Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
evilson
Novinec
 
Prispevkov: 485
Pridružen: Sr dec 06, 2006 11:32 am
Kraj: Mežiska dolina

Napisal/-a evilson Po avg 13, 2007 5:21 am

To mi je jasno. Vem kaj vse je za menjat. Prosil pa sem samo za ta odgovor!
Passat 1.8T ---> BMW 523i
 
Uporabniški avatar
ru7
Novinec
 
Prispevkov: 141
Pridružen: To feb 20, 2007 4:46 pm

Napisal/-a ru7 Po avg 13, 2007 7:07 am

OT: A prenese stock zavorni sistem tolk več konjev? Ponavad je pametno prvo zavore poštimat, pol pa tunat 8)
I would make no more than 0.5 horsepower. A horse can make 1, and since I'm not a horse, then 0.5 hp sounds like a good figure.
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Po avg 13, 2007 11:48 am

evilson je napisal/-a:To mi je jasno. Vem kaj vse je za menjat. Prosil pa sem samo za ta odgovor!


uporabnik Cicero, sam če nimaš 4000-5000 eur pripravljenih ga brezveze kontaktiraš..
 
Uporabniški avatar
Cicero
Novinec
 
Prispevkov: 239
Pridružen: Pe apr 26, 2002 8:26 am

Re: tuning Audi TT 180KM

Napisal/-a Cicero Po avg 13, 2007 11:49 am

nikon123 je napisal/-a:Pozdravljeni!

Že večkrat je bil opevan motor 1.8T na forumu , zato v bistvu samo sprašujem kaka je razlika v TT-ju med serijskimi 180KM in 225KM.Skratka koliko vem je razlika v turbini : 180 KM ima K03 , 225KM ima K04 ali?

V bistvu bi naredil čip tuning iz 180KM na cca 250KM , kot je navadno optimiranje iz 225KM na 250KM in pri tem zamenjal turbino.

Glede tuninga motorja morda še kaj dodatno priporočate ; ????? (filter ,izpuh ...)

V kolikor je to možno prosim kje dobiti za mali denar K04 turbino.

Hvala in lep pozdrav!

Nikon



Pri tuningu ni "malega denarja" če želiš da je zadeva narejena tako kot mora bit.
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Po avg 13, 2007 11:50 am

ru7 je napisal/-a:OT: A prenese stock zavorni sistem tolk več konjev? Ponavad je pametno prvo zavore poštimat, pol pa tunat 8)


Glede na to da ima S3 in TT 225ps iste zavore ni nobene panike če se lovi max konjev iz te turbine.. Čim si pa na enih 280+ je fajn menjat, vendar si tukaj spet prikrajšan za 1700+eur, raj več..
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Pe avg 17, 2007 11:33 pm

evilson je napisal/-a:Vidim da je govora o predelavah.
Mi lahko kdo pove kje se dajo dobit (ima kdo kaksne veze ali pozna kaksnega 'prodajalca') nove turbina do 300-350 hp?

Hvala in lp,
Matej
... Obrni se na uporabnika z nickname : Cicero ... on jih uvaža , za dobro ceno in tudi glede ostalega za ti svetovat ali nabavit (za te konje boš tudi rabil dosti spremstva v upgrade delih ... zavore, intercooler, Injektorji, sklopka itd...) je konkretno na mestu ...Pravkar nabavlja Turbino za moj bivši Audi ... in ostalo :D L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
Marcelolipi
Novinec
 
Prispevkov: 121
Pridružen: Sr feb 04, 2004 5:03 pm

Napisal/-a Marcelolipi Sr okt 24, 2007 1:24 pm

Da ne bom nove teme odpiral.
Kaj pa na Leona 1.8T 180 KM bi lahko dal samo računalnik gor od Audi-ja TT 225 KM ali bi moral tut turbino menjat?


LP
Tuning is Art....I`m the Artist!
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Sr okt 24, 2007 1:45 pm

Lol :lol: pozab na to..
Iz serijske K03S turbine se da tm realnih 225-230ps zvlečt..

ZA ostalo maš vse napisano, če ne v tej temi pa isnaknje..
 
Carter002
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: So nov 10, 2007 5:52 pm

Napisal/-a Carter002 So nov 10, 2007 8:00 pm

Da se še jaz malo vmešam s kakšnim vprašanjem. Bi prosil če odgovarjajo predvsem tisti, ki imajo s tem izkušnje, ker sam sem zaenkrat v tem še popolno laik in res nebi rad da že od samega začetka berem bedarije.

V mislih imejte motor 1.8T s 150 original konjskimi močmi. Torej serijska turbina na tem motorju je K03. Na Audiju (Typ 8P) S3 je turbina K04 kajne? In sem si za zgoraj omenjeni motor v glavi narisal nekak tako sliko:

* original K03 turbino menjam za K04. Ali bi bila kakšna druga bolj primerna za željeno končno konjenico nekje okoli 300 KM? Bi pa bila Garret zagotovo, pri teh zadevah se ne špara.

* izpušni sistem... v celoti drug iz inoxa, najverjetneje od kakšnega priznanega izdelovalca, priporočila?

* drug izpušni kolektor...kateri oz. kakšen? Nevem niti kaj je bistvenega pomena pri tem POLEG pretoka izpušnih plinov, torej notranjega premera cevi?

* večji injektorji...bi bili verjetno prav tako primerni od kakšne S3-jke oz. v tem rangu. Katere bi priporočili?

* ECU...narediti remap, po vsej verjetnosti RSR ker kolikor sem bral, naj bi ga ljudje zelo hvalili. Kaj točno ti naredi pri temu remapu? Sklepam da spremeni določene vrednosti zapisane v računalniku, ki so bistvenega pomena pri delovanju motorja. Mam prav? Pa če bi lahko kdo kej več o tem napisal.

* IC...original intercooler bo verjetno premajhen. Kolk velik bi bil primeren oz. od katerega drugega avtomobila bi se ga splačalo "pobrati dol"?

* Blow-off...ostane original? Al je potrebna/zaželjena menjava?

* Wastegate...ostane original? Al je potrebna/zaželjena menjava? N75 ventil se verjetno v vsakem primeru pusti pri miru?

* bencinska črpalka...sklepam da je treba dat kakšno z večjim pretokom?

* cevi...ker so zadeve pod tolk večjim pritiskom kot prihaja iz original motorja, je treba seveda menjat tudi razne cevi in podobne zadeve, ki so neposredno vezane na ta problem?

Sem še kaj pozabil? Bi prosil če mi res kak štručko priporoča glede vsega tega skupaj. V bodoče imam pač željo po tem, da se resno spravim v vse to, čeprav zaenkrat le pridno delam da se mi bo projekt lahko sploh kdaj uresničil (v kar ne dvomim, samo vprašanje časa je).

Zaenkrat bi le o motornih predelavah, ko bom pa bolj resno blizu take predelave, pa se bom bolj podrobno pozanimal o varnosti, torej katere zavore izbrati, kaj in kako glede podvozja in še kakšna stvar, ki poskrbi da se z vsemi temi konji po cesti voziš tud kolikor toliko varno (seveda, če ima voznik v glavi vse pošlihtano).

Cene me niti ne zanimajo preveč ker ko se bo projekt začel odvijat ne bom skoparil, se dobro zavedam kam lahko privede škrtost pri teh zadevah.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5036
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 So nov 10, 2007 10:31 pm

Carter002 je napisal/-a:original K03 turbino menjam za K04.

izpušni sistem... v celoti drug iz inoxa, najverjetneje od kakšnega priznanega izdelovalca, priporočila?

Sem še kaj pozabil? Bi prosil če mi res kak štručko priporoča glede vsega tega skupaj.

To prvo sem imel sam narejeno na A4 1.8T 1997(tukaj ti piše bolj podrobno o turbinah)-
K03 - original
K03 sport - original pri 180 konjskih motorjih. Izpusni del enak, sesalni del malenkost vecji (1mm).
K04 - Izpusni in sesalni del vecja od k03 in ne pase "srauf na srauf" kot zamenjava.
Splaca se, seveda se splaca. S K04 turbino prilezes lahko do 350 konjev (in vec). Problem je edino to, ker moras se veliko drugih stvari zamenjat, tako da je neka ocena dodatnih stroskov pri menjavi na k04 turbino med 700K in miljom tolarji.

Prijavi se na: http://www.team-audi.si/
..in poišči osebo "blue gti" boš zvedel marsikaj - strokovnjak za te zadeve..
..izpuh sem imel pa ABT-ov(že takrat svinsko drag)...
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R So nov 10, 2007 10:43 pm

http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... a&start=20

..post od Blue-ja...

Na katerem avtu pa bi to menjal?
RiDe hArD
 
Carter002
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: So nov 10, 2007 5:52 pm

Napisal/-a Carter002 Ne nov 11, 2007 12:46 pm

Audi A4 (B6). In hvala za link, si moram tam vse prebrat.
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Ne nov 11, 2007 10:46 pm

sašo5 je napisal/-a:
Carter002 je napisal/-a:original K03 turbino menjam za K04.

izpušni sistem... v celoti drug iz inoxa, najverjetneje od kakšnega priznanega izdelovalca, priporočila?

Sem še kaj pozabil? Bi prosil če mi res kak štručko priporoča glede vsega tega skupaj.

To prvo sem imel sam narejeno na A4 1.8T 1997(tukaj ti piše bolj podrobno o turbinah)-
K03 - original
K03 sport - original pri 180 konjskih motorjih. Izpusni del enak, sesalni del malenkost vecji (1mm).
K04 - Izpusni in sesalni del vecja od k03 in ne pase "srauf na srauf" kot zamenjava.
Splaca se, seveda se splaca. S K04 turbino prilezes lahko do 350 konjev (in vec). Problem je edino to, ker moras se veliko drugih stvari zamenjat, tako da je neka ocena dodatnih stroskov pri menjavi na k04 turbino med 700K in miljom tolarji.

Prijavi se na: http://www.team-audi.si/
..in poišči osebo "blue gti" boš zvedel marsikaj - strokovnjak za te zadeve..
..izpuh sem imel pa ABT-ov(že takrat svinsko drag)...


Orginal K04 bo dobra kvečejmu tm do 270ps, več ne... Drugo so K04 hibridi..
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Po nov 12, 2007 8:28 am

Odvisno o kateri govorimo, pri vzdolžnem motorju je manj opcij kot pri prečnem.
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
GTI_Fan
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Sr maj 12, 2004 10:06 am

Napisal/-a GTI_Fan To nov 13, 2007 6:25 pm

Zdravo! Ti bom kar odgovoril po alinejah in v oklepajih napisal mojo konfiguracijo, pa potem presodi, kaj bi potreboval za svoj projekt (na koncu pa je itak odvisno, kolk denarja si pripravljen zapravit):

original K03 turbino menjam za K04. Ali bi bila kakšna druga bolj primerna za željeno končno konjenico nekje okoli 300 KM?

- K04 sicer prileze do 300 KM, vendar je to že v zgornjem območju njenih zmogljivosti. Če niso tudi ostale komponente v dobrem stanju oz. če ni vse optimalno tudi ni rečeno ,da prideš do 300KM. Je pa ceneje od Garretk. Glede na to, da praviš, da denar ni problem bi svetoval kakšno manjšo Garrettko ala GT28RS. Sicer imaš manj navora od K04, ampak vleče malo bolj zvezno. (GT28RS)

izpušni sistem... v celoti drug iz inoxa, najverjetneje od kakšnega priznanega izdelovalca, priporočila?
- priznan izdelovalec je npr Tom :D . Seveda iz inoxa, naredi pa tip top. (do zadnje preme fi76, čez premo 52mm)

drug izpušni kolektor...kateri oz. kakšen? Nevem niti kaj je bistvenega pomena pri tem POLEG pretoka izpušnih plinov, torej notranjega premera cevi?
- kolektor kupiš glede na vrsto turbine. Jaz sem nabavil neko poceni varianto XS power na e-bayu in zadeva deluje. Se nisem obremenjeval z velikostjo lukenj... Za boljši performance pa lahko kupiš t.i. "equal length" kolektorje, ki pa so kar dragi.

večji injektorji...bi bili verjetno prav tako primerni od kakšne S3-jke oz. v tem rangu. Katere bi priporočili?
- Bosch green 440 ml oz. še boljše in dražje Deka . Od S3-ja bi bili za dober izkoristek GT28RS že prešvoh. (Bosch Green)

ECU...narediti remap, po vsej verjetnosti RSR ker kolikor sem bral, naj bi ga ljudje zelo hvalili. Kaj točno ti naredi pri temu remapu? Sklepam da spremeni določene vrednosti zapisane v računalniku, ki so bistvenega pomena pri delovanju motorja. Mam prav? Pa če bi lahko kdo kej več o tem napisal.
-meni ga je RSR na valjih obdeloval 2 dni. Se res potrudi, da so parametri taki, kot morajo biti... Končen rezultat pa je tudi bil nad mojimi pričakovanji...

IC...original intercooler bo verjetno premajhen. Kolk velik bi bil primeren oz. od katerega drugega avtomobila bi se ga splačalo "pobrati dol"?
- original je res premajhen. Sam sem na e-bayu nabavil novega dimenzij cca 60x20x7, priključki 63 mm

Blow-off...ostane original? Al je potrebna/zaželjena menjava?
-menjava obvezna . Lahko daš diverter ali blow off (GFB Stealth FX)

Wastegate...ostane original? Al je potrebna/zaželjena menjava? N75 ventil se verjetno v vsakem primeru pusti pri miru?
-N75 ti sprogramira RSR, wastegate dobiš načeloma z novo turbino, ne vidim pa razloga, zakaj stari ne bi delal - če se motim, naj me kdo popravi...

bencinska črpalka...sklepam da je treba dat kakšno z večjim pretokom?
-doda se novo in-tank ali in-line pumpo (walbro, Bosch) in 4 bar tlačni regulator za gorivo (pumpa Bosch 440)

cevi...ker so zadeve pod tolk večjim pritiskom kot prihaja iz original motorja, je treba seveda menjat tudi razne cevi in podobne zadeve, ki so neposredno vezane na ta problem?
- če menjaš turbino - kakšno večjo varianto, moraš itak narediti nov sesalni del, tlačni pa je sploh odvisen od IC-ja in poti po kateri spelješ te cevi. Manjše gumijaste cevi (podtlak, blow off...) načeloma lahko ostanejo original. Meni še delajo...

Upam, da sem na hitro lahko vsaj malo odgovoril in ti bil v malo pomoč...
Je pa potrebno zamenjati še sklopko, za ljubo gvišnost še ojnice, če je že motor odprt se naredi generalna (vsaj pri meni je bila žal potrebna)...

LP
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R To nov 13, 2007 6:42 pm

Pozabusi da bi model to počel na A4, vzdolžni motor, ne gre gor recimo K04-23, kot pri golfu, leonu itd.

Orig. IC je dober do 280 HP, za moč nad 240 HP je res zelo priporočljivo menjat ojnične ležaje (ni draga investicija).

Navor narašča z močjo, ne vidm razloga zakaj bi imela k04 večji navor od Garrett-a? Lahko ga ima prej na razpolago, ker nima tako velike luknje, ker je tudi turbina manjša in prej prične delovat. Je pa pri Garrett-ki boost močnejši in bolj brutalen, navor pri višjih obratih.

Zaupaš kter IC si kupil na ebayu in probleme, ki so se pojavili ob montaži??

Je še kdo, ki bi upgrade-al vzdolžno postavljen motor??;)

Na kok pa maš odprt svoj avto, predvidevam da je golf?
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
GTI_Fan
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Sr maj 12, 2004 10:06 am

Napisal/-a GTI_Fan Sr nov 14, 2007 7:21 am

Mogoče sem se narobe izrazil... Pri istih konjih ima K04 več navora - je manjša... No, vsaj pri meni je tako. Je pa res, da turbina ni odprta na ful...

Kupil sem nekaj takega, le malo manjšega po višini

http://cgi.ebay.co.uk/Medium-Sized-Intercooler-63mm-Inlet-Outlets_W0QQitemZ320180775057QQihZ011QQcategoryZ72205QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Problemi pri montaži? :)
- rezat sem moral plastični del odbijača (ni original, zato je bilo mogoče malo več dela)
- rezat in nato dodatno ojačat kovinski del odbijača, prirediti nosilce
- na kovinski del odbijača dovariti nosilno/zaščitno ogrodje
- plastiko pred original hladilnikom sem moral tudi pošteno obrusiti, da sem spravil IC spredaj
- cevi se same od sebe tudi niso naredile, tako, da je bilo kar nekaj telovadbe, da sem jih spravil do motorja/turbine
drugače pa je šla montaža kar v redu skoz...

Avto je odprt na ~1.4bar, trenutno nekaj trokira, ampak bomo tud to porihtal...
Če bi hotel večji boost in KM, bi potreboval večje injektorje in komplet izpuh 76mm, pa še potem ni 100% da bi kaj dobil iz tega, ker imam še star tip računalnika, kjer se pojavijo dodatni problemi pri času odpiranja šob
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Sr nov 14, 2007 7:52 pm

Z več bencina in bolj pretočnim izpuhom bi definitivno pridobil KM, vsaj 25-35, kater letnik pa je avto, pa tip motorja? Kaj za eno turbino pa maš gor, K04-023?
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
GTI_Fan
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Sr maj 12, 2004 10:06 am

Napisal/-a GTI_Fan Če nov 15, 2007 6:35 am

Teoretično bi lahko res pridobil, vendar bi za več bencina rabil večje injektorje, ki bi jih pa s mojim računalnikom (AGU) težko krmilil - mislim, da je problem v času odpiranja injektorjev, ki ga ima ta računalnik bolj omejenega od novejših. Tudi po specifikacijah za injektorje se nekako govori, da Green topsi dajo cca 80KM/kom in tam sem tudi pristal.
Avto letnik 98, turbina GT28RS.
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Če nov 15, 2007 7:57 am

A ta gt se ti napaja prek serijskih injektorjev?
RiDe hArD
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 37 gostov