Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
vilijem
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 58
Pridružen: Pe avg 25, 2006 10:12 am
Kraj: Stajerska

Tuning za vecjo ekonomicnost/ drugace povedano downgrade

Napisal/-a vilijem Po mar 17, 2008 5:10 am

Vedno slisim, ko se govori o tuningu, koliko moci kdo pridobi kako vecje pospeske ima.....Nisem pa se slisal, da bi kdo rekel, da je po tuningu imel porabo obcutno manjso, ali pa da je avtomobil veliko bolj tisji....

Mene pa zanima, ali je tudi zanimanje in je ze kdo pocel tunanje avtomobila z obratnim namenom in sicer: z namenom znizanja moci, porabe, da bi se s tem servisni intervali povecali, vecja vzdrznost raznih sklopov motorja, manjse onesnazevanje, nizji izpusti......

Zaenkrat tak bolj informativno ce kdo napise. Najverjetneje se da, ce se ne motim pri cip tuningu, se neke tabele za mesanice goriva spreminjajo, potem se bi dalo tudi na manj narest :)?

P

LP

Vili
 
Uporabniški avatar
zabrnek
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Ne mar 16, 2008 8:09 pm
Kraj: Tržič

Napisal/-a zabrnek Po mar 17, 2008 8:56 am

potem je skoraj bolše, da zamenjaš avto in za povrh varčno voziš.

lp
Slika
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Tuning za vecjo ekonomicnost/ drugace povedano downgrade

Napisal/-a adis Po mar 17, 2008 9:19 am

vilijem je napisal/-a:
Mene pa zanima, ali je tudi zanimanje in je ze kdo pocel tunanje avtomobila z obratnim namenom in sicer: z namenom znizanja moci, porabe, da bi se s tem servisni intervali povecali, vecja vzdrznost raznih sklopov motorja, manjse onesnazevanje, nizji izpusti......


čisto enostavno...temu tunningu se reče BUS :D pač prešalti na bus ali pa pešhondo :P
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Po mar 17, 2008 10:45 am

Simpl: ensotavno greš na optimatizacijo elektronke, da se v nulo naštela pravo razmerje gorivo/zrak, tako imaš lahko čistejši izpuh in manjšo porabo.
Ni pa seveda nujno da bo razlika očitna..

Kaj drugega: kupiš bolj švih verzijo.. Ker bebec bo pa manjšal konje, registracijo pa plačeval za več :roll: :roll:
 
bsheep
Novinec
 
Prispevkov: 324
Pridružen: Po maj 30, 2005 4:57 pm

Napisal/-a bsheep Po mar 17, 2008 10:50 am

Jaz mam manšo porabo ter cistejši izpuh.Za izpuh mi je reku na chiptunningu.

Porabo sm pa sam občutu , tankam pa samo na Agipu.

Zadni rekord par dni nazaj je z 55litri 1143 km , 2.0 hdi 115HP.
z 90HP je biv avto len komi se premiku res se je trudu....
Zdej če vozm tko k prej mam manšo porabo če ga pa
tišim mam pa kr dost večjo k prej to morš uzet
v zakup.
Kdaj bo PIMP MY RIDE v sloveniji???
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Po mar 17, 2008 11:05 am

To pa itak.
Fora je da ljudje ne razumejo da pr povečanju tlaka turbine in optimatizaciji mešanice in vseh parametrov, ima avto po "čip tunnigu" več ps in res optimalne nastavitve, ker 2motorja nsita čis glih..

V praksi to pomeni da ob isti vožnji, lahko maj pokuriš (manj matraš motor da se isto prmakne), in lepše izgorevnaje..
 
Uporabniški avatar
sergej
Novinec
 
Prispevkov: 256
Pridružen: Pe jun 01, 2007 8:28 am
Kraj: Lovrenc na Pohorju

Napisal/-a sergej Po mar 17, 2008 1:38 pm

Meni po optimizaciji manj trosi z nekje enako voznjo imam bmw 1.8is v org. je imel 140KM zdaj jih ima 15% več navora in konjev...
 
Uporabniški avatar
SKN_Slovenija
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: Po feb 04, 2008 9:55 am

Napisal/-a SKN_Slovenija To mar 18, 2008 10:35 am

Pri SKN-u imamo v ponudbi EcoTuning optimizacije (ki je tudi registrirana blagovna znamka). Pri tem je tako, kot je že nekdo od uporabnikov foruma povedal primarni fokus nastavitev delovanja motorja usmerjen na zmanjšanje porabe goriva. Pri tem se moč motorja malenkostno dvigne (cca. 5-10 konjev), navor pa je višji med 8-20%, predvsem pa je vrh krivulje navora "prestavljan" k nižjim obratom in ohranjen čez širši razpon obratov, kot pri serijskemu programu - kar predvsem omogoča bolj elastično vožnjo in s tem tudi ekonomičnejšo. Cene EcoTuning optimizacij so v osnovi cca. 50% nižje kot PowerTuning.

Tu so npr. rezultati testa nadziranega s strani ADACa:
http://www.skn-tuning.de/portal/alias__ ... fault.aspx

Predvsem se pozna (procentualno) prihranek v mestni vožnji (kjer je pa tudi največja poraba) - tudi več kot 20%, medtem, ko so prihranki npr. na avtocesti vrtijo okrog 5%.

Edinstvena pa je ponudba ECO75, ki pomeni, da do 75% položaja pedalke za plin (npr. mestna vožnja, umirjena vožnja zunaj mest...) deluje motor v režimu EcoTuninga, ko pa pedalka gre prestopi mejo 75% motor začne delovati v načinu Power tuninga in ima tako voznik na razpolago vso potrebno moč (ki se je pridobi z običajnim Power Tuningom). Cene Eco75 optimizacij so enake PowerTuning optimizacijam.

ECO75 je v Nemčiji pravi hit - predvsem zaradi cen goriva (ki so cca. 40% višje kot pri nas) in ker hkrati avto postane bolj dinamičen in hkrati varčnejši.

Lp,
Uroš
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 To mar 18, 2008 10:43 am

Tole se pa dobro sliši. A pri N/A bencinarju se kaj takega ne da naredit oz. verjetno ni glih nekih hudih procentov? Mislm to, da bi krivuljo navora povečal pri manjših obratih, pri večjih pa jo ohranil.
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky To mar 18, 2008 11:05 am

nevem od kod to da če downgrade da majn troši. sicer ena neumesna ampak bom vseen napisal.
Na moji dedri 1.9td, se mi je poraba znižala povprečno malo več kot pol litra odkar mam bosch pumpo odprto. Je pa res da avto prej ni nič kadil neglede an to kolk je bil gas pedal pritisnjen, zdej pa včasih kr konkretno zakadi, ampak poraba je občutno nižja na istih relacijah in istim načinom vožnje. In ja tut js sem mislo da ni mogoče, ko sem opazil to, ampak očitno je.
LP Rok
 
Uporabniški avatar
SKN_Slovenija
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: Po feb 04, 2008 9:55 am

Napisal/-a SKN_Slovenija To mar 18, 2008 1:55 pm

Energetik81 je napisal/-a:Tole se pa dobro sliši. A pri N/A bencinarju se kaj takega ne da naredit oz. verjetno ni glih nekih hudih procentov? Mislm to, da bi krivuljo navora povečal pri manjših obratih, pri večjih pa jo ohranil.


Tudi se pozna, predvsem se pri atmosferskih motorjih pozna prožnost v nižjih obratih (kjer so najbolj podhranjeni), pri višjih obratih pa se prirastke moči ne občuti pretirano...
Npr. Mercedes G500 mu je poraba padla (povprečna) iz 17.5l/100 km na 15.2l/100 km,
Opel Astra 1.6 16V iz 7.5l/100 km na 6.6l/100 km... to je nekaj podatkov, katere vem iz glave, ki so nam jih javili uporabniki...
 
Uporabniški avatar
SKN_Slovenija
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: Po feb 04, 2008 9:55 am

Napisal/-a SKN_Slovenija To mar 18, 2008 1:58 pm

Drocky je napisal/-a:nevem od kod to da če downgrade da majn troši. sicer ena neumesna ampak bom vseen napisal.
Na moji dedri 1.9td, se mi je poraba znižala povprečno malo več kot pol litra odkar mam bosch pumpo odprto. Je pa res da avto prej ni nič kadil neglede an to kolk je bil gas pedal pritisnjen, zdej pa včasih kr konkretno zakadi, ampak poraba je občutno nižja na istih relacijah in istim načinom vožnje. In ja tut js sem mislo da ni mogoče, ko sem opazil to, ampak očitno je.


Tu noben ne govori o downgrade. Pri Eco optimizacijah gre skoraj vedno za "upgrade" krivulje navora, tudi moč se nekoliko poveča.
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky To mar 18, 2008 9:22 pm

SKN_Slovenija je napisal/-a:Tu noben ne govori o downgrade. Pri Eco optimizacijah gre skoraj vedno za "upgrade" krivulje navora, tudi moč se nekoliko poveča.
na prvi post je letelo, o eko tuningu sem pa že neki bral in sem mislo da je pač avtor narobe razumel ;)
LP Rok
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Če mar 20, 2008 3:19 pm

Z zmanjsanjem moci motorju ne bos mu povecal izkoristek. Edino nakup sibkejsega motorja bi pomagal.
Da se zmanjsat tezo avtu(dirkalni avti so naprimer oskubljeni odvecne teze).
Dalo bi se diferencial zamenjat z enim, ki ima daljsi prenos(al predelat obstojecega :?: )
Pa ozje low rolling resistance gume pomagajo.
Pa aerodynamic bodywork: zmanjsanje zracnega upora. Majhne odprtine za zrak, dno avta pokrito z ravno plosco.. za zgled še lupo 3L pa navaden - 3L ima manjsi zracni upor(sory za napacen link)



Slika
Slika [/url]
Zadnjič spremenil Blinder, dne Če mar 20, 2008 9:55 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4571
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Napisal/-a Ivan36 Če mar 20, 2008 5:21 pm

E ta ravna plošča ja samo a jo pustijo gor če greš na tehnični ? verjetno bi jo moral homolomo samo če je ni še noben pred tabo :?: :idea: :twisted: Pod karavane bi to kar pasalo in 1390Kg suhe teže :twisted: kako znajšati v glavnem povrniti prejšno porabo na 1.8i 74Kw ? bila je 4 leta nazaj 8,6l s klimo :D sedaj pa čez 10l brez klime :( Eno je čiščenje ventilov to je mus kaj še potem ?
 
Uporabniški avatar
Neyo-Neyo
Uporabnik
 
Prispevkov: 1064
Pridružen: Sr jan 05, 2005 10:38 pm

Napisal/-a Neyo-Neyo Če mar 20, 2008 6:24 pm

Jah daš avto predelat na plin pa je ni treba nobene tople vode odkrivat ;)
No ja usaj zlo hvaljo neki plin zadne čase sm ravno brav pret na netu mal :)
kaj pravte pa vi a se splača predelat na plin :?: [/code]
....
 
Ziga'sLupo
Novinec
 
Prispevkov: 122
Pridružen: Sr jan 11, 2006 10:16 pm

Napisal/-a Ziga'sLupo Pe mar 21, 2008 12:47 am

pri meni se že pri čipu od CHIPTUNING.SI pozna da manj pije, od pol litra do enega litra, seveda pri enaki umirjeni vožnji, kot je bila pred tuningom, pri priganjanju je pa seveda večja sj greš tut hitrej :D
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Pe mar 21, 2008 1:01 am

Ziga'sLupo je napisal/-a:pri meni se že pri čipu od CHIPTUNING.SI pozna da manj pije, od pol litra do enega litra, seveda pri enaki umirjeni vožnji, kot je bila pred tuningom, pri priganjanju je pa seveda večja sj greš tut hitrej :D

ja to bo ze res sam ce se skoz mest vozs pa nima manse porabe kot pred cipanjem.vsaj pri meni je tako
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4571
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Napisal/-a Ivan36 Pe mar 21, 2008 4:07 pm

Neyo-Neyo je napisal/-a:Jah daš avto predelat na plin pa je ni treba nobene tople vode odkrivat ;)
No ja usaj zlo hvaljo neki plin zadne čase sm ravno brav pret na netu mal :)
kaj pravte pa vi a se splača predelat na plin :?: [/code]


Ja za do 500€ komplet ja 1500€ pa ne dam ker je že staro in lahko pol motor krepne pač za dokaj novo vozilo se pa splača tak do 2 let in ene 70 tkm :D
Sem enga modela v NM videl je to v Bih namontiral na Felicio letnik 97 1.6 za 1100€ in 210000km prevoženih :roll: :ue kaj je tu prihranil :?:
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Pe mar 21, 2008 7:03 pm

Ivan36 je napisal/-a:
Neyo-Neyo je napisal/-a:Jah daš avto predelat na plin pa je ni treba nobene tople vode odkrivat ;)
No ja usaj zlo hvaljo neki plin zadne čase sm ravno brav pret na netu mal :)
kaj pravte pa vi a se splača predelat na plin :?: [/code]


Ja za do 500€ komplet ja 1500€ pa ne dam ker je že staro in lahko pol motor krepne pač za dokaj novo vozilo se pa splača tak do 2 let in ene 70 tkm :D
Sem enga modela v NM videl je to v Bih namontiral na Felicio letnik 97 1.6 za 1100€ in 210000km prevoženih :roll: :ue kaj je tu prihranil :?:


Plin ima dosti čistejši izpuh kot bencin, tako ne pušča nobenih sledi na delih motorja. V vseh pogledih je bolj prijazen motorju in okolju, edino izkoristek ima malo slabši kot bencin. Ima tudi večje oktansko število, kot bencin. Malo paradoksa;)
RiDe hArD
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov