abbe je napisal/-a:a pa si ti to ze ke vidu al kako?ker pomoje da se keramika ne razteza tako kot zelezo pri segrevanju lah pa da se motm.
najbl da uzames uno "spago" k predelovalci motorjev zavijejo izpusno cev notr glih zaradi toplote da si ne opecejo nog.mogoce bo pomagal.
paskvale je napisal/-a:Žal ti težko karkoli zrihtam. Uniorjeve orodjarne naročajo pri nas trde prevleke na svojih orodjih, to pa je tudi vse. Lahko pa ti prevlečem kakšen sveder s TiN, TiAlN ali CrN, sam mora biti popuščan nad 500°C in ne sme vsebovati cinka. No... lahko ti izboljšam delovanje motorja s keramičnimi prevlekami na batu, sorniku, batnem obročku... ta tahnologija se uporablja v F1 in nekaterih najdražjih avtomobilih. Mi to naredimo za .... recimo 1000€. Uspeh pa je zagotovljen = manj trenja, manša poraba olja in goriva, večja moč, krivulja navora se dvigne za cca 15%, maksimalno število obratov se poveča...
Kdo zainteresiran? Prevleke so vsekakor profesionalne, toda komercionalno popolnoma neznane. Delamo v povezavi z Inštitutom Jožef Stefan.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov