
aja,ne gre se izključno za omenjeno fiesto,ampak na splošno

Nasty je napisal/-a:Psepi;
mislim, da nisi razumel.
Proizvajalci posameznih avtomobiliskih znamk ponujajo športno
podvozje, kot opcijo.
To pa je lahko nižje samo za 7mm (npr. Seat Altea) ali pa 20mm (npr.
Audi, BMW,...). Za nekatere je to premalo. Zato zamenjajo tovarniško
športno podvozje, ki je večinoma od Eibach-a ali H&R-a, z drugimi,
nižjimi športnih vzmetmi (tudi drugih) proizvajalcev.
Psepi je napisal/-a:Trdiš potem, da se recimo Audi A3 bolje obnaša na S-Line podvozju.....
tomzzi je napisal/-a:Torej če bi šel sam v nabavo neoriginalnega podvozja (Eibach, Koni...) bi avto le še dodatno stršal? Oziroma bi bil avto sigurno trši? Ker imam na Astri trenutno original tovarniško vgrajeno športno podvozje. Se mi pa zdi avto nekoliko pretrd če primerjam z serijskim podvozjem? Razlika je velika. Avto je pa nižji mislim da samo 15mm. Ampak v udobju je pa razlika kot da bi šel na colo večje feltne/gume in pa občutno nižje kot je zdaj. Se pravi da je kakršnokoli menjanje na neoriginal podvozje denar vržen stran?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost