Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
s12345
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 762
Pridružen: Sr jul 06, 2005 9:03 pm

Napisal/-a s12345 Po sep 17, 2007 11:30 am

extreme N je napisal/-a:A3M, mogu bi jih pa dobit ju3 :D pribl. teden in pol je dobava tam.


Koliko $?
kako ste pametni. blagor vašim mamicam.
 
Fingi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Pe mar 31, 2006 3:00 pm
Kraj: Trbovlje

Re: H&R

Napisal/-a Fingi Po sep 17, 2007 1:46 pm

Sam imam v Polotu H&R fedre in sem zelo zadovoljen z njimi. V Golfu imam pa EIBACH fedre pa mi ni niso tok ql kokr H&R!!
Ma Polo je zakon ;)
 
Uporabniški avatar
extreme N
Uporabnik
 
Prispevkov: 825
Pridružen: Pe maj 04, 2007 7:21 pm
Kraj: NG

Napisal/-a extreme N Po sep 17, 2007 8:32 pm

s12345 je napisal/-a:
extreme N je napisal/-a:A3M, mogu bi jih pa dobit ju3 :D pribl. teden in pol je dobava tam.


Koliko $?


155 eur s popustom ;) po mojem mnenju zelo dobra cena :D
Extreme N
 
Uporabniški avatar
sergej
Novinec
 
Prispevkov: 256
Pridružen: Pe jun 01, 2007 8:28 am
Kraj: Lovrenc na Pohorju

Re: H&R

Napisal/-a sergej To sep 18, 2007 10:59 am

[quote="Fingi"]Sam imam v Polotu H&R fedre in sem zelo zadovoljen z njimi. V Golfu imam pa EIBACH fedre pa mi ni niso tok ql kokr H&R!![/quote]


Opisi zakaj si bolj zadovoljen z H&R
 
Fingi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Pe mar 31, 2006 3:00 pm
Kraj: Trbovlje

Re: H&R

Napisal/-a Fingi So sep 22, 2007 5:53 pm

[quote="sergej"][quote="Fingi"]Sam imam v Polotu H&R fedre in sem zelo zadovoljen z njimi. V Golfu imam pa EIBACH fedre pa mi ni niso tok ql kokr H&R!![/quote]


Opisi zakaj si bolj zadovoljen z H&R[/quote]




Ker je avto glih prav trd in še lepše se obnaša na cesti kot iz eibacham, ne skačem pocesti kot "pink pong" žogica :) Nevem men so ql!!!! :)
Ma Polo je zakon ;)
 
Uporabniški avatar
gecco
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1726
Pridružen: To nov 13, 2007 2:20 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a gecco Če maj 22, 2008 9:50 pm

ravno sem dobil po pošti H&R fedre za mojga Stilota, k sm jih nabavu prek eBaya. Cena z poštnino je bla cca 50€ ceneje kokr mi je reku v A3M-u da jih on da, trajal je pa 9 dni da je pošiljka prispela. Tko da bi tlele še pohlavu prodajalca ''cartuningpoint'', ki ima full opreme in res pošteno posluje ;)
zdj pa kumej čakam da zmontiram in sprobam kaka bo razlika...upam da čimvečja k zdle s serijskimi je avto kot bi se vozil po morju, samo guncanje :?

edit: evo, zmontiran in stestiran...razlika je neverjetna. kot bi bil čist drug avto. trdota glih prava, nobenga guncanja več, ceste se drži kot priliman. znižou se je pa tut glih prou da ne bo nobene krize na polcajih al pa kakšem vzponu v parkirni hiši ;)
''you cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa''
''Four wheels move the body. Two wheels move the soul.''
Slika
 
bz85
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: Ne nov 11, 2007 3:29 pm
Kraj: Gorenska

Napisal/-a bz85 Če jun 05, 2008 8:05 pm

ewo lihkar sem dobu po posti vzmeti H&R za cliota 2003 1.4 16v , pa me zanima kaksne amortizerje bi moral kupt? da me nebi guncalo pa da bi me drzal k pes =\
BASSE IN YOUR FACE!
 
Uporabniški avatar
DaDek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4246
Pridružen: Sr maj 18, 2005 6:39 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a DaDek Če jun 05, 2008 8:58 pm

gasperozimek: zanimivo da je bila takšna razlika.. pri moji astri gtc je bilo enako (vzmeti so bile 30eur cenejše, toliko je stala poštnina), prišle so v enem dnevu garanacija v sloveniji. se ne pritožujem :) zadovoljen pa sem ful.
 
Alexevo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Pe feb 26, 2010 7:06 pm
Kraj: Idrija

H&R

Napisal/-a Alexevo Pe feb 26, 2010 7:34 pm

Pozdravljeni, moj avto je VW Polo 1.4 16V in imam namen zamenjati fedre in amortizerje. Kupil bom fedre H&R, ki naj bi znižali avto za 35mm. Sedaj pa me zanima, do kje je meja nižanja, da lahko montiram navadne amortizerje...take kot so zdaj?? oziroma če je to butasto vprašanje, bi prosil za nasvet katere amortizerje nabavit, da ne bodo predragi. Saj vsi vemo da se večina stvari začne in konča pri denarju. Hvala
 
opel_boy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Pe feb 26, 2010 7:14 pm
Kraj: Ptuj

Napisal/-a opel_boy Pe feb 26, 2010 8:00 pm

Jas sem slišal da bi naj bila meja 40mm za orig. amortizerje. Če nimam prav naj me kdo popravi! Lp
Opel je AVTO vse ostalo so le vozila ;) si nor??...kaki AVTO?...OPEL je STROJ ;)
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Pe feb 26, 2010 9:25 pm

opel_boy je napisal/-a:Jas sem slišal da bi naj bila meja 40mm za orig. amortizerje. Če nimam prav naj me kdo popravi! Lp


Zakaj? Orig. amortizerje skrajšaš (ponavadi okorg 15mm), stršaš in imaš rešen problem. Jaz sem imel puntota spredaj spuščenga 65mm z original amortizerji
 
Uporabniški avatar
dominic
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 655
Pridružen: Ne jul 04, 2004 5:23 pm

Napisal/-a dominic Pe feb 26, 2010 10:23 pm

krajsanje ze, vendar ni isto...

taksno delo pa drzi max 2 sezoni, pol pa amortizerji spustijo...ce se dobi taksne lepe kite od h&r, koni, eibach...voglant, waitec...etc, etc...

profitiras...
..::"Burn Ruber....Keiichi Tsuchiya.... Not Your Soul"::..
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Pe feb 26, 2010 10:46 pm

dominic je napisal/-a:krajsanje ze, vendar ni isto...

taksno delo pa drzi max 2 sezoni, pol pa amortizerji spustijo...ce se dobi taksne lepe kite od h&r, koni, eibach...voglant, waitec...etc, etc...

profitiras...


4 leta je blo skos ista trdota (90% tršano oz kolikor se je dalo), za naprej pa ne vem, ker sem prodal avto. Oče je imel na prejšnem avtu isto (40%) (stilo m-jet), z njim je naredil 140kkm brez da bi kateri koli spustil oz izgubil svojo trdoto, problem so samo roke (končniki), trenutno ima bravota m-jet z 120kkm in ima isto spuščeno eibach in tršani amortizerji in še zmeraj ni noben spustil oz zgubil svojo trdoto. Treba je dati ljudem, ki vejo kaj delajo. Za moje pojme je škoda dajat +1k eur za gewinde, ker enkrat nastaviš in to je to, pa tudi če se (mogoče) avto za kakšen procent bolje drži, se v vsakdanji uporabi sploh ne pocna
 
Uporabniški avatar
207sport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 648
Pridružen: Pe feb 01, 2008 1:37 pm

Napisal/-a 207sport Pe feb 26, 2010 11:36 pm

jst sm mel na prejšnem peugeotu 207 znizano 35. vse lepo in prov srednje trd avto glih prov! sm kr je bil problem je to da je mal cvililo-škripalo ko je blo mokro ://// aja kuplene so ble pa pr A3M,

ammm zdej mam pa v- maxx pa nimam nobenih problemu :D same pohvale!
 
Dj Big
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 787
Pridružen: Če apr 02, 2009 6:52 pm
Kraj: LJ-Polje

Napisal/-a Dj Big So feb 27, 2010 4:04 am

A lahko gdo zrihta za golfa V 1.9 tdi fedre :?: tut -35mm ;)
 
Uporabniški avatar
dominic
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 655
Pridružen: Ne jul 04, 2004 5:23 pm

Napisal/-a dominic So feb 27, 2010 8:08 am

pskoda je napisal/-a:
dominic je napisal/-a:krajsanje ze, vendar ni isto...

taksno delo pa drzi max 2 sezoni, pol pa amortizerji spustijo...ce se dobi taksne lepe kite od h&r, koni, eibach...voglant, waitec...etc, etc...

profitiras...


4 leta je blo skos ista trdota (90% tršano oz kolikor se je dalo), za naprej pa ne vem, ker sem prodal avto. Oče je imel na prejšnem avtu isto (40%) (stilo m-jet), z njim je naredil 140kkm brez da bi kateri koli spustil oz izgubil svojo trdoto, problem so samo roke (končniki), trenutno ima bravota m-jet z 120kkm in ima isto spuščeno eibach in tršani amortizerji in še zmeraj ni noben spustil oz zgubil svojo trdoto. Treba je dati ljudem, ki vejo kaj delajo. Za moje pojme je škoda dajat +1k eur za gewinde, ker enkrat nastaviš in to je to, pa tudi če se (mogoče) avto za kakšen procent bolje drži, se v vsakdanji uporabi sploh ne pocna


odvisno tudi koliko so dali amortizerji skozi...ce da s to delat nad okaj novih, mislim da nebi smelo biti panike, starejsi...pa bolj slabo...(do zdaj vem samo za dva, amortizer in vuga, ki delo naredita v nulo), tud sam nisem pristas gewind...

pravim samo ce se menjava celotno podvozje, fedre in amortizerji, da je pametno razmislit o kompletnih kitih...ker koncne razlike v ceni skoraj da ni...ce das nove fedre, in obnovit amortizerje...ali ce kupis komplet kit...je pa res, ali, ali...zakaj se odlocis...
..::"Burn Ruber....Keiichi Tsuchiya.... Not Your Soul"::..
 
Uporabniški avatar
eljuero
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 639
Pridružen: Če jan 29, 2009 12:14 pm

Napisal/-a eljuero So feb 27, 2010 10:09 am

Za nabavo h&r vzmeti je poceni shop tale
http://www.cartuningpoint.de

za moj voz bi prišle 125 € plus nekje 20 € poštnine

ampak nimam pojma za kaj se na koncu odločiti. Eibach, h&r, tanabe .... cilj znižanja mi je v bistvu samo look, avto pa ne bi smel biti dosti trši.
Ponujajo to h&r?????
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda So feb 27, 2010 11:40 am

eljuero je napisal/-a:Za nabavo h&r vzmeti je poceni shop tale
http://www.cartuningpoint.de

za moj voz bi prišle 125 € plus nekje 20 € poštnine

ampak nimam pojma za kaj se na koncu odločiti. Eibach, h&r, tanabe .... cilj znižanja mi je v bistvu samo look, avto pa ne bi smel biti dosti trši.
Ponujajo to h&r?????


Bolj kot eibach
 
Uporabniški avatar
eljuero
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 639
Pridružen: Če jan 29, 2009 12:14 pm

Napisal/-a eljuero So mar 06, 2010 11:53 am

no, jaz se še vedno nisem odločil, sem pa našel en primerjalni test, ki pa kaže ravno nasprotno. Hm...?
Slika


Vir:
http://www.tirerack.com/suspension/test ... _hr_rd.jsp
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo So mar 06, 2010 1:20 pm

eljuero je napisal/-a:no, jaz se še vedno nisem odločil, sem pa našel en primerjalni test, ki pa kaže ravno nasprotno. Hm...?
Slika


Vir:
http://www.tirerack.com/suspension/test ... _hr_rd.jsp


No ta test ti pove vse, seveda če je dokaj realen. Vzemi kar dobiš za boljšo ceno in ne rabiš čakat 2 meseca.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 29 gostov