nikon123 je napisal/-a:Pozdravljeni!
Že večkrat je bil opevan motor 1.8T na forumu , zato v bistvu samo sprašujem kaka je razlika v TT-ju med serijskimi 180KM in 225KM.Skratka koliko vem je razlika v turbini : 180 KM ima K03 , 225KM ima K04 ali?
V bistvu bi naredil čip tuning iz 180KM na cca 250KM , kot je navadno optimiranje iz 225KM na 250KM in pri tem zamenjal turbino.
Glede tuninga motorja morda še kaj dodatno priporočate ; ????? (filter ,izpuh ...)
V kolikor je to možno prosim kje dobiti za mali denar K04 turbino.
Hvala in lep pozdrav!
Nikon
ru7 je napisal/-a:OT: A prenese stock zavorni sistem tolk več konjev? Ponavad je pametno prvo zavore poštimat, pol pa tunat
... Obrni se na uporabnika z nickname : Cicero ... on jih uvaža , za dobro ceno in tudi glede ostalega za ti svetovat ali nabavit (za te konje boš tudi rabil dosti spremstva v upgrade delih ... zavore, intercooler, Injektorji, sklopka itd...) je konkretno na mestu ...Pravkar nabavlja Turbino za moj bivši Audi ... in ostalo L.p. Madevilson je napisal/-a:Vidim da je govora o predelavah.
Mi lahko kdo pove kje se dajo dobit (ima kdo kaksne veze ali pozna kaksnega 'prodajalca') nove turbina do 300-350 hp?
Hvala in lp,
Matej
Carter002 je napisal/-a:original K03 turbino menjam za K04.
izpušni sistem... v celoti drug iz inoxa, najverjetneje od kakšnega priznanega izdelovalca, priporočila?
Sem še kaj pozabil? Bi prosil če mi res kak štručko priporoča glede vsega tega skupaj.
sašo5 je napisal/-a:Carter002 je napisal/-a:original K03 turbino menjam za K04.
izpušni sistem... v celoti drug iz inoxa, najverjetneje od kakšnega priznanega izdelovalca, priporočila?
Sem še kaj pozabil? Bi prosil če mi res kak štručko priporoča glede vsega tega skupaj.
To prvo sem imel sam narejeno na A4 1.8T 1997(tukaj ti piše bolj podrobno o turbinah)-
K03 - original
K03 sport - original pri 180 konjskih motorjih. Izpusni del enak, sesalni del malenkost vecji (1mm).
K04 - Izpusni in sesalni del vecja od k03 in ne pase "srauf na srauf" kot zamenjava.
Splaca se, seveda se splaca. S K04 turbino prilezes lahko do 350 konjev (in vec). Problem je edino to, ker moras se veliko drugih stvari zamenjat, tako da je neka ocena dodatnih stroskov pri menjavi na k04 turbino med 700K in miljom tolarji.
Prijavi se na: http://www.team-audi.si/
..in poišči osebo "blue gti" boš zvedel marsikaj - strokovnjak za te zadeve..
..izpuh sem imel pa ABT-ov(že takrat svinsko drag)...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 37 gostov