Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

...kisik...???

Napisal/-a zoranwagen To avg 19, 2003 9:27 pm

Danes sva z mehanikom probavala sledeče!

Z avta sva vzela zračni filter in v sesalno cev vbrizgavala kisik! Opazna sprememba je bla ta, da so se avtu obrati iz cca 900 dvignili na 1500!
Zdaj me pa zanima, če si je kdo že kaj podobnega namontiral na avto in kaj se s tem pridobi, če spolh kaj????
...ne smem kar želim...
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen To avg 19, 2003 9:52 pm

Hvala za odgovore...hehehe...se malo iskal in najdu...

http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... sc&start=0
...ne smem kar želim...
 
Uporabniški avatar
NeRo
Uporabnik
 
Prispevkov: 946
Pridružen: Ne jun 29, 2003 10:05 am

Napisal/-a NeRo Sr avg 20, 2003 12:12 am

BUM :ne
 
Uporabniški avatar
red_mamba
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 545
Pridružen: To jul 02, 2002 7:36 pm

Napisal/-a red_mamba Sr avg 20, 2003 9:09 am

čisti kisik tudi pospešuje korozijo, poleg BUM parta, čisti kisik tud za dihanje ni primeren tko BTW info, je strupen
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen Sr avg 20, 2003 10:10 pm

Sem naredu še eno pizdarijo!
Namesti zračnega filtra sem štumf montiral. Zdaj pa zgleda dobi preveč lufta in na momente ne potegne dobro!
...ne smem kar želim...
 
Uporabniški avatar
RoadRunn3r
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 613
Pridružen: Ne avg 03, 2003 5:46 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a RoadRunn3r Sr avg 20, 2003 10:18 pm

Ej Zoran si dal štumf zato da ti vejice not ne letijo :lol:

Sicer pa je vse tlehttp://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?t=5080&postdays=0&postorder=asc&start=0
 
Uporabniški avatar
Fiat Tipo
Uporabnik
 
Prispevkov: 1289
Pridružen: Če mar 06, 2003 6:24 pm
Kraj: Idrija

Napisal/-a Fiat Tipo Sr avg 20, 2003 10:22 pm

zoranwagen je napisal/-a:Sem naredu še eno pišukarijo!
Namesti zračnega filtra sem štumf montiral. Zdaj pa zgleda dobi preveč lufta in na momente ne potegne dobro!

Probaj dat enega volnenega iz domače volne gor pa bo sigurno bolje :lol:
Zadaj skozi avspuh ti bo pa že pleten šal ven priletel. :lol:
Pa pizdarija je če daš umazan štumf gor ker mašino od vonjav mori :lol:
Sam najboljš je kako pa piz.darija prevede - pišukerija (cenzura)
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek Če avg 21, 2003 3:14 pm

zoranwagen je napisal/-a:Sem naredu še eno pišukarijo!
Namesti zračnega filtra sem štumf montiral.


:o
potegni si stari stumf preko glave pa povej, kako bo slo dihanje... :twisted:
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
Duke
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: Če jan 30, 2003 5:48 pm

Napisal/-a Duke Če avg 21, 2003 4:57 pm

Včasih smo v gorivo dirkalnih motorjev (motociklov) dodajali 5% nekega tekočega superoksidanta (shit, ker se ne spomnim imena). Šobe v vplinjačih so bile namesto 150 krepko čez 200. Fora je bila v tem, da je zadeva, ko je prišla v cilinder, ob segrevanju dala dodaten kisik, ki je tisto dodatno gorivo, kolikor ga je motor vsesal zaradi ogromnih šob tudi skuril. Rezultati so bili OGROMNI. Slabe strani? Hja, motor je s takimi šobami delal SAMO s tem dodatkom v bencinu, rezervar goriva se ni smel greti na več kot 40°C (pokrivanje s folijo itd), cena je bila za tiste cajte astronomska 1 liter preko 100 DEM, zadeva baje ZELO kancerogena. No in smo s tem nehali :roll: Ampak suzuki GSX 750R je bil s to mešanico zelo blizu GSX 1100R.

ergo - LPP je ziher :wink:
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen Če avg 21, 2003 9:13 pm

...dada spucali ste ko malega petelina. Vglavnem avto je danes dobil kromirano cev in obupno velik Apex filter!!!

Ono z štumfom=najlonke smo pa ne trikrat prepognili in dobro z WD-jom namazali.
...ne smem kar želim...
 
Uporabniški avatar
AIRbrush
Uporabnik
 
Prispevkov: 1235
Pridružen: Ne sep 08, 2002 3:50 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a AIRbrush Če avg 21, 2003 9:42 pm

zoranwagen je napisal/-a:...dada spucali ste ko malega petelina. Vglavnem avto je danes dobil kromirano cev in obupno velik Apex filter!!!

Ono z štumfom=najlonke smo pa ne trikrat prepognili in dobro z WD-jom namazali.


In se kej pozna pri moči in brzini?

Jaz pri svojem že 2 tedna filter ves čas neki rihtam da bi čimveč mrzlega lufta vmes prišlo. Mal se pozna.
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen Če avg 21, 2003 9:49 pm

AIRbrush je napisal/-a:
zoranwagen je napisal/-a:...dada spucali ste ko malega petelina. Vglavnem avto je danes dobil kromirano cev in obupno velik Apex filter!!!

Ono z štumfom=najlonke smo pa ne trikrat prepognili in dobro z WD-jom namazali.


In se kej pozna pri moči in brzini?

Jaz pri svojem že 2 tedna filter ves čas neki rihtam da bi čimveč mrzlega lufta vmes prišlo. Mal se pozna.


Pozna moje mnenje 0. Zvok boljšega je mel štumf...hehehe.

btw: pri meni gre zrak filter-turbina-interkuler-motor. Zdaj mi je pa eden razlagal, da je vseeno kok topel luft pride do filtra, ker gre itak v hladilnik! A je to res al me je napizdu??
...ne smem kar želim...
 
Uporabniški avatar
AIRbrush
Uporabnik
 
Prispevkov: 1235
Pridružen: Ne sep 08, 2002 3:50 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a AIRbrush Če avg 21, 2003 9:55 pm

zoranwagen je napisal/-a:
AIRbrush je napisal/-a:
zoranwagen je napisal/-a:...dada spucali ste ko malega petelina. Vglavnem avto je danes dobil kromirano cev in obupno velik Apex filter!!!

Ono z štumfom=najlonke smo pa ne trikrat prepognili in dobro z WD-jom namazali.


In se kej pozna pri moči in brzini?

Jaz pri svojem že 2 tedna filter ves čas neki rihtam da bi čimveč mrzlega lufta vmes prišlo. Mal se pozna.


Pozna moje mnenje 0. Zvok boljšega je mel štumf...hehehe.

btw: pri meni gre zrak filter-turbina-interkuler-motor. Zdaj mi je pa eden razlagal, da je vseeno kok topel luft pride do filtra, ker gre itak v hladilnik! A je to res al me je napizdu??


Pomojem te je napizdu. Ne vem pa ne. Ne me za besedo držat.
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Če avg 21, 2003 10:36 pm

jaz sem tut že tuhtal zakaj bi vroč v filtru imel negativen učinek, če se v turbini itak pol segreje in se ohladi v interkulerju. Pomoje gre stvar takole.

Če turbina stiska hladen zrak bo v istem volumnu več kisika kot v vročem zraku. Tko da bolj hladen zrak ko pride do turbine boljš je.
Pol je pa še interkuler tuki. Če je zunaj 15 stopinj interkuler hladi velik boljše kot če je 30 stopinj. Tako gre pri 15 stopinjah v mašino dost hladnejši zrak kot pri 30. Razlika ni tolk očitna če maš ogromen intercooler, ampak pozna se pa v vsakem primeru.

Btw...zoranwagen a nimaš ti cliota ? kako to da je turbina gor :) Na slo-tech forumu se mi zdi da je mel en RSa z kompresorjem al turbino...a je to to ? Že s 170 konji zadeva kr pošteno leti tko da more s turbino trgat.
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen Pe avg 22, 2003 8:22 pm

iKst je napisal/-a:Btw...zoranwagen a nimaš ti cliota ? kako to da je turbina gor :) Na slo-tech forumu se mi zdi da je mel en RSa z kompresorjem al turbino...a je to to ? Že s 170 konji zadeva kr pošteno leti tko da more s turbino trgat.


Clio-ta je žena dobila jest sem si pa nabavu "drag mobil" AR 155 Q4. Slikice bodo vrjetno jutri.

Oni, ki je mel na clio-tu turbino je pa motor že pred nekaj časa uničo. Zdaj vozi Leona s trenutno cca. 210 hrčki.
...ne smem kar želim...
 
strojnik
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 24
Pridružen: To sep 16, 2003 8:21 pm

Napisal/-a strojnik To sep 16, 2003 9:42 pm

če pihaš čisti kisik v motor boš dobil večjo moč, ker boš imel boljše zgorevanje, sam bo pa tud mašina prej šla k :twisted: lahk pa tud nitro pihaš not, so še bolši učinki kot z kisikom, sam tud tuki mašina trpi.
 
strojnik
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 24
Pridružen: To sep 16, 2003 8:21 pm

Napisal/-a strojnik To sep 16, 2003 9:47 pm

bolš je, da imaš pred turbino mrzel zrak, ki ima večjo gostoto kot vroč zrak in s tem več kisika ni pa neke grozne razlike
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell To sep 16, 2003 9:52 pm

strojnik je napisal/-a:če pihaš čisti kisik v motor boš dobil večjo moč, ker boš imel boljše zgorevanje, sam bo pa tud mašina prej šla k :twisted: lahk pa tud nitro pihaš not, so še bolši učinki kot z kisikom, sam tud tuki mašina trpi.

rad bi te vidu da cisti kisik notr pihas...ti v gtrenutnu zatali bate s cilindrom skupaj...

zato je nos.....
N hladi..
kisik pa za boljse izgorevanje
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
kr3mn1
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 512
Pridružen: Sr mar 26, 2003 10:48 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a kr3mn1 To sep 16, 2003 10:22 pm

TechnoBoY je napisal/-a:
strojnik je napisal/-a:če pihaš čisti kisik v motor boš dobil večjo moč, ker boš imel boljše zgorevanje, sam bo pa tud mašina prej šla k :twisted: lahk pa tud nitro pihaš not, so še bolši učinki kot z kisikom, sam tud tuki mašina trpi.

rad bi te vidu da cisti kisik notr pihas...ti v gtrenutnu zatali bate s cilindrom skupaj...

zato je nos.....
N hladi..
kisik pa za boljse izgorevanje


N je za polnilo!!!! ne za hlajenje! hladi samo takrat ko se iz tekoče faze spreminja v plinsko...! N ti zveča kompresijo....marija techno...

lp, kr3mn1
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell Sr sep 17, 2003 5:24 am

ssamo povzetek iz nitros.info...
da nebos tople vode pogruntal.. ( jest je ne probavam)
V8 POWER
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov