RpDany je napisal/-a:Vir: RSR Motorsport.
11. Kako je s predelavami pri bencinskih motorjih brez turbine?
Pri bencinskih motorjih brez turbine, sam čip tuning na pride v poštev, saj z njim pridobimo le 3-5 KM, kar pa je premalo, da bi sploh občutili razliko. V poštev pride le kompletna predelava z zamenjavo odmične(-ih) gredi, izpušnega sistema vključno z izpušnim kolektorjem, zračnega filtra ter šele na koncu tudi čip tuning. Vsaka od stvari namreč da le malenkosten rezultat, v kompletu pa je lahko rezultat povečanje moči tudi do 30%. Pri teh motorjih pa je potrebno vzeti v zakup tudi to, da se poraba goriva v vsakem primeru poveča in tudi to, da vozilo izgubi na navoru v nižjih vrtljajih na račun povečanja moči. Slabost je tudi visoka cena take predelave.
Primer VW POLO 1.4 16v
odmične gredi SCHRICK 830 EUR
izpušni sistem SUPERSPRINT (komplet) 1100 EUR
mehansko delo 150 EUR
zračni filter GREEN 83 EUR
čip 300 EUR
delo na merilnih valjih 300 EUR
SKUPAJ: 2.763 EUR
... ja zobnik od vzvratne se drobi rad tudi meni je 1 x šel ... L.p. MadAXioN je napisal/-a:Samo kratek nasvet, preden zacnes karkoli tjunnat, zamenjaj menjalnik, ker ima ta motor najvec problemov z menjalnikom, 3je znanci, ki so samo spustili avto za nekih 60/40mm jim je v naslednjih 10.000km zruzil menjalnik.
AXioN je napisal/-a:Samo kratek nasvet, preden zacnes karkoli tjunnat, zamenjaj menjalnik, ker ima ta motor najvec problemov z menjalnikom, 3je znanci, ki so samo spustili avto za nekih 60/40mm jim je v naslednjih 10.000km zruzil menjalnik.
... kolegu je zmlelo 1.4 meni pa pojedlo par zobov na1.6 menjalniku - na rikverc zobniku pol pa še vse ostaleN-J uno je napisal/-a:ja ker motor naj bi mel težave z menjalnikom z 1,6 ali 1,4 . ker to prvič slišim da bi mel ker težave z menjalnikom?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov