Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
gogi82
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 37
Pridružen: Ne jun 10, 2007 2:22 pm
Kraj: Ljubljana

vzmeti

Napisal/-a gogi82 Če jun 14, 2007 9:15 pm

zdravo zanima me slabosti glede spuščanja avta,ma kdo kake izkušnje naj mi pove ,ker bi ga jst rad spustu s H & R vzmeti,sem pa skeptičen zaradi udobja vožnje,a mi se bo tresel na vsakih malih luknjah na cesti,pa tut ti grejo lahko tut hitr ležaj,kočniki,
pa moraš menjat amortizerje če ga spustim 4 cm.Pa kako naj sputim spredaj več pa manj spustim vzadaj?
Aja drgač pa je moj polo 6n letnik 1997,1.6 mašina.
 
Uporabniški avatar
l2eptile
Novinec
 
Prispevkov: 100
Pridružen: Po apr 09, 2007 8:12 am
Kraj: Slovenj Gradec

Napisal/-a l2eptile Če jun 14, 2007 9:25 pm

zdravo, jst ti lahk povem sm glede vožnje, občuto bos vsako malo luknjo (no vsaj jst, mam twingota),drugač se pa ceste ful boljš drži avto.kar se pa montiranja tiče pa nevem kaj prida , ko sm že kupo spuščen avto in ti naj svetuje en ko se spozna na to.
LP
 
Uporabniški avatar
michelin
Uporabnik
 
Prispevkov: 1101
Pridružen: To avg 15, 2006 7:07 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a michelin Če jun 14, 2007 9:30 pm

s spuščenim avtom boš dobil dobro lego na cesti ,glede udobja je vožnja trša pobere vsako luknjo in kamen na cesti ampak se sčasoma privadiš, obraba se sčasoma tudi pozna saj je avto bolj trd , amortizeje je pa treba tudi krajšat 8)
Slika
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
P106r
Novinec
 
Prispevkov: 114
Pridružen: To nov 12, 2002 5:46 pm

Napisal/-a P106r Če jun 14, 2007 11:13 pm

Hja, Eibach kao garnatira da lahko tudi Sportline vzmeti(-50mm spredaj, -35mm zadaj) brez težav namontiraš na original amortizerje brez krajšanja(tršanje pa je odločitev posameznika)...
 
Uporabniški avatar
stench
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1788
Pridružen: Ne dec 25, 2005 7:46 pm
Kraj: bilo kuda, kiki svuda

Napisal/-a stench Pe jun 15, 2007 12:59 am

Jaz mam Weitec fedre (-3,5) in ko sem jih imel nekaj časa na 195/50 15 gumah sploh ni bilo toliko bolj trdo kot prej z serijskimi fedri, zdej na 17tkah je bolj trdo zaradi nižjega preseka gum, samo ni pa neka huda kriza, edino velikih lukenj in zelo slabe ceste se moraš izogibat.
Slika
 
toma18
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 96
Pridružen: Pe jul 21, 2006 1:24 pm
Kraj: Velenje

Napisal/-a toma18 Pe jun 15, 2007 3:04 pm

Ko boš dal večje kolese gor se bo poznalo na udobju, drugače pa men se ni skoraj nič, volan je malenkost trši.
 
gogi82
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 37
Pridružen: Ne jun 10, 2007 2:22 pm
Kraj: Ljubljana

vzmeti

Napisal/-a gogi82 So jun 16, 2007 1:49 pm

še eno vprašanje a moram optiko delat ko grem na homolomo?
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe So jun 16, 2007 1:57 pm

optiko naredis takoj ko zamenjas fedre ker drugace ti bo zacelo pobirat gume po robovih,pa se na homolomo moras dat izpisek od optike.
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate So jun 16, 2007 4:46 pm

Jaz bi priporočal tudi tršanje amortizerjev, ker so krajši fedri običajno trši, s tršanjem amortizerjev pa dosežeš usklajeno podvozje in zanesljivo lego na cesti.

Glede optike je po mojem mnenju pregled obvezen (tistih 30€ je precej ceneje kot ena sama guma), ni pa nujno, da je potrebna tudi drugačna nastavitev. Vsaj pri meni so koti špilali, znižal sem pa Golfa IV z Eibach fedri za nekje 35mm, pa po 30kkm s temi gumami niso na notranji strani nič opazno bolj obrabljene kot na zunanji.
Slika
 
gogi82
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 37
Pridružen: Ne jun 10, 2007 2:22 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a gogi82 Ne jun 17, 2007 1:58 pm

kje bi se dal krajšat fedre pa tršat razen pr amontizerju pa kok kej to stane drgač? ali pa če mi kdo pove kok stane pr amontierju vzmeti eicbah pa da bi še tršal fedre pa kok kej stane to pr njem vse skupi z delom?
 
Uporabniški avatar
povh
Novinec
 
Prispevkov: 193
Pridružen: To jan 31, 2006 12:34 am
Kraj: med ovinki

Napisal/-a povh Ne jun 17, 2007 2:18 pm

Js mam tud polota znižanga za 30mm z eibach vzmetmi. Amortizrje mam pa skrajšane pa nč tršane. Pelje se zelo lepo, tud po makadamu je mehko, razen če je kakšen težek model sedi zadaj se malo odbija zadnji konec. Če bi še enkrat rihtal podvozje bi dal malo stršat. Aja pa priporočam eibach vzmeti, so vredne svojega denarja. Preizkusil sem tudi apex-pol leta pa so šli amortizerji, roke, končnika, spone volana...
Jaz bi ti reku, da za začetek zamenjaš sam vzmeti, (če maš amortizerje še vredu), pol boš pa vidu. Pa če ti bi blo slučajno pretrdo še zmer lahko prodaš fedre, pa daš original nazaj. Lahko kasneje daš tršat pa krajšat amortizerje. Je pa res da moraš pol optiko delat 2x.
Jaz sem dal pri amortizerju za vmeti 230€ za krajšanje in obnovo amortizerjev pa okrog 180€.
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Po jun 18, 2007 5:44 pm

Pri Amortizerju za Golfa IV TDI, fedri Eibach, stršani in obnovljeni amortizerji, gumice nad amortizerji, delo in homologacija pred dvema letoma 110kSIT.
Slika
 
Uporabniški avatar
HORSE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1899
Pridružen: Sr sep 25, 2002 6:24 pm
Kraj: Promised Land

Napisal/-a HORSE Sr jun 20, 2007 3:41 pm

Sam imam polota 6N spuščenga 60/40 z FK vzmetmi in amortizerji, tekom dveh let pa se je vsa zadeva posedla za še dodatnih 30 milimetrov (predvsem spredaj). Vožnja na začetku niti ni kaj preveč trda oz. bi jo najlažje primerjal s kompaktnostjo novih avtomobilov. Večja kriza je bila, ko sem s 195/50/15 prešaltal na 195/45/16.
 
gogi82
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 37
Pridružen: Ne jun 10, 2007 2:22 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a gogi82 Sr jun 20, 2007 10:11 pm

ti a to si ga spustu 6o spredaj in 40 vzadaj,ti jst amortizerje ne bo menju ker bi ga sputu sm 40.
Drgač mam jst gume gor 195 /45/15 a pol praviš da bi mel probleme,ker men se gre tut zato da bi se udobno vozil da mi ne rukal na vsako malo luknjo,daj kaj mi svtuješ ker vzmeti bi ble dobre ,ker planiru sm H&R vzmeti pa Weitec?
 
FreaK_22
Novinec
 
Prispevkov: 184
Pridružen: Po jun 12, 2006 5:12 pm

Napisal/-a FreaK_22 So jun 23, 2007 9:00 am

povh je napisal/-a:Js mam tud polota znižanga za 30mm z eibach vzmetmi. Amortizrje mam pa skrajšane pa nč tršane. Pelje se zelo lepo, tud po makadamu je mehko, razen če je kakšen težek model sedi zadaj se malo odbija zadnji konec. Če bi še enkrat rihtal podvozje bi dal malo stršat. Aja pa priporočam eibach vzmeti, so vredne svojega denarja. Preizkusil sem tudi apex-pol leta pa so šli amortizerji, roke, končnika, spone volana...Jaz bi ti reku, da za začetek zamenjaš sam vzmeti, (če maš amortizerje še vredu), pol boš pa vidu. Pa če ti bi blo slučajno pretrdo še zmer lahko prodaš fedre, pa daš original nazaj. Lahko kasneje daš tršat pa krajšat amortizerje. Je pa res da moraš pol optiko delat 2x.
Jaz sem dal pri amortizerju za vmeti 230€ za krajšanje in obnovo amortizerjev pa okrog 180€.


Zaradi APEXA ti to v pol leta nemore nardit,ni tolk vlke razlike, res je da trpijo končniki ipd... samo ne verjamem, ker si imel apexa not ,da ti je to vse šlo :roll: sem imel sam apexa v twingotu 3 leta pa ni blo težav z temi stvarmi plus tega sem imel gume 195/45 R14 aja šel sem optiko delat komaj čez 2 mesca ko sem se odločil it na homo. pa mi ni niti malo požrlo gume,odvisno je kolko se ti spremeni geometrija podvozja,tolko ti pobira gume, čist tak.
Allways tuning
 
Uporabniški avatar
Black_Racer®
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1660
Pridružen: Po jul 10, 2006 1:40 pm
Kraj: Toti Cjele

Napisal/-a Black_Racer® So jun 23, 2007 9:13 am

povh je napisal/-a:Js mam tud polota znižanga za 30mm z eibach vzmetmi. Amortizrje mam pa skrajšane pa nč tršane. Pelje se zelo lepo, tud po makadamu je mehko, razen če je kakšen težek model sedi zadaj se malo odbija zadnji konec. Če bi še enkrat rihtal podvozje bi dal malo stršat. Aja pa priporočam eibach vzmeti, so vredne svojega denarja. Preizkusil sem tudi apex-pol leta pa so šli amortizerji, roke, končnika, spone volana...
Jaz bi ti reku, da za začetek zamenjaš sam vzmeti, (če maš amortizerje še vredu), pol boš pa vidu. Pa če ti bi blo slučajno pretrdo še zmer lahko prodaš fedre, pa daš original nazaj. Lahko kasneje daš tršat pa krajšat amortizerje. Je pa res da moraš pol optiko delat 2x.
Jaz sem dal pri amortizerju za vmeti 230€ za krajšanje in obnovo amortizerjev pa okrog 180€.


Zdj pa že pretiravaš :lol:
Če tak gledaš apex so prej mehkejše fedre kot pa kake eiback,s tem če logično študiraš ti pol dlje zdržijo roke,itd itd ;)
Drgače pa to pr vseh enako crkuje,pr teh al onih fedrah...
Js imam recimo apexa 3,5 in 195/45/R16 gume in zaradi nizko presečnih gum + feder moram vsako leto menjati roke ampak js se vozim ful lepo,pazim na jamice,čez ležeče u 1 prestavi enako tudi čez železniške tire glih tolko da avto leze po mm,ampak tak je :D
1 3 5
2 4 6 R
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Ne jun 24, 2007 10:14 am

no zdaj bom js neki uprasal...da ne odpiram nove teme ;)
kaj ce dam vzmeti, ki mi bodo nizale avto....a morem tudi amortizerje kej porihtat al lahko jih pustim original pa bom pol vidu kko se avto obnasa in po potrebi ukrepal??

lP
Slika
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8420
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Napisal/-a MacTron Ne jun 24, 2007 10:18 am

Dariooo je napisal/-a:no zdaj bom js neki uprasal...da ne odpiram nove teme ;)
kaj ce dam vzmeti, ki mi bodo nizale avto....a morem tudi amortizerje kej porihtat al lahko jih pustim original pa bom pol vidu kko se avto obnasa in po potrebi ukrepal??

lP


....se mi zdi da se kr ponavljam :)
uglavnem ce bos nizal tam do 30 - 40mm potem ni potrebe (lahko obnovis ni pa taksne
potrebe po menjavi) ce pa bos nizal ...od 50mm + potem pa je priporocljivo
menjavat, bolj enostavo pa je zamenjati z gewindami ki so lahko nastavljive so pa
tudi drazji poseg... kot samo fedri
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Ne jun 24, 2007 7:56 pm

MacTron je napisal/-a:
Dariooo je napisal/-a:no zdaj bom js neki uprasal...da ne odpiram nove teme ;)
kaj ce dam vzmeti, ki mi bodo nizale avto....a morem tudi amortizerje kej porihtat al lahko jih pustim original pa bom pol vidu kko se avto obnasa in po potrebi ukrepal??

lP


....se mi zdi da se kr ponavljam :)
uglavnem ce bos nizal tam do 30 - 40mm potem ni potrebe (lahko obnovis ni pa taksne
potrebe po menjavi) ce pa bos nizal ...od 50mm + potem pa je priporocljivo
menjavat, bolj enostavo pa je zamenjati z gewindami ki so lahko nastavljive so pa
tudi drazji poseg... kot samo fedri


aha..ok :)

no pol bom kr tko pustu..
no se eno uprasanje..js sm vzel vzmet dol z amortizerja....in pol se mi je tista batnica kr premikala gor pa dol brez nobenega upora....kaj ni da ki bi mogla nekaj ublazit oz se nekaj malega upirat premikanju gor pa dol?
pol pa ko sm dal gor vzmet in ko sm oboje pritisnu skupaj se je slisalo psstt...kot da nekje uide zrak vn...to je normalno??.....mislis da so v redu?..ker so bli suhi in kr fanj ohranjeni...

lP
Slika
 
gogi82
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 37
Pridružen: Ne jun 10, 2007 2:22 pm
Kraj: Ljubljana

vzmeti

Napisal/-a gogi82 Po jun 25, 2007 1:29 pm

A ma kdo izkušnje z KW vzmeti ker sm se odoloču za najverjenteje za njih so dost kvalitetne kokr folk prav pa tut udobne med vožnjo?
jst drgač imam gume 195/45/15 ET 38
Zadnjič spremenil gogi82, dne Po jun 25, 2007 4:02 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov