Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
renyy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 54
Pridružen: Če dec 21, 2006 7:46 pm

rahlo povečanje moči na cliotu 1.6 16V

Napisal/-a renyy Če mar 13, 2008 3:58 pm

Lep pozdrav.

Imam cliota 1.6 16V in me zanima:

1.
če sploh kaj oz koliko povečanje konjev (tko približno),: lahko pričakujem , če iz avta odstranim katalizator in znižam glavo motorja?

In če kaj pridobim na moči oz odzivnosti avta, me še zanima sledeče:

2.
Ali škoduje kaj avtomobilu, če se zniža glava in za koliko mm se lahko, da ne škoduje avtu?

3. kako je kaj z brušenjem kanalov, je to smiselno?

Nekak bi rad pridobil tko od oka 10KM oz toliko,da se čuti kakšna razlika pred/po posegu. verjetno pričakujem preveč, pa vendarle vprašat ni greh 8) .

Če nič ne pridobim, potem se pač ne bom tega lotu, ker razne športne odmične gredi,čipi... in podobni posegi so predragi.
Vnaprej se zahvaljujem za kakšno pomoč ;)

Lp
 
sinesport
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 86
Pridružen: Sr feb 20, 2008 10:31 pm

Napisal/-a sinesport Če mar 13, 2008 4:39 pm

uno ti je drago tle bi si pa masino zjebal,pol bi pa lahk 5 cipov kupu
hehe
AL SM JACK. MURN MOJ RALY SOVOZNIK
 
Uporabniški avatar
CLIO3
Novinec
 
Prispevkov: 259
Pridružen: To okt 10, 2006 6:34 pm
Kraj: Kranjsterdam

Napisal/-a CLIO3 Če mar 13, 2008 4:44 pm

Najcenejsa varjanta oz. najboljsa varjanta je ce ti je avto premalo mocan, prodaj in kupi RS!

To je to
Clio III Dynamic Sport 1.6 16V
 
Pugi-206
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 46
Pridružen: To avg 28, 2007 5:17 pm

Napisal/-a Pugi-206 Če mar 13, 2008 4:44 pm

kaj pa sam kašn drug auspuh pa filter?
...:::206:::...
 
renyy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 54
Pridružen: Če dec 21, 2006 7:46 pm

Napisal/-a renyy Če mar 13, 2008 5:03 pm

CLIO3:
Takšen komentar mi čisto nič ne koristi in je tudi daleč od najcenejše verjante, tko da takšne raje zadrži zase.

Športni filter že imam, avspuha nočem, ker bo avto preglasen pa tudi ni mi do teh raznih atestov, urejanje homoligacije... in podobnih stvari.
Pač sem vprašal, ker "naj" bi se poznalo nekaj na moči, če odstraniš katalizator in tudi če glavo spustiš, koliko pa se dejansko pozna na odzivnosti in KM pa ne vem. Zato pa sprašujem.


Lp
 
Uporabniški avatar
CLIO3
Novinec
 
Prispevkov: 259
Pridružen: To okt 10, 2006 6:34 pm
Kraj: Kranjsterdam

Napisal/-a CLIO3 Če mar 13, 2008 5:33 pm

Sem ti hotu sam dobr, pa si me kuj zatru!

Pr bencincu brez turbince naus ne vem kaj dosegu, zato sem ti napisal da prodaj svojega in pac kupis mocnejsega!

Ostalo je vse brez veze! Ce pa mislis da si sfiltrom kej pridobil na moci se pa motis!

Ponavad se pozna ce res zamenjas kompleten sistem, recimo filterm cip pa celotn izpusn sistem! Pol si pa tm k pa ce kups RS! Tko da nism prou mim brcnu!
Clio III Dynamic Sport 1.6 16V
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Če mar 13, 2008 6:26 pm

Filtr maš=nič. Izpuha nočeš :lol: :lol: In bi rad nekaj na moči delal..
In ti se čudiš ko ti nekdo RS-a omenja.

Prva stvar je komplet izpuh menjat, od kolektorja do zadnga lonca. Zadn lonc se uzame tipski, kar pomeni da bo min bolj glasen. Nato se predela sesalni del, obdela glava, fajn bi blo odmične menjat in narest optimatizacijo elektronke. Tko osnovno..

CWnej varjanta je lajšat avto: rezerva+orodje vn, prazn tank, zadnji zici ven..

Pr takem avtu je pa itak edini smisel, mogoče mal izpuh odpret, ostalo pa na legi narest: amortizerji (dost da tršaš)+fedri, stabilizatorji, struti (vsak našvasa), bolj še zavore (dovolj že agresivne ploščice), gume+distančniki...

Bo cenej, avto boš pa čez ovinke lahko precej bolj gnal in bo ratala zelo hitra zadeva.

Hitrejša kot da dobiš z predelavo motorja 15ps, kar sm naštel pa stock pustiš..

Ni vse v moči, več je v vodljivosti..
Zadnjič spremenil CupraR, dne Če mar 13, 2008 6:33 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
alesdrolec
Uporabnik
 
Prispevkov: 841
Pridružen: Pe maj 18, 2007 6:17 am
Kraj: Kamnik

Napisal/-a alesdrolec Če mar 13, 2008 6:29 pm

CupraR je napisal/-a:Filtr maš=nič. Izpuha nočeš :lol: :lol: In bi rad nekaj na moči delal..
In ti se čudiš ko ti nekdo RS-a omenja.

Prva stvar je komplet izpuh menjat, od kolektorja do zadnga lonca. Zadn lonc se uzame tipski, kar pomeni da bo min bolj glasen. Nato se predelal sesalni del, obdela glava, fajn bi blo odmične menjat in narest optimatizacijo elektronke. tko osnovno..

Cnej varjanta je lajšat avto: rezerva+orodje vn, prazn tank, zadnji zici..

Pr takem avtu je pa itak edini smisel, mogoče mal izpuh odpret, ostalo pa na legi narest: amortizerji (dost da tršaš)+fedri, stabilizatorji, struti (vsak našvasa), bolj še zavore (dovolj že agresivne ploščice), gume+distančniki...

Bo cenej, avto boš pa čez ovinke lahko precej bolj gnal in bo ratala zelo hitra zadeva.

Hitrejša kot da dobiš z predelavo motorja 15ps, kar sm naštel pa stock pustiš..

Ni vse v moči, več je v vodljivosti..
:tomidelej: ne bi mogu bolš povedat
 
renyy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 54
Pridružen: Če dec 21, 2006 7:46 pm

Napisal/-a renyy Če mar 13, 2008 7:54 pm

Torej ne bom nič delal in pustil tako kot je. Torej ne pridobim nič in se ne splača. Avspuha ne bom dajal gor , kot sem že prej omenil.
Hvala za pomoč.

Lp
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov