Matjaz46 je napisal/-a:Ja seveda je bil normalno vozen!
Torej mi priporočate da grem optiko delat še enkrat pa nekam drugam!
Mad je napisal/-a:... Če imaš amortizerje, ki so nastavljivi v vse smeri rabiš tudi nekoga - ki ve kaj to pomeni, da ti naredi pravi set-up podvozja ... Dobra stvar a le - če je prav montirana ... je pa problem, ko nekdo ki to še ni videl zmontira , in še bolj, ko ti ki ne veš kaj to je mu sugeriraš in nastavita po zdravi kmečki pameti ... najtežje na avtomobilu je narediti pravi set-up ali nastavitev - malo zaradi tega, ker ljudje ne poznajo mej podvozja in iščejo nekaj kar ne obstaja ... avto po navadi postane če je prav narejeno živčen in se hitro odziva na vsak najmanjši premik volana, če ne znaš predvideti obnašanja lahko z tem ogroziš sebe - zato zase najraje kupim navadne amortizerje Koni in sem zadovoljen z tem da je avto vozen ... ekstremi so za ekstremne voznike in ne za vsakodnevno vožnjo - prav lahko ti bodo nastavili vse super pa ti sploh ne boš vedel kaj to v resnici je ... avto zdrsava v ovinku recimo lepo bočno, ker je avto bolj odziven tebe pa moti ker ni luftov ki so prej bili in so omejili tvojo vožno dejansko je pa to v ovinku pri dosti večji hitrosti kakor običajno in ti tega pač ne občutiš ... Če je volan zasukan pa je tvoj majster namesto da bi uravnotežil stvar imel problem na eni strani z zglobom ki se ga ne da odviti pa je na drugem popravil razliko in ti ni premaknil volana ... avto ti lahko zato tudi iz ene strani lepo ravna volan na drugi pa se ne vrača zaradi Ackermanovega principa - vzvod volanskega mehanizma ima ko je na eno stran obrnjen pritisk na mehanizem z strani stabilizatorja in mehanizma volana zato ti lahko vleče malo kontra ... L.p. Mad
... Imaš set-up za gladko cesto za mokro za pesek za grob asfalt nikoli ne boš zajel vsega v tvojo nastavitev ki jo boš skozi imel gor imaš tu tam nimaš pol plačaš da bi imel nekaj kar ne rabiš - navadne Koni daš gor in je vse optimalno več ne rabiš ker dirkal ne boš z avtom z katerim greš vsak dan v službo in na dopust pa po nakupih - za normalnega voznika je predrago in neuporabno trdoto ima pa vsak športen amortizer za štelat eni tam na batnici zunaj drugi v amortizerju - moraš razstavit ... nagibe stek in zaostajanje pa lahko vsak naredi z malo logike na vseh originalnih podvozjih moraš imeti samo potrpežljivega vulkanizerja, ki ti bo prisluhnil in pogruntat koliko kaj podložit prenest odpret pa imaš set-up brez Gewind ... nastaviš enkrat in pol pustiš do kake poškodbe in do menjave amortizerjev skozi isto ... za 1300 eur raje kupim drugo Turbino ... L.p. MadkaWsk je napisal/-a:Mad je napisal/-a:... Če imaš amortizerje, ki so nastavljivi v vse smeri rabiš tudi nekoga - ki ve kaj to pomeni, da ti naredi pravi set-up podvozja ... Dobra stvar a le - če je prav montirana ... je pa problem, ko nekdo ki to še ni videl zmontira , in še bolj, ko ti ki ne veš kaj to je mu sugeriraš in nastavita po zdravi kmečki pameti ... najtežje na avtomobilu je narediti pravi set-up ali nastavitev - malo zaradi tega, ker ljudje ne poznajo mej podvozja in iščejo nekaj kar ne obstaja ... avto po navadi postane če je prav narejeno živčen in se hitro odziva na vsak najmanjši premik volana, če ne znaš predvideti obnašanja lahko z tem ogroziš sebe - zato zase najraje kupim navadne amortizerje Koni in sem zadovoljen z tem da je avto vozen ... ekstremi so za ekstremne voznike in ne za vsakodnevno vožnjo - prav lahko ti bodo nastavili vse super pa ti sploh ne boš vedel kaj to v resnici je ... avto zdrsava v ovinku recimo lepo bočno, ker je avto bolj odziven tebe pa moti ker ni luftov ki so prej bili in so omejili tvojo vožno dejansko je pa to v ovinku pri dosti večji hitrosti kakor običajno in ti tega pač ne občutiš ... Če je volan zasukan pa je tvoj majster namesto da bi uravnotežil stvar imel problem na eni strani z zglobom ki se ga ne da odviti pa je na drugem popravil razliko in ti ni premaknil volana ... avto ti lahko zato tudi iz ene strani lepo ravna volan na drugi pa se ne vrača zaradi Ackermanovega principa - vzvod volanskega mehanizma ima ko je na eno stran obrnjen pritisk na mehanizem z strani stabilizatorja in mehanizma volana zato ti lahko vleče malo kontra ... L.p. Mad
torej je bolše kupit navadne KW v1 ki niso nastavljivi po trdoti, kot KW v2 ki so nastavljivi po trdoti? je to res tok teško naštimat da bo avto tip topnamreč sem normalen voznik z občasnimi izpadi, večinoma potrebujem normalno vozen avto- avtocestno križarko pa relacije po navadnih cestah.
bom pa kupil nastavljivo podvozje po trdoti in višini predvsem zato, ker hočem met točno določeno višino avtomobila in hočem imet nadzor nad trdoto (nočem da je kot pingpong kocka)
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov