Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
BojanI
Novinec
 
Prispevkov: 179
Pridružen: Če maj 15, 2003 7:41 am
Kraj: Ljubljana

TDI in cip tuning

Napisal/-a BojanI Pe jul 18, 2003 8:32 am

Mogoče je ta tema že bla na forumu, pa kljub temu nekaj vprašanj :

1.Kje in za kolk se da to narest?
2.Kako se to pozna na 1.9 TDI motorju?
3.Kako to vpliva življensko dobo motorja?
4.Ali se pozna na porabi?

Hvala za odgovore!

Lp, Bojan
 
Mihc
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Sr sep 18, 2002 7:41 pm

Napisal/-a Mihc Pe jul 18, 2003 8:50 am

ah dovisno kaj hoces narest ce samo cip menas je cca 100k sit
ce se intercooler zamenas potem je dodatnih kake 50k sit mislim forge motosport

kar je ziljenske dobe je tako eni pravjo da je manj eni da je isto samo tisti k pravjo da je manj majo isto olje po cip tunanju kar pa ni uredu tako da obvezno racunaj da po tem mores met bolj kvalitetno olje

intercooler je pirporocljiv ker se tlak turbine dvigne s tem tudi temp pa pretok zraka ... tako da je priporocljivo zadevo zamenat tako da masina dl drzi pa se par konckov pridobis

glede porabe : po mestu bo mal manjsa pa pri sitem tipu voznje bo mal manjsa ce ga bos pa prtisnu pa bo vecja ker mores vedt da vec diesla da vec powerja

ce mas tdi 130 sem velikokrat zasledu da je folk seate dal na valarje pa so zmeri dobil saj 140km prkazan tako da ....
I am kept in place by G-forces, not seatbelts
 
BojanI
Novinec
 
Prispevkov: 179
Pridružen: Če maj 15, 2003 7:41 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a BojanI Pe jul 18, 2003 11:22 am

Kako je s homologacijo in pa s kasnejšo registracijo, glede da naj bi se to opravilo pri pooblaščenih serviserjih vsaj za avtomobile, ki so v garanciji ?
Avto ma potem več konj, registracija bi mogla bit dražja! In če je res tko potem je cenej že v osnovi vzet mašino večje kubature, se motim ??

Lp, Bojan
 
Uporabniški avatar
TomyBoy2
Uporabnik
 
Prispevkov: 823
Pridružen: To jul 15, 2003 9:40 pm

Napisal/-a TomyBoy2 Pe jul 18, 2003 11:28 am

Predelava te pride pri poblaščenem servisu nekje 140.000 sit.Stvar za vse servise VW in AUDI, dala en strokovnjak iz LJubljane. Rekli so mi, da je prej delal pri PORSCHE sedaj pa ima tuki firmo.Žal ne vem direktno njegov naslov.
Jest bom stvar vzel tukaj.
Za življensko dobo ni problema, seveda če ga ne boš skos tišal.
Tudi garancijo dobiš. Pri povprečni porabi se mogoče pozna to za 0.5 Litra, kar zanemarljivo.Itak če boš avto preganjal bo poraba visoka.
Žal pri diezel motorju ni mogoča (odsvetovana) zamenjava takšnega športnega filtra, kot ga recimo prodajajo pri A3M (stožec). V bistvu je ampak na svojo odgovornost.
Će že imaš 130 KM, je možna predelava na 150 KM .Vendar je to že dokaj extremno.
Bolj običajne so predelave motorjev okoli 100 KM.
Sedaj če imaš bolj nov avto mlajši od 5 let, itak nimaš kaj dosti praskat po motorju, če nočeš da ti propade garancija !!!
Zadnjič spremenil TomyBoy2, dne Pe jul 18, 2003 11:37 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
TomyBoy2
Uporabnik
 
Prispevkov: 823
Pridružen: To jul 15, 2003 9:40 pm

Napisal/-a TomyBoy2 Pe jul 18, 2003 11:34 am

Ja z registracijo ni problema ,saj ne bodo vedeli koliko konjov imaš.Tako da to ti bodo že na servisu razložil.Tako ni potrebna nobena homologacija saj predelava ni vidna.Garancijo pa itak dobiš, tako da "no problem". :)
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Pe jul 18, 2003 10:42 pm

Em najvec se z cipom pozna pri dizlih se pravi tdi motorjih ko majo turbinco!
Em glede tehnicnega ni blem, plcacas isto itak je na oko vse isto
 
pagicic
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Pe jun 13, 2003 7:24 pm
Kraj: lj

Napisal/-a pagicic So jul 19, 2003 9:12 am

ej Bojan,
nism sicer zasledu kater tdi imas, ampak PREDVSEM na tdi-jih se čipi poznajo.
Sam sem preizkusil dva čipa pri RSR - Črnuče. Obneslo se je super, avto gre ful bolš, glede porabe so ti že napisal, življenska doba-do sedaj sm na enmu naredu že 150.000km, pa nobenih problemov.
Če te zanima, je tam glavni Ogrinc Matjaž 041 613 223. Tel. od firme pa poklič na informacije.
Lp
 
Uporabniški avatar
Duke
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: Če jan 30, 2003 5:48 pm

TDI - CHIP

Napisal/-a Duke Po jul 28, 2003 7:43 pm

Bojan!

Lahko da sem površno prebral, ampak kateri TDI pa imaš? S PD ali navaden? Zadeva te pri navadnem stane SIT 110.000, pri PD pa SIT 159.000 z DDV. Kar se montaže tiče se pri prvem zamudiš 10 minut, če si zelo štorast, pri drugem pa kakšnih 10 minut več.

Lahko pa skočiš sem pogledat kaj, kje, kako itd http://www.lindempa.si/ku_home.htm

LP
Duke
 
Uporabniški avatar
RedTDI
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: To jun 24, 2003 11:04 pm

Napisal/-a RedTDI Sr jul 30, 2003 10:40 pm

Pri PESOtu v IT, ti samo s čipom pri 1.9 TDI 150 HP nardi na 215 HP (450Nm). Motor dela prez problemov!!!
 
Uporabniški avatar
Duke
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: Če jan 30, 2003 5:48 pm

Napisal/-a Duke Če jul 31, 2003 2:03 pm

RedTDI je napisal/-a:Pri PESOtu v IT, ti samo s čipom pri 1.9 TDI 150 HP nardi na 215 HP (450Nm). Motor dela prez problemov!!!


Ni tak problem narediti "KONJE". Večji problem je narediti te konje tako, da dobro delajo in živijo. Če maš preveč navora, je sklopka preobremenjena, pa menjalnik... da o samem motorju ne govorim. Pri chiptuningu je zadeva ena velika spirala. V osnovi dobijo dizli mešanico goriva in zraka, v kateri je več zraka kot je potrebno. Zato je izpuh čistejši itd. No, če ta višek zraka izkoristimo, torej dodamo samo toliko goriva kolikor ga ta zrak lahko skuri, potem avto nič bolj ne kadi in je zadeva OK. Vendar je zgornja meja prirastka moči 30%.
Če hočeš iz turbodizla več moči, potem mu je treba dati več zraka. Kako? Hja, povečati delovnom prostornino ali pa dvigniti tlak v turbini. To so pa že bistveni posegi v motor in obremenitve so temu primerne. In, ker motor dobi več zraka, mu damo še več goriva. To delamo, dokler najšibkejši člen v verigi ne popusti.
Za čimmanj glavobola in ustrezno število NM in KS, je po mojem mnenju tista prva varianta, brez poseganja v turbino. Dodaten modul med motor in ECU.

Duke
 
Uporabniški avatar
menjekul
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2635
Pridružen: Sr jan 01, 2003 8:14 pm

.....

Napisal/-a menjekul Če jul 31, 2003 6:20 pm

poba ne delat tega iz avta,ker je bilo že velikokrat dokazano,da se ne izplača. :ne
na računalnikih se prikaže večji navor,res je..ampak performance je nekaj drugega.poznam kar nekaj ljudi,ki so pizdili,ker so to naredili dosegli pa nič.vsak,ki se ukvarja s tem (mehaniki) ti bo rekel,da je "vredu" :con dejansko pa on trži stvar in mu je vseeno za tvoj avto :x .prvič sem na ta forum prišel okoli januarja..in ravno takrat (od januarja do februrja nekje smo debatirali o tem).če se ti že gre za avto potem si preberi vse stare poste,pozanimaj se pri ljudeh,ki imajo vsaj znance,ki so to storili ali pa se pelji v tdi avtomobilu iste moči kot jo maš ti pa preveri,če to drži.

p.s:eni so še govorili,da so "čutili",da imajo večji navor ampak hitrost pa nikjer ni bila presežena od navedene tovarniške.

pamet v glavo postopek je drag pa tudi avto bo enkrat treba prodat :wink:
 
Hoyt
Novinec
 
Prispevkov: 256
Pridružen: Pe jul 05, 2002 3:11 pm

Napisal/-a Hoyt Če jul 31, 2003 9:34 pm

takole je: neki znanci imajo vw passata z 1.8 T mašino. lastnik dela pri eni imed firm tu v lj, ki se ukvarjajo s prodajo in servisiranjem avtov. pa če bi blo za avto škodljivo tega ne bi šou delat: čip iz 150 na 210 konjov. prav, da šele zdej avto prov zadiha in potegne.

sicer ni TDi ampak vseeno moj prispevek k temi
 
Uporabniški avatar
menjekul
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2635
Pridružen: Sr jan 01, 2003 8:14 pm

Napisal/-a menjekul Če jul 31, 2003 10:02 pm

koliko je škodljivo se bo videlo čez nekaj let :wink:
pri prodaji je spet druga zgodba.noben pameten ne kupuje avtomobilov s čip tuningom.

btw.kok pa gre ta passat k ma 210KM :?: pa pospeški :?:
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair Pe avg 01, 2003 2:41 am

Hoyt je napisal/-a:da šele zdej avto prov zadiha in potegne.


Slika
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair To avg 26, 2003 8:58 pm

A ima kdo kaksen INFO za senica.
SlikaSlika
 
Hoyt
Novinec
 
Prispevkov: 256
Pridružen: Pe jul 05, 2002 3:11 pm

Napisal/-a Hoyt To avg 26, 2003 9:23 pm

menjekul je napisal/-a:koliko je škodljivo se bo videlo čez nekaj let :wink:
pri prodaji je spet druga zgodba.noben pameten ne kupuje avtomobilov s čip tuningom.

btw.kok pa gre ta passat k ma 210KM :?: pa pospeški :?:


kolk gre? prav da je šu 250, pa bi še šlo ampak ni upal. kolk je to res...
za pospeške ne vem, ker se nikoli nisem peljal z njim, niti o tem ni govoril.
 
Uporabniški avatar
menjekul
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2635
Pridružen: Sr jan 01, 2003 8:14 pm

Napisal/-a menjekul To avg 26, 2003 9:27 pm

Hoyt je napisal/-a:
kolk gre? prav da je šu 250, pa bi še šlo ampak ni upal. kolk je to res...
za pospeške ne vem, ker se nikoli nisem peljal z njim, niti o tem ni govoril.


folk rad govori ja :wink:
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair To avg 26, 2003 9:59 pm

menjekul je napisal/-a:folk rad govori ja :wink:


A ce bo pa film bos pa verjel ?
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
TomyBoy2
Uporabnik
 
Prispevkov: 823
Pridružen: To jul 15, 2003 9:40 pm

Napisal/-a TomyBoy2 To avg 26, 2003 10:36 pm

Sem se leta 98 peljal v takšnem predelanem Audiju A3.1.8 T ima nekje 210 PS. Lahko povem da se tip še danes vozi z njim. Večkrat ga je že vsipal. Samo mašina še vedno gre pa ga ne špara. V glavnem na testni vožnji je imel zimske gume. V avtu smo bili trije. to je bilo še pred strogimi zakoni.:) Avto je dobesedno trgal v prvi in v drugi. Jest sem mislil da mu bo vse getribe ven vrgl. Vse je smrdel po gumah in v drugi brzini je avto kar skakal, kakor da ne bi imel nič oprijema. Po avtocesti smo se paljal nekje 245 km/h in kot je že prej omenil bi mogoče še šlo hitreje.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov