Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Corrado Enthusiast
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 50
Pridružen: Ne avg 24, 2003 2:19 pm

N2O + Corrado G60

Napisal/-a Corrado Enthusiast Po avg 25, 2003 1:23 pm

Takole! Ravnokar sem na mobisuxu prebral prispevek uporabnika naliM, ki reklamira NOS sisteme, katere vgrajuje lastnik tistega monster fičota z NOS shotom (drag race Murska Sobota - še pomnite, tovariši?).

Premišljujem, kako bi stvar funkcionirala na Corradotu G60. Za vse tiste, ki ne veste, je to avto z g-laderjem, torej kompresorjem. Ima 160 konjev in 1.8 motorček.

Kaj bi sploh N2O pridonesel oz. raznesel?

Samo zanima me, ne premišljujem, da bi si vgradil NO2. Me je kar malo strah imeti bombo pod ritjo :D
Zadnjič spremenil Corrado Enthusiast, dne Če avg 28, 2003 8:28 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
Slika
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Po avg 25, 2003 1:58 pm

raznest ti nima kaj. Oziroma lahko ti, ampak ob strokovni montaži ti jeklenke z plinom nebo kar tako razneslo brez veze. Btw...formula za ta plin je N2O ne NO2, to je čist navadni smejalni plin.

Drugač pa je dodatek moči odvisen od tega katere šobe montiraš. Če sem jaz prav zastopu ti da zraven šobe za 25 do 100 konjski shot. Zdej mašina od tvojga avtommobila nevem kolk bi zdržala, tko da bi moral probat.

Se pa mal vpraši kolk je kej smiselno N2O montirat v tvoj avto glede na to da maš kompresor. Če mal tlak dvigneš boš mel dodatno moč na voljo ves čas in ne samo tistih par sekund. Poleg tega za cca 120k sit kolikor stane nitro dobiš dost materiala za tuning. Recimo komplet rostfrei izpuh pa kak čip itd. Jaz bi šel raj v to smer.
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell Po avg 25, 2003 2:30 pm

tu se žal motita...enostavno je kompresija prevelika ( zaradi laderja) mam doma en komplet NOSa ki nimam kaj z nim pšočet ker mam turbino že.....
z veseljem bi dal še nos...samo bi odprlo mašino !


p.S. sam plin ni exploziven in NI gorljiv !
V8 POWER
 
GVX
Novinec
 
Prispevkov: 114
Pridružen: Pe apr 18, 2003 8:30 pm

Napisal/-a GVX To avg 26, 2003 1:03 pm

TechnoBoY je napisal/-a:tu se žal motita...enostavno je kompresija prevelika ( zaradi laderja) mam doma en komplet NOSa ki nimam kaj z nim pšočet ker mam turbino že.....

Tehno, tukaj se motiš ti!
V Ameriki prodajajo komplet za imprezo turbo(vsi letniki, tudi wrx-sti)!
Pri prisilno polnjenem motorju je prirastek moči ob enaki šobi še večji, ker turbino bolj požene!Je pa res lažje s čipom pri turbašu priti do limita motorja!
L.P.
gvx
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell To avg 26, 2003 1:21 pm

dej se spust na realna tla..impreca STI je nastimana za nadalne tunanje....tko da je se dovol rezerve.. medtem ko pri coradotu ni nevem kasne rezerve.. mogoce kasnih 30-50km..samo nevem...
pri mojem 100% ni :(
V8 POWER
 
fric
Novinec
 
Prispevkov: 368
Pridružen: Po jan 20, 2003 12:16 pm

Napisal/-a fric To avg 26, 2003 1:46 pm

iKst je napisal/-a:Se pa mal vpraši kolk je kej smiselno N2O montirat v tvoj avto glede na to da maš kompresor. Če mal tlak dvigneš boš mel dodatno moč na voljo ves čas in ne samo tistih par sekund.

Ampak bi bila tudi poraba ves čas večja, pri plinu pa imaš dodatno moč res samo takrat, ko jo potrebuješ. Tudi kar se vzdržljivosti motorja tiče premisli: če dvigneš tlak kompresorja, je motor vseskozi pod večjo obremenitvijo, pri plinu pa samo takrat, ko to dodatno moč res rabiš... moje mnenje.

iKst je napisal/-a:Poleg tega za cca 120k sit kolikor stane nitro dobiš dost materiala za tuning. Recimo komplet rostfrei izpuh pa kak čip itd. Jaz bi šel raj v to smer.

Samo za res dober izpušni kolektor bo potreboval dosti več denarja kot za NOS, pa pridobitev na moči še zdaleč ne bo takšna...
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan To avg 26, 2003 10:11 pm

Eko ti malo branja: http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=896551

P.S. A slučajno veš, kje in za kolk se bi dobilo manše zobničke/kolesa za jermen na G60tki? kake 68mm?
Slika
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst To avg 26, 2003 10:45 pm

technoboy, poznam tipa ki ma na svojem 200sx s14 100 shot N2Oja. Mašina je čist standardna, prejšnjih predelav ni blo razen filtra in izpuha. Tko da turbo + N2O gre skupaj. Verjetno pa res ne v vseh primerih. Ampak 160 konjev iz 1,8 mašine ni velik za kompresor. Prisilno polnjeni motorji ponavad brez težav zdržijo 150hp na liter. Odvisno sicer spet od motorja.
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell Sr avg 27, 2003 9:44 am

no ja jest sm tut u to verjel...samo potem so dal 100km na 1.8T ibizo al cupro al kaj je ze..in je počla..zdej..jest mam odprto turbino...skor do maxa...se 0.3 bara...
mam NOS..samo nevem če je varno montirat
V8 POWER
 
Koshir
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: To avg 19, 2003 10:03 am

Napisal/-a Koshir Sr avg 27, 2003 10:51 am

Nitrous + FI je kao najboljsa kombinacija mozna,
mal prasaj po ameriskih forumih, scena tega je da ko ti dobis zrak vn iz turbine je totalno vroc ga malo ohladis ko gre cez intercooler in potem to zmesas z nitrousom ki je ledeno hladen in kaj dobis vn stisnjen in totalno mrzu zrak kar pomen da bo vecja gostota zraka notr...taka v eazy razlaga... tko da vsak ki malo bolj tunira avto na FI da zraven nitrous sistem ze samo zaradi tega efekta....


LP
 
UnoTurbo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 92
Pridružen: Sr maj 07, 2003 10:12 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a UnoTurbo Sr avg 27, 2003 11:51 am

Techno... Kokr sem jest pregledoval imaš še nekaj fore, seveda ob dodatku večjega intercoolerja(primernega ima Lancia Dedra Integrale ali pa turbo-danes se grem ment za njo :) lahko dvigneš še malček tlaka za 2 desetinki. Potem kot sam veš lahko zamenjaš cevi. In pa NOS-a lahko montiraš, saj majo fantje na 1.4 motorju ob nadtlaku 1.5bara nos. Tko da je moč potem cca 220KW. Kako to prenesejo na cesto me ne vpraši :) Kar se pa corradota tiče, mislim da imajo VAG-ovi motorji še več rezerve tko ne vem po moje ne bi smel bit problemov. Drugače pa metanol/water injection :) pa tlak za 0.5 bara gor, ne rabš nch nosa :) Vem malček bluzenja.. ampak da se vse če se hoče..

Mal branja :)
Increasing the density of the inlet charge.

For a particular atmospheric pressure and temperature there is a definite amount of fuel-air mixture which can be maintained without the fuel falling out of suspension and becoming droplets of petrol. A very good way to both increase the density and lower the charge temperature is to add water to the inlet mixture. Water is very low cost and has several plus factors. Firstly it is very easy to add water under pressure to the inlet side of the turbo by using a metered spraybar in the input to the turbo. Water has the low specific heat required to both cool the mixture and impart added power. When water is ingested into a conventional engine the water is turned into superheated steam under combustion and provides and extra "kick" to the piston. This can be as much as 30% if correctly engineered. In reality 20% is more likely as the water is not always vaporised effectively, but in a turbocharged engine we have the turbine blade in the inlet to give us an added benefit. The water if injected into the inlet side of the turbocharger is firstly atomised by the rapidly spinning blade and takes up the heat from the combination of the compresing of the air and the excess heat from the exhaust impeller side of the turbo. In all the turbo is made for water injection and 20 to 40% extra power can be achieved by setting the water flow at the correct level. A plus factor is that the engine runs smoother and higher ignition advance can be used to good advantage to develop even more power.

Lp
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell Sr avg 27, 2003 12:58 pm

UnoTurbo je napisal/-a:Techno... Kokr sem jest pregledoval imaš še nekaj fore, seveda ob dodatku večjega intercoolerja(primernega ima Lancia Dedra Integrale ali pa turbo-danes se grem ment za njo :) lahko dvigneš še malček tlaka za 2 desetinki. Potem kot sam veš lahko zamenjaš cevi. In pa NOS-a lahko montiraš, saj majo fantje na 1.4 motorju ob nadtlaku 1.5bara nos. Tko da je moč potem cca 220KW. Kako to prenesejo na cesto me ne vpraši :) Kar se pa corradota tiče, mislim da imajo VAG-ovi motorji še več rezerve tko ne vem po moje ne bi smel bit problemov. Drugače pa metanol/water injection :) pa tlak za 0.5 bara gor, ne rabš nch nosa :) Vem malček bluzenja.. ampak da se vse če se hoče..

Mal branja :)
Increasing the density of the inlet charge.

For a particular atmospheric pressure and temperature there is a definite amount of fuel-air mixture which can be maintained without the fuel falling out of suspension and becoming droplets of petrol. A very good way to both increase the density and lower the charge temperature is to add water to the inlet mixture. Water is very low cost and has several plus factors. Firstly it is very easy to add water under pressure to the inlet side of the turbo by using a metered spraybar in the input to the turbo. Water has the low specific heat required to both cool the mixture and impart added power. When water is ingested into a conventional engine the water is turned into superheated steam under combustion and provides and extra "kick" to the piston. This can be as much as 30% if correctly engineered. In reality 20% is more likely as the water is not always vaporised effectively, but in a turbocharged engine we have the turbine blade in the inlet to give us an added benefit. The water if injected into the inlet side of the turbocharger is firstly atomised by the rapidly spinning blade and takes up the heat from the combination of the compresing of the air and the excess heat from the exhaust impeller side of the turbo. In all the turbo is made for water injection and 20 to 40% extra power can be achieved by setting the water flow at the correct level. A plus factor is that the engine runs smoother and higher ignition advance can be used to good advantage to develop even more power.

Lp

se prav...35KM ni panike..aja a si se kej zmenu za kolektro..ker se ga kar sliš mal ... :)
V8 POWER
 
UnoTurbo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 92
Pridružen: Sr maj 07, 2003 10:12 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a UnoTurbo Sr avg 27, 2003 1:14 pm

Elow :)
Em dans se vidva pa se bova probala za Lancio zment, pa tud za turbinco pregledat :)

Se slišva
LP
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell Sr avg 27, 2003 1:21 pm

hudo hudo..aja centralc deluje :) muska tut (ceprov nevem zakaj) ...neonke pa upam jutr.... :)
V8 POWER
 
UnoTurbo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 92
Pridružen: Sr maj 07, 2003 10:12 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a UnoTurbo Sr avg 27, 2003 1:26 pm

hehe lepo, lepo.. Si pridn vidm :)
Take rabmo.. No sej če bom jest nabavu Lancio, se bova zmenla pa boš še to koreto malček "napedenal" :):) Drugače je pa Dedra Integrale 2.0 Turbo (4x4) 180KM, večja turbina, remus izpuh, novi injektorji, cca 200KM naj bi imel. Ne vem al mal nalaga al je res. Se bomo zapeljal pa bomo vidl..
Se oproščam zarad off topica. Ne bom več obljubm :)

LP
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell Sr avg 27, 2003 3:57 pm

sej ma veze s tunanam :)
V8 POWER
 
NOsistem
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: Če jul 24, 2003 9:43 pm
Kraj: Gorica

Re: N2O + Corrado G60

Napisal/-a NOsistem So avg 30, 2003 11:43 am

Dejmo fantje! Vsi sam govorite "N2O to pa ono, moj prijatu ma to, pa poznam nekoga k je montiru..... bla bla" Nobedn nima blage veze v kaj se spuščate.

Evo vam iz prve roke: mam AUDI 20i + NOS kateri je kar v uporabi. Športni ispuh, filtri ......
Prvi poskus N2O: cca +40KM menjava ispušnih ventilov
Drugi poskus N2O: uspešno, po uporabi približno 2 meseca menjava glave motorja!
Dobra lastnost: ni potrebno menjat olja! MENJAŠ KAR MOTOR!?!
Enoletni študi sistema Nitro, dva meseca izdelave, pol leta uporabe N2O: komplet ventili, glava motorja, 2x komplet motor...
Avto še deluje NOS tudi (FANTJE KONJE JE TREBA PLAČAT)

P.S. Nitro gre v vsak avto brez izjem, vprašanje je samo cena in smiselnost montaže ali uporabe.
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell So avg 30, 2003 2:20 pm

NO sistem...to je predvsem posledica neprave mešanice bencina in n2oja..
če je mešanica prava..ni panike..lej vseveda.... 100X uporabu..še vedno brez posledic..ma pa 75-100km shot..
dej dje...a mas to doma narjeno sobo..ker doma je tezko pravo mešanico zadet..jest mam šobo kupljeno in to je klučno !
gre pa verjetno drug mesec not. !
35km..kej vec bi blo nesmisu ker je ze tko mocn avto

dsmo neki me zanima.. od kere firme je ŠOBA... nič drugega... pa a je menjal svečke... predvzig ?
V8 POWER
 
NOsistem
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: Če jul 24, 2003 9:43 pm
Kraj: Gorica

Re: N2O + Corrado G60

Napisal/-a NOsistem So avg 30, 2003 8:02 pm

Ja O.K. veliko sreče TechnoBoy.

Moj sistem je komplet domače izdelave, kot sem rekel enoletno delo in iskanje podatkov. Kar se pa mešanice tiče je bil avto izmerjen na valčkih s kar zanesljivo opremo.
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell So avg 30, 2003 8:12 pm

heh si že vse povedal..pač domača šoba se nemore primerjat z miljonskimi raziskavami lkasne priznane firme (nx itd)

oni pac dajo tako mešanico da dela tako kot se zagre..
ker premalo ali preveč bencina uniči motor... in ravno to se je zgodilo v tvojem primeru...
ker zakaj se to ostalim komercialnim sistemom ( ki seveda ne pretiravajo ) ne zgodi..
ne se sekirat sej tko nism strukovnak za to...
V8 POWER
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov