Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
fastfury
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Po sep 23, 2002 11:00 am

QMI engine treatment

Napisal/-a fastfury Sr avg 20, 2003 12:10 pm

Zadnjič sm v eni reviji bral o tem dodatku k naredi eno teflonsko zaščito v motorju in zmanjša obrabo motorja, porabo goriva pa še poveča moč motorja (sicer samo 7%). Me zanima če je kdo to že sprobal pa če se vam zdi v redu stvarca. :shock:
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr avg 20, 2003 12:16 pm

Sam ga uporabljam, ker je cenejši od motor-up-a, je pa isto pod drugo blagovno znamko. Meni se je poraba res zmanjšala in to iz 10,8 na 9,3 L/100km pri mašini z 180KM. Slog vožnje je ostal isti in relacija ista. Moč motorja pa se ne poveča, kvečjemu se doseže tisto(par procentov manj od novega avta) kar je avto izgubil z starostjo. Čudežev pa stvar ne dela, tako da premisli, ali je vredno dajati vsakih 10k kilometrov ta dodatek v mašino.

LP
Nebivedu
 
Uporabniški avatar
zupi13
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3297
Pridružen: Sr mar 27, 2002 1:45 pm
Kraj: CE

Napisal/-a zupi13 Sr avg 20, 2003 12:27 pm

QMI drži baje 80 kkm?!?!
Slika
 
Uporabniški avatar
fastfury
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Po sep 23, 2002 11:00 am

Napisal/-a fastfury Sr avg 20, 2003 6:15 pm

ja tam tud piše da zdrži 80000 km, kolk pa stane in kje si to nabavu?
 
Uporabniški avatar
zupi13
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3297
Pridružen: Sr mar 27, 2002 1:45 pm
Kraj: CE

Napisal/-a zupi13 Če avg 21, 2003 6:35 am

oče ga je kupu (jst sm mu ga) v celju v avtomotorju, stal pa je cca. 9 ksit! pa se res pozna učinek!
Slika
 
Uporabniški avatar
Duke
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: Če jan 30, 2003 5:48 pm

Napisal/-a Duke Če avg 21, 2003 10:30 am

A govoriš o zadevi, ki ima noter PTFE (teflon po domače)? Pozabi! NI primeren za uporabo v motorju z notranjim izgorevanjem, ki ima batne obročke. Je pa kar OK za menjalnike, verižne pogone itd. Zakaj? Delci PTFE razpršeni v olju, sami po sebi ne mažejo niti ne delajo problemov v oljnem filtru, ker so premajhni. Pod visokim tlakom, recimo na ojničnih ležajih ipd, pa se ti delci začnejo oprijemati podlage in ustvarjajo film, ki dobro drsi. No, tam je to ok. Če se pa tak film naredi na cilindru, ga batni obročki vestno strgajo dol s cilindra. No, ti kosmiči so pa kar lepo vidni s prostim očesom. Nalagajo se po kotih posode za olje, na filtru, na mrežici oljne črpalke itd itd. Zgleda kot zdrizasta brozga. Da ne omenjam, da ta brozga lahko zamaši oljne vode manjših presekov. Torej, ne glede na znamko, PTFE - Teflon ne spada v motor.

Zadeva, ki je po dosedajšnjih dognanjih najboljše mazivo, je MoS2 - molibden disulfid v obliki nano cevk. Peklensko draga zadeva, ki jo znata narediti le dva laboratorija na svetu. Kje? Institut Jožef Stefan v Ljubljani in še nekje v Izraelu. Sicer pa se MoS2 v komercialni obliki dobi v prahu, kot dodatek olju (znani LIQUI MOLY) ali pa celo kot motorno olje Liqui Moly s tem dodatkom.

Duke
 
Uporabniški avatar
fastfury
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Po sep 23, 2002 11:00 am

Napisal/-a fastfury Če avg 21, 2003 7:34 pm

Ja hvala za nasvet, mislm da bom pol raje kupu tisto olje od Liqui Moly, a mogoče veš kok stane pa kje se ga dobi?
 
Uporabniški avatar
Duke
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: Če jan 30, 2003 5:48 pm

Napisal/-a Duke Pe avg 22, 2003 8:17 am

fastfury je napisal/-a:Ja hvala za nasvet, mislm da bom pol raje kupu tisto olje od Liqui Moly, a mogoče veš kok stane pa kje se ga dobi?


Kot sem prebral na deklaraciji, je za liqui moly uvoznik linde mpa iz ljubljane. najdi.si reče http://www.lindempa.si/ ej. :shock: ..majo celga boga tam....

duke
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Pe avg 22, 2003 8:35 am

LM dodatki se dobijo skoraj na vsaki črpalki.

Sem bil pa zelo zadovoljen z dodatkom za menjalnik. Super zadeva!
 
Uporabniški avatar
.::GTR::.
Uporabnik
 
Prispevkov: 1156
Pridružen: So mar 15, 2003 1:59 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a .::GTR::. Pe avg 22, 2003 11:51 pm

zdej pa res ne vem a kupm ta QMI a ne. a QMI ma PTFE a ma sam motor up? pa kokr jest vem je ful folka zadovolnga z QMI... :roll:
 
Uporabniški avatar
Duke
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: Če jan 30, 2003 5:48 pm

Napisal/-a Duke Po avg 25, 2003 9:02 am

Če kakšna stvar ima PTFE ali karkoli drugega, to MORA pisati na embalaži. Druga zadeva je, da nisi našel ničesar na valjih. Logično. Tam ne more nič biti, bi pa moralo biti.
ZAKAJ NE MORE? Ne more zato, ker karkoli tja takega trdnega pride, batni obročki to vestno poberejo dol in te svaljke olje odplakne v karter. Oglej si karter kako zgleda.

ZAKAJ BI MORALO? Ker bi ta stvar delovala le, če bi bila med valjem in obročki. Torej med dvema površinama ki se med seboj dotikata.

Duke
 
Uporabniški avatar
Duke
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: Če jan 30, 2003 5:48 pm

Napisal/-a Duke To avg 26, 2003 8:57 am

Na obročkih se nič ne "nabira", ker se ne more. V kanalu, kjer ležijo posnemalni obročki so tako ali tako luknje v batu, skozi katere teče olje. To isto lje nosi delce ptfe na steno valja, obročki pa jih posnamejo in olje odplakne v karter.
Na IJS so (če so) preizkušali mazalne lastnosti filma ptfe, ki NISO sporne. Zadeva dejansko deluje, kot sem rekel, na zobniških prenosih, drsnih ležajih itd. Ne deluje pa v valjih motorjev z notranjim izgorevanjem. Morda še nekaj. Zadeva, ki deluje, je pa ekološko sporna, so halogenirani ogljikovodiki, ki jih dodajamo olju. Ti se kemično (ne pa fizično, z lepljenjem) vežejo s kovinami (samo s kovinami) in ustvarijo monomolekularen sloj kovinske soli, ki preprečuje hladen zvar med seboj dotikajočih se kovin. Ne pride torej do abrazije, temveč do glajenja med seboj dotikajočih se ploskev. To DELUJE, ampak kot rečeno, ni zelena. To je vse.

Duke
 
Uporabniški avatar
Duke
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: Če jan 30, 2003 5:48 pm

Napisal/-a Duke To avg 26, 2003 8:58 am

tomaz30 je napisal/-a:KOT OMENJAŠ, DA SE NABERAJO USEDLINE, TE MORAM POPRAVITI , DA TO NI RES,KER POTEM BI TEGA VELIKO NABRALO NA POSNEMALNIH OBROČKIH IN PO VSEJ VERJETNOSTI BI AVTO PORABIL VELIKO OLJA VENDAR SE V MOJEM PRIMERU TO NI ZGODILO. VEČ PODATKOV , PA BOSTE DOBILI PRI ZASTOPNIKU V KRANJU, SAJ IMAJO VELIKO GRADIVA IN IZKUŠENJ LJUDI , KI SO TO UPORABLJALI TAKO ZA AVTOMOBILE , STROJE ,TOVORNJAKE, AVTOBUSE CELO NA INŠTITUTU JOŽEFA ŠTEFANA SO GA PREIZKUSILI. PREVERITE!!!


Tomaž!

In lepo prosim ne TULI name, ker odlično slišim in vidim. Piši za malimi črkami. Velike črke pomenijo vpitje.

Duke
 
Uporabniški avatar
Duke
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: Če jan 30, 2003 5:48 pm

Napisal/-a Duke Sr avg 27, 2003 12:17 pm

Tomaž!

Videl sem odprt Ford Cosworth, enega naših znanih tekmovalcev. Resda pred kar nekaj časa. V karterju je bil ta grd zdriz. Naslednja zadeva, ki sem jo spet videl, je bil Renault Clio. Podrl se je menjalnik. No in ko je bil odprt, smo videli sledeče; zdriz v karterju, v menjalniku pa 1. - 4. prestave vse ok, 5. pa razsuta. Ker je 5. prestava zunaj, torej ne skupaj s prvimi štirimi, je oljni vod speljan k tej 5. in ta je bil s tem zdrizom zamašen. Ne bom navajal komercialnega imena izdelka, ki je bil dodan olju. Povem lahko to, da je bil izdelek s PTFE oz. s Teflonom. Meni to dovolj pove.

Duke
 
Uporabniški avatar
Duke
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: Če jan 30, 2003 5:48 pm

Napisal/-a Duke Če avg 28, 2003 8:14 am

tomaz30 je napisal/-a:No naj povem, da Meteor tuning priporoča uporabo QMI- a po njihovih predelavah.
A lahko poveš kateri izdelek je to bil !?
Kakšne so bile posledice pri Ford-u, po uporabi! Je bil pritisk olja kaj manjši!?


Tomaz!

Nocem biti pokroviteljski in ne omalovazujem znanja nasih znalcev, ampak.... ce mi reces, da nek "svetoven" izdelek svetuje nek nas tuner, res ne delam hrbtnih loopingov od vzhicenja. Ce bi mi rekel, da ga nalivajo v motorcke BMW F1, potem bi se kaj rekel :lol:
Pa se eno, tako, na srce; institut za tribologijo in tehnicno diagnostiko, strojne fakultete v Ljubljani, je naredil raziskavo na to temo. Primerjal je osnovno, sinteticno olje samo in z razlicnimi dodatki. Stvar, ki te bo najbolj zanimala je ta: olje z dodatkom PTFE, (blagovna znamka ti je DOBRO poznana) je imelo VECJI koeficient trenja in je zdrzalo MANJSE obremenitve, poskodbe materiala so bile VECJE kot pa pri olju brez dodatkov. Razpolagam s temi podatki, jih pa ne bi dal na net, da ne bi izpadlo kot pljuvanje po katerikoli blagovni znamki. OK?
Zakljucek tega ni, da je katerakoli blagovna znamka, kjer uporabljajo PTFE zanic temvec, da PTFE koristi le v dolocenih primerih.
Za izboljsanje koeficienta trenja je na voljo kar nekaj stvari. Ene so bolj univerzalne, druge pa manj.

Duke
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Če avg 28, 2003 9:17 am

Še ena stvar v razmislek:

proizvajalci olj se trudijo in vlagajo veliko denarja v razvoj. Mlajši bralci foruma verjetno sploh ne vejo kakšna so bila olja pred leti. Jaz mislim da je razlika očitna in sprobal sem že par stvari...

In če bi teflonski dodatek res tako hudo pomagal potem bi ga dodajali tudi proizvajalci olj, pa ga ne.

Je pa res da ima Teflon nekaj zanimivih lastnosti, ima pa tudi slabosti. In res je tudi da se v nekaterih primerih uporablja tudi v mazalnih sredstvih, ampak razen pri proizvajalcih PTFE dodatkov olju se ga praktično ne najde v motornih oljih.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov