Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Re: tuning Audi TT 180KM

Napisal/-a R 34 GT-R Ne jan 22, 2012 11:44 am

HPF je napisal/-a:R34 G-TR: Sej, tu nekje, 320, videl sem tudi že 330 na kolesih, samo itak boljše menjat. Večina druge stvari sicer prej menja, vsaj jaz sem jih (polivretanski nosilci itd..). LMM ohišje sem napisal, samo jaz sem napisal 3" ohišje za MAF, IC tudi (dodatni hladilnik). Turbina s kolektorjem za 800€ se da dobit, morš pa met srečo, pa dobro bidat na ebayu.

CockroaC: Ja, po večini turbina. Enim že po enem mesecu uporabe, eni pa vzamejo po enem letu narazn pa še vedno ko prvi dan. Dosti je poceni bolt-on kitov, pri totih je pomoje vprašanje kak maš srečo. Ojnice niso drugačne, kolko bi max zdržale ne vem, sem pa videl že slike zvitih pri 280hp.

Error, dotične cene so za VAGov 1.8T. Tu je izpuh najbolj zaprt del in lahko zelo dosti pridobiš, tudi do 20hp. 400€ je cena za custom naretega, 3" DP, pa pol cev do zadnjega lonca pa konec. Lahko pa za taki denar kupiš tudi Cat back Millteka, pa en downpipe brez cata zraven. Za 1.8T sploh niso take hude cene, ampak če greš na večjo konjenico, pol Milltek več ni to, rabiš kaj večjega. http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_nkw=milltek+turbo+back+1.8t&_sacat=0&_dmpt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&_odkw=milltek+cat+back+1.8t&_osacat=0&_trksid=p3286.c0.m270.l1313



Bla, bla, bla...

@peroRS, pri S3 pumpa žene vodo čez turbino, dokler se mu to zdi potrebno..
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
HPF
Novinec
 
Prispevkov: 292
Pridružen: Po mar 07, 2011 4:21 pm
Kraj: Maribor

Re: tuning Audi TT 180KM

Napisal/-a HPF Ne jan 22, 2012 2:04 pm

Res nevem kaj vam ni jasno. Napisal sem za kolko denarja se to že da naredit, pač maš neke crap dele, al pa bidaš po ebayu in iščeš po tujih forumih za dobre ponudbe. Lahko prideš na 350 konjev tudi za 10k€, če jih maš. Tu smo se pogovarjali o tem da maš za najmanj denarja tolko konjev, ne za to za je nareto tako kot se zagre. Pa tudi Mito tvoje cene so malo napačne. Če greš zdaj kupit GT28RS v trgovino ne boš dal 1500€ za njega ampak 1000. IC za 500€? Ja seveda, če ga vzameš od Forga, če hočeš prit poceni skozi vzameš tistega iz Ebaya za 100€. Silikonske cevi za 250€? 500€+ pa res, če hočeš menjat vse. DP pa en lonec na koncu ti za 400€ zrihta marsikdo, če si njegov kolega, daš kdaj za pir ipd., zraven tega pa ne smeš jokat ker nimaš recimo Millteka. Vsi vete, da bi blo pri Turbotu najbolj optimalno, da za turbotom sploh nebi blo ničesar, torej ni potrebne neke visoke matematike za preračunavanje premera, ker ne rabiš povratnega pritiska. Dosti jih menda misli če majo avspuh od neke firme, da so boga za j*jca primli.
K04 - http://www.ebay.co.uk/itm/Turbocharger-Audi-S3-TT-QUATTRO-K04-023-/190536938694?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2c5ce2f4c6#ht_1248wt_1163, tudi garancijo dobiš. Turbino lahko dobiš kje še ceneje, če vrneš svojo. Če že hočeš delat dobro moreš kupit še kako Boschevo 044 pumpo, pa kako wide-band lambdo itd. Pa je potem budget še večji.

PeroRS verjamem da ma dobro porihtano, temu primerne so tudi cene. R34 - GTRa pa spoštujem, ker se je sploh spravil v nekaj takega z (po mojem mnenju) totalno zgrešenim avtom.
PeroRS je tam verjetno mislil Turbo timer, sicer pa skačemo iz avta na avto.
 
Uporabniški avatar
CockroaC
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3538
Pridružen: So okt 25, 2003 8:43 pm
Kraj: Maribor

Re: tuning Audi TT 180KM

Napisal/-a CockroaC Ne jan 22, 2012 2:23 pm

@pero ..
Samo s čipom gre na kolk? 250-260hp?4k za 40 konjev ... ni ravno poceni.Bi procakoval da bodo precej bolsi rezultati glede nato kak je pogovorno to primern motor za tuning ...
Slika
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: tuning Audi TT 180KM

Napisal/-a peroRS Ne jan 22, 2012 3:06 pm

CockroaC je napisal/-a:@pero ..
Samo s čipom gre na kolk? 250-260hp?4k za 40 konjev ... ni ravno poceni.Bi procakoval da bodo precej bolsi rezultati glede nato kak je pogovorno to primern motor za tuning ...


S čipom je tam nekje ja. 4000€ pa je za 70 konjev :D Oz. pri šibkejših različicah je še več. Za nekoga, ki bi (večino) delo opravil sam pa bi bil končni račun manjši.

Je pa tako. Eno je imeti predelan motor, ki ima zvezno porazdeljeno moč (vleče že od 2000 naprej, pri 3000 pa začne "trgat" in ne popušča vse tja do 7000 (tako na grafu kot v praksi).
Lahko bi pa imel malo manj navora in večjo moč (če bi menjal še šobe in dal drugačno turbino, bi načeloma lahko dosegel 350hp s enakim vložkom €€), turbina pa bi (na polno) prijela kasneje (proti 4000rpm).
To pa se meni ne dopade ;)

EDIT: Čeprav se slabih 300KM ne sliši ne vem koliko, gre avto nenormalno. Ogromno navora, ki omogoča ležerno vožnjo in tudi nizko porabo =P
Na autobahnu pa gre do konca števca in še preko :twisted:
p.s: pa motor je s takim setupom še vedno zelo zanesljiv in verjamem, da lahko naredi 300.000+km bp. Če bi pa imel avto za dirkat in stalno kazat konje, bi komot lahko še dodatno zvišal moč, vendar je vprašljivo kako bi bilo potem z življenjsko dobo.
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Re: tuning Audi TT 180KM

Napisal/-a CupraR Ne jan 22, 2012 4:38 pm

CockroaC je napisal/-a:@pero ..
Samo s čipom gre na kolk? 250-260hp?4k za 40 konjev ... ni ravno poceni.Bi procakoval da bodo precej bolsi rezultati glede nato kak je pogovorno to primern motor za tuning ...


Do neke mere je tunning na 1.8T zelo poceni glede na pridobitve. Čipanje, Forge ventil in si tm z 30-35 ps pridobitve. To je poceni. 76mm downpipe+ostali del izpuha, da še mal dodaš pa že lepo podraži vse skupaj. Jurček ti tukaj ne uide.

Ko pa pol prideš do neke meje serijskih turbin in je potrebna menjaav turbine in ostale krame si pa takoj na par jurčkih. In seveda ker motor ni vse in treba še zavore, podvozje prilgodit rata veselo.
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Re: tuning Audi TT 180KM

Napisal/-a R 34 GT-R Ne jan 22, 2012 6:00 pm

@HPF, cena turbine za 400€ ne zdrži takega postopka, http://www.youtube.com/watch?v=WVgYxSvJub8 8)
Preveč posplošujemo, razlika v naboru delov je že ali gre za prečni ali vrstni motor. Teoretizirat na ebay-u in papirju (forumih) je še najlaže. Ko/če se boš kdaj lotil kakšnega projekta boš uvidel, da stvar ne paše, kot je bilo rečeno čeprav je nek superdruper kit direkt za tvoj avto...
Ali delaš avto, samo za to, da boš pokazal izpisek iz grafov ali pa želiš da stvar dela na dolgi rok, tukaj spet zavisi namembnost dotičnega avta. Raje 50HP manj, pa le teh uporabnih čez čimvečje območje.
IC Kit od Forge-a te stane 800GBP, lahko pa kupiš sredico,, dobiš jo za slabih 100€, nekdo pa ti "skolobarčka" cevi (mogoče sam obvladaš tig postopek).
Noben od resnih tunerjev, ti ne bo dal na valje avta s kitajsko turbino, kot si jo prilepil, no mogoče, ampak najbrž bi dobil kak "listič" v podpis.
Meja za 1.8T long term je 350HP pa rečte kar hočte =P


Na koncu koncev pa v bistvu dojameš, da je najdražji tuning tisti, ki deluje na začetku poceni... :mrgreen:
RiDe hArD
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Re: tuning Audi TT 180KM

Napisal/-a R 34 GT-R Ne jan 22, 2012 8:39 pm

Bago je napisal/-a:@R34

Original 1.8T modificiran na 2.0T, 560 konjskih moči, v vsakodnevni uporabi. Dyno izpisek: http://i429.photobucket.com/albums/qq12 ... 75-BHP.jpg Video: http://www.youtube.com/watch?v=FzNwV1nPLCE


Noben ni reku da ne gre, sem napisal v prejšnjem postu, za uporabo na dolgi rok, se pravi 100k+ km, tudi js vem za kakega našega 2.0 strokerja, ki je lepo šel, dokler je šel 8)
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Re: tuning Audi TT 180KM

Napisal/-a airmike Ne jan 22, 2012 9:22 pm

R 34 GT-R je napisal/-a:Na koncu koncev pa v bistvu dojameš, da je najdražji tuning tisti, ki deluje na začetku poceni... :mrgreen:


Word!
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: tuning Audi TT 180KM

Napisal/-a peroRS Ne jan 22, 2012 10:33 pm

Bago je napisal/-a:Se opravičujem, ker nisem omenil, da ima avto trenutno 110k km, 560 konjskih moči pa pribl. zadnjih 75k km. Lastnika poznam prek foruma iz tujine.

EDIT:
Dodajam, za modifikacijo je odštel okoli 25k €.


:D

Saj potem pa verjmem, da dela bp :mrgreen:
 
dr.sah
Novinec
 
Prispevkov: 206
Pridružen: So jan 19, 2008 9:54 pm

Re: tuning Audi TT 180KM

Napisal/-a dr.sah Po jan 23, 2012 7:32 am

Pri tuningu ni šparanja, ker je potem na koncu dražje.
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Re: tuning Audi TT 180KM

Napisal/-a R 34 GT-R Po jan 23, 2012 10:18 am

Bago je napisal/-a:
R 34 GT-R je napisal/-a:
Bago je napisal/-a:@R34

Original 1.8T modificiran na 2.0T, 560 konjskih moči, v vsakodnevni uporabi. Dyno izpisek: http://i429.photobucket.com/albums/qq12 ... 75-BHP.jpg Video: http://www.youtube.com/watch?v=FzNwV1nPLCE


Noben ni reku da ne gre, sem napisal v prejšnjem postu, za uporabo na dolgi rok, se pravi 100k+ km, tudi js vem za kakega našega 2.0 strokerja, ki je lepo šel, dokler je šel 8)


Se opravičujem, ker nisem omenil, da ima avto trenutno 110k km, 560 konjskih moči pa pribl. zadnjih 75k km. Lastnika poznam prek foruma iz tujine.

EDIT:
Dodajam, za modifikacijo je odštel okoli 25k €.


Za faktor 10 si presegel planiran buđet :mrgreen:

12.2 za opevane cifre, kaj vem no??
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
mito155
Uporabnik
 
Prispevkov: 1099
Pridružen: So jan 17, 2004 12:15 pm
Kraj: ljubljana

Re: tuning Audi TT 180KM

Napisal/-a mito155 Po jan 23, 2012 12:20 pm

HPF je napisal/-a:Res nevem kaj vam ni jasno. Napisal sem za kolko denarja se to že da naredit, pač maš neke crap dele, al pa bidaš po ebayu in iščeš po tujih forumih za dobre ponudbe. Lahko prideš na 350 konjev tudi za 10k€, če jih maš. Tu smo se pogovarjali o tem da maš za najmanj denarja tolko konjev, ne za to za je nareto tako kot se zagre. Pa tudi Mito tvoje cene so malo napačne. Če greš zdaj kupit GT28RS v trgovino ne boš dal 1500€ za njega ampak 1000. IC za 500€? Ja seveda, če ga vzameš od Forga, če hočeš prit poceni skozi vzameš tistega iz Ebaya za 100€. Silikonske cevi za 250€? 500€+ pa res, če hočeš menjat vse. DP pa en lonec na koncu ti za 400€ zrihta marsikdo, če si njegov kolega, daš kdaj za pir ipd., zraven tega pa ne smeš jokat ker nimaš recimo Millteka. Vsi vete, da bi blo pri Turbotu najbolj optimalno, da za turbotom sploh nebi blo ničesar, torej ni potrebne neke visoke matematike za preračunavanje premera, ker ne rabiš povratnega pritiska. Dosti jih menda misli če majo avspuh od neke firme, da so boga za j*jca primli.
K04 - http://www.ebay.co.uk/itm/Turbocharger-Audi-S3-TT-QUATTRO-K04-023-/190536938694?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2c5ce2f4c6#ht_1248wt_1163, tudi garancijo dobiš. Turbino lahko dobiš kje še ceneje, če vrneš svojo. Če že hočeš delat dobro moreš kupit še kako Boschevo 044 pumpo, pa kako wide-band lambdo itd. Pa je potem budget še večji.

PeroRS verjamem da ma dobro porihtano, temu primerne so tudi cene. R34 - GTRa pa spoštujem, ker se je sploh spravil v nekaj takega z (po mojem mnenju) totalno zgrešenim avtom.
PeroRS je tam verjetno mislil Turbo timer, sicer pa skačemo iz avta na avto.


Imel S3ja. Cene so mi poznane. Je pa res, da polovičarstva jaz ne poznam, zato mi ne govorit o nekih ebay turbotih. In silikonske cevi so nuja. Če hočešš da dela avto, tako kot mora. DP za S3 za 400€.. ja pa jade.. že material pride kar nekaj denarja, 3" cev ne leži povsod, izpuha pa ti verjetno ne dela kar vsak vaški posebnež. In pa da bom šel na 300+ konejv z polizdelki... ne hvala... že ohranjanje originalnega stanja kot sem ga želel pri S3ju ni poceni.

lp
 
Uporabniški avatar
croma_man
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4288
Pridružen: So nov 02, 2002 10:42 pm
Kraj: Celje

Re: tuning Audi TT 180KM

Napisal/-a croma_man Po jan 23, 2012 12:37 pm

tunink + kitajski K04 turboti...

ena tema obstaja ko so menjal turbino in so mel manj konjev kot original, boost ni šel prek 1.0, pa čez par tisoč km je motor šrotnu ker je lopatice potrgalo...

K04 je 1000€, kar je pod jurja SO KOPIJE KI NE VELJAJO POL PI*** HLADNE VODE.
the brand with the three stripes :)
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Re: tuning Audi TT 180KM

Napisal/-a R 34 GT-R Po jan 23, 2012 1:40 pm

Poznan je tudi primer, ko je izpušno vetrnico na prvem runu stopilo....
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Re: tuning Audi TT 180KM

Napisal/-a airmike Po jan 23, 2012 1:59 pm

Princip BCBT torej :) Buy cheap buy twice....
 
aereo132
Novinec
 
Prispevkov: 243
Pridružen: Sr feb 15, 2012 6:05 pm

Re:

Napisal/-a aereo132 Pe feb 21, 2014 4:38 pm

Vem da je tema ze stara me pa zanima koliksna je poraba taksnega avta z okoli 300 konji ?
spodaj sem citiral eno (konfiguracijo) za predelavo me zanima ta ta primer
GTI_Fan je napisal/-a:Zdravo! Ti bom kar odgovoril po alinejah in v oklepajih napisal mojo konfiguracijo, pa potem presodi, kaj bi potreboval za svoj projekt (na koncu pa je itak odvisno, kolk denarja si pripravljen zapravit):

original K03 turbino menjam za K04. Ali bi bila kakšna druga bolj primerna za željeno končno konjenico nekje okoli 300 KM?

- K04 sicer prileze do 300 KM, vendar je to že v zgornjem območju njenih zmogljivosti. Če niso tudi ostale komponente v dobrem stanju oz. če ni vse optimalno tudi ni rečeno ,da prideš do 300KM. Je pa ceneje od Garretk. Glede na to, da praviš, da denar ni problem bi svetoval kakšno manjšo Garrettko ala GT28RS. Sicer imaš manj navora od K04, ampak vleče malo bolj zvezno. (GT28RS)

izpušni sistem... v celoti drug iz inoxa, najverjetneje od kakšnega priznanega izdelovalca, priporočila?
- priznan izdelovalec je npr Tom :D . Seveda iz inoxa, naredi pa tip top. (do zadnje preme fi76, čez premo 52mm)

drug izpušni kolektor...kateri oz. kakšen? Nevem niti kaj je bistvenega pomena pri tem POLEG pretoka izpušnih plinov, torej notranjega premera cevi?
- kolektor kupiš glede na vrsto turbine. Jaz sem nabavil neko poceni varianto XS power na e-bayu in zadeva deluje. Se nisem obremenjeval z velikostjo lukenj... Za boljši performance pa lahko kupiš t.i. "equal length" kolektorje, ki pa so kar dragi.

večji injektorji...bi bili verjetno prav tako primerni od kakšne S3-jke oz. v tem rangu. Katere bi priporočili?
- Bosch green 440 ml oz. še boljše in dražje Deka . Od S3-ja bi bili za dober izkoristek GT28RS že prešvoh. (Bosch Green)

ECU...narediti remap, po vsej verjetnosti RSR ker kolikor sem bral, naj bi ga ljudje zelo hvalili. Kaj točno ti naredi pri temu remapu? Sklepam da spremeni določene vrednosti zapisane v računalniku, ki so bistvenega pomena pri delovanju motorja. Mam prav? Pa če bi lahko kdo kej več o tem napisal.
-meni ga je RSR na valjih obdeloval 2 dni. Se res potrudi, da so parametri taki, kot morajo biti... Končen rezultat pa je tudi bil nad mojimi pričakovanji...

IC...original intercooler bo verjetno premajhen. Kolk velik bi bil primeren oz. od katerega drugega avtomobila bi se ga splačalo "pobrati dol"?
- original je res premajhen. Sam sem na e-bayu nabavil novega dimenzij cca 60x20x7, priključki 63 mm

Blow-off...ostane original? Al je potrebna/zaželjena menjava?
-menjava obvezna . Lahko daš diverter ali blow off (GFB Stealth FX)

Wastegate...ostane original? Al je potrebna/zaželjena menjava? N75 ventil se verjetno v vsakem primeru pusti pri miru?
-N75 ti sprogramira RSR, wastegate dobiš načeloma z novo turbino, ne vidim pa razloga, zakaj stari ne bi delal - če se motim, naj me kdo popravi...

bencinska črpalka...sklepam da je treba dat kakšno z večjim pretokom?
-doda se novo in-tank ali in-line pumpo (walbro, Bosch) in 4 bar tlačni regulator za gorivo (pumpa Bosch 440)

cevi...ker so zadeve pod tolk večjim pritiskom kot prihaja iz original motorja, je treba seveda menjat tudi razne cevi in podobne zadeve, ki so neposredno vezane na ta problem?
- če menjaš turbino - kakšno večjo varianto, moraš itak narediti nov sesalni del, tlačni pa je sploh odvisen od IC-ja in poti po kateri spelješ te cevi. Manjše gumijaste cevi (podtlak, blow off...) načeloma lahko ostanejo original. Meni še delajo...

Upam, da sem na hitro lahko vsaj malo odgovoril in ti bil v malo pomoč...
Je pa potrebno zamenjati še sklopko, za ljubo gvišnost še ojnice, če je že motor odprt se naredi generalna (vsaj pri meni je bila žal potrebna)...

LP



hvala
 
Uporabniški avatar
GTI_Fan
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Sr maj 12, 2004 10:06 am

Re: tuning Audi TT 180KM

Napisal/-a GTI_Fan Pe feb 21, 2014 10:53 pm

No, za točno to konfiguracijo lahko povem, da je poraba (pretežno relacija) ob sicer hitrejši a ne ekstremni vožnji od slabih 8 do slabih 9. Bi kdo kupil takšnega golfa 4? Po 11 letih lastništva je napočil čas za menjavo...
 
aereo132
Novinec
 
Prispevkov: 243
Pridružen: Sr feb 15, 2012 6:05 pm

Re: tuning Audi TT 180KM

Napisal/-a aereo132 So feb 22, 2014 5:34 pm

hvala za odgovor
in imam se eno vprasanje.
ali je res kot sem prebral pri prejsnjih postih da to ni mogoce narediti na npr. audi a4 zaradi postavitve motorja tam je bilo omenjeno K04 turbina kaj pa garrett ki je malo manjsa ?


Hvala.

in vsa cast za to predelavo
pospeski bi mogli bit brutalni :D
 
peklenscek
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Ne avg 21, 2005 11:49 am
Kraj: tolmin

Re: tuning Audi TT 180KM

Napisal/-a peklenscek Sr mar 05, 2014 10:50 pm

no jaz imam 1.8T 156hp kateri ima od jemca downpipe in potem naprej original....konusni zracni filter.....blowoff in cip RSR...pa je avto imel na valjih pri RSR 209hp.....sedaj se nagibam k kompletni predelavi izpusnega sistema.... zracni filter drugace (bolj zracen in mrzu) vodni IC menjava bencinskega regulatorja in injektorjev... turbina k04....vse cevi silikonske... pa se kaksne malenkosti.....in upam na 270hp....elektroniko bodo popravljal pri SKN
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Re: tuning Audi TT 180KM

Napisal/-a R 34 GT-R To mar 18, 2014 8:16 am

peklenscek je napisal/-a:no jaz imam 1.8T 156hp kateri ima od jemca downpipe in potem naprej original....konusni zracni filter.....blowoff in cip RSR...pa je avto imel na valjih pri RSR 209hp.....sedaj se nagibam k kompletni predelavi izpusnega sistema.... zracni filter drugace (bolj zracen in mrzu) vodni IC menjava bencinskega regulatorja in injektorjev... turbina k04....vse cevi silikonske... pa se kaksne malenkosti.....in upam na 270hp....elektroniko bodo popravljal pri SKN


po tamalem ;)
RiDe hArD
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 35 gostov