Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
AIRbrush
Uporabnik
 
Prispevkov: 1235
Pridružen: Ne sep 08, 2002 3:50 pm
Kraj: Kamnik

Zamenjava odmičnih gredi

Napisal/-a AIRbrush Po avg 25, 2003 6:19 pm

Če se kdo kej bolj razume na to (tle sem pa bolj mrzel) naj mi prosim pove kere dele pri motorju je treba še zamenjat če želim zamenjat odmične gredi?
 
GVX
Novinec
 
Prispevkov: 114
Pridružen: Pe apr 18, 2003 8:30 pm

Re: Zamenjava odmičnih gredi

Napisal/-a GVX To avg 26, 2003 12:57 pm

AIRbrush je napisal/-a:Če se kdo kej bolj razume na to (tle sem pa bolj mrzel) naj mi prosim pove kere dele pri motorju je treba še zamenjat če želim zamenjat odmične gredi?

Će boš montiral športne, rabiš še jermenici, s katerima nastavljaš kote odpiranja ventilov. Rabiš še tesnila in kako malenkost!
L.P.
gvx
 
Type-RCivic
Novinec
 
Prispevkov: 122
Pridružen: Če mar 06, 2003 6:58 am
Kraj: Prebold

Napisal/-a Type-RCivic So avg 30, 2003 8:23 am

Odvisno od tega kako hude "ostre"odmicne bos uporabil!Ponavadi proizvajalec odmicnih se predpise kaj je potrebno zamenjati poleg....

Ponavadi se menjajo ventili, vzmeti ventilov, jermenice za nastavitev kota in pa se kaj bi se naslo!
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero So avg 30, 2003 4:34 pm

Verjetno še kakšno tesnilo ;)

pa jermen (če ga imaš) tudi nebi škodilo če zamenjaš.

Je pa odvisno kaj bi rad dosegel. Pri rahlo bolj športni gredi ni potrebe da se menja še kaj, pri hudo športnni je pa priporočljivo menjat še cel kup stvari, od ventilov, sesalnega dela, izpuha, nastavitve....itd itd
 
Uporabniški avatar
Xman24
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: To avg 26, 2003 10:22 pm
Kraj: Velenje

Napisal/-a Xman24 So avg 30, 2003 11:37 pm

AIRbrush to pa še mene zanima kr neki časa da bi tud to porihtu. Drugač sem se pa jaz enkrat zanimu za svoj prejšnji avto AX GT da bi si ga dal navit. Pa sm se menu z enmu mehaniku od Peljhana da bi mi ga lahk porihtu iz 90 KM na 160 KM (odmična gred...). Probi nekako stopit v stik z njim.

Itaq pa mi morš enkrat pokazat svojo zverinco kk zgleda v živo.
 
Uporabniški avatar
AIRbrush
Uporabnik
 
Prispevkov: 1235
Pridružen: Ne sep 08, 2002 3:50 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a AIRbrush Ne avg 31, 2003 6:41 pm

Xman24 je napisal/-a:AIRbrush to pa še mene zanima kr neki časa da bi tud to porihtu. Drugač sem se pa jaz enkrat zanimu za svoj prejšnji avto AX GT da bi si ga dal navit. Pa sm se menu z enmu mehaniku od Peljhana da bi mi ga lahk porihtu iz 90 KM na 160 KM (odmična gred...). Probi nekako stopit v stik z njim.

Itaq pa mi morš enkrat pokazat svojo zverinco kk zgleda v živo.


Ni blema. Pridi v Grosuplje pa ga boš lahko vidu.

Odmične pa mislim menjat v motorju ki pride v mojga Saxa. 1.6 16v. Hočem da je do detajla opedenan.
 
GVX
Novinec
 
Prispevkov: 114
Pridružen: Pe apr 18, 2003 8:30 pm

Napisal/-a GVX Ne avg 31, 2003 7:12 pm

Xman24 je napisal/-a:AIRbrush Pa sm se menu z enmu mehaniku od Peljhana da bi mi ga lahk porihtu iz 90 KM na 160 KM (odmična gred...).

Odmične gredi ti dodajo 5, morda 10 km!Za 160 km na AX GT bi moral menjati 3/4 motorja in stroški bi bili nekaj miljonov!!
L.P.
gvx
 
Uporabniški avatar
Jinxy
Novinec
 
Prispevkov: 132
Pridružen: Sr dec 04, 2002 12:03 am

Napisal/-a Jinxy Ne avg 31, 2003 9:57 pm

"Športne" odmične gredi ti samo premaknejo krivuljo navora višje v obrate in tukaj se začnejo problemi. Za odmično, ki ti da recimo 10 KM, ni treba v motorju menjati ničesar ker ostanejo blokada in vrtljaji motorja enaki.
Pri odmičnih z bolj ostrim profilom pa je krivulja navora pomaknjena že tako visoko, da je treba motor zavrteti 1000-2000 obratov hitreje, da lahko zares izkoristiš tiste dodatne konje. Ker motor ni konstruiran za tako visoke vrtljaje, je treba zamenjati praktično vse v glavi motorja (votli ventili, močnejše vzmeti, nastavljive jermenice), potem pa še močnejče ojnice, kovani bati,...

Samo za info: Za moj motor, ki ima 103 KM@6000 in blokado pri 7000, stane predelava na 190 KM@8200 cca 3000 GBP
 
Škoda lover
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: To sep 23, 2003 3:25 pm

Napisal/-a Škoda lover Če feb 12, 2004 8:39 pm

Če koga res zanima naj si pogleda na www.kentcams.com Pa ni taka panika za cene, odmične se da namreč prebrusit na drugačen profil in to stane cca 50 GBP, sam je pa pol montaža... Pa se cena kar krepko dvigne! Pa ne pozabite, da se poraba bencina poveča, pa NI res, da se krivulja samo premakne, dejansko se moč precej poveča.

Je pa problem če pretiravaš tako kot sem jaz (imam 295 stopinjsko odmično gred) potem imaš pa prosti tek nekje med 1100 in 1400 obrati in absolutno nič moči do 2500 obratov.

Ta glavna stvar ki spada zraven z odmično gredjo so trše vzmeti ventilov! Pa problem zna bit s hidravličnimi dročniki, če ma kdo kakšno vprašanje?
 
ZEeMF
Novinec
 
Prispevkov: 160
Pridružen: Ne jan 25, 2004 7:45 pm

Napisal/-a ZEeMF Ne feb 15, 2004 12:03 am

ja pogled na to je pa tkole. zdej če maš ti ta avto za vsakdan, pol se ti nitipodrazno ne splača kar kol afnat, okol gredi. ker kot je že un prej povedu nimaš pr nizkih obratih kej izkat (to za po mestu ni). če maš pa avto za drege pa za kdaj pa kdaj pol pa veselo... sam pretiravat pa spet ni dobr. škoda avta
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Ne feb 15, 2004 12:29 am

Sej kaki avti majo pa preveč navora pri nizkih obratih pa bi rajš da pri visokih mal bolj zavrti. Sej se da tud bolj mile odmične dat not ki so primerne tudi za vsakodnevnega vozača. Za svojga že čakam da kje najdem 1.6L gti motor pa mu vzamem odmično. Super (original) nadomestek za originalno.
Slika
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 Ne feb 15, 2004 8:50 pm

Čak mal...a maš preveč navora? :D :D
Posodš mal?
V salomoncu pa en prodaja enko GTI po delih, sam ne vem točn a je 1.6 al 1.8!
TJUNING PA TO...
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Po feb 16, 2004 12:15 am

super98 je napisal/-a:Čak mal...a maš preveč navora? :D :D
Posodš mal?
V salomoncu pa en prodaja enko GTI po delih, sam ne vem točn a je 1.6 al 1.8!


če stoje pri 0 obratih pohodim gas mi sam kolpe, pol pa pri 5500 obratih "crknejo" konji. V salomoncu najverjetneje prodaja dvojko GTI (kar tudi rabim za sesalno loputo :P ). Bo treba dnar za žeton za salamonca dat...
Slika
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 Po feb 16, 2004 1:16 am

Te mašine se ne vrtijo lih najrajš! Povdark je bl na navoru v nižjih in srednjih vrtlajih...ker je tut sam motor dolgohodn! Jst bi pustu tko kokr je!
Ker ajnšpric pa maš? Najbrž K-jetronica???
Tist je bla pa enka GTI v salomoncu...k sm jst tut neki rabu!
TJUNING PA TO...
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG Po feb 16, 2004 1:01 pm

Škoda lover je napisal/-a:Če koga res zanima naj si pogleda na www.kentcams.com Pa ni taka panika za cene, odmične se da namreč prebrusit na drugačen profil in to stane cca 50 GBP, sam je pa pol montaža... Pa se cena kar krepko dvigne! Pa ne pozabite, da se poraba bencina poveča, pa NI res, da se krivulja samo premakne, dejansko se moč precej poveča.

Je pa problem če pretiravaš tako kot sem jaz (imam 295 stopinjsko odmično gred) potem imaš pa prosti tek nekje med 1100 in 1400 obrati in absolutno nič moči do 2500 obratov.

Ta glavna stvar ki spada zraven z odmično gredjo so trše vzmeti ventilov! Pa problem zna bit s hidravličnimi dročniki, če ma kdo kakšno vprašanje?

Brusenje odmice je mal smotano .. ne delat tega .. potem pa po dolocenem casu vidis ureze od ventilov in jih ne poriva vec dol. Videno v zivo! Nikol se ne igrat z deli avta ki so narejeni tako kot so. Tak je materjal taka je konstrukcija .. tega ne spreminjat! Raje novi del nekoliko bolj sporten, v temu primeru odmicna gred. Je pa res .. veliko razlicnih vrst gredi je .. od takih bolj izi do res hudih sportnih. Ce je avto poln elektronike se poraba goriva zveca .. sej kaj bi lahko vse naredil z masino .. pa ne bom .. ker ga imam preprosto za vsakodnevno uporabo. Ze tako ali tako stane prevec vse od a do z.

LP, Klemen
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 Po feb 16, 2004 6:08 pm

Nu-NRG je napisal/-a:Brusenje odmice je mal smotano .. ne delat tega .. potem pa po dolocenem casu vidis ureze od ventilov in jih ne poriva vec dol. Videno v zivo! Nikol se ne igrat z deli avta ki so narejeni tako kot so. Tak je materjal taka je konstrukcija .. tega ne spreminjat! Raje novi del nekoliko bolj sporten, v temu primeru odmicna gred. Je pa res .. veliko razlicnih vrst gredi je .. od takih bolj izi do res hudih sportnih. Ce je avto poln elektronike se poraba goriva zveca .. sej kaj bi lahko vse naredil z masino .. pa ne bom .. ker ga imam preprosto za vsakodnevno uporabo. Ze tako ali tako stane prevec vse od a do z.

LP, Klemen



...buča... :D
Nč bat GO FOR IT!
TJUNING PA TO...
 
Uporabniški avatar
ghia
Novinec
 
Prispevkov: 265
Pridružen: Ne jan 04, 2004 7:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a ghia Po feb 16, 2004 6:29 pm

pejt v trzin v citroen servis trobec mislim da je,poleg vw miheliča je!v citroen servisu ima enga dirkalnega saxoja mislim pa mora tist mehankar pojma met o odmični in predelavi,k un svojga kr naprej tišči po cesti.pejt se tja informirat
EASY RIDER-NIKOL 200!!
Slika
 
Škoda lover
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: To sep 23, 2003 3:25 pm

Napisal/-a Škoda lover Če mar 11, 2004 10:26 am

Nu-NRG je napisal/-a:
Škoda lover je napisal/-a:Če koga res zanima naj si pogleda na www.kentcams.com Pa ni taka panika za cene, odmične se da namreč prebrusit na drugačen profil in to stane cca 50 GBP, sam je pa pol montaža... Pa se cena kar krepko dvigne! Pa ne pozabite, da se poraba bencina poveča, pa NI res, da se krivulja samo premakne, dejansko se moč precej poveča.

Je pa problem če pretiravaš tako kot sem jaz (imam 295 stopinjsko odmično gred) potem imaš pa prosti tek nekje med 1100 in 1400 obrati in absolutno nič moči do 2500 obratov.

Ta glavna stvar ki spada zraven z odmično gredjo so trše vzmeti ventilov! Pa problem zna bit s hidravličnimi dročniki, če ma kdo kakšno vprašanje?

Brusenje odmice je mal smotano .. ne delat tega .. potem pa po dolocenem casu vidis ureze od ventilov in jih ne poriva vec dol. Videno v zivo! Nikol se ne igrat z deli avta ki so narejeni tako kot so. Tak je materjal taka je konstrukcija .. tega ne spreminjat! Raje novi del nekoliko bolj sporten, v temu primeru odmicna gred. Je pa res .. veliko razlicnih vrst gredi je .. od takih bolj izi do res hudih sportnih. Ce je avto poln elektronike se poraba goriva zveca .. sej kaj bi lahko vse naredil z masino .. pa ne bom .. ker ga imam preprosto za vsakodnevno uporabo. Ze tako ali tako stane prevec vse od a do z.

LP, Klemen


Klinc pa videno u živo, a veš kako je blo zmontiran?? Jaz ti rečem voženo v živo zadnje 3 leta in dela!!! Nč se sekirat pr Kentu so majstri oni ti po potrebi tudi nitrirajo odmično da jo utrdijo če je potrebno, vreznine ki si jih videl pa so bile verjetno posledica pretežkih ventilov ali pa pretrdih vzmeti! Če je bila pa 320 stopinjska odmična not montirana pol pa itak ne gre pričakovat da bo motor naredu še 500.000 km a ne?
 
Jaxx
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 45
Pridružen: Po apr 14, 2003 7:14 pm

Napisal/-a Jaxx Če mar 11, 2004 11:49 am

Titan ti posluš Supra98 - vw mašine majo razmerje med vrtino in gibom precej pod 1 (dolgohodne) v kombinciji z dvema ventiloma po valju zato da maš čimveč navora pri čimnižjih obratih... samo po seb to ni problem, da se taka mašina ne bi mogla vrtet na, recimo, 7000 obr. Samo relativna hitrost bata napram kratkohodni mašini je toliko večja, da se prej strga oljni film in začne ribat in zelo kmalu tud dokončno ribne :?
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Če mar 11, 2004 3:23 pm

To vse vem, ampak na lahkem avt je kdaj prov drek če ti iz prostega teka, ko pohodiš skos celo prvo vrti kolesa (pa ne lih save). Problem je ker pri 5500 obratih motor "umre" originalno. To se reši z bolj prepustnim izpuhom (1 lonc, skoz katerga vidiš direkt pa katalizator), s bolšim (in krajšim) dovodom hladnega zraka (doma narejen airbox z CAIom + večji sesalni loputi od Golf 2 GTI, ki jih še iščem) in seveda z odmično. Normalno so šporne odmične drage pa zoperne za normalno vožnjo, ta "G" odmična je pa lih prov da avto vleče do tistih 6000-6500 obratov brez drugih modifikacij.

Ma kdo kako sesalno loputo od G2 GTI 8v za prodat?
Slika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov