extreme N je napisal/-a:A3M, mogu bi jih pa dobit ju3 pribl. teden in pol je dobava tam.
Koliko $?
dominic je napisal/-a:krajsanje ze, vendar ni isto...
taksno delo pa drzi max 2 sezoni, pol pa amortizerji spustijo...ce se dobi taksne lepe kite od h&r, koni, eibach...voglant, waitec...etc, etc...
profitiras...
pskoda je napisal/-a:dominic je napisal/-a:krajsanje ze, vendar ni isto...
taksno delo pa drzi max 2 sezoni, pol pa amortizerji spustijo...ce se dobi taksne lepe kite od h&r, koni, eibach...voglant, waitec...etc, etc...
profitiras...
4 leta je blo skos ista trdota (90% tršano oz kolikor se je dalo), za naprej pa ne vem, ker sem prodal avto. Oče je imel na prejšnem avtu isto (40%) (stilo m-jet), z njim je naredil 140kkm brez da bi kateri koli spustil oz izgubil svojo trdoto, problem so samo roke (končniki), trenutno ima bravota m-jet z 120kkm in ima isto spuščeno eibach in tršani amortizerji in še zmeraj ni noben spustil oz zgubil svojo trdoto. Treba je dati ljudem, ki vejo kaj delajo. Za moje pojme je škoda dajat +1k eur za gewinde, ker enkrat nastaviš in to je to, pa tudi če se (mogoče) avto za kakšen procent bolje drži, se v vsakdanji uporabi sploh ne pocna
eljuero je napisal/-a:Za nabavo h&r vzmeti je poceni shop tale
http://www.cartuningpoint.de
za moj voz bi prišle 125 € plus nekje 20 € poštnine
ampak nimam pojma za kaj se na koncu odločiti. Eibach, h&r, tanabe .... cilj znižanja mi je v bistvu samo look, avto pa ne bi smel biti dosti trši.
Ponujajo to h&r?????
eljuero je napisal/-a:no, jaz se še vedno nisem odločil, sem pa našel en primerjalni test, ki pa kaže ravno nasprotno. Hm...?
Vir:
http://www.tirerack.com/suspension/test ... _hr_rd.jsp
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 29 gostov