imam cliota, l 93. Zanima me če lhko dam dvojni karburator in kako naj vem kjri bi pašal gor, od katerega modela

Kako je pa kaj glede porabe


Hvala za vnaprej
LP
Poraba niti ni tako astronomska....že ga tiščiš je...če ga pa ne pa ne žre tolk več, samo pravilno more bit nastavljenAXioN je napisal/-a:Vec kot fenomenalna zadeva, samo poraba je pa astronomska.
Tle se morm pa strinjat, ker zvok je brutalenAXioN je napisal/-a:Osebno-raje doppelvergaser kot pa turbo.
... mislim da bi šlo od 19-ke Energy motor 1.4 gor v nulo in dobil bi kake 5-7 konjev lep glas in porabo ko bi ga tiščal tudi 12 litrovpoljso je napisal/-a:motor je energy E5F, 43kW, 1171 cm3...
kolko bi me pa pršlo za Webber ali Solexspoznam se lih ne... ma s pomočjo upam da že kaj skombiniram
... ne : ker ko stoji vplinjač nekaj časa osovine dize in ekonostati korodirajo povpraševanja je zelo malo - pa še - aluminij je drag kot surovina in jih mečejo v tisti zabojnikza reciklirat ... danes verjemi se malo ukvarjajo z ločevanjem dobrih in slabih kosov - izguba časa zaslužijo že s tem ko avto sprejmejo pol se najde še kdo, ki kaj pobere in plača največji biznis pa je itak prodaja materiala ker ti mu daš za del 20 - 100 eur kdovekdaj ... tip razstavi 1000 kg surovine brez čakat dobi sigurnih 200 eur za tono takoj ... Sonček bo šel pa grape prekopavat, da dobi nazaj svoj denar, ki ga je zakopaldrmocar je napisal/-a:Spet odvisno kater weber, dell'orto,...
Mad je napisal/-a:... ne : ker ko stoji vplinjač nekaj časa osovine dize in ekonostati korodirajo povpraševanja je zelo malo - pa še - aluminij je drag kot surovina in jih mečejo v tisti zabojnikza reciklirat ... danes verjemi se malo ukvarjajo z ločevanjem dobrih in slabih kosov - izguba časa zaslužijo že s tem ko avto sprejmejo pol se najde še kdo, ki kaj pobere in plača največji biznis pa je itak prodaja materiala ker ti mu daš za del 20 - 100 eur kdovekdaj ... tip razstavi 1000 kg surovine brez čakat dobi sigurnih 200 eur za tono takoj ... Sonček bo šel pa grape prekopavat, da dobi nazaj svoj denar, ki ga je zakopaldrmocar je napisal/-a:Spet odvisno kater weber, dell'orto,...... L.p. Mad
... dize dobiš na Weber Solex servisu tam nastaviš tudi vplinjač če si blizu Izole ti ga Tomy ki ti še malo zamakne predvžig kar ti iz tvoje pasje bombice naredi pravo petardo ... pol ga na max obratih ne zaliva samo večkrat boš tankal :P in prej prišel na cilj ... dobro je tudi regulator predvžiga pregledat da ni vzmet pretegnjena pa da ti tista cevka na tlačnem regulatorju ne pušča - ker ti pol ne deluje prav dobre svečke z pravilnim toplotnim koeficientom svečke...drmocar je napisal/-a:Mad je napisal/-a:... ne : ker ko stoji vplinjač nekaj časa osovine dize in ekonostati korodirajo povpraševanja je zelo malo - pa še - aluminij je drag kot surovina in jih mečejo v tisti zabojnikza reciklirat ... danes verjemi se malo ukvarjajo z ločevanjem dobrih in slabih kosov - izguba časa zaslužijo že s tem ko avto sprejmejo pol se najde še kdo, ki kaj pobere in plača največji biznis pa je itak prodaja materiala ker ti mu daš za del 20 - 100 eur kdovekdaj ... tip razstavi 1000 kg surovine brez čakat dobi sigurnih 200 eur za tono takoj ... Sonček bo šel pa grape prekopavat, da dobi nazaj svoj denar, ki ga je zakopaldrmocar je napisal/-a:Spet odvisno kater weber, dell'orto,...... L.p. Mad
...to pa nism vedu da tud boljše mečejo stran
No potem bom pa šel definitivno pogledat....zarad diz, da se potem malo poigram, ko bo druga odmična.
vsak avto z avtomatskim čokom na vplinjaču pokuri malo več tak vplinjač predelaš z namestitvojo nosilca za pritrditev zajle in nabaviš zajlo z gumbom ... avtomobili z vplinjačem jo imajo že konstrukcijsko po navadi predvideno - pol ti rabi še osovino lopute povezat z kakim kosom (petelinčkom vzvodom za sajlo) z starega vplinjača, da boš lahko po želji nastavil loputo (količino goriva in vrtljaje) in obvezno moraš nastaviti točno tako, da ko je zajla potisnjena noter in je saug zaprt imaš loputo točno navpično ker sicer ti dela podtlak in vleče benzin - kar ne rabi ... to poveča porabo in zaliva motor (prebogata mešanica) ... l.p. Madludvik je napisal/-a:Pred 10leti ko sem še mel nissan sani-ja sem namontiral gor uplinjač od R-19 1.4 .Avto je občutno bolj šel in za kak liter je manj pil,kar mi še dan danes ni jasno.Je pa res da ja mel original automatski zauh renojev pa ročni.
Supercinq je imel eno verzijo 1.1 z duplim vozil sem jo ker jo je imel kolega iz Trsta in ti povem da za menda 55 km je stvar bila zanimiva ne spomnem se oznake je pa šel dobro za 1.1 motor ... solex Weber ni važno važno je da je dobro nastavljen pa da ima približno dimenzijo sesalnega kolektorja da ti predelava ne bo povzročala preglavic jaz ne bi bil pameten na tvojem mestu - šel bi po vplinjač od R 5 1.4 TS ali TE , R 9 ali R 11 ali od R 18 ker je motor po dimenzijah praktično isti in bi moralo it gor direkt brez predelav ... pa še filter od zraka bi pasal in bi imel najmanj problemov ... L.p. MadŠtrubelj je napisal/-a:kolk bi se pa poznal če bi dal dvojni ferg na R5 1.1, najdu sm ene par teh fergov, pa me zanima ker je bolši, solex al weber in pa kaj je treba use predelat da se motor čimbolj izkoristi (pa najbol če je čim cenej)
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov