Skubic je napisal/-a:aha pol se ubistvu ne splača menjat bobnov al kako...? sm meu skos občutek da diski bol primejo...
trafo66 je napisal/-a:diski precej slabše bremzajo kot bobni. edino dosti lažje hlajenje imajo od bobnov. tak da če ekstremno zaviraš ti bojo bremze dlje časa lepo lovile z diski. če pa zaviraš poredko je boljše imet bobne zadaj, pa še ročna zavora ti bo delala brez težav.to pa da diski odzadaj po menjavi prej primejo ni zato ker so to močnejše zavore ampak imajo drugačne zavorne cilindre in je treba glavni cilinder nastavit tako da bo prilagojen novim zavoram.
Patrik_A3 je napisal/-a:trafo66 je napisal/-a:diski precej slabše bremzajo kot bobni. edino dosti lažje hlajenje imajo od bobnov. tak da če ekstremno zaviraš ti bojo bremze dlje časa lepo lovile z diski. če pa zaviraš poredko je boljše imet bobne zadaj, pa še ročna zavora ti bo delala brez težav.to pa da diski odzadaj po menjavi prej primejo ni zato ker so to močnejše zavore ampak imajo drugačne zavorne cilindre in je treba glavni cilinder nastavit tako da bo prilagojen novim zavoram.
kake pa ti ven sekašđizs
če bi bli bobni boljši nebi novi avtomobili bili že opremljeni s diski odspredaj ter odzadi
sebaveh je napisal/-a:Regulatorji tlaka so največkrat, oziroma v veliki večini, mehansko povezani na zadnjo premo preko vzvoda. In bolj kot je obremenjena prema, večji pritisk olja regulator dovoli v zavore.
Bobnaste zavore same po sebi bolj primejo, ker so že po naravi "naletne". To pomeni da vrteč boben dejansko zahakla čeljust in jo potegne za seboj, da se še bolj prime nanj. Učinek je samoojačevalni. To je tudi razlog zakaj fičeki, pejeki in katrce niso potrebovali servoojačevalca. Seveda pa je hlajenje slabše, ker so te zavore bolj zaprte.
sebaveh je napisal/-a:Regulatorji tlaka so največkrat, oziroma v veliki večini, mehansko povezani na zadnjo premo preko vzvoda. In bolj kot je obremenjena prema, večji pritisk olja regulator dovoli v zavore.
Bobnaste zavore same po sebi bolj primejo, ker so že po naravi "naletne". To pomeni da vrteč boben dejansko zahakla čeljust in jo potegne za seboj, da se še bolj prime nanj. Učinek je samoojačevalni. To je tudi razlog zakaj fičeki, pejeki in katrce niso potrebovali servoojačevalca. Seveda pa je hlajenje slabše, ker so te zavore bolj zaprte.
Štrubelj je napisal/-a:ja lepš je ane![]()
pa usi močnejši in novejši avtomobili majo diske, zato nevem zakaj bi pustu bobne
(pa k boš dal zadej disk, boš lohk dal gor feltno na 5 šraufou, tko da to za sabo potegne še to, da menjaš še spredne diske (daš od GTI-ja al pa VR-a nevem zdej točn) tko da boš mel lepo feltne na 5 šraufou gor
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost