Štrubelj je napisal/-a:a potem je - za športno verzijo avtomobila (vti, vts, gti, gt ... ) bolje če imaš original izpuh? Ali je bolje če menjaš kakšen del izpuha (katalizator, lonce, bolj ravna cev iz kolektorja, kolektor) ?
vem da je za usak avto drugače, samo na pribljižno me zanima kako bi z izpušnim sistemom pridobil na moči.
... Največ naredi Kolektor tu je plin dobil pretok in manjši odpor boljši je DeVito kot Supersprint ker >Supersprint jih dela iz jeklenih cevi in jih kromira - moj je po določenem času rjavel (to na notranji strani cevi nalaga saje in zaustavlja pline) ... cev je dobro, da je ravna pri peugeotih je full že original ... katalzator je 5-7% izgubljene moči nekje tudi 10% moči če se odločiš za odstranitev pridobiš to moč ali pa lahko daš tudi kovinskega športnega, ki je bolj prepusten ... lonec je pesem zase - lahko se dobro izteče lahko je slabše ... spomnem se kot mulc ko so z Tomos krosi tekmovali in so dajali v avspuh železne opilke, da so malo vrnili back-pressure - da jim ni zmetalo preveč bencina v auspuh

... preračunan izpuh da ven moč če imaš z angleških forumov podatke tam full za puga reklamirajo Scorpion lonce in Dewil lonce baje tam dobiš različno od lonca na meritvi tudi do 5 km ... več! seveda samo lonec in kolektor nista kot predelava skoraj nič - njih zamenjaš po navadi, ko si dvignil gorivo portal glavo in menjal odmično in predelal elektroniko ... tako cel sistem prilagodiš, da ti ena stvar ne pobere kar si na drugi stvari dvignil - vse mora biti usklajeno ! Recimo motor Pug 106 Rally kot je od Nejkota se je z tako predelavo dvignil iz originalnih 105 na recimo 150 km - 42 % povečanja moči ...L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...