če potem to gledamo....je za 590EUR dobil 20km/h...
edino kar je prodobil sdo pospeski..pri teh predelavah je koncno pomojem brezveze gledat...bolj me zanima kolk je pri pospeskih dobil
Nekaj prevedenga txt v ANG (babelfish, zato izpade malce glup):
No the plumage without warbling, the half-compartment is equipped with French V6 of 210 horses, helped of a modification of the black box as well as dynamic case of admission carbon BMC. To stop the whole, the brakes of origins were advantageously replaced by clamps 4 pistons.
Na uradnih tehnicnih podatkih pise 210KM pri 6000 o/min in 285 Nm pri 3750, max hitrost 240 km/h!!! Sem preveril!
Glede stevca, tudi jaz vem, da laze...kot vsak!
Pospeski: original 8 (7.7)s, po tuningu...zaenrat podatek se ni dosegljiv... Opa, pospesek po tuningu 7.3 s! Ne kaj dosti bolje, nekaj pa!! Tudi konjev ni ravno dosti vec. Podatek govori o 230Km/6000o/min
Zadnjič spremenil MaKo, dne Če jul 17, 2003 12:04 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Kaj je pa spet s tabo, dejstva , ce gre folk nazaj brat bo te trditve nekje zasledu al ne. Sam citiram. Ce te pa kaj zuli se pa dol pred iskro lahk pogovoriva:)
Tuningcar je napisal/-a:Ce gre yugo 200 pa ma 70-80KM pol bo su pa tut pugi z 220KM al ne:)
Yugo z 70-80 km po ravni cesti ne gre več kot170-175!
Z 110 km gre 195!
Imaš pa gostilne, kjer gre originalni yugo 180!
Za 270 pa rabiš kakih 250+km!
L.P.
gvx