Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
__PeTeR__
Novinec
 
Prispevkov: 145
Pridružen: Po apr 10, 2006 10:27 pm

Power Box???

Napisal/-a __PeTeR__ Po avg 20, 2007 6:12 pm

Pozdravljeni!
Jz bi pa prosil, če bi lahko kdo kej več pove o modulu Power box? Je to varna zadeva ali ne? Lahko nastopijo kje problemi?? Imam ga namreč namen zmontirat na Seat ibizo 1.4 60 KM...

Opravičujem se če je že slučajno blo kje o tem kej govora..

Lp!
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a seat Po avg 20, 2007 6:33 pm

Mož prvo kot prvo so ti POWER BOX-i namenjeni "čipanju" (če temu sploh lahk rečemo čipanje) dizelskih in bencinskih agregatov ,ki imajo turbino tko,da tebi nebi pomagal nič.Obstajajo kao neki skupki uporov,ki naj bi tudi NA motorjem zvišali konje a to je larifari.
Drugo kot drugo pa naj tudi ostale razsvetlim ti power box-i ne delajo ničesar drugega kot lažejo avtomobilskemu računalniku in mu pošiljajo netočne podatke ta pa nato odreagira in pripravi drugačno mešanico goriva in zraka torej z tem boxom tvegaš morebitno okvaro elektronike.
Zj vsem morebitnim interesentom tovrstnega čipanja polagam na srce to,da mamo vsi radi svoje mlinčke in,če imaš nekoga rad mu privoščiš najboljše in to je na tem področju RSR ali avtoelektronika,...........
Torej zakaj bi dajal v avto neki poceni nadomestke,če lahk že za solidno ceno opraviš konkreten čiptuning,ki bo narejen kvalitetno in bo prilagojen tvojemu tipu motorja.
Drgač pa je blo o teh zadevah zlooooo velik napisanega tko,da predlagam ISKANJE
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
 
__PeTeR__
Novinec
 
Prispevkov: 145
Pridružen: Po apr 10, 2006 10:27 pm

Napisal/-a __PeTeR__ Po avg 20, 2007 6:40 pm

Hvala za izčrpen odgovor. Sj se mi je zdelo, da je to bl tko tko...tist glede čipanja pri RSR al pa avtoelektronki, to se da samo motorje s turbino ščipat ane? Mi ostali lahk sam cilindre brusmo :D
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Po avg 20, 2007 6:47 pm

Malenkostno bi moč lahko dvignil tudi na atmosferskem motorju, a je ta dvig moči par procentov, kjer je par treba vzet precej dobesedno 2-3%.

Razlog je preprost. Kolikor je zraka, toliko lahko zgori goriva. V navaden motor ne moreš stlačit več zraka, kot je prostornina cilindra, pa še tu je verjetno pritisk manjši kot 1 bar. Pri prisilno polnjenih motorjih pa ravno zaradi prisilnega polnjenja lahko v cilinder stlačiš več zraka in tako skuriš več goriva in imaš posledično večjo moč. Tlak polnjenja se da povečati z dvigom omejitve v motorni elektroniki, če motor ni prisilno polnjen, se pa s tem kaj dosti ne da narediti.
Slika
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a seat Po avg 20, 2007 6:52 pm

Lej z čipanjem NA motorjev je tko,če bi izrecno želel bi ti tui RSR naredo čiptuning na NA motorju a bi ti v isti sapi kot bi ti reku dober dan povedu,da se to ne splača ne glede denarja ne glede razultata.
Pri Na motorjih je prirastek moči zanemarljiv oz. tko majhen,da se ti ne splača in raje tisti denar nameniš za kakšen konkreten izpuni sistem ali clo kakšne odmične gredi ampak to so potem s5 extremi,tko,da načeloma se čipa samo motorje,ki imajo turbino,ker lahko z dviganjem tlaka dobiš tudi do 30% več konjev.Zj na NA motorjih ti pa lahko zgolj popravi program ampak rezultat bo zanemarljiv.Več boš pridobil,če boš namenil denar v en konkreten izpušni sistem pa še zvok bo lepši.
Sicer pa tudi na tvojo konjenico nena moreš pričakovat neki drastičnih sprememb,ker je osnova precej nizka.
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
 
__PeTeR__
Novinec
 
Prispevkov: 145
Pridružen: Po apr 10, 2006 10:27 pm

Napisal/-a __PeTeR__ Po avg 20, 2007 6:59 pm

Hvala vama za obrazložitev....glede izpušnega sistema pa imam neki malga, zvok je lepe, dere se dost glasn, čeprau je še srednji lonec ter katalizator gor, v bistvu mam sam zadnji lonec zamenjan...tist da iz 60 KM ne morm dobit WRCja ven , tk vem, mislu sm če so mogoč kake variante.... Sj res, kolk se bi poznal če dam katalizator dol? Nč najbrž ane, pa še zvok bi se najbrž pokvaru.. Se ne splača ane?
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a seat Po avg 20, 2007 7:26 pm

Nekje sem enkrat v eni reviji,če se ne motim prebral,da naj bi katalizator vzel do 10 konjev zj možno,da je to nateg ampak vseeno mislim,da si revija tega nebi mogla privoščit.No vsekakor je odvisno od konjenice zj močnejš motor je več bi pridobil.
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
 
__PeTeR__
Novinec
 
Prispevkov: 145
Pridružen: Po apr 10, 2006 10:27 pm

Napisal/-a __PeTeR__ Po avg 20, 2007 7:53 pm

Aha. Se pol na zvoku kej spremeni? Postane glasnej? Se začne drugač dret? Tist glede tehničnega itk vem, da morjo bit še šraufi usi na svojem mestu :D
 
Uporabniški avatar
=ZiAn=
Uporabnik
 
Prispevkov: 1007
Pridružen: Pe okt 13, 2006 4:27 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a =ZiAn= Po avg 20, 2007 8:05 pm

10KM pri 60KM mašini ti ravno ne vzame se pa definitivno pridobi če ga dol vržeš :)
Drugače na NA motorjih se nesplača čipati razen, če si naredil še kakšne druge posege naprimer ostrejše odmične itd. pa še tu se čipa zato da se prilagodi avto spremembam in najboljšemu izkoristku novih "sestavin" ;)
...Prava nemška zverina bučno zahrumi v turobno jutro, ljudje prično padati na kolena, ko se mimo njih zapeljem v audi a šest petici. "Mati tudi jaz bom nekoč" zašepeta mladi fant svoji materi, ki ji spolzi solza po zgubanem licu...
 
__PeTeR__
Novinec
 
Prispevkov: 145
Pridružen: Po apr 10, 2006 10:27 pm

Napisal/-a __PeTeR__ Po avg 20, 2007 8:41 pm

Kako je pa kej pri zvoku, če gre katalizator bek. Sedaj imam športen izpušni lonec powerfull, srednji lonec, katalizator ter K&N kit, pa je zvok zlo lep. Kakšen pa bi biu brez katalizatorja? Bolj rezek, mogoč še glasnejši??
 
evilson
Novinec
 
Prispevkov: 485
Pridružen: Sr dec 06, 2006 11:32 am
Kraj: Mežiska dolina

Napisal/-a evilson Po avg 20, 2007 8:43 pm

http://www.tuningbox.com/

Tile boxi so naprimer samo za dizle, pa preverjeno pri treh kolegih delujejo in izmerjeno je bilo, kot je napisano na strani!

LP,
Matej
Passat 1.8T ---> BMW 523i
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Po avg 20, 2007 9:16 pm

Tudi katalizator ima svoj namen. Jaz ga ne bi odstranil.
Slika
 
schaky
Novinec
 
Prispevkov: 147
Pridružen: To mar 20, 2007 4:33 pm

Napisal/-a schaky So avg 25, 2007 11:06 pm

nekje sem prebral da naj bi ti odstranitev katalizatorja dalo približno 5% moči. če se ne motim pa katalizator ne dela nič drugega kot očiščuje pline ki grejo skozi izpuh. tak da nebi smelo bit problema če daš katalizator dol razn mogoče na tehničnem ko ti merijo čistost izpušnih plinov.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov