Mate je napisal/-a:Ne mešat starih in novih TDI motorjev. Četrta generacija je imela še dve stari mašini s Bosch pumpo, in sicer 90 KM z navadno turbino in 110 KM s turbino z variabilno geometrijo lopatic. Ostali TDI motorji v Golfu IV pa so bili PD. V Golfu V so samo še PD motorji in 90 KM ter 105 KM sta praktično enaka motorja. Namen 90 KM motorja je zgolj nižja registracija in manj konjev, za tiste ki jim je 105 KM preveč. Zato se 90 KM motor čipa skoraj enako kot 105 KM. Sem se že peljal v čipanem 90 KM TDIju v Golfu IV in gre res dobro, tako da se čipanje tega motorja precej splača.
Da še avtorju teme odgovorim: med 1.9 in 2.0 TDI motorjem so razlike precej večje. Za začetek že to, da je 1.9 8 ventilska 2.0 pa 16 in tako naprej.
Jaz bi Ogrincu precej verjel na besedo. Vsaj pri meni je njegova beseda držala.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 46 gostov