drugače ima pa internet ogromno spletnih strani. Ne išči samo po angleških, temveč tudi po neških spl. straneh.

L.p.
 
schaky
Novinec
 
Prispevkov: 147
Pridružen: To mar 20, 2007 4:33 pm

Napisal/-a schaky Če apr 05, 2007 6:52 pm

ne vem idi vpašat v a3m al kaj takega
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov