Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
HMX
Novinec
 
Prispevkov: 437
Pridružen: To apr 29, 2003 7:40 pm
Kraj: Radlje Ob Dravi

Posledice nizanja avtomobila?

Napisal/-a HMX Če jul 24, 2003 12:44 pm

Lepo pozdravljeni!

Mam eno tehnicno vprasanje.

Rad bi znizal avto (ford mondeo 1.8 l 1997) za 30mm z eibach pro kit vzmetmi/amortizerji (mislim da 30 mm ni pretirano, ceprav me rahlo skrbi). Zej me pa zanima, kaj ta forum misli o tem.

A je kdo kje bral o posledicah taksne modifikacije? Ali ima kdo s tem lastne izkusnje?

Jaz sem nekje bral, da posledice tako pozitivne kot negativne. Preveliko znizanje ti tako spremeni geometrijo, da lahko unici vozne lastnosti avtomobila, lego v ovinkih, smerno stabilnost, spremeni "understeer" obnasanje v "oversteer" ipd. Prav tako bo verjetno trpelo udobje (ceprav nekateri trdijo da ne prevec).

A je kdo kje zasledil teste taksnih modifikacij in rezultate, ki jih podajajo eksperti? Res bi se rad o tem vec pozanimal, preden naredim kaksno kapitalno napako...

O tem posegu ne razmisljam samo zaradi estetskih razlogov. Zdi se mi, da so moje gume+felne pretezke za originalno nastavitev podvozja, ce se komu to slisi logicno...
 
Uporabniški avatar
e30
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 51
Pridružen: Če feb 27, 2003 7:48 pm
Kraj: Šmartno pri Litiji

Napisal/-a e30 Če jul 24, 2003 1:02 pm

Kot si napisal moras zamenjat vzmeti in amortizerje. Eno brez drugega je nesmiselno in nevarno pocetje. Ko znizas avto pomeni tudi da je avto trsi in posledicno manj udoben. Kar se tice oversteera in understeera pomeni da avto odnasa zadnji konec ali spredji. To bi se moralo z nizjimi in trsimi zgodit se pri visji hitrosti. To pa spet pomeni da je avtro stabilnejsi in hitrejsi v zavojih.

Vazno je da ti stvar montira nekdo ki to obvlada in ne kak domaci mojster, ter da sobis vse potrebne papirje za homologacijo. Mislim pa da pri Eibach nimas veliko za falit, ce so le delani za tvoj avto!
 
Uporabniški avatar
HMX
Novinec
 
Prispevkov: 437
Pridružen: To apr 29, 2003 7:40 pm
Kraj: Radlje Ob Dravi

Napisal/-a HMX Če jul 24, 2003 1:06 pm

Hvala!

Drugace vem, kaj je oversteer in understeer, samo nocem da se spremeni, ker sedaj sem se ravno "napiflal" obnasanja avtomobila, kot je sedaj. :wink:

Zanima me, ce ima kdo kaksne osebne izkusnje ali informacije glede tega?
 
Uporabniški avatar
zupi13
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3297
Pridružen: Sr mar 27, 2002 1:45 pm
Kraj: CE

Napisal/-a zupi13 Če jul 24, 2003 1:13 pm

obnašanje se ti bo ZELO spremenilo (lega na cesti bo boljša,...)! zato se bo treba navadit na novo. kar pa ti po mojem ne bo delalo težav! :wink:
Slika
 
Galantfrik
Uporabnik
 
Prispevkov: 1030
Pridružen: To apr 16, 2002 11:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Galantfrik Če jul 24, 2003 1:44 pm

Ker se zanimaš za Eibach-ove vzmeti, predvidevam, da ti bo zadevo dobavil in montiral "Amortizer s.p." (Turnšek), ker je pač uvoznik za Eibach.
http://www.amortizer-sp.si

Najbolje, da se kar osebno oglasiš pri njemu in ga malo povprašaš kaj svetuje.
Tam ti lahko tudi originalne amortizerje prilagodijo ob nakupu novih vzmeti (menjava batov, gostejše olje - na kratko, tršanje amortizerjev). Za vse to pa povrhu dobiš še homologacijo. Če ti to ni zanimivo pa predlagam, da si poiščeš tudi kakšne fajn amortizerje (KYB, Koni, ... itd...). Povprašaj še po kakšnih "Ford" forumih, najbolje, da iz prve roke izveš katera kombinacija amortizerjev se najbolje obnese z Eibach vzmetmi.

Je pa 100%, da samo s športnimi vzmetmi, brez menjave amortizerjev lahko narediš več škode kot koristi... Sej lepo izgleda, ampak... :roll:

Karkoli se boš odločil... srečno! :wink:
Slika
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Če jul 24, 2003 3:05 pm

Vsekakor se vozne lastnosti zelo izboljšajo.Je pa res da je avtek trši in nižji.Jah no pač vsak tuning avta prinese tudi neke posledice ampak mislim da pač pri nižanju avtomobila(v mejah normale) ne trpijo deli ne vem kok bolj.Za primer bi lahk reku da rečmo ležaj na kolesi bo pač zdej zdržu 50kkm z serijskim vzmetenjem pa bi recimo 80kkm.Oki na pamet govorim ampak je logično da nekateri deli bolj trpijo če je avtek trši.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Če jul 24, 2003 3:22 pm

Vsako nizanje vozila skrajsa malo zivljensko dobo zadev na podvizju kot je ze lisko omeno, roke, koncniki, amortizerji, itd...
Z nizanjem vozila je avto nizje k tlem, se pravi manjsi upor tudi!
Najbolj se sportne vzmeti cutijo v ovinkih kjer bos dosti manj nagibanja obcutil!
Seveda pa je stvar okusa kolko treba avto spustit!
Res je lepo vipet avto na podu, ampak kot je ze bilo omenjeno v prejsnji debati se njegova uporabnost znanjsa!
 
Uporabniški avatar
ice
Administrator a.com
 
Prispevkov: 3083
Pridružen: Po feb 04, 2002 9:58 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a ice Če jul 24, 2003 4:33 pm

Odkar imam avto spuscen (samo vzmeti Vogtland) je lega neverjetno dobra... avto mi daje dober power oversteer in le s tezavo ga postavim pocez. Prej je bilo drugace, avto je understeerov tko da je v krizi odneslo sprednji del kar je zame najslabse kar se mi lahko zgodi v ovinku... je pa res da ponovem dajo svoje tvoje 195 sirina gum napram prejsnim 165... :twisted:

:roll:
IceBreakr
Ustanovitelj portala/foruma Avtomobilizem.com
 
Uporabniški avatar
TomyBoy2
Uporabnik
 
Prispevkov: 823
Pridružen: To jul 15, 2003 9:40 pm

Napisal/-a TomyBoy2 Če jul 24, 2003 4:46 pm

Z vso predelavo boš sigurno zadovoljen. V tvojem primeru, ker je avto starejši, boš žal moral zamenjati tudi amortizerje.Jest uporabljam Eibach vzmeti že na 3 avtomobilu.
Lahko ti povem da je razlika ogromna ,seveda v pozitivnem smislu. Lega vozilu se občutno izboljša itd, itd. Seveda ne smeš pri tem vsem zanemarit pneumatik, najvažnejši del pri legi vozila..Ker če nimaš gor dobrih gum, ti ne bo pomagal noben Eibach.
Opravit moraš samo še optiko. Kar se tiče pa ("understeer" obnasanje v "oversteer"), se ne obremenjuj z tem v vsakem primeru bo boljše, seveda se hitrosti v ovinkih povečajo in z tem tudi večji riziko ....
 
Uporabniški avatar
HMX
Novinec
 
Prispevkov: 437
Pridružen: To apr 29, 2003 7:40 pm
Kraj: Radlje Ob Dravi

Napisal/-a HMX Če jul 24, 2003 8:12 pm

Ja, sej gume mam kolk tolk solidne : dunlop SP9000 205/45/R16 in technomagnesio detroit 7.0x16 feltne, samo se mi zdi, da so malo pretezke in ubijejo avto.

Ce je cesta gladka, se obnasa kot po tracnicah, ce pa je grbasta, pa se odbija avto ko medicinka. Cutim, da je oprijem zelo spremenljiv. :(

To je po moje posledica premehkih feder in amortizerjev. Ce to fizikalno analiziram (ne morem si pomagati, pac poklicna deformacija) mi enacba gibanja pravi, da ce povecam maso kolesa, moram v isti meri povecati koeficient vzmeti in koeficient dusenja amortizerja, da dobim iste rezultate nihanja! (avto je v resnici sistem sklopljenih nihal)

Z originalnimi gumami 185/65/R14 tega problema ni!
 
Uporabniški avatar
totimato
Novinec
 
Prispevkov: 254
Pridružen: Pe maj 16, 2003 12:47 pm
Kraj: MB

Napisal/-a totimato Če jul 24, 2003 8:24 pm

Imam prijatelja, kateremu se je zaradi stršanega in znižanega podvozja začela gubati streha. Avto je bil R Clio, sicer s 5timi vrati, ampak vseeno. Zdi se mi, da je potrebno pošteno razmisliti kaj bomo delali z vzmetmi in amortizerji in predvideti kaj so v tovarni mislili.

Kaj mislite o vplivih na karoserijo?

lp

totimato
Človek, ki bi si kupil fička, če bi imel garažo.
 
Uporabniški avatar
TomyBoy2
Uporabnik
 
Prispevkov: 823
Pridružen: To jul 15, 2003 9:40 pm

Napisal/-a TomyBoy2 Če jul 24, 2003 8:28 pm

HMX je napisal/-a:Ce je cesta gladka, se obnasa kot po tracnicah, ce pa je grbasta, pa se odbija avto ko medicinka. Cutim, da je oprijem zelo spremenljiv. :(

Lahko ti povem da sem imel podoben primer. Na nov avto sem montiral stare gume od prejšnega 225/45/17. Guma je bila izredno trda avto je na neravninah dobesedno zdrsaval, izredno nektrolirano je požiral vse neravnine( skoraj poskakoval).Eibach sem že imel noter. Po nakupu novih gum, kljub še večji dimenziji 235 je problem izginil. Gume so skoraj neslišne. Avto dobesedno lima v ovinke in tudi zaradi mehkejših gum (star je zgleda postala extremno trda) ni več tistega čudnega "poskakovanja". Tako da vzmeti definitivno zamenjaj. Koliko imaš pa z Gumami km ? Kar se tiče teže in širine koles je to definitivno en minus, saj že pri zaviranju čutiš.Ko jest dam recimo zimski komplet 15" prej 17" se pozna malce tudi pri pospeški, ker je samo vozilo že laže za kakšnih (ne vem iz glave govorim)50-70 kg .
 
Uporabniški avatar
HMX
Novinec
 
Prispevkov: 437
Pridružen: To apr 29, 2003 7:40 pm
Kraj: Radlje Ob Dravi

Napisal/-a HMX Če jul 24, 2003 8:37 pm

Glede mase koles sem se ze razpisal tu:

http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... &start=100

Dodana masa se v najboljsem primeru pozna z faktorjem 2, lahko pa se vec! Men gre z zimskimi gumami 220 po stevcu, z temi pa komaj preko 200. Pa tud pospeski so manjsi, kot da bi z sabo vozu se dve odrasli osebi. Sam na to sem se ze navadil.

Moti me samo nekonsistentnost avtomobila. Cez flike na asfaltu me z novimi gumami mece, kot da bi imel togo podvozje, v ovinkih pa se bolj nagne kot zvisana diana (isto pri zaviranju in pospesevanju) :( Na gumah mam nekje 10000 km, kar po moje ni nic; profil je se ko nov.
 
Uporabniški avatar
TomyBoy2
Uporabnik
 
Prispevkov: 823
Pridružen: To jul 15, 2003 9:40 pm

Napisal/-a TomyBoy2 Če jul 24, 2003 8:42 pm

Koliko km imaš prevoženo z avtomobilom ?
 
Uporabniški avatar
HMX
Novinec
 
Prispevkov: 437
Pridružen: To apr 29, 2003 7:40 pm
Kraj: Radlje Ob Dravi

Napisal/-a HMX Če jul 24, 2003 8:43 pm

105000 km. Ni pretirano, samo amortizerji pocasi ze zgubljajo duso... :)
 
Uporabniški avatar
TomyBoy2
Uporabnik
 
Prispevkov: 823
Pridružen: To jul 15, 2003 9:40 pm

Napisal/-a TomyBoy2 Če jul 24, 2003 8:48 pm

Ja to pa definitifno. Tukaj je potem razlog. Obvezno zamenjat amortizerje, pa Eibach še pokneš noter pa bo. Če misliš avto še imeti nekaj časa, ti svetujem vgradnjo Eibach, drugače ne. Amortizerje pa v vsakem primeru. Platišča in Gume z 10.000 km , kaj takega, kot ti praviš ne smejo povzročat. :)
 
Uporabniški avatar
HMX
Novinec
 
Prispevkov: 437
Pridružen: To apr 29, 2003 7:40 pm
Kraj: Radlje Ob Dravi

Napisal/-a HMX Če jul 24, 2003 8:56 pm

Ja, avto nameravam imeti se kar nekaj casa. Po moje je moj problem v tem, ker sem presedlal z boljsega avtomobila na slabsega :

Audi S4 MTM l. 1993 -> Mondeo

Zdej se mi pa zdi ta avto kot neka j***a ki nikamor ne gre, pa totalno zanic lego ma na cesti, cudno povisano zgleda ("rancho look")...

Ampak vseeno se mi zdi, da se da vse to popravit, ker v osnovi to ni tako slaba platforma, vsaj tako sem slisal. Sej vecje moci ne rabim, ceprav jo pogresam. Samo lega pa ni tista tipicna audijeva + quattro...

Oh ja, Tako je pac to :cry:
 
Uporabniški avatar
TomyBoy2
Uporabnik
 
Prispevkov: 823
Pridružen: To jul 15, 2003 9:40 pm

Napisal/-a TomyBoy2 Če jul 24, 2003 9:09 pm

Ja žal res je.
 
Uporabniški avatar
TomyBoy2
Uporabnik
 
Prispevkov: 823
Pridružen: To jul 15, 2003 9:40 pm

Napisal/-a TomyBoy2 Če jul 24, 2003 9:19 pm

Tale stroj si imel ?
Slika

Verjamem da pogrešaš V6, tudi jest ga. :cry: Samo nekaj je, policajem mi ne bo treba več plačevat . :)))
Zadnjič spremenil TomyBoy2, dne Če jul 24, 2003 9:39 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
jakaracman
Uporabnik
 
Prispevkov: 829
Pridružen: To sep 03, 2002 1:59 pm

Napisal/-a jakaracman Pe jul 25, 2003 12:04 pm

ice je napisal/-a:Odkar imam avto spuscen (samo vzmeti Vogtland) je lega neverjetno dobra... avto mi daje dober power oversteer in le s tezavo ga postavim pocez. Prej je bilo drugace, avto je understeerov tko da je v krizi odneslo sprednji del kar je zame najslabse kar se mi lahko zgodi v ovinku... je pa res da ponovem dajo svoje tvoje 195 sirina gum napram prejsnim 165... :twisted:

:roll:

Hmmm ... Saj ne da bi pametoval - ampak a nimaš Cliota (pogon spredaj). Kje si potem našel power oversteer? In tudi če bi ga lahko dosegel: to avtomatsko pomeni da greš na počez - ti pa praviš da ne gre počez???
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost