Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Kako do boljših pospeškov...?

Napisal/-a Symon To avg 26, 2003 9:56 am

...pri Peugeotu 106?

Torej zanima me kaj se da storit pri mojem Pugiju motor 1.1, letnik 93 (Star model).
Kaj bi se se splačal dodat (filter, športni auspuh, karkoli...)? Lahko pa tudi na računa končne, glavn, da bodo pospeški (Khm*Drag*Khm :twisted: )
Kaj pa glede gum? Zaenkrat imam gor 155/70 R13 (Mišelinke 8) ). (bi blo dobr, da se avto tud dobr drži ceste.
Torej kakršnikoli nasveti bi mi prav prišli.



Mehanik je pa moj bratranc, tko da kakršnekoli vgradnje niso problem.
 
Jurchi
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 699
Pridružen: Pe jul 18, 2003 9:55 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Jurchi To avg 26, 2003 11:03 am

Glede auspuha je tko, da razen če ne misliš menjat vse skupi od kolektorja pol ne bo ne vem kakšnih rezultatov(razen hud zvok). Dobra varianta pa je če si umisliš kakšen športn filter pa dodaš kakšno sesalno cev za boljši dovod hladnega zraka (nej bi se poznalo na navoru). Glede gum ti dam pa tak nasvet ne kupuj felten in gum, k bi mele skupno premer ful večji k tiste k jih maš zdej primer (če maš npr. 175/65/14 to pomeni
0.65*17.5*2 (2 ker sta dve stranici) + 14* 2.5399 (ta cifra ti pretvor cole v centimetre) to vse skup nanese 53,3086 če pa daš gor npr 195/50/15 je pa po računu 0,5*19,5*2+15*2,5399=57,5985 . Pa je stvar rešena, premer je celo za par mm manjši tko da ti to ne vpliva slabo na pospešek zarad same širine pa grab k svina. Alu feltne so pa itak boljše zarad tega, ker zaradi ker so lažje in iz fizke ( tocne formule se ne spomnem) ti povem, da je manjši upor pri obratu. Tko, da upam, da sem ti kej pomagu
 
Jurchi
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 699
Pridružen: Pe jul 18, 2003 9:55 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Jurchi To avg 26, 2003 11:05 am

sori pr ta prvem računu je rezultat 58.3086 in ne 53,3086 .
 
fric
Novinec
 
Prispevkov: 368
Pridružen: Po jan 20, 2003 12:16 pm

Napisal/-a fric To avg 26, 2003 11:21 am

6 stopenjski sekvenčni menjalnik, kratka razmerja... ampak vedi, da bo končna nekje max. 150-180kmh (odvisno od razmerja)


problem: CENA!!!
 
Uporabniški avatar
Omelo
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2051
Pridružen: Ne jun 29, 2003 7:26 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a Omelo To avg 26, 2003 11:44 am

ja v tem primeru je velik problem cena... sploh če maš že itak P106 1.1, letnik 93! Ke bi dal za menjalnik 2x tolk kot je avto vreden.
 
Uporabniški avatar
dgrejtest
Uporabnik
 
Prispevkov: 1270
Pridružen: Ne mar 31, 2002 8:16 pm

Napisal/-a dgrejtest To avg 26, 2003 11:54 am

hja... kratek menjalnik lahko dobis tud tako, da das gor manjsa (po premeru) kolesa... Ostani pri 13 colah, daj gor 165/60, pa pred dragom spust gume na 1,3 bar... SAM DA NE BOS POL DRAGOV PO OVINKIH!!! to je sam za naravnost!
pomaga tud odprt auspuh pa filter z direktnim dovodom zraka... pa brusenje in poliranje dolocenih komponent motorja.

pero
[img]http://peter.si21.com/celica/celi_sig.jpg[/img]
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d To avg 26, 2003 11:57 am

Hehe cimanjsa teza boljsi pospesek!!!
Vso kramo nepotrebno in svinerijo ven pomec!
 
Uporabniški avatar
Mike_E_
Novinec
 
Prispevkov: 377
Pridružen: To mar 11, 2003 1:25 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Mike_E_ To avg 26, 2003 1:22 pm

Jurchi je napisal/-a:če maš npr. 175/65/14 to pomeni
0.65*17.5*2 (2 ker sta dve stranici) + 14* 2.5399 (ta cifra ti pretvor cole v centimetre) to vse skup nanese 53,3086 če pa daš gor npr 195/50/15 je pa po računu 0,5*19,5*2+15*2,5399=57,5985 .


Da pa ne boš tkole zgublu živcev pr računanju pa to rajs deli s temle programckom spisanim v excellu.

http://audiox.ath.cx/pub/tirecalc_v97_11.xls
 
Uporabniški avatar
menjekul
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2635
Pridružen: Sr jan 01, 2003 8:14 pm

Napisal/-a menjekul To avg 26, 2003 1:34 pm

kupi ti drugč močnejšega pa bo :wink:
 
fric
Novinec
 
Prispevkov: 368
Pridružen: Po jan 20, 2003 12:16 pm

Napisal/-a fric To avg 26, 2003 1:38 pm

dgrejtest je napisal/-a:hja... kratek menjalnik lahko dobis tud tako, da das gor manjsa (po premeru) kolesa... Ostani pri 13 colah, daj gor 165/60, pa pred dragom spust gume na 1,3 bar... SAM DA NE BOS POL DRAGOV PO OVINKIH!!! to je sam za naravnost!
pomaga tud odprt auspuh pa filter z direktnim dovodom zraka... pa brusenje in poliranje dolocenih komponent motorja.

pero


Ja, samo s tem ne spremeniš prestavnih razmerij. Isti efekt na bolj eleganten način dosežeš s spremenjenim diferencialom, kar ni tako draga zadeva, ampak še vedno pa imaš ista prestavna razmerja.
 
Uporabniški avatar
twingoboy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: To avg 12, 2003 6:35 pm
Kraj: praprot-črnomelj

kloparjevPEDŽO

Napisal/-a twingoboy To avg 26, 2003 3:46 pm

DRUGIČ SI KUPI TWINGOTA!!!!!!!

pol bo pa sloo :-P :-P :-P


in kak drgač prides ta vikend, čene pa grosuplje a ne :twisted: [quote][/quote]
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan To avg 26, 2003 9:55 pm

Kolker je monster reku, TEŽA! Če maš v avtu kak orenk sistem z musko, ga dej ven ko greš dirkat. Čim širše gume (pri 1.1 motorju je to kake 185 širina) spredaj na čim manših in širših feltnah. Zadaj pa čim ožje gume na čim lažjih feltnah (rezervno kolo). Spredne gume napumpaj na neke 1.3 bar kot je dgrejtest reku, zadne pa do maksimuma kar ga guma prenese.

Sam res, vse zice ven (razen seveda vozniškega), ozvočenje ven, predpražnike ven, mogoče akumolator zamenjaš s kakim majhnim, rezervno gumo ven, vrige za na kolesa ven (sem sred poletja pogruntu, da ih imam v prtlažniku :oops: )...

Pa treniraj štarte.
Slika
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Pe avg 29, 2003 10:25 am

Jao noče mi poslat pa pika. Še enkrat probam:
Kaj pa nižanje in spojlerji. A je res, da spojlerji negativno vplivajo na hitrost (Na račun lege).
Torej kar nadaljujte z nasveti, kaj naj še uštimam na avtu. Pa ne mi z nekimi sekvenčnimi menjalniki, ker sem študent ne bogataš.

Twingoboy: Bo šlo ja, sam s ceste ha. :wink:
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell So avg 30, 2003 2:34 pm

twingoboy: poj nej kupi..Uno Trubo, R5 GT, Punto GT itd....
tto gre..ostalo bolj tko :)
LOL
ja spojlerji vplivajo samo na koncno in nic drugega...mogoce tistih 5kg/g....drgac pa nic....d o150km/h
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
Tomo
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4744
Pridružen: Ne apr 06, 2003 10:13 pm

Re: Kako do boljših pospeškov...?

Napisal/-a Tomo So avg 30, 2003 10:26 pm

Torej zanima me kaj se da storit pri mojem Pugiju motor 1.1, letnik 93 (Star model).
Kaj bi se se splačal dodat (filter, športni auspuh, karkoli)


No ja če misliš met avto sam za Drag se ti ne splača devat širših gum, če že potem tanjše, no pa sj so 155 čist ok.
Ja drgac za pospeske pa bi jst zamenju auspuh, al pa če si omislič Tuning Čip ampak ne verjamem da ga imajo za letnik 93.
 
Uporabniški avatar
menjekul
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2635
Pridružen: Sr jan 01, 2003 8:14 pm

Napisal/-a menjekul So avg 30, 2003 10:51 pm

velik fžola :!: :!: :noro :har :har
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Ne avg 31, 2003 7:07 pm

:rofl
Da si nauš kej naredu no :) .
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon So sep 13, 2003 12:28 pm

Kaj je tukaj pisalo presen sm popravu nima veze. Neki od APEX vzmeti. Ampak...
Nić ne bo! APEX od AXa ne paše. A kup kdo? Ne? Ok sy je vseen.

Oktobra pa pride na vrsto športn filter 8) . Direkt od A3Ma, da bo pasal :roll: .
Zadnjič spremenil Symon, dne Ne sep 14, 2003 10:50 am, skupaj popravljeno 1 krat.
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Ne sep 14, 2003 9:37 am

Aja po dstayling mam pa že modre ledice spredaj in notr (res, da notr pol bl mal vidm ampak zgleda pa jebachko 8) .

Še eno vprašanje:
:?:
A se mi pr športnem filtru bolj splača napeljat cev pod avtom al naredim luknjo na haubi nad filtrom in dam air intake, pa da mi direkt piha v filter (skrbi me dež :? )
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Ne sep 14, 2003 10:42 am

Symoon je napisal/-a:
Še eno vprašanje:
:?:
A se mi pr športnem filtru bolj splača napeljat cev pod avtom al naredim luknjo na haubi nad filtrom in dam air intake, pa da mi direkt piha v filter (skrbi me dež :? )


Em cuj najboljsa varianta je zihr luknja v haubo, z nobeno cevjo se ti nebo tolk poznalo kot s tem!
Aja glede dezja pomoje ni problema!
Sem mel jaz masko celo odprto, spodaj pa skatrko za filter celo porezano, da je cel filter ven gledo, pa so zihr tuki kake kapljice sle gor pa ni blo nic harobe!
Sicr pa upras technoboya je na jugicu mel to zadevo rezo v haubi, sam kokr vem je blo vse ok!
Aja ce pa bos napeljeval cevi jih napelji tako v masko ali pod masko da bo zrak neposredno pihal v cev!
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost