CupraR je napisal/-a:Evo čist tko: če je plan dat istos erijsko turbino gor kot ima 1.8T je brezveze, raj menjat... Če je v igri bolj konkretna predelava (beri 270-300+ps) je pa čist uredu osnovaker morš tut na obstoječem turbaču skor vse menjat..
ezzy je napisal/-a:Torej to odpade... :P bom se pač še naprej vozil z 125KM, ko me bo pa primlo za kaj več, pa grem res raje komplet menjat, pa nato čipat
Hvala!
Lep pozdrav!
kr3mn1 je napisal/-a:CupraR je napisal/-a:Evo čist tko: če je plan dat istos erijsko turbino gor kot ima 1.8T je brezveze, raj menjat... Če je v igri bolj konkretna predelava (beri 270-300+ps) je pa čist uredu osnovaker morš tut na obstoječem turbaču skor vse menjat..
kdaj si pa ti menjal glavno gred pa blok pri upgradu? navaden motor ma slabše bate, manjše sornike v batih, tanjše ojnice, slabše ležaje v gredi.... poleg tega oljna pumpa druga, glava narejena za turbaka in ne za atmosferca, sis kolektor ni treba nujno menjat, izpuh tudi ne.
tm en podrt 1.8t stane 500 evrov, 300 konj pa 1.8 20V ne bo videl nikol, ga prej raztrga v bloku.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov