Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Štrubelj
Uporabnik
 
Prispevkov: 813
Pridružen: Ne avg 21, 2005 9:21 pm
Kraj: Nemogoče določit

Menjava motorja - Renault 5

Napisal/-a Štrubelj Če okt 04, 2007 3:07 pm

Pozdravljeni!

Imam R5 Campus 1.1 in nameravavam kupit še R19 1.8 16V, in nato swapat mašino iz 19ke v petko, zdej me pa zanima na kaj use je treba računat pri tem posegu.

ali pašejo nosilci, ali jih je treba predelovat in pa, če je treba, ali je to velik poseg,
kolk problemov bi blo z menjavo menjalnika in motorja,
kako je z izpuhom,
ali pašejo končniki, roke, amortizerji, pač podvozje iz 19ke na R5,
ali pašejo zavore,
ali paše števc od 19ke v R5,
in na kaj je treba še pazit?

Pa še uprašanje glede registracije: Ali bi imel probleme pri registraciji, če motorja nebi homologiral (zarad cene registracije), kako je zdej z merjenjem izpušnih plinov, pa še zanima me kako bi od 19ke feltne lahko homologiral na petko, saj bi use kar se da iz R19 swapal na R5.


LP
 
Uporabniški avatar
fičfirič
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Ne dec 18, 2005 10:07 pm

Napisal/-a fičfirič Če okt 04, 2007 3:15 pm

vzemi meter ter vse premeri in boš prav kmalu videl pri čemu si.Čene pa na internetu poišči malo mere širine kolotekov pa že pri tem vidiš izvedljivost.
glede feltn nebi smelo bit problemov ker semizdi da bi morali razmiki med vijaki ostati skozi leta isti.
 
Uporabniški avatar
Štrubelj
Uporabnik
 
Prispevkov: 813
Pridružen: Ne avg 21, 2005 9:21 pm
Kraj: Nemogoče določit

Napisal/-a Štrubelj Če okt 04, 2007 3:28 pm

ok, zdi se mi skor mal nemogoče zdej k sm to pogledu...

R19 (nism najdu pravega modela, sam predvidevam da je širina ista)
http://www.worldofmotorsports.com/car/t ... ke=Renault

R5 GT Turbo (sej ma najbrš podobno k kampuska - 3 vratni model sta oba)
http://www.worldofmotorsports.com/car/t ... ke=Renault


kaj mislte :? razlike je 10 cm, bi to šlo?

rešitev bi bla pol samo še to da bi, če bi se že šraufi ujemal, da bi širil blatnike - GTT obrobe mal popravt s poliestrom, pa jih homologirat in kao homologirat distančnike, kot da je to vzrok, da so gume tolk bol vn... (to bi blo na usaki strani okol 5 cm + feltne)
 
Uporabniški avatar
fičfirič
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Ne dec 18, 2005 10:07 pm

Napisal/-a fičfirič Če okt 04, 2007 7:25 pm

kaj pa če bi samo mašino ter menjalnik menjal? mogoče polosovine pašejo na R19 menjalnik (z predpostavko da jih ne potrže).Pa se kasneje ubadaš z višino podvozja (ker se zaradi težjega motorja usede niže)
Kar se tiče registracije nevem.Nekateri se furajo z drugimi motorji, čeprav nevem kako gre čez tehnični.A baje v primeru nesreče ko zavarovalniški agent pride ocenit škodo in ugotovi goljufijo lahko plačaš bajne kazni :D
 
Uporabniški avatar
dete
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 97
Pridružen: Ne maj 02, 2004 6:14 pm

Napisal/-a dete Pe okt 05, 2007 3:13 pm

ne nekej u tri piksne nabijat, ker topla voda je že odkrita :-P

če te kar koli zanima o tej predelavi, se pridruži RENAULT FORUMU, kjer je ves moj projekt na široko in u detajle opisan, opremljen s slikami itd... ;)

se vidimo na: http://www.renault-klub.si/forum/
 
Uporabniški avatar
mega_ne
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 557
Pridružen: To nov 30, 2004 9:09 pm
Kraj: Wrhnka

Napisal/-a mega_ne Pe okt 05, 2007 4:34 pm

dete je napisal/-a:ne nekej u tri piksne nabijat, ker topla voda je že odkrita :-P

:twisted: :twisted:
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov