Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
ezzy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 517
Pridružen: Sr maj 31, 2006 2:56 pm

Predelava golf 4 1.8 20V na 1.8T 20V

Napisal/-a ezzy Sr maj 30, 2007 10:43 am

Zdravo!

Zanima me če je že kdo izvedel kakšno takšno predelavo??

1.8 20V 125KM na 1.8T 20V 150KM


Koliko sem uspel izvedeti preko net-a ter enga mehanika sta motorja v bistvu identična le ,da je en brez turbine, tudi postavitev vseh stvari v motornem delu je identična.


Zdaj pa me zanima kaj vse bi potreboval če bi se spravil tole narediti.?? (okvirno)

Več ali manj le glavo od 1.8T mašine, ter turbino??

Hvala!
Lep pozdrav!
 
leoCar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1569
Pridružen: Pe apr 14, 2006 10:13 am
Kraj: prekmurje

Napisal/-a leoCar Sr maj 30, 2007 11:28 am

Glavo z kolektorji, ispušnega in sesalnega, turbino, intercooler, pa ECU, kar ni tak malo stvari, da postane tvoj golf turbač, kako je z bati in z drugimi vitalnimi deli motorja pa nevem , če so enaki kot v navadnem sesalnem motorju 1,8 20v....
BMW E46
 
Uporabniški avatar
croma_man
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4288
Pridružen: So nov 02, 2002 10:42 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a croma_man Sr maj 30, 2007 11:45 am

če nisi preveč čustveno navezan na avto oz. ni preveč stvari gor ki jih nebi mogel prenesit na drugega ti svetujem da kupiš 1.8T kompletnega.
the brand with the three stripes :)
 
leoCar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1569
Pridružen: Pe apr 14, 2006 10:13 am
Kraj: prekmurje

Napisal/-a leoCar Sr maj 30, 2007 12:00 pm

croma_man je napisal/-a:če nisi preveč čustveno navezan na avto oz. ni preveč stvari gor ki jih nebi mogel prenesit na drugega ti svetujem da kupiš 1.8T kompletnega.

Tako tudi jaz mislim, da je najbolša varianta ;)
BMW E46
 
Uporabniški avatar
AXioN
Uporabnik
 
Prispevkov: 922
Pridružen: Ne okt 26, 2003 10:29 pm
Kraj: Ko si bogu za hrbtom, se uro voznje.

Napisal/-a AXioN Sr maj 30, 2007 1:17 pm

Poglej, ce bi imel golfa mk2 8v in bi z njega hotel naredit 16v, gres v italijo kupis kompleten motor za 200eu, in s spretnimi rokami je swap narejen v dobrem dnevu. Ce bi delal cisto amatersko z nekaj kolegi bi mogoce potreboval max en teden.
To pa je cisto druga zadeva, in se pridruzejem ostalim odgovorom.
ce nisi ravno podkovan mehanik, bos za take vaje v najboljsem primeru odstel tam nekje 4000eu.
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Sr maj 30, 2007 1:28 pm

Evo čist tko: če je plan dat istos erijsko turbino gor kot ima 1.8T je brezveze, raj menjat... Če je v igri bolj konkretna predelava (beri 270-300+ps) je pa čist uredu osnova :D ker morš tut na obstoječem turbaču skor vse menjat..
 
Uporabniški avatar
ezzy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 517
Pridružen: Sr maj 31, 2006 2:56 pm

Napisal/-a ezzy Sr maj 30, 2007 3:08 pm

Torej to odpade... :P bom se pač še naprej vozil z 125KM, ko me bo pa primlo za kaj več, pa grem res raje komplet menjat, pa nato čipat :)


Hvala!
Lep pozdrav!
 
Uporabniški avatar
kr3mn1
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 512
Pridružen: Sr mar 26, 2003 10:48 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a kr3mn1 Sr maj 30, 2007 3:31 pm

CupraR je napisal/-a:Evo čist tko: če je plan dat istos erijsko turbino gor kot ima 1.8T je brezveze, raj menjat... Če je v igri bolj konkretna predelava (beri 270-300+ps) je pa čist uredu osnova :D ker morš tut na obstoječem turbaču skor vse menjat..


kdaj si pa ti menjal glavno gred pa blok pri upgradu? navaden motor ma slabše bate, manjše sornike v batih, tanjše ojnice, slabše ležaje v gredi.... poleg tega oljna pumpa druga, glava narejena za turbaka in ne za atmosferca, sis kolektor ni treba nujno menjat, izpuh tudi ne.

tm en podrt 1.8t stane 500 evrov, 300 konj pa 1.8 20V ne bo videl nikol, ga prej raztrga v bloku.
...narodni heroj...
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Sr maj 30, 2007 3:33 pm

ezzy je napisal/-a:Torej to odpade... :P bom se pač še naprej vozil z 125KM, ko me bo pa primlo za kaj več, pa grem res raje komplet menjat, pa nato čipat :)


Hvala!
Lep pozdrav!

tako se govori :D ;)
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
HRIBERNIK24
Novinec
 
Prispevkov: 263
Pridružen: Pe jul 21, 2006 11:23 am
Kraj: žerjav

Napisal/-a HRIBERNIK24 Po jun 04, 2007 10:38 am

kr3mn1 je napisal/-a:
CupraR je napisal/-a:Evo čist tko: če je plan dat istos erijsko turbino gor kot ima 1.8T je brezveze, raj menjat... Če je v igri bolj konkretna predelava (beri 270-300+ps) je pa čist uredu osnova :D ker morš tut na obstoječem turbaču skor vse menjat..


kdaj si pa ti menjal glavno gred pa blok pri upgradu? navaden motor ma slabše bate, manjše sornike v batih, tanjše ojnice, slabše ležaje v gredi.... poleg tega oljna pumpa druga, glava narejena za turbaka in ne za atmosferca, sis kolektor ni treba nujno menjat, izpuh tudi ne.

tm en podrt 1.8t stane 500 evrov, 300 konj pa 1.8 20V ne bo videl nikol, ga prej raztrga v bloku.


pa ka govoriš tumarije vse se da naredit če maš seveda € za to pa dobro voljo do dela moreš pa poznati delovanje motorja v detajle lp
citroen berlingo 2,0 HDI
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Po jun 04, 2007 12:17 pm

Tako je, Hribernik , podpis.

Zato, Ezzy, daj že Turbino GO', pa gasaaa , ...
No, verjetno boš moral še menjati še bate, morda tudi z ojnicami vred .
Kaj več pa ne bo treba, morda tudi bati lahko ostanejo isti, vendar boš v tem primeru moral bolj dekomprimirati motor , da bojo bati zdržali .
Še bolje pa bi bilo, da bi spotoma kar naročil kovane bate, ker potem bi pa res šlo "v konje" tako kot je vsaj približno treba .
Čeprav, po drugi strani je res vprašljivo, če se toliko izplača, ker , bi morda imel skoraj manj dela menjat cel motor, ...
Ja, res, to konverzijo bi se bolj izplačalo, če res nebi imeli takega modela/tipa motorja za vgradnjo . :roll:
tako pa,,...
vzamem besede nazaj, :oops: ...
raje menjaj cel motor , bo enostavneje , ... :idea: ;) 8)
pa obvezno vzemi 180Hp-tip :!: .
+ lep pozdrav, čaw
 
Uporabniški avatar
AXioN
Uporabnik
 
Prispevkov: 922
Pridružen: Ne okt 26, 2003 10:29 pm
Kraj: Ko si bogu za hrbtom, se uro voznje.

Napisal/-a AXioN Po jun 04, 2007 1:17 pm

Ste res hudi tjunerji, vsi po vrsti. In meni raste denar na vrtu. Ko bo zrel in obran si bom tudi kupil navadnega golfa 1.8 in ga predelal v biturbo in peljal scat grubelica s karavanom. Poglej podpis.
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Po jun 04, 2007 4:11 pm

AXioN je napisal/-a:Ste res hudi tjunerji, vsi po vrsti. In meni raste denar na vrtu. Ko bo zrel in obran si bom tudi kupil navadnega golfa 1.8 in ga predelal v biturbo in peljal scat grubelica s karavanom. Poglej podpis.

he, he, :lol: :P ;) 8)
imaš prav tuki , vseen' , :oops: ...
Lp, by Boštl
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Po jun 04, 2007 4:14 pm

CupraR je napisal/-a:Evo čist tko: če je plan dat istos erijsko turbino gor kot ima 1.8T je brezveze, raj menjat... Če je v igri bolj konkretna predelava (beri 270-300+ps) je pa čist uredu osnova :D ker morš tut na obstoječem turbaču skor vse menjat..

No, približno tko sem mislu :roll: .
Lp, by Bošte 8)
 
Uporabniški avatar
AXioN
Uporabnik
 
Prispevkov: 922
Pridružen: Ne okt 26, 2003 10:29 pm
Kraj: Ko si bogu za hrbtom, se uro voznje.

Napisal/-a AXioN Po jun 04, 2007 4:36 pm

Mogoče avto, ne pa motor. Ti je kremni gor cisto lepo napisal.
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Po jun 04, 2007 8:31 pm

Ja, že, vendar , če le Fi ležajev ( ojničnih ) paše, potem je že action . Seveda pa to odpade , tem v primeru, kot sem opisal, -ker se tak turbo motor za v nek avto da dobiti ;) .
Tako pa, ... ;)
Lep pozdrav, 8)
by Bošty
 
Uporabniški avatar
AXioN
Uporabnik
 
Prispevkov: 922
Pridružen: Ne okt 26, 2003 10:29 pm
Kraj: Ko si bogu za hrbtom, se uro voznje.

Napisal/-a AXioN Po jun 04, 2007 11:34 pm

I give up. Pomojem ni junaka, ki bi imel toliko denarja v sloveniji, da bi se lotil predelave navadne 1.8 mašine predelat v 300km +.
 
Uporabniški avatar
SAVINJCAN
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3780
Pridružen: To avg 30, 2005 8:09 pm

Napisal/-a SAVINJCAN To jun 05, 2007 7:17 am

kdo je reku, da se iz tega 1.8 motorja ne da dobit 300 konjev, če imaš preveč €?

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=1425943
 
Uporabniški avatar
Cicero
Novinec
 
Prispevkov: 239
Pridružen: Pe apr 26, 2002 8:26 am

Napisal/-a Cicero To jun 05, 2007 8:14 am

Vidim, da ste na tem forumu sami poznavalci VAG grupe!
Človek dol pade, ko bere vaše komentarje.
 
Uporabniški avatar
rover416
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1740
Pridružen: Če okt 13, 2005 7:39 am
Kraj: žužemberk

Napisal/-a rover416 To jun 05, 2007 8:19 am

tale ibiza je ze v osnovi turbo :D
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov