Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
-SPIDY-
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 76
Pridružen: So sep 02, 2006 7:33 am

Turbina - v vsak avto?

Napisal/-a -SPIDY- Ne jul 29, 2007 7:53 am

Ja, ja sem uporabil funkcijo išči... ;) a nisem našel nič takega kar jaz iščem (razen tega da je v enem puntotu 1.3 turbina notr..). Torej zanima me, če se da turbina vgradit v vse motorje al je kaka omejitev prostornine, moči...?

Zanima me recimo konkretno za corso 1.4 16v 05 letnik.


LP Jan
 
Golden eye
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 637
Pridružen: Če maj 01, 2003 1:20 pm
Kraj: Notranjska

Napisal/-a Golden eye Ne jul 29, 2007 9:12 am

se ti ne splača vgrajevat turbine, predrago. Raj prodej avto pa kup druzga močnejšga al pa s turbino. RAzen že maš preveč dnarja pol pa kr...
 
Uporabniški avatar
-SPIDY-
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 76
Pridružen: So sep 02, 2006 7:33 am

Napisal/-a -SPIDY- Ne jul 29, 2007 9:28 am

aha ok sam to me je zanimal :) :) Torej nebo nič s pssssssss-kanjem še zaenkrat :roll: :D :D :D

kaj pa razne odmične gredi, svečke, spuščanje glave, poliranje, kolektorji itd..... kako je kej s tem? to se splača? Cilj mi je dobit ene 20, 25hp gor... sem slišal da se že z dobrim izpuhom nekaj dobi... pol me pa zanima kaj bi mi še zraven predlagal? (ja.. nevem veliko o teh stvareh.. :? :roll: )
 
Uporabniški avatar
alexmazda
Novinec
 
Prispevkov: 461
Pridružen: To jul 05, 2005 9:30 am

Napisal/-a alexmazda Ne jul 29, 2007 9:56 am

kupi pravo mašino pa boš videl kaj je zvok prave turbine... na 1.4 se sliši kot da maček kašlja...:)
 
Uporabniški avatar
-SPIDY-
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 76
Pridružen: So sep 02, 2006 7:33 am

Napisal/-a -SPIDY- Ne jul 29, 2007 10:01 am

jaja sej turbino sem že odmislil... ;) bo še mal počakala do ene "taprave" mašine 8) 8) 8)
 
Uporabniški avatar
Eazy-O
Uporabnik
 
Prispevkov: 1119
Pridružen: Po jun 07, 2004 11:36 am
Kraj: Somewhere Over The Rainbow...

Napisal/-a Eazy-O Ne jul 29, 2007 11:13 am

-SPIDY- je napisal/-a:kaj pa razne odmične gredi, svečke, spuščanje glave, poliranje, kolektorji itd..... kako je kej s tem? to se splača?


Dodaj še čip pa filter pa je to to. :) Seveda se ne splača, noben tuning se ne "splača". Zadeva je relativna, glede na to kok si pripravljen porabit in kok stane. Lahko se pa pozanimaš za cene/HP gain in preračunaš kaj se najmanj ne splača, potem pa samo po spisku dokler imaš denar... :D

HP gain ÷ Cost = HP per € ;)

Sicer turbino se da nataknit na marsikaj, japonci jih tlačijo tudi na 660ccm micorcar mašine. Koliko te bo dejanska zadeva prišla in koliko koristila preden bo velikanski lag je pa drugo vprašanje. Kakorkoli že, uporabi iskanje za vsako naštetih stvari v tvojem postu, pa boš videl koliko pridobiš, poglej v kataloge pa boš videl koliko stanejo za tvoj avto.

Bottom line - koliko misliš zapravit?
Slika
 
Uporabniški avatar
RENO911
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 611
Pridružen: To jun 26, 2007 9:53 pm
Kraj: Mb

Napisal/-a RENO911 Ne jul 29, 2007 11:38 am

Predelava motorja je smiselna komaj takrat, ko proizvajalec močnejših motorjev več ne ponuja in še sam dodaš nekaj moči k najmočnejšemu serijskemu. Glede na to, da imaš motor prostornine 1.4 litra, bi bilo najbolj smiselno avto prodat in kupit močnejšega. V tem primeru je celo tistih nekaj konjev več zastonj.

Če pa se hočeš it tuninga pa nabaviš najmočnejšo corso kar jih je in potem tisti dodaš še nekaj konjičkov in imaš potem nek močan ne-serijski stroj.
 
Uporabniški avatar
-SPIDY-
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 76
Pridružen: So sep 02, 2006 7:33 am

Napisal/-a -SPIDY- Ne jul 29, 2007 11:53 am

Eazy-O je napisal/-a:Bottom line - koliko misliš zapravit?


Ja nevem... nameravam ga počasi rihtat... par 100k ex.sit sigurno... (za izpuh pa stvari v motorju)



RENO911: prodajat ga še ne mislim dokler ne našparam mal več denarja da si nabavim neki res tapravga... tko da bom za enkrat sam tega mal predelu...

nesmiselno se mi zdi zdej za ta denar ki ga imam kupvat en 97, 98 letnik in ga pol čez 2 leti menjat....
 
Uporabniški avatar
CockroaC
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3538
Pridružen: So okt 25, 2003 8:43 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a CockroaC Ne jul 29, 2007 12:08 pm

Na nekem nemskem forumu sem bral da je nekdo nardil turbino na 1.4 16v sicer v corso B.Mislim da je bil rezultat nekje 140km na koncu ... samo glede na porabljen denar bi se bol splacalo 2.0 16v motor not vrect ... je bol zanesljiva zadeva ko pa navit 1.4 turbo mlincek.
Slika
 
Uporabniški avatar
alexmazda
Novinec
 
Prispevkov: 461
Pridružen: To jul 05, 2005 9:30 am

Napisal/-a alexmazda Ne jul 29, 2007 12:15 pm

ne razumem zakaj si pol kupil tega, če misliš šparat za taprav avto?logika?

turbino se da naštimat na čisto vsak motor, vprašanje je le kako se bo motor obnašal z višjo temperaturo zgorjene mešanice. ker je eksplozivnost v motorju večja, je posledično tudi motor bolj ogret. zato se priporoča intercooler, ki pomaga pri hlajenju motorja, ker samo serijsko hlajenje ni mišljeno za turbopolnilnik.

voila!
 
Uporabniški avatar
-SPIDY-
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 76
Pridružen: So sep 02, 2006 7:33 am

Napisal/-a -SPIDY- Ne jul 29, 2007 12:16 pm

Ta auto je mati kupla 2 let nazaj :P :twisted: zdej bo pa počas moj... zato!


torej? kaj bi vi najprej nardil na mašini poleg filtra in komplet izpuha?

moje mnenje je, da če se zamenja komplet izpuh se zamenja še kolektor... ?
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4568
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Napisal/-a Ivan36 Ne jul 29, 2007 12:45 pm

Ja no za malo €€€ dobiš potem Calibro Turbo pa jo rihtaj bo letela ko strela pa še škoda je ni , ko boš v praksi pa še to ropotulico porihtaj. :P :-P :shock: Letnik vozila ni toliko važen za poziranje samo, da leti. :twisted:
 
Uporabniški avatar
SAVINJCAN
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3780
Pridružen: To avg 30, 2005 8:09 pm

Re: Turbina - v vsak avto?

Napisal/-a SAVINJCAN Ne jul 29, 2007 12:49 pm

-SPIDY- je napisal/-a:Ja, ja sem uporabil funkcijo išči... ;) a nisem našel nič takega kar jaz iščem (razen tega da je v enem puntotu 1.3 turbina notr..). Torej zanima me, če se da turbina vgradit v vse motorje al je kaka omejitev prostornine, moči...?

Zanima me recimo konkretno za corso 1.4 16v 05 letnik.


LP Jan


sam da punto 1.3 je dizel a ne? tvoj je pa bencinc
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Ne jul 29, 2007 1:13 pm

JA in? Kaj ma veze al je dizela l bencinar..
Turbino lahko komot gor vržeš, strošek 2-3000 EUR, če se splača je pa drugo..

Glede na to da v MS delajo svašta z opli, je najlažje swap narest.. Ostaneš na isti registraciji, notr pa en 2.0 turbo oz 2.5 8).
Da se vse narest, sam se folk userje ko se treba dejansko spravt tako stvar narest in denar prštimat..
 
Uporabniški avatar
alexmazda
Novinec
 
Prispevkov: 461
Pridružen: To jul 05, 2005 9:30 am

Napisal/-a alexmazda Ne jul 29, 2007 1:15 pm

ni res. j**e jih draga registracija in zavarovanje avtomobila + nevejo če bojo prišli na a testu skozi. :(
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Ne jul 29, 2007 1:18 pm

Si mal naiven?? 90% takim avtom ostane isti motor vpisan v prometni..
 
Uporabniški avatar
-SPIDY-
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 76
Pridružen: So sep 02, 2006 7:33 am

Napisal/-a -SPIDY- Ne jul 29, 2007 1:19 pm

Bol kot govorim slabi je... :roll: :roll: sm povedu da avta (še) ne mislem menat... za enkrat tut mašine še ne. Rad bi le pridobil par konjev gor pa dobro štimo... da bo mal bol šlo...
:vrum
 
MuRiCi
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 719
Pridružen: Pe maj 18, 2007 5:04 pm
Kraj: Kärnten

Napisal/-a MuRiCi Ne jul 29, 2007 1:31 pm

pa kupi en vredi avspuh,nekaj moči boš dobil,pa športni filter za še močnejši zvok.......... :D lp
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Ne jul 29, 2007 2:02 pm

-SPIDY- je napisal/-a:Bol kot govorim slabi je... :roll: :roll: sm povedu da avta (še) ne mislem menat... za enkrat tut mašine še ne. Rad bi le pridobil par konjev gor pa dobro štimo... da bo mal bol šlo...
:vrum


Zrihti podvozje, pa bo avto precej "hirejši"..
Najcenej tuning bo pa da ga olajšaš.. Rezrevan guma+orodje vn, zadnji sedeži itd...
 
Uporabniški avatar
Misak
Uporabnik
 
Prispevkov: 809
Pridružen: To mar 09, 2004 9:13 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Misak Ne jul 29, 2007 2:31 pm

alexmazda je napisal/-a:ne razumem zakaj si pol kupil tega, če misliš šparat za taprav avto?logika?

turbino se da naštimat na čisto vsak motor, vprašanje je le kako se bo motor obnašal z višjo temperaturo zgorjene mešanice. ker je eksplozivnost v motorju večja, je posledično tudi motor bolj ogret. zato se priporoča intercooler, ki pomaga pri hlajenju motorja, ker samo serijsko hlajenje ni mišljeno za turbopolnilnik.

voila!


Ummm what?!

Off:
www.howstuffworks.com
pa mal po forumu preberi čemu je turbina namenjena. No potem še preberi kaj se zgodi z svežim zrakom ko pride iz turbine, potem pa še preglej čemu intercooler. In zanimivo, vpliva na hlajenje motorja iz okolice ma res malo :lol:

Tebi pa priporočam tako kot so že napisali: nek avspuh (odvisno kakšen zvok maš rad) in pa nek dvojni konusni filter, na 16V bo kar lepa štima in ne skrbi, mama bo vedno vedela kdaj prideš domov :lol:
Da bi zmanjšali število prometnih nesreč na naših cestah,
bi morali moškim prepovedati točiti alkohol.
In ženskam bencin!
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 2 gostov