Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Gregec2
Novinec
 
Prispevkov: 167
Pridružen: So feb 03, 2007 7:21 pm

cemu sluzi ta filtercek

Napisal/-a Gregec2 So jun 30, 2007 4:32 pm

Vprasanje za poznavalce tuninga vrjetno da to spada v to temo.... na netu sem ze velikokrat opazil to zadevo (slika) cemu sluzi ta filter je podoben kot od scooterja kaj je bolse kaj slabse. kako s tehnicnim

prosim razlage ker me res zanima

Gregec
Priponke
CAKHIV85.jpg
CAKHIV85.jpg (4.16 KiB) Videno 3465 krat
 
Uporabniški avatar
ludvik
Novinec
 
Prispevkov: 240
Pridružen: Po okt 09, 2006 3:23 pm

Napisal/-a ludvik So jun 30, 2007 6:27 pm

Montira se na linijo za kartergas ,tako da namesto da oljni plini grejo na sesalni del montiraš ta filterček.Orginal luknjo pa zadelaš. :)
 
Uporabniški avatar
Gregec2
Novinec
 
Prispevkov: 167
Pridružen: So feb 03, 2007 7:21 pm

Napisal/-a Gregec2 So jun 30, 2007 9:49 pm

hej ludvik a lahko mal bol natancno razlozis kaj pridobis s tem kak filter je to kaj to zrak vlece notr celo kak zvok da res se mi ne sanja za kaj bi to blo dobr zamasim origina l lukno?????
 
Uporabniški avatar
ludvik
Novinec
 
Prispevkov: 240
Pridružen: Po okt 09, 2006 3:23 pm

Napisal/-a ludvik Ne jul 01, 2007 7:49 pm

Ja ,pridobiš ne nevem kaj edino če ti je motor ze v slabem stanju se pravi da maš slabo konpresijo ti loputa za zrak in pri nekaterih avtih zračni filter nebi plavali v olju.Zato na to linijo daš ta filterček.Vsak motor naj bo to nov ali ze dotrajani ma en določeni karter gas,ki se ustvarja pri eksploziji bencina v izgorevalnem prostoru in ti plini ko potiskajo bat v spodnjo mrvo točko lahko pobegnejo med steno cilindra in obročki v oljni karter in stem potisnejo oljne hlape po liniji ki je speljan na sesalni del motorja.Stem dosezeš da motor res dobi samo svezi zrak iz okolice ne pa tudi oljne hlape ki normalno da dušijo motor.Velka prednost vsaj za mene je to, da mam loputo za zrak vedno suho. ;)
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Ne jul 01, 2007 9:25 pm

PRi starejsih avtih je opazno ce jo dol potegnes, probaj. Na jugotu ko sem testiral je brez lepse laufal (malenkost visji obrati pod stangasom, ni ga dusilo) ko pa sem ga nazaj gor natakno so mu obrati rahlo padli.
PRobaj pa bos vido ce se bo kaj zgodilo.
 
FreaK_22
Novinec
 
Prispevkov: 184
Pridružen: Po jun 12, 2006 5:12 pm

Napisal/-a FreaK_22 Pe jul 06, 2007 4:21 pm

drugače ga montiraš na iberlauf ponavadi je takšna mala cevka ki gre iz motorja na plastično cev filtra
Allways tuning
 
Uporabniški avatar
sergej
Novinec
 
Prispevkov: 256
Pridružen: Pe jun 01, 2007 8:28 am
Kraj: Lovrenc na Pohorju

Napisal/-a sergej Če jul 12, 2007 8:41 am

Nevem kako se reče strokovno ampak po domače je "uberlauf"-avto s tem dobi bolj čisti in predvsem sveži zrak, ko namestiš ta filter, s tem pa tudi pridobiš na moči oz. mi pravimo motor lažje "DIHA"

8) MottoR 8)
 
Uporabniški avatar
dskrab
Novinec
 
Prispevkov: 421
Pridružen: Sr maj 04, 2005 10:05 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a dskrab Če jul 12, 2007 9:39 am

To sem se jaz že tut spraševal. Ja sam to pa res ne vem zakaj proizvajalci pol to sploh tist odušek speljejo na sesalno cev, če ti pa tiste umazane vroče oljne hlape sesa nazaj v motor. Namesto, da bi to že fabrško nekak drugač uredili to oz. dal ta filterček.

Dobr, da zdaj vem za to. Grem v čimkrajšem možnem času nabavt ta filterček in ga montirat.
Sej nimaš kej! Tko je pa nč drugač!

It`s not just JDM. It`s a LIFESTYLE !
 
Uporabniški avatar
Denii
Novinec
 
Prispevkov: 295
Pridružen: Po apr 12, 2004 9:15 pm

Napisal/-a Denii Če jul 12, 2007 10:10 am

Jst sem to tkole uredil. Če slučajno pride kaj olja ga ujame posodica.
Priponke
Moja Astra julij 2007 (1).JPG
Moja Astra julij 2007.JPG
Clean look
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Če jul 12, 2007 7:43 pm

dskrab je napisal/-a:To sem se jaz že tut spraševal. Ja sam to pa res ne vem zakaj proizvajalci pol to sploh tist odušek speljejo na sesalno cev, če ti pa tiste umazane vroče oljne hlape sesa nazaj v motor. Namesto, da bi to že fabrško nekak drugač uredili to oz. dal ta filterček.



Zaradi okoljevarstva, kot prvo smrdi tole kot drugo pa hlapi glih niso neskodljivi.
 
Uporabniški avatar
ludvik
Novinec
 
Prispevkov: 240
Pridružen: Po okt 09, 2006 3:23 pm

Napisal/-a ludvik So jul 14, 2007 8:30 pm

Tako je ekologija,stem da okoljevarstveniki ne vejo da motor, če dobi res svezi zrak ma dosti boljše izgorevanje in stem dosti manj onesnazujemo okolje. ;)
 
Uporabniški avatar
Gregec2
Novinec
 
Prispevkov: 167
Pridružen: So feb 03, 2007 7:21 pm

Napisal/-a Gregec2 Po jul 23, 2007 11:37 am

o zanimivo se pravi bolse zgorevanje lepse delovanje motorja cistejsi izpuh same pozitivne stvari kaj pa kej negativnega????? drugac pa za kak filter to gre je sportni od scooterja dober kako bi jaz to montiral na roverju 200 1.4 16v po sliki k sem jo pripel na zacetku je lepo vidno sam ce to dobr narjeno ful lepo mam narjeno sogovornik na astri k je pripel 2x slikci se posodo dodal za odvecno olje zaimivo lepo...

Gregor
 
Uporabniški avatar
Gregec2
Novinec
 
Prispevkov: 167
Pridružen: So feb 03, 2007 7:21 pm

Napisal/-a Gregec2 Po jul 23, 2007 11:42 am

DSKRAB dej ko bos to zmontiral prlimej neki slik pa poroci kako si to zmontiral pa ce kaj bols:) pa kok si dal za filtercek???? kje kupu....


gregec
 
Uporabniški avatar
extreme N
Uporabnik
 
Prispevkov: 825
Pridružen: Pe maj 04, 2007 7:21 pm
Kraj: NG

Napisal/-a extreme N Po jul 23, 2007 12:13 pm

v bistvu je filtercek samo za to da ne gre kaka stvar v cev, ker to gredo plini ven, ne pa noter kot pri zraku za motor. tako da bo vsak filter dober, ce se gre pa za styling, je pa to nekaj drugega :) je pa lepo narest posodico kot je na sliki - lepo narejeno! ;)
Extreme N
 
Uporabniški avatar
ludvik
Novinec
 
Prispevkov: 240
Pridružen: Po okt 09, 2006 3:23 pm

Napisal/-a ludvik To jul 24, 2007 3:12 pm

Če ze rabiš posodico pol že motor ni v najboljšem stanju.Jaz sem kupil vA3m-u.
 
Uporabniški avatar
extreme N
Uporabnik
 
Prispevkov: 825
Pridružen: Pe maj 04, 2007 7:21 pm
Kraj: NG

Napisal/-a extreme N To jul 24, 2007 4:56 pm

tudi res :D

bom provu tud jst neki tazga si omislit.
Extreme N
 
Uporabniški avatar
Denii
Novinec
 
Prispevkov: 295
Pridružen: Po apr 12, 2004 9:15 pm

Napisal/-a Denii Sr jul 25, 2007 10:51 pm

ludvik je napisal/-a:Če ze rabiš posodico pol že motor ni v najboljšem stanju.Jaz sem kupil vA3m-u.


Se grem stvait da pri novem motorju nekaj olja ven vrže čez to cev, naredil sem pa to zaradi stylinga ne zaradi tega ker bi mi preveč olja ven metal.
Clean look
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Napisal/-a _B3yBo_ Če jul 26, 2007 1:17 am

ludvik je napisal/-a:Če ze rabiš posodico pol že motor ni v najboljšem stanju.Jaz sem kupil vA3m-u.


to cisto nedrzi!!!

sam sem to ze na dveh avtih imel (edn ma prevozenih samo 15.000 pa mam useno posodico....v njo se pa naberejo hlami ki se potem spremnijo in usakih toliko lepo ocistis posodico in je mir....


brez posodice je kr neki....boste pa sami pogruntal zakaj
Slika
 
Uporabniški avatar
ludvik
Novinec
 
Prispevkov: 240
Pridružen: Po okt 09, 2006 3:23 pm

Napisal/-a ludvik Sr avg 01, 2007 7:08 pm

Prej sem mel avdi a4-ko se je res nabralo čez čas kaj olja,sedaj pri cliotu RS II še za enkrat sploh nič ni mastno zato sem ga celo posprejal z K&N sprejom, mam pa prevoženih 60000 km.Stem da mi je avdi na 10000km požr 2l oja ,clio pa na 15000km 1dcl.
 
Uporabniški avatar
blindek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 553
Pridružen: Če jun 16, 2005 4:55 pm
Kraj: Pomurje

Napisal/-a blindek Sr avg 01, 2007 7:14 pm

je kaj takega tudi pri filtru za dizel motor? Ker po tem takem če deluje bencinar lepše, zakaj nebi tudi dizel?
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov