Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
poljso
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: To jul 31, 2007 9:51 am
Kraj: Nova Gorica

dvojni karburator

Napisal/-a poljso To jul 31, 2007 12:46 pm

Pozdravljeni,
imam cliota, l 93. Zanima me če lhko dam dvojni karburator in kako naj vem kjri bi pašal gor, od katerega modela :?:
Kako je pa kaj glede porabe :?: za koliko bi se mi povečala :?:

Hvala za vnaprej
LP
 
jani.vuk
Novinec
 
Prispevkov: 398
Pridružen: Če nov 23, 2006 3:27 pm
Kraj: Idrsko pri Kobaridu

Napisal/-a jani.vuk To jul 31, 2007 1:02 pm

odvisno od karburatorja poglej malo po formih in boš
videl
 
Uporabniški avatar
AXioN
Uporabnik
 
Prispevkov: 922
Pridružen: Ne okt 26, 2003 10:29 pm
Kraj: Ko si bogu za hrbtom, se uro voznje.

Napisal/-a AXioN To jul 31, 2007 2:09 pm

Najbolj simpl zadeva je webber ali solex, nastavit je itak treba za vsakega posebej. Lahko tudi posebej kupis ali naredis/priredis za tocno dolocen tip avta.
Vec kot fenomenalna zadeva, samo poraba je pa astronomska.
Osebno-raje doppelvergaser kot pa turbo.
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar To jul 31, 2007 11:09 pm

Najprej povej kater motor maš da bomo vedl povedat.
 
Uporabniški avatar
mloncar
Uporabnik
 
Prispevkov: 976
Pridružen: Sr maj 12, 2004 11:47 am
Kraj: Celje

Napisal/-a mloncar Sr avg 01, 2007 9:05 am

AXioN je napisal/-a:NVec kot fenomenalna zadeva, samo poraba je pa astronomska.

Jst mam 1.4 energy motor s fergazerjem (trenutno še s serijskim) in imam porabo 7.5l na 100km (dinamične vožnje). V kratkem bom dal na avto Solex 32/34 Z2 fergazer od AXa GTja.
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar Sr avg 01, 2007 9:41 am

AXioN je napisal/-a:Vec kot fenomenalna zadeva, samo poraba je pa astronomska.
Poraba niti ni tako astronomska....že ga tiščiš je...če ga pa ne pa ne žre tolk več, samo pravilno more bit nastavljen ;) To govorim iz lastnih izkušenj.

AXioN je napisal/-a:Osebno-raje doppelvergaser kot pa turbo.
Tle se morm pa strinjat, ker zvok je brutalen :D

Če že misliš kaj dajat daj kaj konkretnega kot je npr. Weber IDF ali Dell'orto DRLA. Ker pa vidm da se ne spoznaš na te zadeve, bo boljše da pustiš vse tako kot je, ker ni kr tko tole s fergiji...treba upoštevat dize, main venturi, prostornino motorja, karakterisitke motorja,...
Pa vedt morš da ti sami fergiji ne bodo dal tolk več moči....vse v kombinaciji z drugimi odmičnimi (več lifta) in obdelano glavo.
 
Uporabniški avatar
poljso
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: To jul 31, 2007 9:51 am
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a poljso Sr avg 01, 2007 4:44 pm

motor je energy E5F, 43kW, 1171 cm3...
kolko bi me pa pršlo za Webber ali Solex :?: spoznam se lih ne... ma s pomočjo upam da že kaj skombiniram ;)
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Sr avg 01, 2007 5:24 pm

poljso je napisal/-a:motor je energy E5F, 43kW, 1171 cm3...
kolko bi me pa pršlo za Webber ali Solex :?: spoznam se lih ne... ma s pomočjo upam da že kaj skombiniram ;)
... mislim da bi šlo od 19-ke Energy motor 1.4 gor v nulo in dobil bi kake 5-7 konjev lep glas in porabo ko bi ga tiščal tudi 12 litrov :D :D če ga voziš pa v koloni počasi daljše relacije v prvi stopnji ti bo pil še manj kot zdaj ... vrednost vplinjača ? ... vprašaj uporabnika M.lončarja koliko on tudi ga ima sedaj enega - viška ... mislim da so vredni ene 70 eur ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar Sr avg 01, 2007 6:14 pm

No pa si dobil pošten odgovor ;)
 
Uporabniški avatar
poljso
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: To jul 31, 2007 9:51 am
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a poljso Če avg 02, 2007 9:35 am

najlepša hvala ;) uporabnika bom kontaktiral :)
 
Uporabniški avatar
AXioN
Uporabnik
 
Prispevkov: 922
Pridružen: Ne okt 26, 2003 10:29 pm
Kraj: Ko si bogu za hrbtom, se uro voznje.

Napisal/-a AXioN Če avg 02, 2007 9:26 pm

Še kratka štorija s telimi webbri etc.. Nazadnje ko sem bil v okolici trsta na nekem odpadu, so jih meli v velikih sodih na kupe, in to bz dobesedno. Ko je kolega potegnil enega iz kante je takoj priletel odpadar, ampak ne zarad samega frgazarja, temvec aluminija ki so ga zbital v teh sodih, da ne bi on slucajno kradu aluminij. V onem sodu pa je blo pa sigurno za 1000e vrednih frgazarjev.
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar Pe avg 03, 2007 1:56 pm

Spet odvisno kater weber, dell'orto,... ;)
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Ne avg 05, 2007 2:20 am

drmocar je napisal/-a:Spet odvisno kater weber, dell'orto,... ;)
... ne : ker ko stoji vplinjač nekaj časa osovine dize in ekonostati korodirajo povpraševanja je zelo malo - pa še - aluminij je drag kot surovina in jih mečejo v tisti zabojnikza reciklirat ... danes verjemi se malo ukvarjajo z ločevanjem dobrih in slabih kosov - izguba časa zaslužijo že s tem ko avto sprejmejo pol se najde še kdo, ki kaj pobere in plača največji biznis pa je itak prodaja materiala ker ti mu daš za del 20 - 100 eur kdovekdaj ... tip razstavi 1000 kg surovine brez čakat dobi sigurnih 200 eur za tono takoj ... Sonček bo šel pa grape prekopavat, da dobi nazaj svoj denar, ki ga je zakopal :D ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
ludvik
Novinec
 
Prispevkov: 240
Pridružen: Po okt 09, 2006 3:23 pm

Napisal/-a ludvik Ne avg 05, 2007 3:27 pm

Pred 10leti ko sem še mel nissan sani-ja sem namontiral gor uplinjač od R-19 1.4 .Avto je občutno bolj šel in za kak liter je manj pil,kar mi še dan danes ni jasno.Je pa res da ja mel original automatski zauh renojev pa ročni.
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar Ne avg 05, 2007 5:22 pm

Mad je napisal/-a:
drmocar je napisal/-a:Spet odvisno kater weber, dell'orto,... ;)
... ne : ker ko stoji vplinjač nekaj časa osovine dize in ekonostati korodirajo povpraševanja je zelo malo - pa še - aluminij je drag kot surovina in jih mečejo v tisti zabojnikza reciklirat ... danes verjemi se malo ukvarjajo z ločevanjem dobrih in slabih kosov - izguba časa zaslužijo že s tem ko avto sprejmejo pol se najde še kdo, ki kaj pobere in plača največji biznis pa je itak prodaja materiala ker ti mu daš za del 20 - 100 eur kdovekdaj ... tip razstavi 1000 kg surovine brez čakat dobi sigurnih 200 eur za tono takoj ... Sonček bo šel pa grape prekopavat, da dobi nazaj svoj denar, ki ga je zakopal :D ... L.p. Mad
:shock: ...to pa nism vedu da tud boljše mečejo stran :shock: No potem bom pa šel definitivno pogledat....zarad diz, da se potem malo poigram, ko bo druga odmična.
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Ne avg 05, 2007 8:27 pm

drmocar je napisal/-a:
Mad je napisal/-a:
drmocar je napisal/-a:Spet odvisno kater weber, dell'orto,... ;)
... ne : ker ko stoji vplinjač nekaj časa osovine dize in ekonostati korodirajo povpraševanja je zelo malo - pa še - aluminij je drag kot surovina in jih mečejo v tisti zabojnikza reciklirat ... danes verjemi se malo ukvarjajo z ločevanjem dobrih in slabih kosov - izguba časa zaslužijo že s tem ko avto sprejmejo pol se najde še kdo, ki kaj pobere in plača največji biznis pa je itak prodaja materiala ker ti mu daš za del 20 - 100 eur kdovekdaj ... tip razstavi 1000 kg surovine brez čakat dobi sigurnih 200 eur za tono takoj ... Sonček bo šel pa grape prekopavat, da dobi nazaj svoj denar, ki ga je zakopal :D ... L.p. Mad
:shock: ...to pa nism vedu da tud boljše mečejo stran :shock: No potem bom pa šel definitivno pogledat....zarad diz, da se potem malo poigram, ko bo druga odmična.
... dize dobiš na Weber Solex servisu tam nastaviš tudi vplinjač če si blizu Izole ti ga Tomy ki ti še malo zamakne predvžig kar ti iz tvoje pasje bombice naredi pravo petardo ... pol ga na max obratih ne zaliva samo večkrat boš tankal :P in prej prišel na cilj ... dobro je tudi regulator predvžiga pregledat da ni vzmet pretegnjena pa da ti tista cevka na tlačnem regulatorju ne pušča - ker ti pol ne deluje prav dobre svečke z pravilnim toplotnim koeficientom svečke...
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Ne avg 05, 2007 8:37 pm

ludvik je napisal/-a:Pred 10leti ko sem še mel nissan sani-ja sem namontiral gor uplinjač od R-19 1.4 .Avto je občutno bolj šel in za kak liter je manj pil,kar mi še dan danes ni jasno.Je pa res da ja mel original automatski zauh renojev pa ročni.
vsak avto z avtomatskim čokom na vplinjaču pokuri malo več tak vplinjač predelaš z namestitvojo nosilca za pritrditev zajle in nabaviš zajlo z gumbom ... avtomobili z vplinjačem jo imajo že konstrukcijsko po navadi predvideno - pol ti rabi še osovino lopute povezat z kakim kosom (petelinčkom vzvodom za sajlo) z starega vplinjača, da boš lahko po želji nastavil loputo (količino goriva in vrtljaje) in obvezno moraš nastaviti točno tako, da ko je zajla potisnjena noter in je saug zaprt imaš loputo točno navpično ker sicer ti dela podtlak in vleče benzin - kar ne rabi ... to poveča porabo in zaliva motor (prebogata mešanica) ... l.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
Štrubelj
Uporabnik
 
Prispevkov: 813
Pridružen: Ne avg 21, 2005 9:21 pm
Kraj: Nemogoče določit

Napisal/-a Štrubelj Ne avg 05, 2007 9:38 pm

kolk bi se pa poznal če bi dal dvojni ferg na R5 1.1, najdu sm ene par teh fergov, pa me zanima ker je bolši, solex al weber in pa kaj je treba use predelat da se motor čimbolj izkoristi (pa najbol če je čim cenej :D )
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Ne avg 05, 2007 10:28 pm

Štrubelj je napisal/-a:kolk bi se pa poznal če bi dal dvojni ferg na R5 1.1, najdu sm ene par teh fergov, pa me zanima ker je bolši, solex al weber in pa kaj je treba use predelat da se motor čimbolj izkoristi (pa najbol če je čim cenej :D )
Supercinq je imel eno verzijo 1.1 z duplim vozil sem jo ker jo je imel kolega iz Trsta in ti povem da za menda 55 km je stvar bila zanimiva ne spomnem se oznake je pa šel dobro za 1.1 motor ... solex Weber ni važno važno je da je dobro nastavljen pa da ima približno dimenzijo sesalnega kolektorja da ti predelava ne bo povzročala preglavic jaz ne bi bil pameten na tvojem mestu - šel bi po vplinjač od R 5 1.4 TS ali TE , R 9 ali R 11 ali od R 18 ker je motor po dimenzijah praktično isti in bi moralo it gor direkt brez predelav ... pa še filter od zraka bi pasal in bi imel najmanj problemov ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
Štrubelj
Uporabnik
 
Prispevkov: 813
Pridružen: Ne avg 21, 2005 9:21 pm
Kraj: Nemogoče določit

Napisal/-a Štrubelj Ne avg 05, 2007 10:51 pm

neki off-a kaj je razlika med TS in TE petko?

drugač pa, kok misliš da bi blo razlike v moči če dam od 1.4 ferg gor?
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov