GTI_Fan je napisal/-a:Zdravo! Ti bom kar odgovoril po alinejah in v oklepajih napisal mojo konfiguracijo, pa potem presodi, kaj bi potreboval za svoj projekt (na koncu pa je itak odvisno, kolk denarja si pripravljen zapravit):
original K03 turbino menjam za K04. Ali bi bila kakšna druga bolj primerna za željeno končno konjenico nekje okoli 300 KM? - K04 sicer prileze do 300 KM, vendar je to že v zgornjem območju njenih zmogljivosti. Če niso tudi ostale komponente v dobrem stanju oz. če ni vse optimalno tudi ni rečeno ,da prideš do 300KM. Je pa ceneje od Garretk. Glede na to, da praviš, da denar ni problem bi svetoval kakšno manjšo Garrettko ala GT28RS. Sicer imaš manj navora od K04, ampak vleče malo bolj zvezno. (GT28RS)
izpušni sistem... v celoti drug iz inoxa, najverjetneje od kakšnega priznanega izdelovalca, priporočila?- priznan izdelovalec je npr Tom
. Seveda iz inoxa, naredi pa tip top. (do zadnje preme fi76, čez premo 52mm)
drug izpušni kolektor...kateri oz. kakšen? Nevem niti kaj je bistvenega pomena pri tem POLEG pretoka izpušnih plinov, torej notranjega premera cevi?- kolektor kupiš glede na vrsto turbine. Jaz sem nabavil neko poceni varianto XS power na e-bayu in zadeva deluje. Se nisem obremenjeval z velikostjo lukenj... Za boljši performance pa lahko kupiš t.i. "equal length" kolektorje, ki pa so kar dragi.
večji injektorji...bi bili verjetno prav tako primerni od kakšne S3-jke oz. v tem rangu. Katere bi priporočili?- Bosch green 440 ml oz. še boljše in dražje Deka . Od S3-ja bi bili za dober izkoristek GT28RS že prešvoh. (Bosch Green)
ECU...narediti remap, po vsej verjetnosti RSR ker kolikor sem bral, naj bi ga ljudje zelo hvalili. Kaj točno ti naredi pri temu remapu? Sklepam da spremeni določene vrednosti zapisane v računalniku, ki so bistvenega pomena pri delovanju motorja. Mam prav? Pa če bi lahko kdo kej več o tem napisal.-meni ga je RSR na valjih obdeloval 2 dni. Se res potrudi, da so parametri taki, kot morajo biti... Končen rezultat pa je tudi bil nad mojimi pričakovanji...
IC...original intercooler bo verjetno premajhen. Kolk velik bi bil primeren oz. od katerega drugega avtomobila bi se ga splačalo "pobrati dol"?- original je res premajhen. Sam sem na e-bayu nabavil novega dimenzij cca 60x20x7, priključki 63 mm
Blow-off...ostane original? Al je potrebna/zaželjena menjava?-menjava obvezna . Lahko daš diverter ali blow off (GFB Stealth FX)
Wastegate...ostane original? Al je potrebna/zaželjena menjava? N75 ventil se verjetno v vsakem primeru pusti pri miru?-N75 ti sprogramira RSR, wastegate dobiš načeloma z novo turbino, ne vidim pa razloga, zakaj stari ne bi delal - če se motim, naj me kdo popravi...
bencinska črpalka...sklepam da je treba dat kakšno z večjim pretokom?-doda se novo in-tank ali in-line pumpo (walbro, Bosch) in 4 bar tlačni regulator za gorivo (pumpa Bosch 440)
cevi...ker so zadeve pod tolk večjim pritiskom kot prihaja iz original motorja, je treba seveda menjat tudi razne cevi in podobne zadeve, ki so neposredno vezane na ta problem?- če menjaš turbino - kakšno večjo varianto, moraš itak narediti nov sesalni del, tlačni pa je sploh odvisen od IC-ja in poti po kateri spelješ te cevi. Manjše gumijaste cevi (podtlak, blow off...) načeloma lahko ostanejo original. Meni še delajo...
Upam, da sem na hitro lahko vsaj malo odgovoril in ti bil v malo pomoč...
Je pa potrebno zamenjati še sklopko, za ljubo gvišnost še ojnice, če je že motor odprt se naredi generalna (vsaj pri meni je bila žal potrebna)...
LP