Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

visina avtomobila spredaj-zadaj

Napisal/-a Dariooo To maj 15, 2007 9:10 pm

zdravo

zanima me kaksno naj bo razmerje visine avta spredaj in zadaj.Kaj je bolje da je visina :
enaka spredaj in zadaj
spredaj visje kot zadaj
zadaj visje kot spredaj
to me predvsem zanima glede lege in ne videza.

Pa se nekaj me zanima...odzadaj imam torzijo..a to se jo da strsat da kupim mocnejse palice al se tega ne more kupit?

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d To maj 15, 2007 10:03 pm

torzijo mislim da nemores kupit trste, usaj zasledil se kje nisem, po logiki pa ce bi dal delat s trsega/mocnejsega materiala bi se manj zvijale/upogibale
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Re: visina avtomobila spredaj-zadaj

Napisal/-a im nobody To maj 15, 2007 10:07 pm

Dariooo je napisal/-a:zdravo

zanima me kaksno naj bo razmerje visine avta spredaj in zadaj.Kaj je bolje da je visina :
enaka spredaj in zadaj
spredaj visje kot zadaj
zadaj visje kot spredaj
to me predvsem zanima glede lege in ne videza.

Pa se nekaj me zanima...odzadaj imam torzijo..a to se jo da strsat da kupim mocnejse palice al se tega ne more kupit?

LP

jah če je avto zadaj višji bi ti zadnji konc nosil,če je spredaj višji bi ti predni konc vn rinl.pomoje najbolš enako pa čim nižje pa trdo(pretiravat ne).torzije trše nevem če se da dobit pač jo pa prestaviš tak da je avto nižji
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
Clio_16V
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: Pe jul 02, 2004 4:45 pm
Kraj: No Adress

Napisal/-a Clio_16V Sr maj 16, 2007 3:32 pm

Sam imam gewinde, pa sem probal vse tvoje variante, pa mi zaenkrat najbolj ustreza spredaj nizje kot zadaj.
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Sr maj 16, 2007 7:18 pm

... če je pogon spredaj je bolje imeti zadaj nižje če je pogon zadaj pa sprednji del nižje to pa zato ker je stran kjer je pogon bol obremenjena in tudi bolj niha in če premalo niha ne uspe sledit reakcijam in je vozilo živčno ... Dario dobi se stabilizator a na tvojem avtu je dovolj če daš ene trše mono-tube amortizerje gor kakor so DeCarbon ali Bilstein ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Jeaka
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 536
Pridružen: Sr maj 11, 2005 11:37 am
Kraj: lj

Napisal/-a Jeaka Sr maj 16, 2007 7:29 pm

Drugač se da pa dobit tut trše (debelejše) torzijske palce, sam so drage ko žafran. zdi se mi da pridejo 300 FUNTOV.
[url=http://www.enigma-motorsport.si][img]http://www.enigma-motorsport.si/images/enigma_uvodna.jpg[/img][/url] http://www.enigma-motorsport.si
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Sr maj 16, 2007 7:58 pm

en3rgie je napisal/-a:im nobody a to je tvoj avto na avatarju ? ;)


na žalost ni ;) upam pa da bo enkrat stal podobn pred hišo ;)
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
Skubic
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 580
Pridružen: Po avg 23, 2004 1:00 pm

Napisal/-a Skubic Sr maj 16, 2007 8:49 pm

sam a niso ponavad avti, usaj starejši s sprednjim pogonom, zadi višji...? če je tako kot pravi Mad pol to ni dobr...
 
Uporabniški avatar
traktor TDI
Novinec
 
Prispevkov: 249
Pridružen: Ne apr 01, 2007 4:02 pm

Napisal/-a traktor TDI Sr maj 16, 2007 9:24 pm

Če ima spredaj pogon, pa res ni dobro, da je spredaj višji! Že tako se ob pospeševanju dvigne, če bi bil pa višji, bi ob pospeševanju v ovinek peljal kar naravnost. Ne ga no... Spredaj malo bolj dol kot zadaj, ali pa vsevprek enako. Če pa ima zadaj pogon pa ga tudi ob pospeševanju zadaj dol stisne, tako da je tudi boljše, da je zadaj malo gor, da ga ne nagne čisto nazaj.
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Sr maj 16, 2007 11:01 pm

traktor TDI je napisal/-a:Če ima spredaj pogon, pa res ni dobro, da je spredaj višji! Že tako se ob pospeševanju dvigne, če bi bil pa višji, bi ob pospeševanju v ovinek peljal kar naravnost. Ne ga no... Spredaj malo bolj dol kot zadaj, ali pa vsevprek enako. Če pa ima zadaj pogon pa ga tudi ob pospeševanju zadaj dol stisne, tako da je tudi boljše, da je zadaj malo gor, da ga ne nagne čisto nazaj.
pridi k meni domov pa te peljem z mojim avtom pol greva k kolegu in probaj njegovega pa dva moja bivša sta tudi v okolici tako da se lahko prepričaš ... vsi prednji pogon vsi nižji zadaj ... moji so vedno držali mogoče je pa to zato ker sem pač narobe naredil ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
traktor TDI
Novinec
 
Prispevkov: 249
Pridružen: Ne apr 01, 2007 4:02 pm

Napisal/-a traktor TDI Sr maj 16, 2007 11:07 pm

Spredaj dvignjeni so bili včasih samo yugeci z zanič fedrami zadaj. Po moje so imeli lego porazno.
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Sr maj 16, 2007 11:20 pm

traktor TDI je napisal/-a:Spredaj dvignjeni so bili včasih samo yugeci z zanič fedrami zadaj. Po moje so imeli lego porazno.
daj povej iz tvojih ugotovitev kaj si opazil ne nabijat brezveze nižal sem vsaj 10 svojih avtov in imam precej izkušenj z avtomobilskim podvozjem povej mi kaj si ti znižal pa primerjajva spisek ... L.p. Mad
Priponke
IMG_0150.jpg
... Ta avto na sliki perfektno drži ovinek in zadnji del nikoli ne zdrsne pri tem modelu je to po navadi obratno ...
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
traktor TDI
Novinec
 
Prispevkov: 249
Pridružen: Ne apr 01, 2007 4:02 pm

Napisal/-a traktor TDI Če maj 17, 2007 12:00 am

Nisem nič nižal in tudi če bi, ne bi neenakomerno. Avto, ki je nižji zadaj kot spredaj, izgleda kot nek zdelan kup pleha. Ta na sliki ni videt zadaj nižji kot spredaj, je kar enakomerno pri tleh. Zadaj izgleda bolj v blatnikih, ampak to zaradi same oblike avtomobila zadaj. Ima že serijski zadnja kolesa malo v blatnikih. Zraven tega je ta na sliki zadaj v jamo parkiran, tako da na ravnini bi bil odzadaj višji kot spredaj.
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar Če maj 17, 2007 12:33 am

Gledat je treba cel podn avtomobila, kjer mora bit zadnji del malo višje kot sprednji, se pravi v klin.
Da se dobit debelejše in trše torzijske palice (torsion bars) --> http://www.shenpar.com/interimshop.php#205
 
Uporabniški avatar
Skubic
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 580
Pridružen: Po avg 23, 2004 1:00 pm

Napisal/-a Skubic Če maj 17, 2007 11:26 am

jah jaz Mad-u kar vrjamem, čeprau je res da so avti ponavadi spredaj nižji - serijsko... še posebi tisti s torzijo...
Mad a mogoče veš, al pa kdo drug, a so fedri od Golfa 3 GTI nižji in trši od fedrov pri navadnem modelu Golfa 3? Bi se dalo pol Golfa znižat z original GTI fedri?
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Če maj 17, 2007 12:27 pm

Skubic je napisal/-a:jah jaz Mad-u kar vrjamem, čeprau je res da so avti ponavadi spredaj nižji - serijsko... še posebi tisti s torzijo...
Mad a mogoče veš, al pa kdo drug, a so fedri od Golfa 3 GTI nižji in trši od fedrov pri navadnem modelu Golfa 3? Bi se dalo pol Golfa znižat z original GTI fedri?


so nizji pa trsi ampak mislm da samo za okol 2 cm
 
Uporabniški avatar
croma_man
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4288
Pridružen: So nov 02, 2002 10:42 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a croma_man Če maj 17, 2007 12:56 pm

jst sm iz nemčije naroču za cliota 1 amortizerje za torzijo plinske, tršane in krajšane.

montiram ta vikend.
the brand with the three stripes :)
 
wiliamskis
Novinec
 
Prispevkov: 179
Pridružen: Po jun 05, 2006 12:15 pm

Napisal/-a wiliamskis Če maj 17, 2007 1:23 pm

Men je osebno zelo všeč, če je avto spuščen v klin (spredaj nižje kot zadaj)... Jaz sem svojga megana imel samo spredaj spuščenega in to za cca 6cm, zadaj pa nisem nč torzije pipal! Avto je se je sicer držal kot pajk ceste, samo zadnji konec je pa samo pometal, tako da me je včasih kar švic oblil- v tem primeru ima Mad zelo prav, kar se tiče stabilnosti! No, tako sem imel približno 14dni, pol sem pa original nazaj spravu, ker sem se ponoči moral z dolgo lučjo vozit, ker je kratka luč svetila 2m pred seboj- avto očitno ni bil izpraven :lol:
A ves ka je moč??? Ko biku tako v rit pihneš, da se mu rogovi zravnajo!!!
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov