Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
N-J uno
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: To dec 26, 2006 5:34 pm
Kraj: ok.mb

vw polo 1,4 60konjev, bencinc letnik 95-98, +chip?

Napisal/-a N-J uno Sr sep 19, 2007 1:29 pm

zanima me če se da vgradit chip v polota 1,4 60 konjev letnik nekje 95-98 in kolk konjev se s tem pridobi, pa tut v polota 1,6 75konjev če se da in kolk konjev se da tu pridobit in kolk je večja poraba?
 
Uporabniški avatar
RpDany
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To avg 01, 2006 2:49 pm
Kraj: maribor-ruše

Napisal/-a RpDany Sr sep 19, 2007 1:32 pm

Vir: RSR Motorsport.

11. Kako je s predelavami pri bencinskih motorjih brez turbine?
Pri bencinskih motorjih brez turbine, sam čip tuning na pride v poštev, saj z njim pridobimo le 3-5 KM, kar pa je premalo, da bi sploh občutili razliko. V poštev pride le kompletna predelava z zamenjavo odmične(-ih) gredi, izpušnega sistema vključno z izpušnim kolektorjem, zračnega filtra ter šele na koncu tudi čip tuning. Vsaka od stvari namreč da le malenkosten rezultat, v kompletu pa je lahko rezultat povečanje moči tudi do 30%. Pri teh motorjih pa je potrebno vzeti v zakup tudi to, da se poraba goriva v vsakem primeru poveča in tudi to, da vozilo izgubi na navoru v nižjih vrtljajih na račun povečanja moči. Slabost je tudi visoka cena take predelave.

Primer VW POLO 1.4 16v
odmične gredi SCHRICK 830 EUR
izpušni sistem SUPERSPRINT (komplet) 1100 EUR
mehansko delo 150 EUR
zračni filter GREEN 83 EUR
čip 300 EUR
delo na merilnih valjih 300 EUR
SKUPAJ: 2.763 EUR
[img]http://www4.slikomat.com/08/0221/54u-78987.gif[/img][img]http://www4.slikomat.com/09/0423/25z-logo1.jpg[/img] [img]http://shrani.si/f/2B/9a/32Sf0luY/yfntfhucnr64vuit.gif[/img]
 
Uporabniški avatar
RpDany
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To avg 01, 2006 2:49 pm
Kraj: maribor-ruše

Napisal/-a RpDany Sr sep 19, 2007 1:40 pm

[img]http://www4.slikomat.com/08/0221/54u-78987.gif[/img][img]http://www4.slikomat.com/09/0423/25z-logo1.jpg[/img] [img]http://shrani.si/f/2B/9a/32Sf0luY/yfntfhucnr64vuit.gif[/img]
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3607
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban Sr sep 19, 2007 1:49 pm

RpDany je napisal/-a:Vir: RSR Motorsport.

11. Kako je s predelavami pri bencinskih motorjih brez turbine?
Pri bencinskih motorjih brez turbine, sam čip tuning na pride v poštev, saj z njim pridobimo le 3-5 KM, kar pa je premalo, da bi sploh občutili razliko. V poštev pride le kompletna predelava z zamenjavo odmične(-ih) gredi, izpušnega sistema vključno z izpušnim kolektorjem, zračnega filtra ter šele na koncu tudi čip tuning. Vsaka od stvari namreč da le malenkosten rezultat, v kompletu pa je lahko rezultat povečanje moči tudi do 30%. Pri teh motorjih pa je potrebno vzeti v zakup tudi to, da se poraba goriva v vsakem primeru poveča in tudi to, da vozilo izgubi na navoru v nižjih vrtljajih na račun povečanja moči. Slabost je tudi visoka cena take predelave.

Primer VW POLO 1.4 16v
odmične gredi SCHRICK 830 EUR
izpušni sistem SUPERSPRINT (komplet) 1100 EUR
mehansko delo 150 EUR
zračni filter GREEN 83 EUR
čip 300 EUR
delo na merilnih valjih 300 EUR
SKUPAJ: 2.763 EUR

Matr, to te stane več kot je sam avto vreden :cry
 
r3vo
Novinec
 
Prispevkov: 104
Pridružen: To apr 18, 2006 1:38 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a r3vo Sr sep 19, 2007 2:23 pm

Tako je Dany reku, se ti ne splača čipirat, ker boš dobil malo moči za veliko denarja..
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Sr sep 19, 2007 4:06 pm

... Imel sem 1.6 75 Km z menjavo odmične gredi - 290 stopinjsko Colombo & Bariani sedaj jih lahko kupiš v Sloveniji (Senica Motorsport ... Beričevo) Čipanjem Supersprint izpuhom brez katalizatorja povečanjem pritiska goriva sem prišel na 96 km ... cca 1700 eur ...

... Iz tega istega motorja se bi dalo še : posnet vrh bloka, da povečaš kompresijo na 11 : 1 in menjavo vzmeti, lončkov in ventilov z boljšimi lažjimi tanjšimi iz enega kosa ter predelavo kanalov v glavi menjavo zobnika na odmični z tistim nastavljivim (z premičnim jedrom) lajšanjem motorne gredi in vztrajnika menjavo elektronike in recimo predelave razdelilca na 2 ali 4 močnejše tuljave menjavo sesalnega kolektorja z sistemom na ločene lopute močnejšo benz pumpo večje injektorje in dobrim re-mapom bi izvlekel čez 160 km ... ki trgajo gate ... povem ti pa da je elektronika, ki podpira tak sistem ločenih loput 1200 eur in sistem z flavto injektorji in sesalnim kolektorjem nekje 2000 eur :D en sesalni ventil cca 36 eur en izpušni cca 32 eur predelava brušenje in nastavitev ventilov še cca 240 eur ostalo delo okrog bloka sam bog ve :lol: če tega ne počneš sam ali nisi v sorodu z kakim mehanikom dobrega srca se ti ne splača ... kupiš Golf 4 TDi z 130 km ga pelješ do RSR in imaš več konj za ceno avta + cca 400 eur pa še ti konji ne pijejo ... cena ? ko primerjaš nekje ista posegu ... danes sem bil na Fly motors v Trstu kjer so delali Corso 1.4 iz 44 Kw - 60 Km z takim posegom na nekje 130 km ... L.p. Mad
Zadnjič spremenil Mad, dne Pe sep 28, 2007 9:50 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
AXioN
Uporabnik
 
Prispevkov: 922
Pridružen: Ne okt 26, 2003 10:29 pm
Kraj: Ko si bogu za hrbtom, se uro voznje.

Napisal/-a AXioN Sr sep 19, 2007 5:43 pm

Samo kratek nasvet, preden zacnes karkoli tjunnat, zamenjaj menjalnik, ker ima ta motor najvec problemov z menjalnikom, 3je znanci, ki so samo spustili avto za nekih 60/40mm jim je v naslednjih 10.000km zruzil menjalnik.
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Sr sep 19, 2007 6:37 pm

AXioN je napisal/-a:Samo kratek nasvet, preden zacnes karkoli tjunnat, zamenjaj menjalnik, ker ima ta motor najvec problemov z menjalnikom, 3je znanci, ki so samo spustili avto za nekih 60/40mm jim je v naslednjih 10.000km zruzil menjalnik.
... ja zobnik od vzvratne se drobi rad tudi meni je 1 x šel ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
suhokranjec
Novinec
 
Prispevkov: 201
Pridružen: To jan 30, 2007 12:32 am

Napisal/-a suhokranjec Sr sep 19, 2007 7:05 pm

AXioN je napisal/-a:Samo kratek nasvet, preden zacnes karkoli tjunnat, zamenjaj menjalnik, ker ima ta motor najvec problemov z menjalnikom, 3je znanci, ki so samo spustili avto za nekih 60/40mm jim je v naslednjih 10.000km zruzil menjalnik.

In kje je povezava med nižanjem in menjalnikom?
Ker sam imam 6n2, pa gledam za dodatnim nižanjem, in me zanima ;)
L.P.
 
N-J uno
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: To dec 26, 2006 5:34 pm
Kraj: ok.mb

Napisal/-a N-J uno Ne sep 23, 2007 4:20 pm

ja ker motor naj bi mel težave z menjalnikom z 1,6 ali 1,4 . ker to prvič slišim da bi mel ker težave z menjalnikom?
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Ne sep 23, 2007 9:32 pm

N-J uno je napisal/-a:ja ker motor naj bi mel težave z menjalnikom z 1,6 ali 1,4 . ker to prvič slišim da bi mel ker težave z menjalnikom?
... kolegu je zmlelo 1.4 meni pa pojedlo par zobov na1.6 menjalniku - na rikverc zobniku pol pa še vse ostale :lol: Pa tudi Oktavije so imele problem z menjalnikom ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
fricko1
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Ne feb 06, 2005 4:12 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a fricko1 Po sep 24, 2007 9:56 pm

tudi jz sm imel probleme z menjalnikom, pa pozam še enih par. Mam pa polo-ta 1.4 60km. :twisted:
 
Uporabniški avatar
cr33p
Novinec
 
Prispevkov: 300
Pridružen: To okt 17, 2006 9:54 am

Napisal/-a cr33p To sep 25, 2007 6:31 am

Na bivsi Ibizi 1.4 (enak motor in menjalnik) mi je pri 100.000km sel menjalnik in diferencial. :roll:
 
Uporabniški avatar
CockroaC
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3538
Pridružen: So okt 25, 2003 8:43 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a CockroaC To sep 25, 2007 11:16 am

Mi smo naso 1.4 60km prodali pri 170 tisoc pa je menjalnik delal brez problema.
Slika
 
Uporabniški avatar
ironmaiden
Novinec
 
Prispevkov: 362
Pridružen: Pe avg 17, 2007 7:51 pm

Napisal/-a ironmaiden To sep 25, 2007 12:22 pm

imel polota 1.0 letnik 99-menjalnik katastrofa(iz prve v drugo obvezno škrtanje,pa rikverc tud -si moral ful z občutkom-če si na hiter prestavil je sam zaružil-)

to je bil edin problem na polotu-menjalnik
 
honda600
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: To dec 02, 2008 12:16 pm

polo 1.6 75 KM

Napisal/-a honda600 To dec 02, 2008 12:20 pm

Polo 1.6 letnik 1996 z 228000 prevoženimi km še vedno prva sklopka in vse v zvezi z menjalnikom. Poraba 6,8-7,5l/100km
 
Uporabniški avatar
sundaydriver
Novinec
 
Prispevkov: 193
Pridružen: So sep 23, 2006 12:32 pm

Napisal/-a sundaydriver Pe dec 05, 2008 1:22 am

Al maš same relacije, al pa nikol ne daš iz prve prestave :lol:
 
Uporabniški avatar
Gregamax
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 525
Pridružen: Po jun 05, 2006 9:12 pm
Kraj: Metlika

Napisal/-a Gregamax Pe dec 05, 2008 9:06 am

Kar se tiče menjalnikov na polotu 1.4 60 KM so pogreb! sm si lastil takšnega polota štiri leta, z njim prevozu 120.000 km, in ko sem ga prodal je avto imel 192.000 km, ter v tem času jst zamenjal 2 menjalnika, ter tisti ki ga je kupu od mene, mu je v roku enega tedna spet zmlelo menjalnik!
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov