Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
warmaster
Novinec
 
Prispevkov: 255
Pridružen: Sr dec 13, 2006 6:33 pm

cip tuning tdi 66kw

Napisal/-a warmaster Pe feb 08, 2008 12:21 pm

Lepo podzravljeni.

Koplega je pred kakšnimi 14 dnevi pri avtoelektroniki čipal golfa 4 2001 letnik tdi 66kw (90km) na 115km.

Ko sem se peljal z avtom, se mi zdi da je takašna ogromna razlika v pospeških, da skor nisem mogel verjeti. Avto je popolnoma znorel, vleče ža od cca 1400 obratov naprej lepo konstantno, ko pa pride tja do 1900 se mu pa vtrga... res noro.
Mimo sticovega audija 1,9 tdi 105km se odpelje kot za šalo. Tudi mimo stilota 1,9 jtd 115 konjev brez problema skoči...
Sam imam golfa 115 konjev, tudi čipanga na 145, vendar se mi zdi da ni tko zelo opazna razlika kot pri njemu.

Zanima me, kakšne mate vi iskušnje z tem motorjem, če je pri vseh takšna razlika?
Slika
 
DaDo3
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 83
Pridružen: Po feb 27, 2006 7:52 pm

Napisal/-a DaDo3 Pe feb 08, 2008 12:28 pm

Kolkr je men znano so te 90km TDi ji najbol zaprti oz. zamorjeni in potem ko čipaš da avto neki od sebe je pa res šok ker gre avto full bols bratranc je čipu a3 90 km isto na 115


Sam neki mi ni jasn prej ko ni bil čipan se turbina sploh ni slišala sedaj pa že pr 2000 žvižga ko nora zaradi samega tlaka ??
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Pe feb 08, 2008 12:37 pm

off: "žvižga" ker bo šla kmalu po gobe :shock:, no sem zgolj na pamet nekaj napisal tko da tega ne jemat resno ;)
 
Uporabniški avatar
gorgo
Novinec
 
Prispevkov: 317
Pridružen: To okt 12, 2004 8:52 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a gorgo Pe feb 08, 2008 12:38 pm

torej bo treba it čipat čimprej, glede na to da pravite da je res vlka razlika!!
Zanima me, če je kakšna razlika v motorju l.99 in l.01.. 99 še ma verjetno staro elektroniko in je čip treba fizično menjat.
pospeški 66kw različnih letnikov? je kakšna razlika prej in/ali po čipanju?
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Pe feb 08, 2008 12:40 pm

gorgo je napisal/-a:čip treba fizično menjat



to je samo software :!:
 
Uporabniški avatar
el_diablo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1784
Pridružen: Če maj 24, 2007 11:55 am
Kraj: Gottschee

Napisal/-a el_diablo Pe feb 08, 2008 1:43 pm

adis je napisal/-a:off: "žvižga" ker bo šla kmalu po gobe :shock:, no sem zgolj na pamet nekaj napisal tko da tega ne jemat resno ;)

kake ti pišeš:roll:

na mojmu prejšnjemu po čipanju je turbina žvižgala tok fajn ,da je včasih kdo ki je bil z mano začel gledat od kje bo rešilc prletu.dve leti hudih obremenitev,pa ni blo nobenga problema
obstaja točka,na kateri drzno postane neumno...
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Pe feb 08, 2008 1:46 pm

off: @el_diablo: ko je pri meni piskala turbina je ta bila tako zjeb*** da sem moral novo kupiti :shock:
 
Uporabniški avatar
=ZiAn=
Uporabnik
 
Prispevkov: 1007
Pridružen: Pe okt 13, 2006 4:27 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a =ZiAn= Pe feb 08, 2008 1:54 pm

adis je napisal/-a:
gorgo je napisal/-a:čip treba fizično menjat



to je samo software :!:


@Adis pri starejših avtomobilih, si nalotal na osnovno čipovje še dodaten čip, ker se jih ne da čipati preko softwara :!:
...Prava nemška zverina bučno zahrumi v turobno jutro, ljudje prično padati na kolena, ko se mimo njih zapeljem v audi a šest petici. "Mati tudi jaz bom nekoč" zašepeta mladi fant svoji materi, ki ji spolzi solza po zgubanem licu...
 
Uporabniški avatar
SamoK
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 792
Pridružen: Po feb 05, 2007 6:36 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a SamoK Pe feb 08, 2008 3:50 pm

men pri novem avtu, pri pospesevanju zazvizga (ne vedno) in mislim, da ne bi smela glih turbina it k koncu..avto ma 3600km :shock:

tisto, ko gre turbina h koncu je bolj podobno mjavkanju.. nekaj takega..
 
TaStar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 75
Pridružen: Ne maj 16, 2004 7:30 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a TaStar Pe feb 08, 2008 5:39 pm

Sam mam tut golfa 90 konjskega čipanga na 115km, kupu sm rabljenga od ene pičke in je bil avto ful zamorjen na začetku, pol z mojo vožnjo pa z tekočino ki smo jo spustili čez motor da ga mal prepuca, se je pa avtu čist zmešal. Zdej vleče k nor. Aja pa tut pr men turbina mal žvižga, tko pač je nč se sekirat, če počaka pa počaka :P Pa 4 Motion je tko da sam vleče in nč ne koplje. Čist vsak k se pelje z mano sprašuje kok je mašina :)
TDI Power!!!
 
Uporabniški avatar
gorgo
Novinec
 
Prispevkov: 317
Pridružen: To okt 12, 2004 8:52 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a gorgo So feb 09, 2008 9:40 am

kero tekočino pa si spustil skoz motor?
 
Uporabniški avatar
gregga
Uporabnik
 
Prispevkov: 850
Pridružen: So avg 20, 2005 6:07 pm
Kraj: Slovenj Gradec

Napisal/-a gregga So feb 09, 2008 9:48 am

gorgo je napisal/-a:kero tekočino pa si spustil skoz motor?

to pa se mene zanima :shock:
a je to slo za kak hud lubrikant...al cistilno sredstvo ?
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ So feb 09, 2008 9:35 pm

Domača slivovka :lol:


Normalno da žvižga bolj po čipanju kot pred tem. Jaz mam vrtinec že na štand gasu pod haubo :twisted:
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
TaStar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 75
Pridružen: Ne maj 16, 2004 7:30 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a TaStar Ne feb 10, 2008 11:59 am

Ma to maš eno tekočino na katero avto laufa (namest nafte) in ti spuca use usedline in kar je zamaščenega v motorju. Sm pa delu to na uradnmu servisu. Avto zdej čist drugač laufa (kot nov) pa tut mrzel veliko lažje vžiga in manj trese. Pa veliko lažje se sedaj zvrti na visoke obrate.
TDI Power!!!
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost