Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
AIRbrush
Uporabnik
 
Prispevkov: 1235
Pridružen: Ne sep 08, 2002 3:50 pm
Kraj: Kamnik

Iberlauf???!!!!

Napisal/-a AIRbrush Če avg 21, 2003 7:01 pm

Sej ne vem kako se strokovno reče iberlaufu, vendar upam da se komu sanja o čem govorim. Zanima me pa zarad tega ker sem vidu da je mel en model na tisti cevki za iberlauf kao nek konični filter K&N in me zanima v čem bi blo to bolje.
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Če avg 21, 2003 7:08 pm

Tud mene zanima. Polek tega, da z pravim filtrom prov kul zgleda.
Slika
 
Uporabniški avatar
AIRbrush
Uporabnik
 
Prispevkov: 1235
Pridružen: Ne sep 08, 2002 3:50 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a AIRbrush Če avg 21, 2003 7:22 pm

Ja ful lepo zgleda. Mene pa zanima še funkcionalnost in kje bi se dalo to pri nas dobit.
 
Uporabniški avatar
fastfury
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Po sep 23, 2002 11:00 am

Napisal/-a fastfury Če avg 21, 2003 7:35 pm

A lahko tud za ostale, če nisem edini, malo razložite kaj je ta iberlauf?! :shock:
 
bobetko
Novinec
 
Prispevkov: 443
Pridružen: So sep 14, 2002 6:11 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bobetko Če avg 21, 2003 10:10 pm

fastfury je napisal/-a:A lahko tud za ostale, če nisem edini, malo razložite kaj je ta iberlauf?! :shock:


Odušek
 
Uporabniški avatar
povzek
Novinec
 
Prispevkov: 355
Pridružen: Sr mar 12, 2003 12:46 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a povzek Če avg 21, 2003 10:30 pm

Ja pomojm de so ti oduški (iberlaufi) sam zato, de ti oljni hlapi ne tečejo po mašin! Kšne večje funkcije pa pomojm de nimajo! Jest mam pr seb dva (enga sm obvezno rabu, drug je pa prov de je, čeprov ni nujn)!
aiid
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Če avg 21, 2003 10:34 pm

To vse ok, sam zakaj bi rabil dodaten filterček za njega?
Slika
 
Uporabniški avatar
povzek
Novinec
 
Prispevkov: 355
Pridružen: Sr mar 12, 2003 12:46 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a povzek Če avg 21, 2003 10:37 pm

Jah ne vem kuko majo ostali avti (eni mamo pač srečo in furamo take aute k majo očitno zadeve bl neumn narjene), sam pr men je tko de mam dva oduška, en zrk (olne hlape) piha vn, drug pa not uleče! Na na temu k mi not uleče nujn rabm filtr! (zdej to ni blo ne vem kuko strokovno povedano, sam jebat ga, se ne spoznam tok na te zadeve, sam pomojm de je usen razumliv) :roll:
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Pe avg 22, 2003 7:36 am

Iberlauf ali po domače odušek rabiš iz dveh razlogov.

- ko se motor segreva se segreva tudi zrak in olje v njem, torej se širi. Če nebi bilo iberlaufa bi udarilo ven na semeringih...

- ko motor deluje, spušča nekaj plinov tudi mimo batov v karter. Tudi to ustvarja dodaten pritisk.

Ponavadi je iberlauf speljan za filtrom v sesalni del, ponovno 2 razloga. Prvi je ekologija da ne špricaš olje vse povsod, drugi je pa da se zrak v primeru hlajenja prefiltrira

To je tudi razlog zakaj imajo nekateri filter na iberlaufu - da jim ne vleče svinjarijo v motor. Seveda če imajo predelano, da iberlauf ni več na sesalnem kolektorju.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov