Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Privatnik
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: Če mar 20, 2003 2:07 pm

R5 GT Turbo -> 1.8 16V

Napisal/-a Privatnik Sr avg 13, 2003 8:33 pm

 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen Sr avg 13, 2003 8:35 pm

Zdaj pa še turbo montirat pa bo!!
...ne smem kar želim...
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Sr avg 13, 2003 9:00 pm

v čem je fora ? A nima ta 1.8 16v cca 140 konjev pa še težja je verjetno kot 1,4T. Tuning potencial ma pa turbo itak velik večji, tistih 140 konjev bi že z mal privito turbino dobil.

Sicer pa svaka čast. Jaz že 2 dni garam ko norc da sem turbino pa kolektor dol vzel in si kr predstavljam kolk zaj**** more bit komplet mašino zamenjat.
 
Uporabniški avatar
Privatnik
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: Če mar 20, 2003 2:07 pm

Napisal/-a Privatnik Sr avg 13, 2003 9:35 pm

Turbina po vsej verjetnosti pride, ceprav ne se kr. Sicer pa ma zamenjano elektroniko masina, tak da ma okol 160 KM. No sej ce bi dal pa se turbo gor pa bi psl do ene 200KM, ker nebi glih glave menjaval. Tak da bo pocasi.

LP
 
Dean
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 30
Pridružen: Pe avg 08, 2003 8:29 pm
Kraj: Maribor

10 tock!!

Napisal/-a Dean Sr avg 13, 2003 9:44 pm

Tocno, tud sam mam 5 Turbo, sem ze menjal masino, ko mi je na prejsnji puso vtrgalo, pa vem da je to "sranje od sranja", nemores se ognit da nebi bil pokrampan, celi vpogjen, vglavnem gotov, no te pa se turbino gor das oz. ko jo zamenjas, te pa al ti seka pri avspuhu ko da je vojna, al pa ti turbina ne odpira do konca, tezko nastavis, malo se mores vozit okoli, s tem tud prestrasis vse sosede oz. okolico "ko seka", no pol ko ustimas vkup te pa gre..., drugace pa tak vete da se turbina nostavlja po pol obrata stangice, pa se vroca turbina oz. izpusni del "kolektor", no te sm pa jaz pacient enkrat to ponoci nastavlo "pa se oni obrocek zunanji segerjev zgubo" - shit, no drugace pa ve kiri od vas za kako ful dobro turbino od tote 5, no pa intercooler, ce ve kiri naj se oglasi...., sicer tak nameravam kupit Alfo 155 Q4, ki je ful stroj - samo ze mam kupca za mojo 5, pa bi oni to menjal...., ja oni ventil na turbini mi zivce zre, nekaj nena vredi spila, pa se zapiko je, negre vec sukat po navojih.... :evil: .....................no overall, pa cestitam za dosezek, spravit ono masino od 19 v toto malo lukno, no pa to vkup napelat, da te gre..... no te pa se napisi kak gre zaj, nevem ce ma zaj tam okoli 7.5 do 100, dvomim, ker je tak ko je en napiso, ce turbino malo privijes ma avto vec kojev, jaz sem ze mel nastavljeno na vec kot 150 oz. okoli 160 KM, samo ne priporocam, ker vam lahko kiremu tak ko meni "puso vtrga"

ajt, drzte se, pa pisite.....

Dean

P.S. " Alfa 155 Q4 je sele stroj... to Zorc nabolj ve :lol: "
 
Uporabniški avatar
clio (proton_freak)
Uporabnik
 
Prispevkov: 1423
Pridružen: To dec 03, 2002 7:31 pm
Kraj: Maribor

Re: R5 GT Turbo -> 1.8 16V

Napisal/-a clio (proton_freak) Sr avg 13, 2003 10:11 pm

Dokler se kadi je dobro!Ko se pa neha pa je sranje!
 
Mean Machine
Novinec
 
Prispevkov: 157
Pridružen: Po avg 11, 2003 6:41 pm

Napisal/-a Mean Machine Sr avg 13, 2003 10:19 pm

Kapo dol fantje
Kako vas pa oni na LPP-ju gledajo, k pridete tako stvarco homologirat :?:
 
Uporabniški avatar
Privatnik
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: Če mar 20, 2003 2:07 pm

Napisal/-a Privatnik Sr avg 13, 2003 11:02 pm

Dean: Turbino mam jst eno doma, malo lufta ma, ni pa sile, ce si zainteresiran poslji PM.

Clio: nosilec je blo treba en predelat, dva pa sta tak na menjalniku, ki je ostal isti. Ni bil nek velik problem. Stabilizator pa je ostal isti od petke.

Glede LPP pa nebi jst nic vedu, ker ni moj avto ;)

LP
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost