iKst je napisal/-a:
Svečke drugač ful prav pridejo če navijaš motor, spoh pri turbačih. Meni so ob menjavi turbine oziroma višanju tlaka svetovali hladnejše svečke (oddajo več toplote, boljša iskra).
Močnejša iskra pomeni boljše izgorevanje in verjetno zmanjša verjetnost klenkanja. Če je svečka prevroča in če je kompresija že itak velika se zna nardit da se zarad tega vžge mešanica. Ok, tole tazadnje vzemi z rezervo ker sem jaz to mal pri sebi tuhtal in prišel do tega zaključka. Sej bo lahko kdo potrdil če je res tko al majo hladnejše svečke kak drug učinek.
Neon Freak je napisal/-a:dejta rec... za mojo masino.. tocen tip svecke.. kao hladnejse k mam zdej...
iKst je napisal/-a:neon frik, jaz sem za svojga gledu denso recimo. Navadne so IQ 20, pol so pa IQ 22, IQ 24 ... Vsaka je hladnejša. Isto je razlika pri NGK samo v eni številki v oznaki. Tko da poglej točno oznako tvoje svečke pol pa poglej če se kej podobnega dobi, mislim da majo vse firme tak sistem. Model svečke za jugota pol pa številke povejo kolk je hladna.
TechnoBoY je napisal/-a:dejta rec... za mojo masino.. tocen tip svecke.. kao hladnejse k mam zdej...
GorazdO je napisal/-a:TechnoBoY je napisal/-a:dejta rec... za mojo masino.. tocen tip svecke.. kao hladnejse k mam zdej...
"predpisane" za tvojo original masino so (glej link):
http://freeweb.siol.net/odargo/yugo_svecke.jpg
@ Ikst: 200sx, S13, cat... (ne vem kter motor mas) pa tele:
http://freeweb.siol.net/odargo/200sx_s13_cat.jpg
pS: pri obeh so podani še razmiki med elektrodama...
---edit
ops: vidim da sem eno leto prepozen...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov