Spyker je napisal/-a:Verjetno se da iz vsakega čipanega motorja iztisnit še več ampak do ene meje ti lahko tuner zagotovi brezhibnost motorja ob enakem ravnanju, ko to mejo presežeš ti tega pač ne more zagotovit. Zato se je najbolje držat kar lepo teh "normalnih" cifer.
Konkretno v tvojem primeru (čipan 115 KM, hočeš pa 130 KM) se verjetno ne splača tvegat in zahtevat dodatnih 15 KM, zato da bo avto pač močnejši - obenem pa se zavedat da s tem vse vitalne dele še bolj obremeniš in po možnosti celo prestopiš mejo.
V takem primeru potem raje menjat še kakšne druge dele in posledično s tem povečevat moč motorja; na koncu dostikrat ugotoviš da je pa najbolje avto prodat in kupit enega že z začetno konjenico večjo in dat potem še to pod čip...
adis je napisal/-a:itak ti čipajo tok kokr so oni prepričani da je OK, sej na to dobiš še njihovo garancijo, sam nebi čipal avto še za dodatnih 15HP ker potem lahko pride do večjih težav kot so že drugi rekli, pride do preobremenjenosti vitalnih delov ki so pa nujni za avto da niso preobremenjeni.
če bi pa rad močnejši avto al pa kej podobnga potem si omisli recimo 2.5TDI pa čip in je.....
bsheep je napisal/-a:Hjm a tko pol pravte sej je nakak logično da če še več čipam da več rezkiram sm poslal na chiptunning ćrnuče en mail tko da da vidm kwa bojo še oni kj povedal.
Edn je uprašu če je poraba kj manša pr men pr isti vožni je bla manša za 0.5dc.
90HP ---> 1050km 58litrov , 115HP ---> 1153km 58litrov
Sem men je to mal sumliv 2.0 mašina pa original 90HP a ni če tko logično pomislš da ma mašina še full rezerve in je narjena še za velik več konjev , al je to pač 2.0 ker je dizel...itd.?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov