Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
dejvi
Uporabnik
 
Prispevkov: 1003
Pridružen: Po avg 30, 2004 3:50 pm
Kraj: Ljubljana

Biturbo, rabim nasvet!

Napisal/-a dejvi To jun 19, 2007 8:55 pm

Upam, da ne streljam v prazno, ker na take vrste tehniko, se bolj malo spoznam...

Ali je možno vgraditi v 1,9 Tdi še eno turbino (gre se za moj avto :P ). Kaj bi bilo potrebno potem še zamenjati v mašini? Glede prostora v motorju je bolj kriza, saj je že zdaj razmeroma zapolnjen.

Kolikor mi je znano so biturboti več kubični, kot pa le 1900...popravite me, če ni res...

V poštev bi seveda prišla tudi obnovljena turbina, vse skupaj pa v kombinaciji s čipanjem. Koliko HP in dodatnega navora bi s tem pridobil? Zanima me, kje se da to narediti v Slo in kakšen bi bil strošek?

Rabim kak pameten nasvet okoli tega in pa kakšen naslov, kjer bi se dalo izvedeti še kaj več!
 
Uporabniški avatar
LaKi_
Novinec
 
Prispevkov: 184
Pridružen: Sr jul 14, 2004 10:51 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a LaKi_ To jun 19, 2007 9:04 pm

Kupis BMW 535D pa maš turbino za nizke pa visoke vrtljaje :)

Dizla biturbota še nism vidu, drugač pa če si pristaš Audija, RS4 pa si zmagu :)
Težko je danes biti norec, kajti konkurenca je velika.
 
Uporabniški avatar
Badmike
Novinec
 
Prispevkov: 459
Pridružen: To jan 30, 2007 7:59 pm
Kraj: Tu pa tam

Napisal/-a Badmike To jun 19, 2007 9:17 pm

ne bo nič kaj dosti ker itak potem rabiš eno za nizke eno pa za višje obrate!
Najkbolj ti ital trga bencinar z biturbojem! Tukaj se dizel ne more primerjat!
Že nasploh navaden bencinar recimo 1.8 in kaki dizel 1.9t z turbino komaj dizel dohaja če ga!
Zaj pa zamisli če daš v bencinca samo kako navadno turbinico kako trga, bognedaj da vgradiš kaki monstrum noter!
Make my day
 
Uporabniški avatar
dejvi
Uporabnik
 
Prispevkov: 1003
Pridružen: Po avg 30, 2004 3:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a dejvi To jun 19, 2007 9:24 pm

Se strinjam glede bencinarjev...če vemo da dizli brez turbin niso šli nikamor!
Pa vseeno, koliko sploh stane kakšna huda turbinca?
 
evilson
Novinec
 
Prispevkov: 485
Pridružen: Sr dec 06, 2006 11:32 am
Kraj: Mežiska dolina

Napisal/-a evilson To jun 19, 2007 9:26 pm

Badmike je napisal/-a:ne bo nič kaj dosti ker itak potem rabiš eno za nizke eno pa za višje obrate!
Najkbolj ti ital trga bencinar z biturbojem! Tukaj se dizel ne more primerjat!
Že nasploh navaden bencinar recimo 1.8 in kaki dizel 1.9t z turbino komaj dizel dohaja če ga!
Zaj pa zamisli če daš v bencinca samo kako navadno turbinico kako trga, bognedaj da vgradiš kaki monstrum noter!


Se nisi vozil po mojem ne 1.8 in ne 1.9TDI.
1.9TDI je po mojih izkusnjah hitrejsi, zmoglivejsi.

Lp
Passat 1.8T ---> BMW 523i
 
Uporabniški avatar
mufijena
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 58
Pridružen: Ne maj 20, 2007 11:42 am
Kraj: Komenda

Napisal/-a mufijena To jun 19, 2007 9:58 pm

a pa se da čipat turbino?
 
Uporabniški avatar
mega_ne
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 557
Pridružen: To nov 30, 2004 9:09 pm
Kraj: Wrhnka

Napisal/-a mega_ne To jun 19, 2007 10:03 pm

dejvi, manj zakomplicirana in bolj realna opcija je če daš večjo turbino namesto te ki je sedaj noter. poleg seveda še kakšne šobe, večji IC, druge cevi, čipanje... (tko nekak zgleda pri 1,5dci sam pomoje je dost podobn pri 1,9tdi samo z drugimi komponentami)
 
Uporabniški avatar
Eazy-O
Uporabnik
 
Prispevkov: 1119
Pridružen: Po jun 07, 2004 11:36 am
Kraj: Somewhere Over The Rainbow...

Napisal/-a Eazy-O To jun 19, 2007 10:34 pm

Kok konjskega 1.9 tdija pa maš, dejvi? Za biturbo sicer ne vem, lahko se pa menda nardi kaj drugega? Odivsno kaj maš trenutno.

Turbine same se ne da čipat. Da pa se preprogramirat računalnik ali pa zamenjat del njega, ja. Torej ja, "čipat" po domače. Verjetno so 1.9 tdi med najbolj pogosto čipanimi pri nas.
Slika
 
Uporabniški avatar
mufijena
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 58
Pridružen: Ne maj 20, 2007 11:42 am
Kraj: Komenda

Napisal/-a mufijena To jun 19, 2007 10:37 pm

Kako to da se ne da? Če je en moj kolega Rudi, ki ima kavarno, sčipal Audi-ja 1.9 tdi pa ma 80 konjev pri 1200 obratih, pa 450 Nm navora!
 
Uporabniški avatar
Eazy-O
Uporabnik
 
Prispevkov: 1119
Pridružen: Po jun 07, 2004 11:36 am
Kraj: Somewhere Over The Rainbow...

Napisal/-a Eazy-O To jun 19, 2007 10:38 pm

Dej ne deli se retarda po forumu no... :roll:
Slika
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi To jun 19, 2007 10:51 pm

On se saj dela :twisted:
Slika
 
Uporabniški avatar
mufijena
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 58
Pridružen: Ne maj 20, 2007 11:42 am
Kraj: Komenda

Napisal/-a mufijena To jun 19, 2007 11:02 pm

Zakaj pa retard? Sej nism invalid?
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky To jun 19, 2007 11:12 pm

SonyML je napisal/-a:Kupis BMW 535D pa maš turbino za nizke pa visoke vrtljaje :)

Dizla biturbota še nism vidu

Tu na nek način sam seb nasprotuješ ;) ker deluje ta motor na istem principu kot biturbo sam da je turbina 2v1
glede biturbo 1.9 bi blo pa zanimiv za videt sam je uprašanje kaj je cenej. Al večja turbina itd kot je par postov prej napisan al pa biturbo.
LP Rok
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate To jun 19, 2007 11:14 pm

Nekaj podobnega sem že jaz premišljeval, samo malo drugače. Ideja je bila, da bi turbini dodal kompresor, podobno kot ima VWjev 1.4 TSI motor. S tem bi dosegel več navora v območju, kjer turbina še spi. Na žalost pa bo ta ideja ostala samo pri razmišljanju, ker je stvar prekomplicirana za izvedbo. Enako velja za usklajeno delovanje dveh turbin.

Sicer pa nisi napisal, kaj želiš pridobiti z dvema turbinama...
Slika
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe To jun 19, 2007 11:20 pm

Badmike je napisal/-a:ne bo nič kaj dosti ker itak potem rabiš eno za nizke eno pa za višje obrate!
Najkbolj ti ital trga bencinar z biturbojem! Tukaj se dizel ne more primerjat!
Že nasploh navaden bencinar recimo 1.8 in kaki dizel 1.9t z turbino komaj dizel dohaja če ga!
Zaj pa zamisli če daš v bencinca samo kako navadno turbinico kako trga, bognedaj da vgradiš kaki monstrum noter!


kasne pa ti strelas.mislm nemor no.1.8 131 ps proti 1.9 tdi 131 ps
diesel neprimerno bolje vlece in gre.sm meu oba tdi-ja mam se kar pa ti povem das me nebi bencinar dohajal,sploh ne v kaksen klanec.

kar se pa teme tice pa najbol da prasas cicerota on ve vse o tem
 
blazp
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 658
Pridružen: So sep 24, 2005 8:21 pm

Napisal/-a blazp To jun 19, 2007 11:48 pm

Primerjati atmosferca in turbo motor z enako prostornino in močjo je brezveze. Težko je tudi primerjati bencinarja in dizla.

Končna hitrost ter pospeševanje od 0-100 bosta v korist bencinskemu motorju.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe To jun 19, 2007 11:50 pm

blazp je napisal/-a:Primerjati atmosferca in turbo motor z enako prostornino in močjo je brezveze. Težko je tudi primerjati bencinarja in dizla.

Končna hitrost ter pospeševanje od 0-100 bosta v korist bencinskemu motorju.


to bo nekak res,ampak v voznji ga pa diesel nese gladko.kokrat pa pospesujes od 0-100 pa kokrat prehitevas pri 80-110?
 
Uporabniški avatar
croma_man
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4288
Pridružen: So nov 02, 2002 10:42 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a croma_man Sr jun 20, 2007 7:29 am

na novega bravota počaki, 1.9 dizl 190 hp pa biturbo :twisted:
the brand with the three stripes :)
 
Uporabniški avatar
rover416
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1740
Pridružen: Če okt 13, 2005 7:39 am
Kraj: žužemberk

Napisal/-a rover416 Sr jun 20, 2007 7:52 am

croma_man je napisal/-a:na novega bravota počaki, 1.9 dizl 190 hp pa biturbo :twisted:

tud sam sm ze neki slisu o tem baje bo to taka zverina.navora ko kamion :D
drugace pa v tak poseg se res ne splaca spusca prevecpride.mogoce bi se dalo malo pobostat turbo samo bi treba spet prilagodit ecu.da bi bla zmes prava.
 
Uporabniški avatar
5cho
Novinec
 
Prispevkov: 252
Pridružen: Po nov 15, 2004 3:08 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a 5cho Sr jun 20, 2007 7:57 am

croma_man je napisal/-a:na novega bravota počaki, 1.9 dizl 190 hp pa biturbo :twisted:


ja kle je novička:
http://www.avtomobilizem.com/modules/articles/?art_id=703
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov